Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Wtorek 20 grudnia 2016 
    

W The Division w trybie DX12 Radeony wyraźnie zyskują


Autor: Wedelek | źródło: Tech Power Up | 06:23
(8)
Dodanie do gry Tom Clancy's The Division obsługi bibliotek DirectX12 skłoniło redaktorów portali GameGPU (Rosja) i ComputerBase.de (Niemcy) do zmierzenia wpływu nowego API na wydajność. Uzyskane wyniki potwierdziły, że na zmianie zyskują przede wszystkim akceleratory AMD z architekturą Polaris. GameGPU podaje, że w trybie DX12 ASUS Radeon RX 480 STRIX jest o 16% wydajniejszy od ASUS GeForce GTX 1060 6GB STRIX. W testach wykorzystano sterowniki Crimson ReLive 16.12.1 oraz GeForce 376.19.


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Podejrzane (autor: Sony Vaio Zwracajo | data: 20/12/16 | godz.: 12:52)
    Ciekawe jakie tricki zastosowano w usuwaniu tekstur i zaniżaniu jakości obrazu

  2. ciekawe ile ci za to płacą (autor: grzegorzmce | data: 20/12/16 | godz.: 22:53)
    sam bym mógł tak pisać za odpowiednie wynagrodzenie w sumie to nawet na komputerach nie trzeba się znać żeby bzdury wypisywać

  3. DX12 to Mantle (autor: Qjanusz | data: 20/12/16 | godz.: 23:27)
    Mantle to AMD, ze swoimi mocnymi właściwościami compute units w GPU.
    Zaskoczenia nie ma, tym bardziej że Pascale pewne funkcje DX12 realizują w sposób programowy.


  4. Miazga. (autor: pwil2 | data: 21/12/16 | godz.: 00:11)
    Czas pchnąć GTX970 na Alledrogo...

  5. hmmmm (autor: Mario2k | data: 21/12/16 | godz.: 00:23)
    To są ciągle początki wykożystania DX12
    trochę kulawe nieudaczne ale coś tam zawsze jest.
    DX12 niektóre operacje/obliczenia potrafi ''przerobić'' 1,5x szybciej niż DX11 , Ja oczekuje że każde poprawne wykożystanie nowego api zaoferuje minimum 10% większą wydajność.
    Jeżeli jest mniej to ewidentnie brak umiejętności programistycznych.


  6. Początki początkami.... (autor: MBR[PL] | data: 21/12/16 | godz.: 19:25)
    ale zanim się na dobre rozpoczęło poza benchmarkami, to już skończylo bo nie przynosi AKTUALNIE AMD dochodu. Czy działa tryb DX12 (tzn czy posiłkuje się GPU, w tym AsyncCompute) na kartach GCN 1.0? Czy jak w Rise of the Tomb Raider jeśli wykryje kartę GCN 1.0 wylącza wykorzystanie DX12 pomimo braku przeciwskazań sprzętowych - hardware w GCN 1.0 wszytko co trzeba w sprzęcie ma, a R7950/R7970 to nadal dość mocne karty do średnich ustawień graficznych (jak ktoś chce wszystkie suwaki na max, to wiadomo ze co roku leci po nowego Titana).

  7. Panowie (autor: kombajn4 | data: 21/12/16 | godz.: 22:25)
    a ile czasu upłynęło zanim gry obsługujące DX9 zaczęły działać bez zastrzeżeń lub lepiej niż na starszych renderach? To samo było przy wprowadzeniu DX10 a później DX11. Zawsze na początku była parodia a nie lepsze wykorzystanie sprzętu i dopiero z czasem sytuacja się normowała.

  8. Jesli uzywaja trickow (autor: pandy | data: 22/12/16 | godz.: 19:28)
    podobnych do tych ktore uzywa NVidia to co za roznica - ludzie nie widza roznicy wiec po co sie spinac na zapas?

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.