Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Wtorek 10 grudnia 2002 
    

Nowe karty na układach ATI


Autor: Kris | 10:23
(62)
W najbliższym czasie można spodziewać się dostępności szeregu kart na układach Radeon. Niniejsza tabelka ma na celu ułatwienie zrozumienia różnic pomiędzy poszczególnymi pozycjami. Ceny są wzięte z rynku amerykańskiego, aby możliwe było porównanie (nie wszystkie są już u nas dostępne a i ceny nowości nie należą do stabilnych).
Informacje dodatkowe i komentarz własny:
  • Radeon 9100 to nic innego jak znany dobrze Radeon 8500LE pod nową nazwą. Prawdopodobnie nie tylko ATI wprowadzi nowe nazewnictwo i można się spodziewać pod tą liczbą kodową różnych wersji taktowania.
  • Ciekawostką jest zastosowanie w 128MB kartach Radeon 9500 szyny danych 256-bitów. Wygląda to dosyć dziwnie, jeśli porównamy teoretyczną przepustowość pamięci z maksymalnym Fill Rate. Nietypowy stosunek możliwości kanału pamięci wobec wydajności układu może owocować zmiennym zachowaniem w zależności od gier i ustawień.
  • Biorąc pod uwagę stosunek możliwości i ceny kart Radeon 9500 64MB w stosunku do Radeon 9500/9500Pro 128MB osobiście sugerowałbym powstrzymać się na razie z zakupem.
  • Brakuje układu w ważnym dla użytkowników przedziale cenowym $80-$150. W związku ze znaczącymi różnicami możliwości powinien to miejsce zająć Radeon 9500 64MB po obniżce. Może to jednak zbyt mocno uszczuplić zyski producentów, aby stało się opłacalne i wtedy nie daję karcie większych szans na utrzymanie się na rynku.
Co dalej? Szef ATI w ostatnim wywiadzie dla PCPOP uchylił nieco rąbka tajemnicy. Przygotowana jest już odpowiedź na nVidia GeForceFX w postaci układu o nazwie kodowej R350. Wykonany w technologii 0.15um będzie głównie służył jako demonstracja siły wprowadzonej w celu osłabienia wrażenia jakie może zrobić nowy GeForce. Należy głównie liczyć się z podwyższeniem wydajności związanym z większym taktowaniem rdzenia i pamięci. Nie będzie to nowa generacja ale rozwój już istniejącej konstrukcji.

Znacznie ciekawiej zapowiada się układ RV350, którego premiera również zapowiadana jest na wiosnę. Jest to oczko w głownie ATI, ponieważ ma to być pierwszy układ wykorzystujący 0.13um. W zamierzeniach ma powstać wydajny produkt przeznaczony dla masowego klienta dzięki redukcji ceny wynikającej wprost z zastosowanych zmian technologicznych. W zamysłach ATI ma to być przebój rynkowy w grupie kart Dx9. Co z tych ambitnych planów wyniknie zobaczymy za kilka miesięcy.

Pod koniec lata nastąpić ma prezentacja zupełnie nowego rdzenia o nazwie kodowej R400. Aktualnie wszystkie informację, jakie krążą na jego temat są raczej spekulacjami, więc nie będę ich komentował.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. uuu (autor: Vegita | data: 10/12/02 | godz.: 10:59)
    był sobie obiektywizm na TPC :( To już nie jest zamiłowanie, tylko czysta promocja Ati od długiego czasu :( Wiadomo że Radeon 9100 to chamstwo wobec klientów i lepszego sposobu na obronę Ati i ich dalsze promowanie nie mogliście znaleźć.
    żegnam się TPC.


  2. Vegita... (autor: Kris-Redakcja | data: 10/12/02 | godz.: 11:17)
    ROTFL :-)))

  3. bye bye Vegita (autor: Meteor | data: 10/12/02 | godz.: 11:21)
    wreszcie...

  4. uuuuuuuuuu... i kto to mówi :)))))))) (autor: Fun-brak rejestracji | data: 10/12/02 | godz.: 11:27)
    To normalne, że niektórzy cenią sobie jakość i liczba 3DMarków nie jest najważniejszym osiągnięciem ich kart. Resztę zapraszam na Fraza, gdzie poczytają sobie jak każdy Geforce miażdży dowolne ATI.

    pozdr. dla TPC,
    bez pozdrowień dla Vegity i spółki.


  5. no co jest krisiu ? (autor: Vegita | data: 10/12/02 | godz.: 11:41)
    mój komentarz jest taki zabawny ?? Od redaktora wymaga się trochę więcej niż "ROTFL", które wyraża tyle wiedzy co nic ? Gdzie jest Lancer ? No i panie Meteor, mógłbym prosić o powody, dla których tak bardzo powinienem się stąd wynieść i czym tak bardzo tu Pana skrzywdziłem ? Dziękuję za odpowiedzi "redaktorów" i Meteora oraz "Fun" anonima, który chyba bywa rzeczywiście na "Frazie", gdzie może takie głupoty wypisują. Nie omieszkam zauważyć, że wystarczą trzy osoby a zachowują się dokładnie w sposób za jaki same mnie krytykują :) Zwłaszcza masta Kris :) Teraz to ja serdecznie pozdrawiam i dziękuję za kolejne nieodniesienie się do wypowiedzi :) heheh

  6. p.s. (autor: Vegita | data: 10/12/02 | godz.: 11:43)
    aprzywiodły mnie słuchy o manii wielkości pana Krisa jakiś tydzień temu, gdzie był zburaczony sytuacją, w której czytelnik sugerował, że jaśnie kris nie wie, że GF4 Ti nie należy do low-end :) DO którego go zaliczył zresztą ;)

    to tak gwoli ścisłości :) na linkowanie nie mam czasu :)))


  7. Vegita... (autor: Kris-Redakcja | data: 10/12/02 | godz.: 11:54)
    Panie Piotrze. Zainteresowanie jakim obdarza Pan moje wypowiedzi, zawsze traktuję jako zaszczyt. Niezależnie od intencji :-)))

  8. cos tu smierdzi (autor: Vegita | data: 10/12/02 | godz.: 11:58)
    tym ati. w rzeczy samej :|

  9. i ucięło mi takie ładne zakończenie :) (autor: Vegita | data: 10/12/02 | godz.: 12:00)
    Czy raczysz Kris w ogóle spróbować mnie wyprowadzić z błędu ? Czy może będziemy kontynuować przepychanki w przeplocie z ironią ? :P

  10. okay (autor: Vegita | data: 10/12/02 | godz.: 12:05)
    trochę źle zacząłem ;| Wycofuję pierwszy komentarz (drugiego ni :P) Pytania w ostatnich trzech pozostawiam Ci Kris do reanalizy :P

  11. przynajmniej TPC to nie sklepik :P (autor: RoBakk | data: 10/12/02 | godz.: 12:15)
    czyznaki, a przyznanie się do niefortunnego sformułowania "...zwracam honor..." to mania wielkości ?

  12. Panie Vegita....... (autor: fun | data: 10/12/02 | godz.: 12:24)
    A czy przystaje redaktorowi FrazPC zachwycać się takimi nowościami jak Xabre czy nowy Trident bazując na suchych komentarzach zagramanicznych i wręcz podnosić sztucznie temperaturę na swoim boardzie. Jak się okazało żaden z Pana zachwytów nie został podjęty przez resztę użytkowników i recenzentów. A po oficjalnych testach okazało się, że każdy z tych produktów to jedna wielka...kupa, która pomimo, że miała zagrozić GF4Ti4200 i R8500 nie zdążyła nawet podskoczyć R9000 czy GF4MX :)) Natomiast Kris ( i za to mu wielkie dzięki) nigdy nie podniecał się nowościami szybko wyczytanymi na stronkach Amandatecha czy Registera tylko zawsze przypominał " ... panowie spokojnie. zobaczymy co to w realu pokaże ..." I nigdy nie przydażyła mu się jakakolwiek wpadka z powodu wcześniejszych recenzji, czy uwag, a znam go długo ( od czasów RIVY 128, gdzie razem z Vindex'em pomagali mi z problemami sterowników...pamiętasz Kris...motyw z angielskim językiem w Win98 :)) ), ale Ty nie możesz tego pamiętać. Za krótko siedzisz w tym interesie.

    pozdr.

    Fun


  13. Panie Fun (autor: Vegita | data: 10/12/02 | godz.: 12:33)
    zarzutów coraz więcej (co z tymi, każdymi GeForce miażdżącymi dowolne ATI ?) a widzę zero argumentów. Jeśli zaś już pan skrzętnie pomija wypowiedziane przez samego siebie wczeniej słowa i wchodzi tym razem na temat Xabre, to chciałbym zauważyć, że na FrazPC znajduje się moja recenzja, w której wcale w samych superlatywach o Xabre-400 nie pisałem (chyba że pan czytał na tym "Frazie" ?). A co do Tridenta, to przepraszam o co chodzi ? A może mam przeszukać archiwum TwojePC i newsów o Radeonach przed ich testem na TPC, w którym przykładowo Kris się nimi, jak sam pan to określa "podniecał" ? Czy Kris zatem też podlega pod powyższą opinię ? Troszkę sensu i logiki w formułowaniu kolejnych zarzutów, nie mając podstaw nawet do poprzednich. No i ostatni "motyw". A skąd jaśnie pan może wiedzieć, ile ja siedzę w tym interesie jeśli wolno spytać ?

    Hmm dużo pytań zadaję, zero odpowiedzi... A to ponoć FrazPC ignoruje czytelników a czytelnicy tylko się kłócą ? Może by tak trochę samokrytyki mości panowie co ?


  14. Vegi (autor: GULIwer | data: 10/12/02 | godz.: 12:53)
    jak masz bajzel u siebie nie próbuj ściągnąć innych do swojego poziomu, sam cie kiedys broniłem ale widać nie warto było 0 poprawy. poszukaj tych wypowiedzi krisa o ATI moze w koncu bedziemy od ciebie chwile spokoju. Co komu przeszkadza nazwa, człowiek niezorientowany i tak sobie nie da wcisnąć shitu a niezorientowany wexmie wszytko co mu raczy sprzedać pan w sklepie. ATI przynajmnij nie ma MX400 na 64bit :)) albo MX440SE

  15. no i sprawiedliwości stało się za dość :)) (autor: fun | data: 10/12/02 | godz.: 13:00)
    http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/122
    po lekturze tej recenzji o mały włos nie zacząłem wciskać tego shitu klientom.

    pozdr.

    Fun


  16. ale są lepsze artykuły (autor: fun | data: 10/12/02 | godz.: 13:03)
    http://twojepc.pl/artykuly.php?id=sis_xabre_400

    I wszystko jasne :)))))

    pozdr.

    Fun


  17. Chyba jest mały błąd (autor: JE Jacaw | data: 10/12/02 | godz.: 13:05)
    Powinno raczej być: "(...) znacznie ciekawiej zapowiada się układ RV400 (...)"

    A przynajmniej tak mi się wydaje.


  18. Do kolegi Vegity (autor: JE Jacaw | data: 10/12/02 | godz.: 13:13)
    Zapewne jakbym się uprał to u Ciebie też znalazłbym coś mniej lub bardziej obiektywnego.

    Wiadomo, że każdy ma jakieś swoje zdanie i ono wpływa na wyrażane sądy - oczywiście serwisy winny być jak najbardziej obiektywne, ale nie zawsze się to udaje.

    Ogólnie proponuję trochę więcej tolerancji i jeszcze jedna uwaga tym razem do wszystkich - sprawa dotyczyła domniemywanego subiektywizmu artykułu kolegi Kris'a, ale obecnie z tego co widzę przerodziła się w wojnę ATI kontra Nvidia, a to chyba już lekkie zagalopowanie się...


  19. Radeon300 (autor: Czarny-brak rejestracji | data: 10/12/02 | godz.: 13:41)
    Hmmmm...Czytajac poprzednie wypowiedzi dochodze do wniosku ze rozgorzala wojna miedzy zwolennikami Geforca a Ati.
    Krotko dodam tylko ze bardzo dlugi czas jechalem na swoim kompie tylko na kartach Geforce.niestety przesiadlem sie na Ati R300 z powodu malej wydajnosci Geforca4 TI 4600.
    Powiem Wam jedno Wzrost w grach 50%wydajnosci nie mowiac juz o efektach graficznych ATi na ktore sobie moge pozwolic w koncu Teraz bez spadku wydajnosci.Co tu duzo gadac /bylem /maniakiem Geforca.To jest najlepsza reklama dla ATI.


  20. Co wy tu wyrabiacie??? (autor: Allias-brak rejestracji | data: 10/12/02 | godz.: 13:42)
    Ciekawy serwis, ciekawe opisy - duzo wiadomosci, czasami zdaza sie ze esencje trzeba wybierac, ale dla kazdego cos milego... jak sie nie podoba to twoja sprawa. Nie rozumiem tylko dlaczego w komentarzach pozwalacie sobie na słowne przepychanki a nie np. na opinie na temat produktu lub aryykulu jak to zwykle czytelnicy TPC robia przy innych artykulach. Z duza chęcia czytam te komentarze - ale tylko wtedy gry, jest w nich cos konkretnego a nie "shit" rzucany od jednego do drugiego. Wejdzcie sobie na mIrca - tam jest miejsce na taka chale !!!!!!!!!!!!! Dajcie innym pracowac, a jeszcze innym cieszyc sie recenzjami i komentarzami na temat ARTYKULOW I PRODUKTOW.

    Pozdrawiam. Ali


  21. Vegita i Ati (autor: lakers | data: 10/12/02 | godz.: 13:43)
    czyzbys nie lubial Ati :P NVIDIA SUCKS ! (panie Vegita :-))

  22. JE Jacaw (autor: Vegita | data: 10/12/02 | godz.: 13:44)
    Zgadzam się z Tobą w 100%. Na FrazPC ponoć stawiany jest ponoć opór wszelkim podejrzeniom o nieobiektywność. Zatem gdzie jest różnica wśród TPC ? Możesz mi na to pytanie odpowiedzieć ?Czy według Ciebie odpowiedź typu "ROTFL :-)))))" jest na poziomie redaktora TPC ? Ktoś tu mówił o poważnym traktowaniu czytelników w moim kierunku ! Dałem Wam kolejny dowód na to, że te metody także działają i tutaj. Różnice są tylko i wyłącznie w charakterystyce odpowiedzi, jednak jak ostatnio się dowiedziałem, że Kris był zdruzgotany tym, że jakiś czytelnik zdziwił się, dlaczego Kris zalicza GF4 Ti do low-endu, to mnie bardzo zaciekawiło, bo to według krisa ja słynę z takich reakcji. dlatego też poprosiłem Krisa o wyprowadzenie z błędu odnośnie ATI jeśli w nim tkwię. Niestety odpowiedź nie nadeszła, jednak czekam na nią cierpliwie nie stosując prakty typu "Krisa zatkało" itp, gdyż byłoby to nie na miejscu.

    A kolega Fun nadal nie ma zamiaru niczego podeprzeć faktami ? Zatem skończyłem dyskusję z Panem.


  23. A co do wojny...... (autor: Allias-brak rejestracji | data: 10/12/02 | godz.: 13:45)
    to moze osobny artykul lub cos w tym rodzaju - cos co moze troche uspokoji zapalczywych zwolennikow obu stron. Ludzie dajcie na luz - moze gdzies na osobnym servisie podawac wnioski(pomysl dla TPC) a nie powtarzac to nonstop przy kazdej opini lub opisu na temat nV lub Ati......

    Jeszcze raz Pozdrawiam (all of u)


  24. grrrrrrrrrrrrrrrr.................... (autor: fun | data: 10/12/02 | godz.: 13:47)
    o czym wy gadacie......sprawa cały czas dotyczy obiektywności swoich wypowiedziami i nie wychodzeniu przed orkiestrę. Podałem do tego linka do recenzji Vegity nt. Xabre, którą to kartą o mały włos się nie udławił. Na dodatek stawia pod względem jakości do R8500 cyt..." Dotychczasowy lider w tej kwestii, Matrox miał jak dotąd dwóch konkurentów (choć na pewno słabszych) : ATI Radeon 8500 czy ST Micro KYRO 2. Do tej dwójki z pewnością można zaliczyć SiS Xabre. Obie karty bez najmniejszych wątpliwości prezentują prawie doskonałą jakość obrazu, czytelne i ostre w każdej rozdzielczości czcionki i przepięknie nasycone kolory. Podobnie wygląda sytuacja TV-Out. Tutaj jednak należy pamiętać o ustawieniu ostrości w konfiguracji TV-Out na najwyższą. ..." Koniec cytatu....

    pozdr.

    Fun


  25. Lakers (autor: Vegita | data: 10/12/02 | godz.: 13:48)
    ja bardzo lubię firmę ATI jako konkurenta NVIDIA, Tridenta, SiS, PowerVR i innych. Raczej jako osoba nie sympatyzująca z ATI nie pisałbym bardzo pochlebnej recenzji, pierwszego w Polsce Radeona 9700 PRO i to na trzech kartach jednocześnie i nie zachęcałbym gorąco do zakupu tych kart ?

  26. Kolega Vegita chyba oślepł :)) (autor: fun | data: 10/12/02 | godz.: 13:51)
    Podałem linka do twojego testu Xabre, i dziwi mnie jak innym mogły wyjść tak tragiczne wyniki. Jesteś czarodziejem ???

    pozdr.

    Fun


    PS. O ile pamiętam chwaliłeś się Xaberkiem w swoim sigu :)) Więc tym bardziej nie rozumiem takiej rozrzutności wyników.


  27. Drogi Vegito, (autor: geordie | data: 10/12/02 | godz.: 13:52)
    Kiedyś czytałem newsy na Frazie, ale ze względu na Twój wyjątkowy brak obiektywizmu i uporczywe trzymanie się własnych opinii, teraz odwiedzam TPC. Przykłady? Proszę bardzo:
    - dodanie 30 euro do cen kart Herculesa (+złośliwy komentarz), jakbyś nie wiedział, co znaczy "retail price" (a moze nie wiesz?),
    - dodanie 1 TMU na potok bardzo dobrej skądinąd karty Geforce dFX (tylko na Waszej stronie),
    - uporczywe trzymanie się kart marginesowych -Kyro, ostatnio Trident - kogo to obchodzi, a zapewniam Cię, że jestem daleko większym zwolennikiem konkurencji niż Ty,
    - innych nie będę szukał, a teraz nie pamiętam
    - I NAJWAŻNIEJSZE (przepraszam, że krzyczę) - ciągłe mieszanie faktów i informacji z własnymi opiniami, do których masz oczywiście prawo, a oddzielenie tych spraw (nawet w jednym tekscie np.akapitem) jest dla mnie podstawą etyki w dzinnikarstwie.
    No ale jak ktoś potrafi złożyć komputer i zrobić parę testów, to jeszcze nie jest dziennikarzem, choćby podpisywał sie "Redaktor Naczelny". Do tego trzba kwalifikacji! A ostatni fragment przytoczyłem jako typowy przykład pomieszania faktów i prywatych opinii ;-]]]]


  28. Fun (autor: Vegita | data: 10/12/02 | godz.: 13:53)
    zatem twierdzisz, że Xabre prezentuje kiepską jakość obrazu ? Apropo udławienia się, to ... koniec cytatu. A o ile ja pamiętam, to Kris miał tylko jedną kartę na Xabre, zatem nie miał nawet prawa wyciągać ogólnych opinii o jakości obrazu na Xabre jako profesjonalista (z tym zdaniem to chyba się zgodzi ?).

    Allias - zauważ, że Fun, Meteor kreują tę dyskusję na wojnę, gdyż tak jest zapewne najwygodniej.


  29. Geordieeeee...... (autor: fun | data: 10/12/02 | godz.: 13:56)
    Uf..... czytasz w moich myślach, tylko ja nie potrafiłem tego tak ładnie napisać. Nie jestem żadnym redaktorem :((( itp. Prowadzę tylko od 6 lat sklep komputerowy i do takiej elokwencji wypowiedzi straaaaasznie mi daleko.
    Jeszcze raz wielkie dzięki.

    Pozdr.

    Fun


  30. geordie (autor: Vegita | data: 10/12/02 | godz.: 13:57)
    Chciałbym abyś mi przytoczył ostatni news o Kyro na FrazPC jeśli łaska. Dziękuję. Dodatkowych pytań nie zadaję, bo nikt nie raczy odpowiadać wśróad tak kulturalnych i wyrachowanych osób... A o moich kwalifikacjach, musiałbym już powtarzać LOL

  31. Vegita (autor: Allias-brak rejestracji | data: 10/12/02 | godz.: 13:59)
    Moze oni to kreujua ale ty dorzucasz ognia... i poco - dlaczego prubujesz sil tutaj.... Jak dobrze chwytam pisales cos na Fraz. Tam ci nie poszlo....?? Daj na luz - wyrzuc wegiel.......:)

  32. to ze tpc jest pro ati (autor: Dan-brak rejestracji | data: 10/12/02 | godz.: 14:06)
    to chyba wiadomo od dawna tylko dlaczego sie wypieracie i zamiast bronic sie czy dyskutowac nad wlasnym brakiem obiektywizmu atakujecie w poplochu ?

  33. aaaaaaaaaa........ (autor: fun | data: 10/12/02 | godz.: 14:08)
    Wódz Von Vegita, początkowo rzucił swój oręż na siły Wodza Von Liska. Kiedy atak ten odparto nastąpiła próba uderzenia na twierdzę TPC, pod przywództwem Wodza Von Dyd i Wodza Von Kris. Ale tym razem opór przewyższył możliwości militarne grupy zbrojnej z Frazirowa :))

    pozdr.

    Fun


  34. Vegita (autor: lakers | data: 10/12/02 | godz.: 14:12)
    wiem wiem :-)

  35. sorki (autor: jack13 | data: 10/12/02 | godz.: 14:12)
    vegas , ale nie dziw się krisowi że dal ci taka odpowiedż , przypomnij sobie twoje niektóre odpowiedzi na frazie + emonitki , to jak potraktowałeś co niektórych ludzi , nie wiem może im sie należało , ale wielu to trochę do ciebie " zraziło " , wydaje mi się że zaczelo od testu xabra na in4.pl i wyjaśniania sobie z netcopem co do różnic testu , tak sie wtedy zastanawiałem o co chodzi ? dwa testy a ludziska sami ocenia , wole jak se soba " rywalizujecie " robiąc coraz lepsze recki .

  36. profesjonalizm V. ??? (autor: RoBakk | data: 10/12/02 | godz.: 14:13)
    mająć w ręku jednego herkaIII zjechałeś go totalnie, (nie)mając w ręku pointofviewgf4200, rzucałeś mięso na lewo i prawo zarzekając że nie zhańbisz się zrecenzowaniem tego pointa, co później jednak zrobiłeś dla Siriusa.
    profesjonalizm ??? rotfl
    Alias, masz rację, co my tu wyrabiamy ?dajemy się wpuszczać w maliny panu V. który chce zrobić tu syf na swój styl :(


  37. Niestety panie Robakk (autor: Vegita | data: 10/12/02 | godz.: 14:30)
    kartę POV zrecenzowałem na zlecenie sklepu Sirius.pl bez zamieszczania jej na FrazPC gdyż nie życzyłem sobie tego tak, jak kiedyś pisałem. Sirius zapłacił za recenzję, więc ja nie mam wpływu na to, co w tej recenzji się znajdzie w testach. I co my tu wyrabiamy .. hmm kłamiemy ? Nie przypominam sobie, żebym w ogóle recenzował kartę Hercules Fortissimo III więc, no właśnie, co my tu wyrabiamy...

  38. jakas lipa (autor: pit-brak rejestracji | data: 10/12/02 | godz.: 14:42)
    ati 9500 na szyne 128 bitów a nie 256 to powinno sie już wiedzieć redaktorze :(

  39. przepychanki (autor: RoBakk | data: 10/12/02 | godz.: 14:43)
    nie wypowiadałeś się wogóle na temat fortiIII, nie obiecywałeś recenzji ?
    napisałem, że go receznowałeś ?
    ośmieszasz się pisząc, że za $$$ można wszystko... nawet zapomieć o tym co się samemu pisało


  40. czy ktos mi udzieli pomocy (autor: Allias-brak rejestracji | data: 10/12/02 | godz.: 14:46)
    ...w sprawie ktorej oczekiwalbym raczej pomocy na mail-a gdyz ja kpisalem wczesniej nie chce beszczescic tego swietnego miejsca. Czy ktos mi moze zrobic bardzo ogolny zarys kart ati(model, itp) chetnie sie czegos na ten temat dowiem. Dzieks z gory - i sorki za ten motyw - Na mila prosze.

    Pozdro...... tu oll.


  41. Vegita (autor: Allias-brak rejestracji | data: 10/12/02 | godz.: 14:49)
    wstyd ze sie przyznajesz - w takiej sytuacji to wiadomo ze komus takiemu recenzji napisac bym nie dal... To nie musi byc z sercem, ale przynajmniej wlozyc w to troche zainteresowania lub doswaidczenia. Na TCP moze i nie ktore arty sa stronnicze - ale jakie to ma znaczenie jesli przecietnemu zjadaczowi bitow to wystarczy... Kasa --- to niszczy... A fuj - nie ladnie......

  42. Zbiorczo... (autor: Kris-Redakcja | data: 10/12/02 | godz.: 15:01)
    Hm. W zasadzie tu nie ma co komentować. To tylko news.
    Tabela : http://www.xbitlabs.com/...tory.html?id=1039439492
    Wywiad z CEO ATI : http://www.pcpop.com.cn/...type=Interview&id=9
    Szyna 256-bitów w R9500/128 :
    http://www.digit-life.com/...pphire-r9500-128.html
    Czteropunktowy komentarz własny wydawał mi się raczej "apolityczny" ale rozumiem, że ktoś może to odczytać inaczej. Więcej o samym sprzęcie napiszę w recenzji. Na pewno będzie w niej dużo własnych, całkowicie nieobiektywnych opinii (inne moim zdaniem nie istnieją) ale postaram się napisać z czego one wynikają.


  43. No to w takim razie (autor: Vegita | data: 10/12/02 | godz.: 15:04)
    kim jest Piła, redaktor LUPUS'a wydającego parę pism komputerowych ? Któremu bulą za każdą recenzję jak mi ? Niektórzy to są po prostu chorzy ! To nie wolno nam, recenzentom już zarabiać na naszej pracy, by Wam akty miłosierdzia wykazywać ? Tja.. Jakby TPC nie zarabiało LOL.

    A tak w ogóle, to odechciało mi się dyskutować CU. Na Krisa nie czekam, bo schował się w dziupli i oczywiście trudno mu przyznać mi racji w przypadkach, w których wyraźnie o to prosiłem w tak dogodnej dla niego sytuacji wśród wazeliniarzy plecących już od rzeczy. Za darmo to to możecie .. hgmm.. nic ?


  44. Ty jednak nieugięty jesteś. (autor: fun | data: 10/12/02 | godz.: 15:14)
    Dlaczego nie chcesz skomentować swoich recenzji Xabre ?? Mi zarzucasz brak odpowiedzi natomiast sam schowałeś głowę w piasek.
    I w końcu dlaczego Frazowicze nie mogą usiedzieć na swoim podwórku, tylko włóczą się po sieci męczą innych głupim zachowaniem, a już wiem......to się nazywa waleczna krew.

    pozdr.

    Fun


  45. Vegita (autor: lakers | data: 10/12/02 | godz.: 15:15)
    z tym ze za darmo to jest fakt i ciezko sie nie zgodzic - za darmo umarlo :-) Takie czasy ze trzeba zarabiac.

  46. ;)) sie dyskusja wywiazala .... (autor: NimnuL-Redakcja | data: 10/12/02 | godz.: 15:17)
    na Board z tym ;)))

  47. Lakers... (autor: Kris-Redakcja | data: 10/12/02 | godz.: 15:24)
    O przepraszam. W życiu nie wziąłem ani grosza za jakikolwiek artykuł (DYD, Wojo czy ktokolwiek kto zamieszczał moje teksty może to potwierdzić). Faktycznie jestem więc 100% amatorem :-) Nawet użycie słowa "Redaktor" jest IMHO mocno na wyrost ...

  48. ostatni raz (autor: RoBakk | data: 10/12/02 | godz.: 15:26)
    z czegoś trzeba żyć, nie mam nic przeciwko pisaniu za $, ale trzeba mieć trochę godności:
    http://www.frazpc.pl/board_glebiej/14608/44
    - dla zainteresowanch, recenzja ma swojego autora - "nie zamierzam tej karty nawet testować" - komentarz zbyteczny dla tych co rozumieją słowo pisane.
    EOT


  49. Kris (autor: lakers | data: 10/12/02 | godz.: 15:28)
    ale czy ja powiedzialem ze Wziales ??? Powiedzialem tylko ze sa takie czasy ze poprostu nikomu nie mozna zabronic zarabiac jak chce a Tych co robia z zamilowania bez branie pieniedzy bardzo cenie ale tez rozumie tych co chca na tym zarobic :-)

  50. Vigita (autor: Meteor | data: 10/12/02 | godz.: 15:31)
    moze po prostu wracaj tam gdzie wbijasz ten kij w mrowisko. Do siebie i na www.sirius.pl

  51. przestałem odwiedzać fraza (autor: Chrisu | data: 10/12/02 | godz.: 15:41)
    po pewnej walce jednego z redaktorów z czytelnikami (i nie był to V.). Czasami wchodze na boarda. Ale widze ze nic nie straciłem, bo nic sie nie zmieniło...
    NimnuL - nie mów hop, bo zrobiłby się wątek dłuższy niż Twój sławny... ;)


  52. Tu jestem (autor: Lancer-Redakcja | data: 10/12/02 | godz.: 15:52)
    Slucham Pana Vega? O co chodzi?
    Wybaczcie ale nie przylacze sie do bitwy i nie bede sie wypowiadal bo widze ze ladna wojna tu rozgorzala, a jakos nie mam sil atakowac, a potem odpierac ataki. Moja opinie zachowam dla siebie.


  53. ... (autor: czytelnik-brak rejestracji | data: 10/12/02 | godz.: 15:55)
    Moim skromnym zdaniem najbardziej obiektywnym w reckach jest NatCop z in4. Ale nie powiem ze nie czytam innych recenzji bo i one bywaja nie mniej obiektywne.

  54. Lakers... (autor: Kris-Redakcja | data: 10/12/02 | godz.: 15:56)
    Nie o to chodziło :-) Napisałeś, że "za darmo - umarło". Nie prawda ! Jeszcze dycha !!! :-)))) Tym nie mniej podziwiam ludzi, którzy w tej branży przeszli za zawodowstwo. Wydaje mi się, że łatwy kawałek chleba to chyba nie jest ...

  55. Kris (autor: lakers | data: 10/12/02 | godz.: 16:09)
    ciesze sie ze sie pomylilem :-)

  56. ... (autor: ggg-brak rejestracji | data: 10/12/02 | godz.: 16:16)
    Wydaje mi sie ze prawda lezy gdzies w srodku , i jedni i drudzy maja troche racji . moze wam ta wojna wyjdzie na dobre:) pozdrawiam.

  57. Frazir. (autor: DYD-Admin | data: 10/12/02 | godz.: 16:49)
    ...daj cos Vegicie (Vegecie?) do testow, moze kawalek hardware'u bo chlopak nie ma co z robic i nudzi sie... ;-)

  58. tak tak a żaba ma futro (autor: lowiec | data: 10/12/02 | godz.: 22:54)
    a świstak siedzi i pakuje w te sreberka
    myślałem że dowiem sie cos o nowych radkach a tu jak w sejmie bałe -czarne, czerwone - zielone, pomarańczowe - w paski. Odłączylibyście te komputerki i poszli na piwo bo oczy wiedno jak to sie czyta.


  59. Prosze o Spokój !!!!!!!!!!!!! (autor: Daurel | data: 11/12/02 | godz.: 06:29)
    DYD, Kris itd nie wymieniam osób, powiem jedna rzecz tylko wasza stronka jest zajebista od frazpc.pl i tyle .
    No Comment.
    A Vegita jest nie ugietym facetem i nie chcesz poddac, w dodatku jestes bardziej uparciuchem czego bóg by nie chcial :|

    Jestem profesjonalista testerem i sam wiem ze nie ma tu tyle prawdy i w dod.kłócicie.

    Mi nie przeszkadza ze Kris powiedział ROTFL, ja tak bym tez napisal na swoim miejscu. ;>


  60. Moze jakis mecz zorganizowac ATI kontra Geforce!!! (autor: Dyzmo | data: 11/12/02 | godz.: 14:20)
    Kapiatnow druzyn juz chyba mamy.:))))
    Pozdrawiam


  61. To dobrze, że... (autor: Kit | data: 12/12/02 | godz.: 20:33)
    Cieszę się Kris, że nie dałeś się sprowokować, dzięki temu różnica klas jest wyraźnie widoczna. Z drugiej strony chciałem ci podziękować za dobrą robotę, bo wcześniej jakoś tego nie zrobiłem, czytuje ciebe Vindex'a i ninnych gdzieś tak od 1995 (co do daty mogę się trochę mylić) w różnych miejscach. Dobra robota. Gratuluje.

    KiT


  62. ... (autor: GregorP-Redakcja | data: 14/12/02 | godz.: 18:10)
    ...

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.