Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 18 maja 2015 
    

Obniżka cen Radeona R9 285 przed prezentacją R9 3xx


Autor: Giray | źródło: nvworld.ru | 08:50
(43)
Dla chcących kupić kartę graficzną AMD Radeon R9 285 jest to najlepszy moment. Przygotowując się do prezentacji kart serii R9 3xx, mającej się odbyć w przyszłym miesiącu, AMD obniżył ceny R9 285 w Europie, i wygląda na to że reszta świata także została uszczęśliwiona tą obniżką. W Europie AMD R9 285 jest już sprzedawany po 180 euro lub nawet taniej. Czyli mniej niż cena głównego konkurenta — NVIDIA GTX 960, która kosztuje od 192 euro wzwyż. Nowa cena na R9 285 wygląda nieźle, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę, że jej wydajność jest wyższa, niż w przypadku GTX 960. Nie nalezy zapominać jednak o większym zapotrzebowaniu na energię produktu AMD, gdyż ten aspekt staje się w ostatnich latach coraz ważniejszy.

Karta AMD Radeon R9 285 zbudowana jest na procesorze graficznym Tonga, wykonanym w technologii 28nm. Posiada 1792 procesory strumieniowe, 112 TMU, 32 ROP oraz 2 GB pamięci.
Jak wiadomo, AMD wydała już wersje OEM kart nowej generacji, więc w wolnej sprzedaży pojawią się one dość szybko.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Pfff (autor: Kenjiro | data: 18/05/15 | godz.: 09:55)
    Tak w skrócie można się wyrazić. Obniżki są potrzebne kartom 280X, 290 i 290X, bo tylko te mają sens na nadchodzące lata, gdzie 2GB będzie zbyt mało pojemne. No, ale skoro nie chcą zarobić, tylko pochwalić się obniżką, cóż - kto bogatemu zabroni...

  2. mnie żadna obniżka nie przekona (autor: Sławekpl | data: 18/05/15 | godz.: 10:45)
    tylko nowy układ z nowym HDMI, DP i sprzętowymi dekoderami zdolnymi do dekodowania 4k

  3. ...jej wydajność jest wyższa, niż w przypadku GTX 960.. (autor: ghs | data: 18/05/15 | godz.: 11:31)
    nie jest:
    http://pclab.pl/...gtx960_4gb/charts/avg_1080p.png


  4. a gdzie (autor: Giray | data: 18/05/15 | godz.: 12:00)
    tam widzisz R9 285?

  5. Giray (autor: SonyWali | data: 18/05/15 | godz.: 13:05)
    jest na samym końcu...
    ghs...ty naprawdę ufasz testom i tabelkom w PcLabu? ...bo ja niekoniecznie :)


  6. @SonyWali (autor: PrEzi | data: 18/05/15 | godz.: 13:09)
    Racja ;-) PcLoL pozostanie PcLoLem ;-)))

  7. @SonyWali / ghs (autor: PrEzi | data: 18/05/15 | godz.: 13:12)
    Tu sa zbiorcze wyniki wydajnosci :
    http://www.techpowerup.com/...60_G1_Gaming/28.html

    Niepodkrecony GTX960 vs niepodkrecony 285 -> 285 o okolo 15-18% szybszy.


  8. @up c.d. (autor: PrEzi | data: 18/05/15 | godz.: 13:14)
    Podkrecony 960 jest o okolo 4% wolniejszy (sumarycznie, test z koncowki kwietnia)
    http://www.techpowerup.com/...e/GTX_960_OC/27.html


  9. @5. (autor: ghs | data: 18/05/15 | godz.: 14:30)
    załoga testerów pclol to światowe TOP3 więc zaufanie tu nie ma nic do rzeczy, ani wiara

    @7.
    zainteresowani wiedzą jaką procedurę testową ma techpower a jaką pclol. lol chyba nie ma takiej złej bo ostatnio purepisi ma podobną do lolowej a nie techpower


  10. @ghs (autor: PrEzi | data: 18/05/15 | godz.: 15:01)
    Ehh.... taaa... dwa portale nvidio-skrętne.
    To porownaj sobie wyniki Techpowerup z Guru3D, Hexusem, Tomshardware, Anandem i wieloma innymi.
    Dlaczego to wlasnie purepisi i pclol odbiegaja od nich dosc znacznie ? Podpowiedz masz na samym poczatku mojego komentarza. Nie zamierzam dalej dyskutowac nad wyzszoscia pclola czy ppc bo ani ja ciebie nie przekonam, ani ty mnie.
    Dopytam tylko TOP3 wg. jakiego wyznacznika ?
    Dla mnie TOP5 to wlasnie to co wymienilem wyzej ;-)


  11. mnie z kolei ciekawi co innego (autor: Giray | data: 18/05/15 | godz.: 15:21)
    architektura GCN jest wybitnie zorientowana pod Mantle, więc i pod DX12 powinna się nieźle spisywać. Ciekawi mnie przetasowanie na rynku jakie zrobi Windows 10, bo karty AMD powinny na tym zyskać. Może dlatego AMD celowo zwleka z premierą nowszych układów aby zegrać te dwie premiery razem?

  12. dlaczego TOP3 (autor: ghs | data: 18/05/15 | godz.: 15:26)
    dlatego że AMD jak chciało wytestować korzyści z mantle to zwrócili się do Twojego TOP5. i co? i nic? nie widzieli jak to ugryźć. AMD PL zwróciło się wtedy do pclola i lol im to wystestował. jedyna wada pclola toto że mają witrynę po polsku a nie po angielsku bo jak widać, dzięki narodowej zawiści, nie zasługujemy na to by czytać fachową literaturę, wygodnie, w ojczystym języku

  13. @ghs (autor: PrEzi | data: 18/05/15 | godz.: 15:40)
    LoL.... (albo pclol ;-) )
    Jakos pierwsze slysze, ze tylko pclol przetestowac potrafil mantle... jeszcze sie okaze, ze tzw. frame-pacing to tez im zawdzieczamy ? :P
    Poszukaj sobie benchmarkow pierwszej mantlowej gry - BF4. Znajdziesz je na wielu portalach, a Guru3D byl jednym z pierwszych ktory przetestowal wydajnosc Mantle w tej grze.

    Jak juz napisalem wczesniej - szkoda pradu na probe przekonania, ze pclol to nvidio-skrętne, kompletnie zbiasowane pajace (wraz z purepisi). Ty masz racje, ja mam spokoj.


    @Giray
    Nie zapominaj o prockach AMD... nadal beda wolniejsze, ale dzieki rozlozeniu na wiele watkow roznica w wydajnosci miedzy intelem a AMD znaczaco zmaleje.
    I nie wydaje mi sie, ze zwlekaja z premiera zeby poczekac na W10... predzej problemem jest tu zbyt mala ilosc HBMow jakie udajee sie wyprodukowac.
    Pogloski na Wccftech mowia tez o tym, ze moze byc jeszcze niezle przetasowanie w nowej serii kart AMD (ponoc najwyzsze modele maja miec wszystkie 8GB... czy plotka sie sprawdzi - zobaczymy).


  14. @13. (autor: Kenjiro | data: 18/05/15 | godz.: 16:03)
    Kiedyś jeszcze wierzyłem AMD, bo o lepszym rozkładaniu wątków to ja czytałem już z 3 lata temu, a nic się nie zmieniło.
    Więc krótko, nie wierzę AMD i uważam, że nic się zmieni bez olbrzymiego wkładu z ich strony w poprawienie sterowników, etc. Tym bardziej, że jak widzę częstotliwość wydawania sterowników WHQL, to mnie krew zalewa... do Dying Light nadal nie ma (bet nie uznaję, bo komputer mam też do pracy).

    Pierwsze benchmarki we Wieśku trzecim:
    http://www.pcgameshardware.de/...nchmarks-1159196/
    285 i 960 się średnio nadają do tej gry - Ultra spada poniżej 30fps.


  15. @up (autor: Giray | data: 18/05/15 | godz.: 16:06)
    tyle że pamięci "8GB" są bardziej skomplikowane od "4GB" i myslę że będzie ich uzysk jeszcze mniejszy. Więc skończy się na tym że takie karty będą nie tylko rzadkie ale i kosztowne.
    Zwrócę uwagę przy okazji że GCN świetnie współpracuje z GDDR5 ;) Więc deficyt HBM nie ma tu nic do rzeczy.


  16. @Kenjiro (autor: PrEzi | data: 18/05/15 | godz.: 16:18)
    Nie zamierzam przekonywac - wystarczy zobaczyc pierwszy benchmark porownujacy Mantle, DX11 oraz DX12 pod W10.
    Draw Calls pod DX12 lepsze niz w Mantle (co byla bolaczka AMD).
    Z drugiej strony - na moim glownym kompie (do pracy rowniez) mam od wiekow juz Bety od AMD... chodza stabilnie, zero problemow. Bać się też nie bałem - w końcu tylko stery NV palą karty ;-)

    @Giray
    Ja proponuje z wróżeniem z fusów wstrzymać się do premiery... i sprawdzic jak dostepnosc/ceny beda wygladac po tygodniu/dwoch.
    Wtedy albo zwroce ci honor, albo gromko się zaśmieję ;-)


  17. @up (autor: Giray | data: 18/05/15 | godz.: 16:22)
    mi się udało parę radkow spalić kopaniem bitcoinów ;)
    Cena będzie adekwatna do wydajności - tak mi się przynajmniej wydaje. Plus narzut od nowości i innowacyjności.


  18. @up (autor: PrEzi | data: 18/05/15 | godz.: 16:29)
    Tez kopalem coiny.... grunt to dobre chlodzenie... Przetaktowywalem dosc sporo GPU i underclockowalem pamiec (do pewnego momentu brak wyraznego wplywu na MHashe). Do dzis radki zyja i maja sie dobrze - w dwoch moich kompach i kompie siostry.

  19. Pezi (autor: daver | data: 18/05/15 | godz.: 16:30)
    nawet rysunków oglądać nie potrafisz, lub z matematyką baaardzo kiepsko

    >> Niepodkrecony GTX960 vs niepodkrecony 285 -> 285 o okolo 15-18% szybszy.

    http://tpucdn.com/...aming/images/perfrel_1920.gif

    Dostałeś wykres bez istotnej uwagi do niego "Zamieszczony poniżej wykres przedstawiający średnią wydajność układów graficznych obejmuje dwie nowe gry. Stąd wynika pewna różnica względem pierwotnego testu modelu GeForce GTX 960." http://pclab.pl/art63612-18.html

    Starszy test w większej ilości gier. http://pclab.pl/...rce_gtx960/charts/avg_1080p.png
    Weź poprawkę na różnice w platformie testowej (lab testuje na lepiej wykręconym procku), wersję sterowników czy lokalizacje testowe i masz odpowiedź na marginalne różnice między labem a techpowerupem, PrEzLOLu.


  20. @18 (autor: Giray | data: 18/05/15 | godz.: 16:42)
    nie pamiętam ile ich wszystkich razem dokładnie było ale spaliłem chyba 3 z 15 szt, każdy pracował z identycznymi parametrami dla danego modelu, więc raczej należy tu mówić o lepszych i gorszych egzemplarzach.

  21. @daver (autor: PrEzi | data: 18/05/15 | godz.: 16:47)
    Nie ma jak to z kontekstu wyrywac i zamieszczac _jeden_ wykres w najnizszej rozdzialce...
    Gdzie napisz prosze stoi napisane, ze tyczy sie to jednej czy dwoch gier ?
    http://www.techpowerup.com/...e/GTX_960_OC/27.html

    Cytuje : The graphs on this page show a combined performance summary of all the tests on previous pages, broken down by resolution. Each graph shows the tested card as 100% and every other card's performance as relative to it.

    Tak samo z drugim testem ktory zamiescilem (a nie wyrywku).
    http://www.techpowerup.com/...60_G1_Gaming/28.html

    Zreszta... Nie zamierzam wchodzic na pclola a tym bardziej na jego temat dyskutowac. Pajace i tyle (z LoLem w @19 na czele) A przekrecac ? Jeszcze sie do tego poziomu nie znizylem... i nie czuje takiej potrzeby daverze ;-)) ).


  22. @20 (autor: PrEzi | data: 18/05/15 | godz.: 16:49)
    Oczywiscie wszystkie poszly do zwrotu jak mniemam i raczej na tym nie straciles ? Tak jak to wszyscy robili w okresie gwarancyjnym ?

  23. jak dziecku... (autor: daver | data: 18/05/15 | godz.: 17:06)
    >> Nie ma jak to z kontekstu wyrywac i zamieszczac _jeden_ wykres w najnizszej rozdzialce...
    Do jakich wyników (cytowanych przez ghs) się ustosunkowałeś? Do "najniżej rozdziałki", czyli FHD, która, nawiasem mówiąc, ma sens w kartach o tej wydajności.

    >> Gdzie napisz prosze stoi napisane, ze tyczy sie to jednej czy dwoch gier ?
    Już napisałem. Wkleiłem linka do strony, którą cytowałem.

    >> Nie zamierzam wchodzic na pclola a tym bardziej na jego temat dyskutowac.
    Typowe. "Pajace i lole", ale argumentów brak.


  24. Najwiekszy problem (autor: Wyrzym | data: 18/05/15 | godz.: 17:30)
    z wydajnoscia tych kart (tych wszystkich nowych wlasciwie) maja posiadacze kart ze 4 generacje wstecz :] albo ci co im rodzice karty kupili.
    Bo kto powazny, kto jest w stanie samodzielnie zarobic na taka karte bedzie latal po forach i plul jadem na lewo i prawo ze ktoras ma tam 5fps mniej w jakims tescie.


  25. @Prezi (autor: Dather | data: 18/05/15 | godz.: 17:31)
    +1 dla Ciebie, mamy identyczne poglądy nt. pclola
    Na pclolu karta amd będzie wydajniejsza ale i tak w podsumowaniu wyższość nad nią będzie wolniejsza nv bo jest... zielona? xD


  26. @22 (autor: Giray | data: 18/05/15 | godz.: 17:35)
    dokładnie :D

  27. @Giray (autor: PrEzi | data: 18/05/15 | godz.: 17:38)
    No i prawidlowo... Najwyrazniej niektore nie przeszly testu dzialania 24x7 przy 100% obciazeniu...
    Ciekaw jestem jakby wypadla przy podobnym tescie konkurencja ;-)))


  28. Dather (autor: daver | data: 18/05/15 | godz.: 17:54)
    >> Na pclolu karta amd będzie wydajniejsza ale i tak w podsumowaniu wyższość nad nią będzie wolniejsza nv bo jest... zielona? xD

    O rly? Z tego samego testu, z którego zapożyczony został w/w wykres wydajności:

    "Sami obecnie nie polecilibyśmy nikomu ani R9 285, ani GTX-a 960 – obie konstrukcje są tak samo źle wycenione w stosunku do możliwości."

    "Czarnym koniem zawodów okazał się równie stary, ale wciąż szybszy Radeon R9 280. Podkręcone wersje tego modelu można kupić już za 850 zł[...]"

    LOL to jest w komentarzach na TPC. Zmykam, nie chcę zawyżać poziomu.


  29. Daver (autor: Pider | data: 18/05/15 | godz.: 19:36)
    proszę Cię. Cytowanie pclola to poniżanie się. Sam podczas testów r9 290x niereferentów natknąłem się na błędy. Na jednej stronie w "pewnych grach" nie było MSI Lightning bo miałaby więcej FPS niż Titanik a na innej stronie były, gdzie miały mniej fps od Titanika.

    Poza tym Focus(mod pclola) to muszę to napisać -debil. Który powtarza jak mantrę, że AMD już się skończyło. Jakoś od 10 lat ludzie wróżą z fusów, że AMD upadnie...
    Raz był news o HBM i o tym, że AMD "może" mieć problemy w produkcji HBM first gen. Co napisali na pclolu? - "być może dlatego nvidia zrezygnowała z produkcji swoich kart z uzyciem pierwszej generacji HBM"

    Przypinanie laurek nvidii jest, żenujące.
    Premiera GTA V i testy też są niemiarodajne. Biorąc pod uwagę testy PClola powinienem mieć na 290x 1030/1250, i5 2500k 4,7GHz ok 30-45fpsów na ultra.
    A gram na ultra i mam stabilne 60 w fullHD. Takich rzeczy na tym śmieszkowym portalu jest masa i cytowanie ich jest naprawdę żenujące. Zresztą tojest z logo onet.pl więc rzetelność mówi sama za siebie...


  30. Cytaty... (autor: daver | data: 18/05/15 | godz.: 21:05)
    pojawiły się tylko i wyłącznie w celu zadania kłamu temu co zostało napisane. Nie mają nic wspólnego z moją opinią. To powinno być oczywiste dla średnio inteligentnej małpy. Nie można w takich przypadkach się mylić. Równie dobrze mógłbym użyć nonsensopedii, gdyby było merytorycznie uzasadnione.

    Naprawdę nie obchodzi mnie prywatne zdanie moda czy redaktora na temat AMD, polityki, czy preferencji seksualnych, dopóki robi rzetelne i interesujące testy. Newsy, istotnie, mają różnej jakości, nadal jednak o niebo lepsze niż na TPC.

    Logika z "przypinaniem laurek nvidii" też kuleje. Oczywiście, masz 60fps przy takich samych ustawieniach i w tym samym miejscu testowym? Gratulacje. Oni muszą tam naprawdę mieć na pieńku z zielonymi, skoro potrafią zdławić Titana X do 30fps. http://pclab.pl/.../charts9/gtav_vhigh2_1920aa.png

    Głąbom, na wszelki wypadek, wklejam wyniki z wbudowanego testu, bo mi się nie chce ciągnąć kolejnego tematu pt.: "Lol, a u mnie jest pińcet na AMD APU" http://pclab.pl/...v/charts6/gtav_vhigh_1920b0.png

    P.S. Ciekawe, czy labowy hejt ma coś wspólnego banami za troling, które, o ile mi wiadomo, rozdają lekką ręką.


  31. Zadałem sobie trud znalezienia rzekomego, stronniczego (autor: daver | data: 19/05/15 | godz.: 12:12)
    testu niereferentów 290X, w którym magicznie znikał MSI Lighting, aby nie okazał się szybszy Titana. http://pclab.pl/art55886-13.html Dziwnym trafem, jest na każdym wykresie przedstawiającym wydajność. Zaskakujące jest również, że są tam wykresy z gier, na których wszystkie 290-tki, a nie tylko Lighting, wypadają lepiej od Titana.

  32. eh daver (autor: Wyrzym | data: 19/05/15 | godz.: 12:23)
    grasz w gry co? czy tylko for fun trolujesz? jakbys gral to bys wiedzial ze sa miejsca w grach ktore wypadaja lepiej lub gorzej na kartach danego producenta, pclab robi bardzo dobre testy, maja dobry pomiar i sporo kart testuja, tyle ze problem jest taki ze oni na sile szukaja miejsc w ktorych radeony wypadaja gorzej.

    W tym linku tak z ciekawosci wiedmzina 2 sprawdzilem, bo akurat gralem ostatnio, skonczylem 2 akty na 1440p na tych ustawieniach (bez ubersamplingu, tam tez chyba nie ma) i nie zauwazylem (moze gdzies bylo....) zeby spadlo gdziekolwiek ponizej 60pfs, a tam maja 54 (no dobra sprawdzilem, procesor mam troche szybszy, ale chyba nie na tyle).


  33. ... (autor: Shamoth | data: 19/05/15 | godz.: 13:51)
    Niedobrze mi się robi jak widzę takie przepychanki.
    Od siebie mogę powiedzieć, że GPU nV nie są takie dobre a AMD nie są takie złe jak się mówi... Wszystko zależy od tego w czym i jak się używa, kto wyłączył parkowanie cpu, kto i co wymusił w sterownikach, jakich sterowników użył, w jakich rozdzielczościach czy obliczeniach jest używane... Swoją drogą na PCL mają dziwną manierę korekcji tekstu/tabel bez wzmianki o tym, nawet na benchmarku używają magicznego słowa aktualizacja...


  34. Wyrzym (autor: daver | data: 19/05/15 | godz.: 15:08)
    >> czy tylko for fun trolujesz?
    Udowadnianie kłamstw, poparte dowodami nazywasz trolowaniem?

    >> tyle ze problem jest taki ze oni na sile szukaja miejsc w ktorych radeony wypadaja gorzej.
    A coś na dowód? Wszystkie karty, także NV, nie osiągają w tym teście 60fps. Aby zachować choć pozory obiektywizmu, rzuć, proszę, testem w podobnych warunkach (z wyjątkiem miejsca testowego), w którym relacje w wydajności kart są odmienne od tych prezentowanych przez laba.


  35. nie wiem co ty tam udowadniasz (autor: Wyrzym | data: 19/05/15 | godz.: 15:42)
    ja tam widze tylko plucie jadem, bez wiekszych powodow wlasciwie, wyglada to na hobby ^^

    tak bardzo mi sie nie chce szukac w necie testow porownawczych... ja w przeciwienstwie do plujacych jadem to gram w gry bo mam na czym, a nie w slupki w testach. Ale cos chyba 1 z google z ostatniego gta
    http://pclab.pl/art57777-18.html

    http://www.guru3d.com/...performance_review,6.html

    widze ze na pclabie 970 zawsze przed r9 290x, a tu inaczej. Teraz mozesz przygladnac sie dokladniej (bo mi sie w sumie nie chce) i udowodnic nam wszystkim ze pcl wybiera neutralne miejsca testowe ^^


  36. @28 moja duma (autor: Dather | data: 19/05/15 | godz.: 15:55)
    nie pozwala mi wchodzić na pclola, ale dziwię się że nie widziałeś (albo nie chcesz się przyznać) tego testu kart amd vs nv.
    Karta amd była wydajniejsza ale i tak w podsumowaniu nv była "zwycięzcą" testu. Poza tym nie mam czasu i chęci na szukanie.
    Ty wiesz swoje, a my swoje... jak widać nikt tu nikogo nie przekona do swoich racji.


  37. Wyrzym (autor: daver | data: 19/05/15 | godz.: 17:51)
    >> tak bardzo mi sie nie chce szukac w necie testow porownawczych

    Wcale mnie to nie dziwi. Łatwiej po prostu pomawiać.

    >> Ale cos chyba 1 z google z ostatniego gta

    A teraz sprawdź ustawienia. Generalnie, Very High vs High (z całkowicie wyłączonymi opcjami zaawansowanym). i5-4690K @ 4,5 GHz vs i7-5960X @ 4.4GHz. Nawiasem mówiąc, zauważyłeś kilkuprocentowe różnice, ale ~40% różnicy w wydajności Titan X, obalającej mit, już nie bardzo. Jakie typowe.

    Wyniki dwóch kolejnych (wg kolejności w google) testów potwierdzają relacje uzyskane przez laba.
    http://www.hardocp.com/...MXdWMmVHc0dfM18zX2wuZ2lm
    http://blogs-images.forbes.com/...gh-1940x1416.png

    Jesteś pewien, że nie starasz się nagiąć rzeczywistości do światopoglądu?


  38. Nie wiem co cie dziwi (autor: Wyrzym | data: 19/05/15 | godz.: 18:31)
    co nie, to tez mnie malo obchodzi ^^ mozg takich osob jak ty po prostu pracuje inaczej, interesuja ich przepychanki i udowadnianie jakis malo istotnych dla mnie rzeczy. Popatrzylem na 2 karty na szybko, mialem tu jakis wyklad zrobic? w pracy siedzialem, wiesz praca, takie cos dzieki czemu ludzie ktorzy sie sami utrzymuja maja co jesc i za co kupowac grafy.

    Pisalem ze pclab robi bardzo dobre testy tylko wybiera miejsca testowe jakies dziwne, widac to bylo w starszych testach jakos z przed roku-dwoch lat, pisalo o tym sporo osob, na zagranicznych portalach tez, sam tez widzialem jak mi sie jeszcze chialo porownywac. Tu w komentach nawet byly wklejane testy z innych portali. Jak ci tak bardzo na tym zalezy to smialo, szukaj i udowaniaj, cokolwiek zeby ci bylo milo i przyjemnie :D

    Miales cos udowodnic i pewnie to zrobiles, ale tez mi sie nie chce tego sprawdzac bo wlasnie zabieram sie do odpalenia gry i grania, ciebie ewidetnie granie nie interesuje, za to jestes zainteresowany pluciem jadu z jakiegokolwiek powodu, to sie nazywa trolowaniem ^^

    Na sam koniec jestem zmuszony przyznac ci racje, ale tak do konca nie wiem czego racje, o co ci tam dokladniej chodzilo? :D ze amd to syf nvidia spoko? czy jakis glebszy sens w tym byl? ale masz racje.


  39. @Wyrzym (autor: PrEzi | data: 19/05/15 | godz.: 20:06)
    Piwo temu panu ;-)
    A jak lubisz dobre to polecam Braufactum Progusta.


  40. Wyrzym (autor: daver | data: 20/05/15 | godz.: 00:33)
    >> Popatrzylem na 2 karty na szybko, mialem tu jakis wyklad zrobic?

    Oj, ale ja myślałem, że już masz w tej sprawie doświadczenie. Najpierw rzucasz oskarżenia, a dopiero potem szukasz w nich sensu? Hmmm

    >> [...]tylko wybiera miejsca testowe jakies dziwne,

    Nie, nie. Dziwne to one sobie mogą być. Napisałeś, cytuję "[...]problem jest taki ze oni na sile szukaja miejsc w ktorych radeony wypadaja gorzej."

    >> [...]widac to bylo w starszych testach jakos z przed roku-dwoch lat

    Czyli już nieaktualne? Coś podobnego! Czyli skąd te nieścisłości z Wiedzminem i GTA V? Mydlenie oczu, tak jak wycieczki personalne?

    >> [...]pisalo o tym sporo osob, na zagranicznych portalach tez[...]

    Ale o czym, bo kręcisz się w zeznaniach. Wiele osób pisało, że miejsca testowe są dziwne (bo wyciskają siódme poty z podzespołów), czy dziwne, bo stronnicze?

    >> Miales cos udowodnic i pewnie to zrobiles[...]

    Wręcz przeciwnie, to ja prosiłem o dowody oskarżeń. Bez nich to tylko pomówienia.

    >> [...]jestes zainteresowany pluciem jadu[...]

    O hipokryzjo!

    >> szukaj i udowaniaj, cokolwiek zeby ci bylo milo i przyjemnie

    Czyli to nie pomówienia. To fakty! Ale dowodów sobie szukaj, jeśli są lub je znajdziesz. Żelazna logika!


    P.S. >> mozg takich osob jak ty po prostu pracuje inaczej

    To z całą pewnością miała być obelga, ale po tym co tu przeczytałem, biorę za komplement. Dziękuję. Szczerze.


  41. wooo (autor: Wyrzym | data: 20/05/15 | godz.: 02:06)
    wycinanie i komentowanie zdania po zdaniu, juz widze lvl up, zamiast zwyczajnie sie odniesc do calosci :D
    a to tez sobie poodpisuje

    "Najpierw rzucasz oskarżenia, a dopiero potem szukasz w nich sensu? Hmmm"

    To bylo akurat odnosnie tego konkretnego linka, ale widze ze tobie tak trzeba wolno i wyraznie ^^

    "Nie, nie. "

    Tak, tak^1.

    "Czyli już nieaktualne? Coś podobnego! "

    Mozliwe, byc moze, ale niekoniecznie, nie moge potwierdzic, ani zaprzeczyc bo od tamtego czasu przestalem to czytac, moze sie nawrocili, przecie jestes w temacie to mi powiedz zmienilo sie cos? :]

    " Dziwne to one sobie mogą być."

    I sa^2.

    "czy dziwne, bo stronnicze?"
    dokladnie tak, nie inaczej, o to mi chodzilo mowiac dziwne, ale fakt moglem rozwinac, czasem nie zauwaze ze piszac cos moze ktos tego nie zrozumiec, ale bylo to raczej proste, powinienm porobic przypisy

    "O hipokryzjo!"

    Alleluja^3.

    "To fakty! "

    Zgadza sie, ale co konkretnie jest tym faktem bo juz pytalem w poscie poprzednim i zamiast odpowiedzi to jakies wycinki mojego postu.

    "To z całą pewnością miała być obelga"

    To zalezy, w srodowisku krzykaczy plujacych jadem na lewo i prawo na cos z czym sie wie tylko tyle ile sie widzi na jakis slupkachw necie to pewnie jest jedna z najwiekszych pochwal ^^

    Ja ci dalej chce przyznac ta racje, serio, tylko nie wiem czemu konkretnie, wiec tak w jednym zdaniu to stresc, ja ci ja przyznam i odejdziesz^4 w chwale ^^

    Przypisy
    ^1 - podwojne przytakniecie
    ^2 - odniesienie do czasu w ktorym je czytalem.
    ^3 - tu o cos chodzilo, ale zapomnialem o co
    ^4 - albo i nie, mozesz tez zostac i tez w chwale


  42. @up (autor: PrEzi | data: 20/05/15 | godz.: 02:06)
    W ktoryms komentarzu pisales, ze zmykasz zeby nie zawyzac trollowskiego poziomu ?
    Jedyne zdanie z ktorym sie zgadzam... i nadal cierpliwie czekam, az slowa dotrzymasz.


  43. opps... (autor: PrEzi | data: 20/05/15 | godz.: 02:07)
    Mialo byc do davera ;-)

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.