Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 14 października 2016 
    

AMD nawiązuje partnerstwo z CoreAVI i prezentuje nowe produkty dla branży lotniczej


Autor: Wedelek | źródło: Tech Power Up | 06:03
(5)
Firma AMD wprowadziła do oferty nowe procesory APU z serii G, wyposażone w rdzenie x86 Excavator i IGP na bazie architektury GCN, oraz karty graficzne przeznaczone dla urządzeń wbudowanych. Najmocniejszy z akceleratorów dysponuje 2GB pamięci RAM typu GDDR5 oraz rdzeniem graficznym z 640 procesorami strumieniowymi na pokładzie. Jego wydajność to 768GFLOPSów. Nowe układy są dedykowane branży lotniczej i zoptymalizowane pod kątem jej wymogów.

Jednym z głównych odbiorców prezentowanych przez AMD chipów jest potentat w branży lotniczej, firma CoreAVI, która ogłosiła nawiązanie strategicznego partnerstwa z producentem z Sunnyvale.



 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. coś (autor: Markizy | data: 14/10/16 | godz.: 16:59)
    mi się tutaj nie zgadza, o ile jeszcze w pamięć gddr5 jestem w stanie uwierzyć (były pogłoski o tym kontrolerze w apu) to w 640 procesorów SP już nie. Ponieważ żadne apu amd tyle SP nie posiada, no chyba że chodzi o apu oparte o ZENa ale tutaj specyfikacja to jedna wielka niewiadoma.

    Wiec trochę kiepski ten news jeśli chodzi o rzetelność.


  2. nV się "wpakowała" do autek a AMD do lotnictwa (autor: Sławekpl | data: 15/10/16 | godz.: 03:02)
    jeśli się spopularyzują autonomiczne pionowzloty na co jest spora szansa to AMD wygra w dłuższym czasie tą potyczkę

    Markizy masz racje, obecnie APU ma max 512, ale Bristol może już mieć więcej, zwłaszcza jeśli to będzie układ spersonalizowany pod konkretne wymagania - patrz konsole


  3. Sławekpl (autor: Markizy | data: 15/10/16 | godz.: 12:06)
    tylko że sprzedaż układów dla konsol można liczyć w dziesiątkach tysięcy miesięcznie, dla samolotów to będą zaledwie setki. Więc raczej przysposobią jakiś układ seryjnie produkowany. W tamtym roku boeing dostarczył koło 750 samolotów, powiedzmy że airbus podobnie, a resztę to mniejsze samoloty innych producentów, wiec przypuszczalnie zapotrzebowanie roczne to około 4k rocznie, wraz w wliczeniem w to modernizacji starszych maszyn i naprawy serwisowe.

  4. Markizy chyba nie doceniasz tego rynku (autor: Sławekpl | data: 16/10/16 | godz.: 01:18)
    to będzie kilkanaście tysięcy rocznie, powinni dobić do 10 tyś. jeśli nie więcej,
    mogą spersonalizować nawet dla 500 sztuk rocznie ale układ będzie odpowiednio droższy, to w avionice nie jest problemem czy układ będzie kosztować 15 czy 1500$ za sztukę, prywatne samoloty mają praktycznie zawsze najnowocześniejszą avionikę, znacznie lepszą niż pakuje Boeing czy Airbus, ludzie płacą za nowinki wręcz ich oczekują dlatego są one błyskawicznie wprowadzane w sprzedawanych maszynach
    Gulf ma certyfikowaną kabinę do 12 tyś. metrów jako jeden z nielicznych, ostatnio francuzi po kilkunastu latach dopiero pokazali taki kadłub, a jaka jest korzyść? takim samolotem można lecieć poza korytarzami powietrznymi gdyż leci ponad wszystkimi innymi maszynami, w rozrzedzonym powietrzu osiąga prędkości przydźwiękowe przy mniejszym zużyciu paliwa czyli lecisz bez międzylądowań na tankowanie, nie wiem jak teraz bo te przepisy miały się zmienić ale minusem było że piloci musieli siedzieć cały czas w maskach po osiągnięciu pułapu przelotowego


  5. really scary games (autor: adamschule85 | data: 7/03/19 | godz.: 05:45)
    Nice response in return of this issue with firm arguments and explaining everything on the topic of that. https://games.lol/scary/

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.