Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Czwartek 5 lipca 2018 
    

Pierwsze testy wydajności nowego Battlefiedla V


Autor: Wedelek | źródło: PCGamesN | 19:09
(6)
Do sieci trafiły pierwsze wyniki wydajności nowego Battlefielda V w rozdzielczości 1080p oraz 1440p i przy wszystkich suwakach ustawionych na Ultra. Wykorzystana platforma testowa obejmowała Ryzena 7 2700X, płytę Asus ROG STRIX X470-I Gaming, 16GB pamięci RAM G.Skill Sniper X, a także dwa akceleratory: GeForce’a GTX 1060 z 6GB pamięci RAM oraz Radeona RX 580 z 8GB. Ponieważ gra jest tworzona we współpracy z Nvidią można się spodziewać, że to karta zielonych poradzi sobie w teście najlepiej, a tymczasem jest dokładnie na odwrót. Ostatecznie Radeon wyprzedził GeForce’a o dobre 30%!

Warto w tym miejscu nadmienić, że do premiery jest jeszcze bardzo dużo czasu (19 październik) i pewnie do tego czasu DICE zoptymalizuje Battlefielda V pod kątem lepszej współpracy z kartami Nvidii. Mimo to tak duża przewaga Radeona może sugerować, że nowa gra z popularnej serii będzie bardzo wrażliwa na ilość pamięci VRAM i że w wysokich detalach 6GB nie wystarczy.


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Nie zoptymalizują pod nVidię... (autor: SonyWali | data: 5/07/18 | godz.: 20:06)
    ...tylko popsują aby AMD miało gorsze wyniki.

  2. @up (autor: Qjanusz | data: 5/07/18 | godz.: 20:34)
    dokładnie
    zoptymalizują działanie gry poprzez wyłączenie async compute i będzie zielono bardziej.



  3. @temat. (autor: Mariosti | data: 6/07/18 | godz.: 10:06)
    Niechybnie na AMD przez przypadek działa "za dobrze" bo optymalizacji dla konsol nie zablokowali.

  4. dodam od siebie (autor: Mario2k | data: 6/07/18 | godz.: 10:22)
    Że na i7 8086k 5.1GHz i GTX 1080Ti OC w Ultra 2560x1440 skoki od 85 do 120 klatek/s
    czasami prawie nonstop trzymało 105/s
    Można zakładać że jak to połatają dodadzą FXów to owe 100 klatek/s dla GTX 1080Ti będzie maximum.


  5. DX12? (autor: Atak_Snajpera | data: 6/07/18 | godz.: 12:31)
    Po co oni w ogóle implementują ten leniwy wrapper na DX12?
    Kolejna już gra na tym silniku i nadal kupa. Dzieci poinstalowywały sobie win10 mamione mistyczną mocą DX12 a tu taki scam ;) Ogólnie coś przycichła ta promocja na te api. Jak tak dalej pójdzie to będzie więcej gier na Vulkan API niż DX12.


  6. Pewnie przygotowuje grunt (autor: Mario1978 | data: 6/07/18 | godz.: 15:23)
    pod nowego GPU.Nie ma to jak nowe karty graficzne od Nvidia dostaną wsparcie nowymi technologiami , które są obecne od Polarisa.Dlatego GCN jest uniwersalny bo jak dochodzą dodatkowe techniki obliczeniowe to angażuje się znacznie większa część układu do pracy a Zielonym najlepiej było iść po najłatwiejszej linii oporu tylko gdy chcemy ładniej wyglądające gry to dodatkowe cechy architektur GPU , które mają wykonywać tylko jakieś wyspecjalizowane zadania będą odgrywały co raz większą rolę bo będą wymagały także większej czystej mocy obliczeniowej karty graficznej a nie jak do tej pory oszukiwanie poprzez gorsze wparcie kart graficznych od AMD.
    Red Team przyzwyczaił się do roli jaką jeszcze spełnia w swoim kraju a czy uda się Intelowi i Nvidia przyzwyczaić do takiej samej roli jaką AMD pełniło przez ostatnie lata to się z pewnością niedługo przekonamy.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.