Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Środa 6 stycznia 2016 
    

LG Super UHD, OLED 4K, pralka i lodówka na targach CES w Las Vegas


Autor: Redakcja | 13:57
(3)
Pierwszą z nowości od LG zaprezentowana na CES jest nowa marka - LG SIGNATURE, która łączy w sobie to, co najlepsze w jej produktach: innowacyjność i design. Prostota to kwintesencja tej linii. Początkowo w jej skład wejdzie seria nowoczesnych, technologicznie zaawansowanych i estetycznie zaprojektowanych produktów takich jak telewizor LG OLED 4K z funkcją HDR, pralka TWIN Wash, lodówka Door-in-Door, hybrydowy oczyszczacz powietrza, podwójny piekarnik oraz zmywarka TurboSteam™. W przyszłości linia będzie wzbogacona o kolejne produkty. Ogłoszono także szczegóły współpracy współpracy firmy LG z czołowymi firmami technologicznymi oraz dostawcami treści HDR. W Las Vegas pokazana zostanie także najnowsza linia telewizorów LG Super UHD - modele IPS: UH9500 o przekątnej 65” i UH9550 o przekątnej 86”, a także ekrany SUPER UHD: UH8500 o przekątnej 65" i UH8550 o przekątnej 75".

Nowe telewizory 4K z technologią HDR to ulepszona jakość obrazu i zaawansowane funkcje

W najbliższych dniach podczas targów CES 2016 firma LG Electronics zaprezentuje swoje najnowsze telewizory. Premierę będą miały modele IPS: UH9500 o przekątnej 65” i UH9550 o przekątnej 86”, a także ekrany SUPER UHD: UH8500 o przekątnej 65" i UH8550 o przekątnej 75". Telewizory SUPER UHD to urządzenia z kategorii premium, które w opływowej, niezwykle cienkiej obudowie LG Ultra Slim kryją wysoki poziom odwzorowania kolorów i zawansowane technologie obrazu i dźwięku – w tym także HDR.

Topowe modele z nowej linii LG, UH9500 i UH9550, wyposażono w najlepszy na rynku wyświetlacz IPS, a także niezwykle innowacyjne funkcje: True Black Panel oraz Contrast Maximizer. Pierwsza z nich to autorska technologia LG, która redukuje refleksy i zwiększa kontrast, natomiast druga, dzięki wyraźnemu rozróżnieniu obiektów znajdujących się na pierwszym planie od tych w tle, pozwala uzyskać wyjątkową głębię obrazu. Dzięki nim oglądanie telewizji staje się wyjątkowo przyjemnym wzrokowym doświadczeniem.

Technologia HDR Plus, w którą wyposażono modele UH9500 i UH9550, pozwala wyświetlać obraz w rozdzielczości 4K maksymalnie bliski rzeczywistości. Co więcej, technologia LG ULTRA Luminance znacznie zwiększa kontrast pomiędzy ciemnymi i jasnymi obszarami, co pozwala uzyskać mocniejszy efekt HDR. Dzięki portom HDMI ze wsparciem HDR oraz konwersji SDR-to-HDR widzowie mogą podziwiać materiały cyfrowe z dowolnego źródła w jakości zbliżonej do HDR.

By polepszyć jakość odwzorowania kolorów w najnowszych telewizorach LG zastosowano technologię ColorPrime Plus, która zwiększa zakres barw wyświetlanych na ekranie. Technologia ta wykorzystuje poszerzone spektrum kolorów, dzięki czemu ekrany LG są w stanie wyświetlić szerszą gamę barw i odcieni, jednocześnie sprawiając, że obraz nabiera głębi i realizmu. Inna z wielu zaawansowanych funkcji LG, technologia Billion Rich Colors, wykorzystując 10-bitową matrycę i 10-bitową moc przesyłania sygnału modeli UH9500 i UH9550, pozwala wyświetlić ponad miliard kolorów. Dodatkowo, dzięki obsłudze najnowszej generacji standardu transmisji danych BT.2020, modele z najnowszej linii LG będą w stanie wyświetlać treści najwyższej jakości także w przyszłości.

Model UH9500 został zaprojektowany tak, że stał się jeszcze cieńszy niż poprzednik. Uzyskano ten efekt, zmniejszając lukę pomiędzy matrycą ekranu a obudową telewizora. W ten sposób uzyskano ekran o grubości zaledwie 6,6 mm, dzięki czemu ten niezwykle cienki telewizor o niemal niewidocznej ramie sprawia wrażenie, jakby unosił się w powietrzu. Pod względem dźwięku model UH9500 również nie ma sobie równych. We współpracy z pionierami w dziedzinie sprzętów audio, firmą Harman/Kardon marka LG stworzyła system, który zapewnia niezwykle wysoką jakość i czystość dźwięku. Nowa funkcja LG Magic Sound Tuning poddaje analizie otoczenie widza i odpowiednio dostosowuje do niego brzmienie odtwarzanej muzyki czy filmu.

Modele UH8500 i UH8550 pod względem technologicznym nie ustępują modelom UH9500 i UH9550 – również wyposażono je w technologie ColorPrime Plus, Billion Rich Colors, ULTRA Luminance oraz Contrast Maximizer. Jedyne, co różni je od powyższych modeli, to nieco inny wygląd. W ramach serii Super UHD firma LG zamierza także pokazać światu swój 98-calowy telewizor o rozdzielczości 8K, którego produkcja ruszy niedługo, a sprzedaż planowana jest na drugą połowę 2016 roku.

„Wierzymy, że nasze najnowsze telewizory SUPER UHD z funkcją HDR, nie tylko wstrząsną całą branżą, ale również trafią do serc konsumentów na całym świecie”, powiedział Brian Kwon, prezes i dyrektor generalny w spółce LG Home Entertainment. „Jesteśmy jedyną spółką, która działa dwutorowo – rozwijamy zarówno technologię OLED, jak i IPS, co pokazuje, że nie stawiamy jednego wyświetlacza nad innymi".



Firma LG Electronics poinformowała dziś o nawiązaniu współpracy z czołowymi firmami technologicznymi oraz dostawcami treści HDR. Partnerstwo ma zapewnić konsumentom bogatą ofertę materiałów z obrazem 4K o poszerzonym zakresie tonalnym. Odwiedzający stoisko LG na tragach CES (Las Vegas Convention Center, Central Hall nr 8204) będą mogli osobiście zapoznać się z możliwościami technologii HDR firmy LG oraz zobaczyć mnóstwo nowych treści i innowacji związanych z obrazem najwyższej jakości.

Nowe telewizory OLED oraz Super UHD z oferty LG na rok 2016 obsługują najnowsze, uznane za branżowe standardy formaty HDR takie jak HDR10 oraz Dolby Vision™. W ramach współpracy, firmy LG, Dolby oraz Netflix przygotowały specjalny materiał filmowy oparty na cieszącym się ogromną popularnością serialu Daredevil. Podczas targów CES będzie można obejrzeć go w standardzie 4K Dolby Vision™ HDR na stoisku firmy LG na ekranach telewizorów OLED. Treści w formacie Dolby Vision™ w pełni wykorzystują możliwości tej matrycy, gdyż tylko ona pozwala uzyskać nieskończoną głębię ciemnych obszarów i niespotykany dotąd kontrast. Dzięki temu użytkownik może dostrzec ogromną paletę barw i wszystkie detale obrazu, tym samym doświadczając wrażeń wzrokowych, jakich nie zapewni żaden inny konwencjonalny telewizor.

By zapewnić swoim konsumentom dostęp do strumieniowo przesyłanych materiałów HDR, firma LG postanowiła poszerzyć współpracę także z największymi ogólnoświatowymi dostawcami treści. Podczas targów CES, na stoisku LG będą prezentowane własne produkcje Amazon z obrazem HDR, takie jak The Man in the High Castle, Red Oaks, Transparent oraz Mozart in the Jungle. Odwiedzający będą mogli też zobaczyć treści HDR po raz pierwszy oferowane przez YouTube i przesyłane w standardzie VP9-Profile 2 opracowanym przez Google. Jeszcze w tym roku serwis YouTube ma umożliwić odtwarzanie materiałów HDR przy użyciu swojej aplikacji na telewizor.

Ponadto, na stoisku LG firma Twentieth Century Fox, zaprezentuje swój kinowy przebój Marsjanin. Zostanie on wyświetlony za pośrednictwem serwisu VIDITY, umożliwiającego przesyłanie filmów i audycji telewizyjnych 4K, założonego przez stowarzyszenie SCA (Secure Content Storage Association). Telewizory LG OLED współpracują z VIDITY, dzięki czemu użytkownicy w dowolnej chwili mogą pobierać i oglądać treści o spektakularnej jakości.

Na stoisku LG stworzono także specjalne, zaciemnione pomieszczenie, w którym prezentowane będą treści kolejnego partnera – NASA. Klipy wideo HDR ze zdjęciami kosmosu przygotowane przez współpracującą z NASA przy transmisji materiałów UHD firmę Harmonic. Dzięki dostarczonym przez tych partnerów filmom HDR będzie można w niespotykany dotąd sposób podziwiać przestrzeń kosmiczną. „Ze względu na możliwość odwzorowania głębokiej czerni, telewizory LG OLED idealnie spełniają się przy transmisji niedawno uruchomionego kanału NASA TV UHD. Te ekrany w najlepszy możliwy sposób dostarczają wrażeń zbliżonych do tych, których doświadczają tylko kosmonauci” powiedział Peter Alexander, wiceprezes i szef marketingu spółki Harmonic.

Dodatkowo, we współpracy z lokalnym nadawcą z Las Vegas, firma LG zademonstruje zaawansowaną technologię przesyłania sygnału HDR. Będzie to transmisja w opracowanym przez organizację Advanced Television Systems Committee standardzie ATSC 3.0, który by znacząco poprawić jakość nadawanego obrazu wykorzystuje kompresję wideo HEVC (High Efficiency Video Coding) oraz zaawansowane metody przesyłania sygnału radiowego.



Firma LG Electronics oficjalnie zaprezentowała najnowszą linię LG SIGNATURE, która łączy w sobie to, co najlepsze w jej produktach: innowacyjność i design. Prostota to kwintesencja linii LG SIGNATURE. Początkowo w jej skład wejdzie seria nowoczesnych, technologicznie zaawansowanych i estetycznie zaprojektowanych produktów takich jak telewizor LG OLED 4K z funkcją HDR, pralka TWIN Wash™, lodówka Door-in-Door, hybrydowy oczyszczacz powietrza, podwójny piekarnik oraz zmywarka TurboSteam™. W przyszłości linia LG SIGNATURE będzie wzbogacona o kolejne produkty

Telewizor OLED
Elegancka prostota i design pozbawiony wszelkich elementów mogących odwracać uwagę widza od jakości obrazu zagwarantowały telewizorowi LG SIGNATURE OLED TV tytuł „Best of Innovation” podczas CES 2016. Nowy OLED został zaprojektowany zgodnie z niepowtarzalną koncepcją LG zwaną Picture-on-Glass [obraz na szkle] – ultra-cienki ekran OLED o grubości zaledwie 2,57 mm przymocowano do przezroczystego szkła, które stanowi tylną pokrywę telewizora, i wyposażono w skierowaną w stronę widza listwę głośnikową. Tataj również projektanci pozbyli się niepotrzebnych ozdobników, a głośniki umieścili wewnątrz soundbaru. Wszytsko po to, by utrzymać spójne, eleganckie wzornictwo, które idealnie wtapia się w każde otoczenie.

Telewizor LG SIGNATURE OLED TV otrzymał certyfikat Ultra HD Premium od organizacji UHD Alliance (UHDA). Jej eksperci potwierdzili, iż spełnia on najbardziej wymagające normy pod względem rozdzielczości, jakości technologii HDR (high dynamic range), luminacji, poziomów czerni, gamy kolorów, czystości dźwięku oraz wielu innych kryteriów. Dzięki technologii HDR, funkcji kontrolowanego podświetlania pikseli Pixel Dimming, 10-bitowej matrycy i 10-bitowej mocy przetwarzania sygnału, technologii ColorPrime Pro oraz nowemu systemowi webOS 3.0 telewizor OLED z linii LG SIGNATURE to szczyt innowacji w dziedzinie telewizorów.

Pralka
Wyjątkowa pralka z linii LG SIGNATURE to zaawansowana następczyni modelu znanego z zeszłorocznych targów CES - LG TWIN Wash™. Ładowana od przodu przez wygodny, 24-calowy wsad pralka LG SIGNATURE gwarantuje jeszcze większą trwałość i komfort użytkowania niż inne dostępone na rynku modele – tym bardziej, że została ona wyposażona w dodatkowy dolny pojemnik MINI Wash umożliwiający oddzielne pranie.

Minimalistyczny design pralki z linii LG SIGNATURE podkreśla dotykowy panel w kształcie koła (Quick Circle User Interface), który został wbudowany w szklane drzwi pod kątem 17 stopni, dzięki czemu pozawala na wygodną obsługę także z pozycji stojącej. Drzwi pralki z funkcją Push Open otwierają się niezwykle łatwo – wystarczy je delikatnie nacisnąć. Model z linii LG SIGNATURE pokryto emaliowaną powłoką, która nie tylko podkreśla elegancki wygląd, ale także chroni powierzchnię przed odciskami palców i korozją.

Nowa pralka została wyposażona w autorski mechanizm LG Centum System™, który gwarantuje jej wytrzymałość i energooszczędność. Zaawansowany system zawieszenia bębna minimalizuje także jego wibracje wytwarzane podczas cyklu prania, redukując w ten sposób poziom hałasu. Pralka z linii LG SIGNATURE w wersji przeznaczonej na rynek amerykański różni się nieco od opisanego modelu pod względem wyglądu i pojemności.

Lodówka
Lodówka LG SIGNATURE to wyraz świeżego spojrzenia na kwestię przechowywania żywności. W niekończącym się pościgu za innowacją marka LG postanowiła wzbogadzić swoją wielokrotnie nagradzaną lodówkę Door-in-Door™ o funkcję Knock-on
Door-in-Door, dzięki której za jednym stuknięciem półprzezroczysta komora lodówki rozjaśni swoje wnętrze. W ten sposób użytkoniwcy mogą „zajrzeć” do środka bez potrzeby otwierania drzwi, dzięki czemu znacznie ograniczą zużycie energii potrzebnej do wyrównania temperatury w lodówce.

Kolejną innowacją jest finkcja Auto Door Open, która automatycznie otwiera drzwi, gdy ktoś zbliży się do lodówki. Ułatwia to dostęp do jej wnętrza, szczególnie wtedy, gdy mamy pełne ręce.

Zasilana inwerterowym kompresorem liniowym lodówka z linii LG SIGNATURE automatycznie dostosowuje chłodzenie do ilości przechowywanych produktów. Autorska sprężarka LG, dzięki swojej wyjątkowej konstrukcji zmniejsza tarcie wewnątrz tłoka, co pozwala na niezawodną pracę – na co firma LG daje 10-letnią gwarancję.

Czystsze powietrze w mgnieniu oka
Firma LG wierzy, że nic nie jest ważniejsze od czystego powietrza., dlatego w linii LG SIGNATURE oferuje także innowacyjny oczyszczacz. Wyposażono w przezroczysty panel, który pozwala zobaczyć na własne oczy jak wygląda proces filtrowania. Dzięki zaawansowanej funkcji Aqua-Cyclone oczyszczasz powietrza eliminuje przy użyciu wody szkodliwe substancje chemiczne i inne zanieczyszczenia, jednocześnie przywracając odpowiedni poziom wilgotności w pomieszczeniu. Urządzenie wyposażono również w system wymienialnych filtrów LG, które w prosty sposób można własnoręcznie wyjąć, umyć i ponowne wykorzystać... nawet przez kolejne 10 lat i dzięki temu zaoszczędzić czas i pieniądze.

Drobne cząstki zawieszonego w powietrzu pyłu są zwykle niewidoczne dla oka, dlatego firma LG postawnowiła umożliwiśc kontrolę jakości powietrza we własnym domu, wprowadzając specjalny wskaźnik LG Smart PM1.0. Jego czujnik zainstalowano wokół wyświetlacza poto, by w czytelny sposób, za pomocą czterech kolorów informował o stężeniu drobnych cząstek pyłu.

„Naszą nadrzędną zasadą jest trzymanie się głównych idei naszych produktów – od etapu powstania pomysłu, aż po wrażenia, jakie będą mieli nasi konsumenci” powiedział Brian Na, wiceprezes i dyrektor ds. globalnego marketingu w spółce LG. „Linia LG SIGNATURE jest uosobieniem tego, co jest najważniejsze dla marki LG. Mamy nadzieję, że nasza filozofia jest w niej widoczna, szczególnie dla konsumentów, którzy potrafią docenić produkty wysokiej jakości stworzone przez silne marki”.

Sprzedaż produktów z linii LG SIGNATURE rozpocznie się na kluczowych rynkach Ameryki Północnej, Europy i Azji niedługo po premierze podczas targów CES.









 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. to chyba najdluzszy news na tpc (autor: Mario2k | data: 6/01/16 | godz.: 18:18)
    HMmmm

    LG szaleje ,pozytywnir rzecz jasna


  2. nom (autor: Kosiarz | data: 7/01/16 | godz.: 04:37)
    W markecie w ktorym czasem robie zakupy stoi 4K OLED chyba 55"... Fakt cena zabija ale mogac go na zywo porownac z wszystkimi innymi wynalazkami TV nasuwa sie na mysl refleksja... No dobra, a co dalej? Na dobra sprawe to tylko rozdzielczosc moze isc w gore bo obraz lepszy chyba byc nie moze :P

  3. Dawać zdjęcie tej przeźroczystej (autor: Internal | data: 7/01/16 | godz.: 13:41)
    lodówki :)
    To jest super.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.