Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Wtorek 5 kwietnia 2016 
    

360° wideo z The Climb od Crytek'a


Autor: Giray | źródło: overclockers.ru | 13:08
(15)
Crytek wypuścił film panoramiczny, na którym zaprezentowano scenerię z gry The Climb. Daje to wyobrażenie o samej grze, mimo, że wideo nie jest najlepszej jakości. Oczywiście widok nie jest statyczny i możemy go zmieniać nieśmiertelną kombinacją klawiszy WSAD lub naciskając myszą na strzałki z lewym górnym rogu ekranu.

Sama gra jest dedykowana dla gogli rzeczywistości wirtualnej Oculus Rift. Jak wiadomo ma ona być symulatorem wspinaczki, choć jest to raczej pretekst do wykorzystania możliwości środowiska rzeczywistości wirtualnej. Gra polega na kontrolowaniu pary "dłoni" i wspinaniu się dzięki temu na skały. Aby w możliwie największym stopniu wykorzystać możliwości oferowane przez Oculus Rift należy użyć dedykowanego kontrolera dotykowego o nazwie Oculus Touch, jednak w przypadku jego braku z powodzeniem da się wykorzystać kontroler od konsoli Xbox One.
Choć sam Oculus Rift jest już wysyłany do osób, które zamówiły go w przedsprzedaży, to termin wydania The Climb jest jeszcze nieznany.


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. pomijając nienaturalną perspektywę... (autor: 5eba | data: 6/04/16 | godz.: 17:43)
    (brak tilt shifta?), to działa to trochę "kalecznie"

  2. w takim tempie (autor: Mario2k | data: 6/04/16 | godz.: 21:16)
    To na sensowne dopieszczone graficznie gry pod VR poczekamy do polowy 2017 roku i Oculus Rift V2

  3. Tylko że te Demo (autor: loccothan | data: 8/04/16 | godz.: 07:06)
    śmiga na Nowym CryEngine V DX12 + Async Shader VR z QRQ (AMD Quick Responce Queue )
    Są w nowych 16.3 WHQL i w Betach 16.4.1


  4. @loccothan (autor: Deathraw | data: 8/04/16 | godz.: 16:00)
    "Tylko że"?? Kompletnie nie rozumiem kontekstu, który tłumaczyłby użycie tutaj tego zwrotu.

    Swoją drogą stało się dokładnie to co przewidywałem. Rise of Tomb Raider na dx12 chodzi tragicznie na AMD, to samo z GOW(choć tu ponoć mieli coś poprawić), Hitman w miarę się udał pod względem konkurencyjności GCN(na 390 wypadło dobrze, chociaż na furyX już szału nie robi), nie zmienia to faktu, że jest to knot optymalizacyjny. Super API nie zmieni zasad działania rynku i gry nie zaczną chodzić dużo lepiej na kartach firmy, która spadła poniżej 20% udziału w rynku.


  5. 360° wideo z The Climb od Crytek'a (autor: Marucins | data: 9/04/16 | godz.: 07:38)
    Ale 1080p wygląda obleśnie w tej ich YT 360 st kamerze!

  6. na i5 6600K + R9 390 + Chrome (autor: michasu2 | data: 9/04/16 | godz.: 09:51)
    w 2160s strasznie zacina :/

  7. @04 (autor: KamieniKupa | data: 10/04/16 | godz.: 08:54)
    Dodanie jednej metody z DX12 nazywasz grą na DX12 ? To jest DX11 z doklejkami :D

  8. @7. (autor: loccothan | data: 10/04/16 | godz.: 16:06)
    A dokładniej DX12 feature 11.3
    Ponoć nowy DeusEx ma coś więcej niż tylko Optymalizację wielo-rdzeniową.


  9. @Deathraw (autor: loccothan | data: 10/04/16 | godz.: 22:27)
    98% Dzisiejszych gier lepiej i ładniej wygląda na Radeonach.
    Fury klepie 980Ti w 1440p i 4k właściwie w 95% gier !
    GoW Ulti. już po patchu Radeon na prowadzeniu ;-)
    Quantum także,
    AoS i HitMan w tej chwili to najlepsza implementacja DX12_11.3
    RotTR na polecenie nMilk Nixxes wycięli AS z gry i DX12_11.3 (niedługo wygasa cyrograf z NieMilcem) i powoli dłubią pod DX12 ;-)
    Przedział GPU za ~2200zł tylko Fury-NANO !
    Przedział GPU za ~1400-1500zł tylko Radek 390 ma sens.
    Przedział GPU za ~1000zł tylko 380X/280X ma sens.


  10. @KamieniKupa (autor: Deathraw | data: 11/04/16 | godz.: 17:10)
    Odnosiłem się tylko do trwającego od premiery FuryX bezkrytycznego entuzjazmu loccothan'a i jego listy gier pod dx12, które miały śmigać na AMD. Rzeczywistość to niestety zweryfikowała, a Fable Legends skasowano i tak jak na wiosnę miałbyć wysyp gier z dx12 tak póki co mamy Hitmana.

    @loccothan
    Głównym argumentem przemawiającym za r9 390 jest ew. sukces dx12 i uczciwość developerów w tym temacie. Karta raz lepsza, raz gorsza od 970, pobiera 2x tyle prądu i prawie się nie kręci, a po OC GTX970 w większości gier ma zauważalną przewagę.


    Masz jakiś link do testów FuryX VS 980ti na aktualnych sterownikach? Bo chętnie zobaczę jak sytuacja się odwróciła po wydaniu nowych sterowników.

    Co to znaczy, że 98% gier wygląda lepiej i ładniej na AMD? W sensie jakiś konkretny przykład masz?? I czym się to objawia? Mam na myśli czy na identycznie skalibrowanych monitorach widać różnicę? I czy są jakieś zdjęcia to potwierdzające, czy jest to powtarzany mit, albo złudzenie spowodowane np tym, że na AMD jest zakres kolorów full rgb(notabene najlepsze ustawienie jeżeli chodzi o kontrast na moim monitorze) np a na nv jest YCBR0703 i po prostu jest to wrażenie wywołane sygnałem do monitora i jego sprzężeniem z ustawieniami matrycy.


  11. R9 390 (autor: michasu2 | data: 11/04/16 | godz.: 17:48)
    bardzo dobra karta polecam, ale czy ma ktoś problemy w Chrome przy tym filmie w 2160 ? W firefox o dziwo wszystko działa normalnie, natomiast w Chrome już nie do końca, a w IE to szkoda gadać. Sterowniki 16.4.1 system windows 10 świeżo postawiony.

  12. mowa oczywiście (autor: michasu2 | data: 11/04/16 | godz.: 18:00)
    o filmie "The Climb" ale w pozostałych VR 360, 2160s jest podobna sytuacja :/

  13. @michasu2 (autor: Deathraw | data: 11/04/16 | godz.: 18:49)
    Bardzo dziwna sytuacja, bo taki filmik to nawet procesor, który posiadasz spokojnie by zdekodował. Zobacz na innych przeglądarkach, chociaż przy tym, że masz chrome ten problem wydaje się być absurdalny. U mnie na Operze, r9 280 i 4690k wszystko chodzi ok, ale miałem na Operze problemy z Silverlightem, który mi mulił.

  14. @michasu2 (autor: Deathraw | data: 11/04/16 | godz.: 20:04)
    Pamiętam też że w jakichś sterownikach, ale jeszcze przed Crimsonami chyba, była taka funkcja jak "wymuś płynne odtwarzanie filmów", pamiętam że ona powodowała to, że w Wiedźminie 3 intro miało zaciachy, domyślnie była włączona, ale teraz w Crimsonach nie mogę nigdzie tego znaleźć.

  15. @Deathraw (autor: loccothan | data: 14/04/16 | godz.: 21:54)
    Hmm, może masz i rację z tym kolorem.
    Ale z tego co się dowiedziałem nMilk stosuje przyspieszacze kosztem Quality w sterach od wielu miesięcy.
    Wyświetla nie natywny 32bit tylko dają 24bit na wyjściu.
    Stosują także trick polegający na tym że tekstury blisko są renderowane jak trzeba a te coraz dalesz są przycinane jeśli chodzi o Quality.
    I ponoć jeszcze kilka innych myków, by benchmarki lepiej wychodziły.
    Jak jest naprawdę nikt na 100% nie wie.
    A testy wygoogluj sobie. Na Crimsonach 16.xx już są na 100%.
    A co do 970 to miej litość, ta karta przy 390 to kiszka i tyle.
    A co do Perf/W to dla tych co mają takie GPU to nie ma aż takiego znaczenia.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.