TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Środa 27 lipca 2016 |
|
|
|
AMD stworzyło dwa nowe, otwartoźródłowe narzędzia dla grafików 3D Autor: Wedelek | źródło: AMD | 06:31 |
(1) | Firma AMD zapowiedziała, że na początku września udostępni wszystkim chętnym za darmo dwa nowe narzędzia, które dołączyły do grupy aplikacji z pakietu GPUOpen. Mowa o Radeon Rays,czyli pakiecie bibliotek pomagających zaimplementować w projekcie realistyczne oświetlenie i silniku renderującym Radeon ProRender. Zwłaszcza drugie z wymienionych oprogramowań prezentuje się ciekawie. Raz, że ADM oparło swój renderer na OpenCL dzięki czemu nie faworyzuje on żadnego sprzętu, a dwa, że wykorzystuje on zarówno moc operacyjną CPU jak i GPU.
Aby projekt mógł być rozwijany przez pasjonatów i firmy trzecie AMD opublikuje nowe oprogramowanie w formie aplikacji Open Source, dając dostęp do jego kodu źródłowego. Producent zadba też o kompatybilność z oprogramowaniem takich firm jak Autodesk, Dassault Systèmes i Rhino.
Więcej informacji o inicjatywie GPU Open znajdziecie na stronie projektu. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- miło i fajnie... (autor: Qjanusz | data: 27/07/16 | godz.: 10:04)
na pewno się jacyś chętni znajdą.
Problem w tym, że ci pożądani chętni zostaną obsypani kasą przez konkurencję, dzięki czemu zaimplementują zamknięty (i nikomu to nie będzie przeszkadzało) GameWorks, dzięki czemu z kolei będą krzywe akcje jak Project CARS + Radeony.
Obiecująco za to wygląda taki element tego pakietu jak konwerter kodu CUDA na C++
:-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|