Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Środa 27 lipca 2016 
    

AMD stworzyło dwa nowe, otwartoźródłowe narzędzia dla grafików 3D


Autor: Wedelek | źródło: AMD | 06:31
(1)
Firma AMD zapowiedziała, że na początku września udostępni wszystkim chętnym za darmo dwa nowe narzędzia, które dołączyły do grupy aplikacji z pakietu GPUOpen. Mowa o Radeon Rays,czyli pakiecie bibliotek pomagających zaimplementować w projekcie realistyczne oświetlenie i silniku renderującym Radeon ProRender. Zwłaszcza drugie z wymienionych oprogramowań prezentuje się ciekawie. Raz, że ADM oparło swój renderer na OpenCL dzięki czemu nie faworyzuje on żadnego sprzętu, a dwa, że wykorzystuje on zarówno moc operacyjną CPU jak i GPU.

Aby projekt mógł być rozwijany przez pasjonatów i firmy trzecie AMD opublikuje nowe oprogramowanie w formie aplikacji Open Source, dając dostęp do jego kodu źródłowego. Producent zadba też o kompatybilność z oprogramowaniem takich firm jak Autodesk, Dassault Systèmes i Rhino.

Więcej informacji o inicjatywie GPU Open znajdziecie na stronie projektu.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. miło i fajnie... (autor: Qjanusz | data: 27/07/16 | godz.: 10:04)
    na pewno się jacyś chętni znajdą.

    Problem w tym, że ci pożądani chętni zostaną obsypani kasą przez konkurencję, dzięki czemu zaimplementują zamknięty (i nikomu to nie będzie przeszkadzało) GameWorks, dzięki czemu z kolei będą krzywe akcje jak Project CARS + Radeony.

    Obiecująco za to wygląda taki element tego pakietu jak konwerter kodu CUDA na C++
    :-)


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.