Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Środa 2 listopada 2016 
    

Częściowa specyfikacja techniczna Nintendo Switch


Autor: Wedelek | źródło: WCCFTech | 06:56
(5)
Nintendo prezentując konsolę Switch nie raczyło podzielić się z nami jej szczegółową specyfikacją techniczną. Na szczęście w sukurs przychodzą nam nieoficjalne źródła, które podają część danych. Wynika z nich, że Switch będzie dysponować 6.2-calowym ekranem dotykowym o rozdzielczości 720p, który obsłuży do dziesięciu punktów dotyku. Do tego dochodzi układ Nvidia Tegra z IGP na bazie architektury Pascal, 4GB pamięci RAM oraz 32GB pamięci na dane. Więcej informacji pojawi się zapewne w najbliższych tygodniach, a ich weryfikacja nastąpi w styczniu.

Właśnie wtedy, podczas targów CES 2017 Nintendo odsłoni wszystkie karty i poda szczegółową specyfikację Switcha.


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. 6,2" i aż 720p? normalnie na bogato xD (autor: Sławekpl | data: 2/11/16 | godz.: 15:01)
    powinni dać 480p aby ten zabójczo szybki układ się nie nudził :P

  2. Dla mnie zrozumiała decyzja (autor: Iras89 | data: 2/11/16 | godz.: 21:18)
    Raz, że nie będzie zbytnie obciążać baterii, a dwa wg. wszelkich przeliczników dystans/zagęszczenie rozdzielczość jest optymalna- nie będzie można odróżnić poszczególnych pikseli z odległości 30 cm.

    Tu można sprawdzić
    https://www.projectorscreen.com/...een-calculators


  3. 720p (autor: pwil2 | data: 2/11/16 | godz.: 21:41)
    Będzie w sam raz dla Tegry na 6". Gorzej będzie na 50"

  4. 720p (autor: kombajn4 | data: 2/11/16 | godz.: 22:25)
    zupełnie jak PS3 i XBox 360 więc na 50" będzie wyglądać jak tamta generacja konsol, no może jednak lepiej bo nowszy mocniejszy(czy na pewno?) chip graficzny.

  5. Dla mnie FullHD to podstawa (autor: housik | data: 3/11/16 | godz.: 16:11)
    Nie zgodzę się że tego nie widać. W trasie gram na GlaaxyS5 na 5.1 cala , a w domu na nvidia shield na 8 calach, obydwa fullhd. Wszystko zależy od rodzaju gry i zastosowanej grafiki. Gram przeważnie 3d, ale dosyć statyczne i widać różnicę. Na 6.2 z 720p- według mnie trzeba będzie załączyć antyaliasing żeby nie gryzło w oczy.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.