Lenovo kupując firmę Motorola od Google chciało początkowo wykorzystać nowe zasoby ludzkie i pozyskane technologie, porzucając przy tym samą markę. Ostatecznie jednak plany firmy zmieniły się drastycznie - praktycznie o 180 stopni. Zamiast sprzedawać smartfony z logo Lenovo chinski producent będzie bowiem produkować urządzenia mobilne tylko z logo Motoroli. Zmiana obejmie ofertę smartfonów na wszystkich rynkach, w tym na rodzimym, chińskim. Lenovo ma nadzieję dzięki rozpoznawalnej marce Moto pozyskać nowych klientów i poprawić wyniki sprzedaży działu urządzeń ultra mobilnych.
Obecnie największe zyski Lenovo czerpie ze sprzedaży komputerów PC, ale rynek mobilny również generuje spore przychody. Kłopot w tym, że w ostatnim kwartale przychód ze sprzedaży smartfonów był aż o 2 miliony dolarów niższy niż przed rokiem, co dla firmy jest znakiem, że trzeba działać.
K O M E N T A R Z E
Jeszcze nikt nie napisał komentarza.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.