Valve podał najnowsze statystyki swojej usługi Steam VR, dedykowanej graczom korzystającym z gogli wirtualnej rzeczywistości. Wynika z nich, że wśród klientów tej firmy największą popularnością cieszą się gogle od HTC o nazwie Vive. Jednak niebawem układ sił może się zmienić z uwagi na szybko rosnącą popularność Occulus Rifta, którego udział w statystykach Valve podwoił się od momentu wprowadzenia obsługi kontrolerów Occulus Touch czyli od grudnia ubiegłego roku.
Jednocześnie podano, że około 75% posiadaczy HTC Vive do grania wykorzystują przestrzeń o powierzchni co najmniej 2 x 1,5 metra. Dokładny podział wygląda tak:
25.3% (+6.8) - 1 x 1
13.9% (-0.2) - 2.5 x 2
13.8% (+1.4) - 2 x 2
8.2% (+0.2) - 2.5 x 2.5
7.4% (+0.1) - 2 x 1.5
6.2 (-0.3) - 2.5 x 1.5
5.7 (-1.3) - 3 x 2.5
K O M E N T A R Z E
Chyba matematyka... (autor: Pleban | data: 15/03/17 | godz.: 09:07) zawiodła.
1 x 1 to mniej niż 2 x 1,5 metra a wtedy suma procentów dla powierzchni ponad 2x1,5 daje 55,2.
Ważniejsze jest to, że 1/4 graczy do grania wykorzystuje przestrzeń o powierzchni 1m^2.
Prawdziwe PCMR.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.