Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 15 maja 2015 
    

Jak zwiększyć funkcjonalność strony www?


Autor: Artykuł reklamowy | 17:40
(7)
Jeśli chcesz w pełni wykorzystać potencjał internetu jako kanału sprzedaży, narzędzia promocji czy sposób na budowanie wizerunku i popularności, zadbaj o medium, które jest podstawowym źródłem informacji o tobie (twoich produktach, usługach, marce) i źródłem komunikacji z klientem. Tym medium jest twoja strona. Im lepiej ją przygotujesz, im perfekcyjniej wypełnisz treścią, im częściej będziesz ją aktualizować i im lepiej spełnisz oczekiwania swoich klientów (odwiedzających stronę), tym szybciej odniesiesz wymarzony sukces.

Jednym słowem postaraj się o rozbudowanie funkcjonalności strony www. Przygotuj ją tak, by dopasować ją do oczekiwań swoich odbiorców. Nie znasz się na tym? Nie szkodzi. Pomoże ci każda profesjonalna agencja interaktywna. Co więcej, nie musisz obawiać się kosztów, bo przygotowanie dobrej strony www jest wydatkiem jednorazowym, a jej późniejsza obsługa (utrzymanie, administracja i wzbogacanie o kolejne treści) generują niewielkie wydatki. Jeśli zajmiesz się tym samodzielnie, będą to wydatki naprawdę znikome.

O czym warto pomyśleć już na starcie? Oto elementy i funkcjonalności strony www, które mogą okazać się bardzo przydatne.

System zarządzania treścią (CMS)

Nie musisz znać się na webmasteringu, by swobodnie, samodzielnie zarządzać stroną. Zleć jej przygotowanie w oparciu o system zarządzania treścią. Fachowiec, który przygotuje twoją stronę (np. agencja interaktywna, której zlecisz to zadanie) zindywidualizuje CMS w wystarczającym stopniu dla nadania witrynie niepowtarzalności i profesjonalnego charakteru. Sam CMS nie straci na funkcjonalności i łatwości obsługi, a ty bez konieczności ingerencji w kod strony, zyskasz możliwość samodzielnego wprowadzania dowolnych treści.

Funkcjonalny układ treści i intuicyjna nawigacja

Zadbaj o to, by odwiedzający mogli łatwo znaleźć na stronie informacje, które są im potrzebne. Intuicyjność poruszania się po stronie powinna być twoim celem nadrzędnym. Jeśli nie wiesz jak to osiągnąć, twój webmaster (agencja interaktywna, którą wynajmiesz) pomoże ci zorganizować treści tak, by spełnić to wymaganie. Koniecznie zadbaj o umieszczenie w serwisie informacji o sobie (twojej firmie) i samej stronie oraz not prawnych (polityka prywatności, regulamin etc).

Grafiki, galerie, multimedia

Mogą być jedynie urozmaiceniem, tzn. akcentować i podkreślać charakter twojej strony, mogą też zwiększać jej funkcjonalność, o ile postarasz się, by prezentowały to, czego poszukują osoby odwiedzające serwis. Jeśli prowadzisz sklep – galerie produktów mogą mieć ogromny wpływ na sprzedaż, podobnie zresztą jak filmy dokładniej prezentujące zalety sprzedawanych przez ciebie towarów.

Formularz kontaktowy i funkcja czatu z konsultantem

Zadbaj o to, by wszystkim odwiedzającym umożliwić łatwy i bezpośredni kontakt z tobą. Możliwość szybkiego kontaktu może znacząco wpłynąć na twoją sprzedaż. Szczególną popularność zyskała ostatnio funkcjonalność czatu, czyli bezpośredniej rozmowy internetowej z konsultantem. Dzięki tej funkcji klient zyskuje dodatkowy bodziec do zatrzymania się na stronie, jeśli rzeczywiście uda ci się nawiązać z nim bezpośredni kontakt, zyskasz dodatkową możliwość przekonania go do zakupu lub skorzystania z innych, oferowanych przez serwis możliwości.

Treści informacyjne i poradnikowe

Oprócz podstawowych treści, czyli na przykład opisów oferowanych produktów, możesz wzbogacić zawartość strony o artykuły typowo informacyjne i poradnikowe. W ten sposób zyskasz po pierwsze – dodatkowe narzędzie promocyjne (możesz w nich polecać sprzedawane produkty) i narzędzie pozycjonujące twoją stronę, bo im bogatszy i wartościowszy content, tym wyższe są oceny wyszukiwarek i, co za tym idzie, wyższe pozycje w wynikach.

Jak widzisz, możliwości witryn www są przeogromne. Jeśli do tej pory nie posiadasz własnej strony www, a prowadzisz biznes w formie stacjonarnej, rozważ możliwość uruchomienia serwisu. Dzięki własnej witrynie powiększysz grono klientów, zbudujesz wizerunek swojej firmy (marki), zwiększysz jej rozpoznawalność. Nakłady inwestycyjne poniesione z tego tytułu bardzo szybko ci się zwrócą. Zadbaj jedynie o profesjonalizm i wykaż zaangażowanie, a wszystkie koszta poniesione na stworzenie strony www i jej utrzymanie, zwrócą ci się z nawiązką, i to w krótkim czasie.

Konsultacja: Agencja Interaktywna Empressia


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Same bzdury (autor: grab56 | data: 15/05/15 | godz.: 18:42)
    Funkcjonalność stron zniknęła w momencie, w którym idioci zaczęli tworzyć strony pod ekrany dotykowe. Zniknęło z nich 90% treści i 100% funkcjonalności. Podobnie jest z programami.

  2. nie tylko bzdury ale i przekaz jest nieodpowiedni (autor: Sławekpl | data: 15/05/15 | godz.: 19:53)
    żeby nie wpisać bezczelny, od kiedy ja się znam z tą firma, a tym bardziej człowiekiem który to napisał? piłem z nim czy co?
    w takich tekstach pewne zwroty się wpisuje z wielkiej litery,
    ja do znajomych zawsze tak piszę a co dopiero do obcych mi osób (Ty, Tobie, Ciebie itd.)


  3. Be-ze-du-ry (autor: Kenjiro | data: 15/05/15 | godz.: 20:12)
    Przede wszystkim posiadanie wartościowej strony to koszty. Koszt wdrożenia, administracyjny, bieżące koszty utrzymania i prowadzenia.
    Strona to nie jest katalog, który raz wydany procentuje przez rok lub dłużej. Strona, która nie zmienia zawartości/treści przez rok przestaje być oglądana.
    Wizytówek firm jest zaś wiele i służą wyłącznie do znajdowania adresu, czy numeru telefonu i grafiki czy multimedia są na nich zbędne.


  4. PS. (autor: Kenjiro | data: 15/05/15 | godz.: 20:14)
    Oczywiście, gdy firma prowadzi np. sklep internetowy, to ten dobrze zrobiony będzie tańszy w obsłudze niż utrzymanie odpowiednika fizycznego i towaru na półkach. Niemniej jednak sklep to nie to samo co zwykła strona WWW.

  5. Zwykly (autor: biuro74 | data: 15/05/15 | godz.: 22:12)
    prostacki, zeby nie powiedziec wrecz "nachalny" artykul sponsorowany. Szanujace sie portale taguja odpowiednio takie "artykuly".

  6. P.S. (autor: biuro74 | data: 15/05/15 | godz.: 22:15)
    zeby nie bylo, ze TPC sie nie szanuje ;-) Tez otagowal toto jako "artykul reklamowy". Zas mozliwosci edycji komentarzy - jak w przypadku i niektorych portali komputerowych - niestety, rowniez brak.

  7. ... (autor: radonix | data: 16/05/15 | godz.: 12:47)
    Ostatnio jak wchodzę w komentarze, to zastanawiam się, czy natknę się na merytoryczną treść, czy też na hejt.

    Pozdrowienia dla wszystkich, którzy potrafią napisać coś mądrego :-)

    PS. Nie szkoda Wam czasu na publiczne wylewanie łez? :-D


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.