Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 9 listopada 2018 
    

Nvidia poprawia zużycie energii przez karty GeForce RTX w idle


Autor: Zbyszek | źródło: Nvidia | 12:06
(27)
Po premierze kart GeForce RTX okazało się, że nowe akceleratory konsumują nieprzyzwoicie dużo energii elektrycznej podczas pozostawania w trybie Idle, jeśli obraz wyświetlany jest na konfiguracji wielomonitorowej. Producent próbował zmierzyć się z tym problemem już w wydanych w połowie października w sterownikach GeForce 416.34 WHQL, ale efekt okazał się niezadawalający. Teraz Nvidia informuje, że problemy zostały ostatecznie rozwiązane w nowych wydanych dziś sterownikach GeForce 416.81 WHQL.

Opróćz znaczącego obniżenia zużycia energii przy pracy w trybie idle w konfiguracji wielomonitorowej, nowe sterowniki wprowadzają optymalizacje wydajności dla gry Battlefield V i usuwają kilka błędów.

Usunięto m.in. błąd powodujący pojawienie się BSOD po wyłączeniu gry, jeśli użytkownik korzystał z karty GeForce RTX 2080 Ti z podłączonymi dwoma monitorami - jednym z aktywną funkcją G-Sync, drugim bez niej. Usunięto także migotanie obrazu w FarCry 5 i Wiedźmin 3: Dziki Gon na kartach GeForce RTX, przekłamania obrazu w Monster Hunter: World, poprawiono stabilność gier Shadow of the Tomb Raider i ARK Survival, oraz usunięto problem powodujący przycinanie się materiału wideo z kodekiem HEVC odtwarzanego na GeForce RTX 2080 Ti.

Sterowniki GeForce 416.81 WHQL można pobrać tutaj.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. A czy poprawiono już (autor: ligand17 | data: 9/11/18 | godz.: 16:03)
    przyczynę fizycznego padania kart, czy to dopiero w następnym patchu do FC?
    :-)


  2. ligand17 (autor: pawel1207 | data: 9/11/18 | godz.: 21:37)
    padanie kart to problem sprzetowy zaden driver tego nie zalatwi . trzeba wymienic i tyle.

  3. No rzeczywiscie padaja :))))) (autor: speed | data: 10/11/18 | godz.: 01:39)
    Jakos moja nie chce pasc a juz prawie miesiac jest meczona.
    Jak przestana krecic jak warjaci to i karty beda Ok choc z tego co pisza sa bardzo OK:

    The two highest selling cards Overclockers UK has had in the past couple of years display similar number, he told us. They averaged a 3.34 percent return rate, with around 46 percent being “unwanted,” rather than failed cards. Those numbers suggest that the AIB partner 2080 Ti cards are as reliable (if not slightly more so) than most graphics cards. However, those numbers are skewed slightly favorably due to the relative youth of the GPUs.


  4. speed (autor: pawel1207 | data: 10/11/18 | godz.: 11:02)
    co niektore owszem ... widac twoj jest ok i tyle w temacie nie szukam sensacji to sa po prostu fakty . ktos gdzies dal d...y i tyle . pamietaj ze padniety 2080ti niz np 2070 stad taki pisk na forach..

  5. najbardziej nieużyteczna (autor: Hitman | data: 10/11/18 | godz.: 12:36)
    karta od czasu gf3 z technologią, której nie jest wstanie udźwignąć nie tylko ona sama ale i jej następca nawet..

  6. @Hitman (autor: Deathraw | data: 10/11/18 | godz.: 16:15)
    A HD5xxx i teselacja, którą naprawdę poprawili dopiero w 3gen GCN, czyli po 5 latach?

  7. Ciekawe o ile tym razem spadła wydajność... (autor: zartie | data: 10/11/18 | godz.: 18:52)
    na kartach poprzedniej generacji...

  8. #4 to okolo 1% to 'padanie jak muchy'? (autor: speed | data: 11/11/18 | godz.: 00:06)
    A jak by wyeliminowac 'kretaczy' to okaze sie ze to 0,001%
    To ze cos sie zepsuje czy przestanie dzialac to normalne jest gwarancja 2-3-4-5 lat jaki problem?
    Ja widze ze przeginacie pale i to solidnie .

    #7
    ostatnie stery i przed ostatnie 2080Ti , 980Ti i 780Ti
    kazda karta na ostatnich sterownikach zyskala nie duzo ale zyskala ( skonczylem wlasnie sprawdzac) . Masz pytania jeszcze ? czy tylko kij w mrowisko:)))))

    #5
    Bzdura , Ja wymieniam CPU i plyte raz na piec lat karty graficzne raz na 3 lata .
    Zmienilem z 2X 980TI i co sie okazalo cena prawie identyczna ,wydajnosc sporo lepsza i to sporo, i co najciekawsze zamiast 705W w trakcie grania mam tylko max 382W a srednio jest 340-350W.
    Od okolo pieciu lat gram w 4k , w to co gram karta super. A jak ktos chce wozic plynny beton maluchem 126p to jego problem . Tylko nie wyskakujcie ze droga i.t.d ja sie nie nadaje na takie argumenty:)))) . ( nie kazdy kupuje diamenty ,nowe samochody , domy, i co tam sobie dopiszesz a jednak zyja.


  9. @speed (autor: Hitman | data: 11/11/18 | godz.: 20:03)
    I czekałeś tyle lat by zamiast 1080ti kupić coś 20% szybsze za 60% drożej ;)) Sorry wiem, że każdy sobie tłumaczy zasadność swoich wyborów ale to wtopa po całości.

  10. #9 60% drozej gdzie? (autor: speed | data: 11/11/18 | godz.: 22:03)
    2x980Ti MSI Gaming mialy porownywalna wydajnosc w 4k do 1080TI to jedno, drugie to to ( czego nie wiesz piszac o tych 60%) ze srednia cena 1080Ti to 1300$ za rtx 2080Ti zaplacilem 1599 i nie dosc ze mam srednio okolo 30% w 4K to gdzie jest to 60%. Ja jeszcze potrafie myslec :)))) a nie pisac dyrdymaly.

  11. ad speed (autor: Hitman | data: 12/11/18 | godz.: 09:13)
    Premierowa cena 1080ti z marca 2017 roku to 700 $ - w Polsce ceny były w przedziale 3300-3600zł . Premierowa cena rtx 2080ti to 999$ - ceny w Polsce od 5500zł. Prawda jest taka, że ten kto kupił po premierze lub w niedługim czasie ( przed boomem na crypto) 1080ti zrobił dużo lepszy deal niż Ty czekając na rtx'a. Nawet dzisiaj wolałbym kupić 2 x 1080ti pokoparkowe na gwarancji a reszte kasy przepić .. Mysleć potrafisz - ale po swojemu niestety..

  12. Gdzie te 60%?? (autor: speed | data: 12/11/18 | godz.: 22:47)
    Nawet biorac ceny premierowe to okolo 43% a dzisiejsze w Kanadzie to od okolo 20% do okolo 30% .
    W rozdzielsczosci 4k mamy srednio 30-33% lepsza wydajnosc a sa gry gdzie jest wiecej niz 40%.
    Na sile chcesz teraz pokazac ze co?? Dales dypy z tymi 60% i az tak ciezko sie przyznac do tego?
    W USA dzisiejsza roznica miedzy 1080Ti a 2080Ti jest jeszcze mniejsza . To co Ty bys zrobil to twoja sprawa ja zrobilem tak jak jest najlepiej dla mnie . W momencie jak bedziesz na etapie ze pozwolisz sobie na takie fanaberje to zobaczymy czy bedziesz ta roznice przepijal:))))
    To nie jest o tym co Ty bys zrobil a o tym ze przesadziles z grubej rury tak jak z Hybrydami dopiero twarde dowody wylaczyly twoje basnie o hybrydach.
    Powiedz po co tak piszecie ? przeciez mozna sprawdzic cene wyniki w testach i napisac tak ja jest a nie farmazony.


  13. @12 (autor: Hitman | data: 13/11/18 | godz.: 10:47)
    Ile jest 60% z 3300zł ?? - masz poważne problemy z liczeniem jak widzę..
    Stać mnie na większe fanaberie ;P niż taka karciocha i to częściej niż myślisz. Co do hybryd przypomnij mi wątek bo coś nie kojarzę?
    Dalej twierdzę, że 2x 1080 ti - to lepsza opcja pod każdym względem - zaklinaj rzeczywistość


  14. @13 (autor: power | data: 13/11/18 | godz.: 13:57)
    Ja bym sie nie zgodzil z tym co mowisz.
    Lepiej jest miec jedna karte, niz kombinowac z SLI.
    Odpada wtedy problem z brakiem profili SLI, nierowna wydajnoscia (raz ok, a raz slabo), wyzszym zyzyciem pradu (wyzsze temperatury w obudowie, glosniejszy komputer).


  15. @13. (autor: Mariosti | data: 13/11/18 | godz.: 14:15)
    Nie no single gpu zawsze ma bardzo dużą przewagę nad sli/cf, szczególnie dla entuzjastów.
    Z drugiej strony faktem jest że msrp w dolarach to jedno, a w praktyce interesuje nas cena realna w sklepach w zł no i w tym przypadku 5500zł stanowi 166% 3300zł, także nowy high end ma znacznie gorszą opłacalność od poprzedniego...


  16. @power (autor: Hitman | data: 13/11/18 | godz.: 19:38)
    Oczywiście sli czy cf nie jest idealne - ale jeżeli mowa o graniu w 4k to lepiej mieć dropy z pułapu 60-80 niż 30-40fps . Prąd ma taki priorytet jak spalanie w ferrari - hałas podobnie - zresztą zawsze można zwodować ..

  17. Hitman co napisales w kom.#5 (autor: speed | data: 13/11/18 | godz.: 20:30)
    Ja pokazalem ze jest uzyteczna i to bardzo .
    Ja nie opieram sie na waszych cenach bo zyje i kupuje w innym kraju . Ty natomiast opierasz sie na cenach w Polsce i przekonujesz mnie ze zle zrobilem jest w tym chocby gram sensu?
    Nie kupil bym za zadne skarby dzisiaj 2x 1080Ti bo sa drozsze od 2080 i jak juz to 2x2080 jest dla mnie tansze i wydajniejsze jest w tym sens ? A to co jest w Polsce to dotyczy Ciebie a nie mnie a Ty prubujesz mi wmawiac co dla mnie bedzie lepsze . Ja jak napisalem umie myslec i liczyc lepiej niz ci sie wydaje:)))
    A to ze mozesz sobie pozwolic na fanaberie to bardzo dobrze ,mnie to cieszy tylko od mojego 'podworka ' to sie odwal bo wiem lepiej co mi potrzeba :))


  18. @ speed (autor: Hitman | data: 14/11/18 | godz.: 09:00)
    Systematyzując i kończąc. Pokazałem Ci, że 60% nie wziąłem z dupy co próbowałeś mi wmówić.. że opowiadam " farmazony"
    Jeżeli mowa o nowych kartach to wiadomo, że też kupowałbym w tej chwili 2080 ale ja wyraźnie pisałem o używanych "pokoparkowych" 1080ti w kontekście wydajności i taki duet w cenie 4600-800 jest do dostania w Polsce bezproblemowo - i nie muszę nadmieniać, jaką wydajność oferuję.
    Jestem ostatni, który by mówił komukolwiek jak ma wydawać/ marnować swoje pieniądze ale ja spieram się o wydajność do ceny i tu racja jest po mojej stronie obiektywnie rzecz ujmując.. RTX 2080ti nie ma uzasadnienia w relacji wydajności do ceny koniec i kropka.


  19. Pokazales co?? ze 1300 i 1600 to 60% (autor: speed | data: 15/11/18 | godz.: 01:49)
    Ja nie pisalem co w Polsce dociera to do ciebie ?
    Nie pisalel o uzywanych szrorach i innym badziewiu .
    Napisalem ze okolo 20% wiecej pieniedzy a dostac 30-40% wiecej wydajnosci ma sens .
    Dla mnie ma wielki . i jak bys napisal ze w Polsce mozna zrobic tak ze za podobna kwote mozna miec wiecej to bym ci przyklasnal.
    W moim przypadku nawat te pokoparkowe ( sprawdzalem ) to wydatek okolo (jak dobrze pojdzie ) 850$ oczywiscie bez gwaranci i i.d.t do dolozyc te 300$ miec nowo tehnologie ,wieksza wydajnosc i gwarancje ( swiety spokuj) to co???
    Powiedz mi dlaczego to samo ayto unas kosztuje 290tys zl a u was prawie 700tys ? to ze macie chory rynek konsumenta to nie moja broszka .
    A czy mam w 4 K 70fps czy 90 fps to jak pograsz w takiej rozdzielczosci to zrozumiesz ze to bez roznicy a wydac 1tys $ to wole kupic wodke indiana na 2-3 miesiace ( chociaz oni beda mieli z tego frajde) .

    Neguje to powiedzenie ze RTX 2080Ti nie ma usasadnienia w reracji wydajnosc do ceny bo bez podania konkretnych waronkow ( gdzie ) to twierdzenie mozna o kant dupy potluc.


  20. zastanów się co piszesz (autor: Hitman | data: 15/11/18 | godz.: 08:56)
    używane = szrot - litości, bez gwarancji ?? to ile u was dają gwary na karty graficzne pół roku?
    Granie zaczyna się powyżej 100 klatek ( oczywiście nie w 4K) ale tego nie doświadczyłeś skoro zachwycasz się 70fps.
    Możesz popierać politykę cenową nvidi - ale nigdzie nie znajdziesz recenzji na poparcie swych słów.
    Nie mam wpływu na ceny samochodów tak jak TY na ceny biletów lotniczych w swoim kraju - wszędzie są monopole i dziwne podatki.


  21. uzywane nie = sie szrot (autor: speed | data: 16/11/18 | godz.: 04:44)
    to co tu sprzedaja to szrot dociera?
    'Granie zaczyna sie powyzej 100 klatek naprawde?? a dlaczego nie w 4k ja nie mam z tym problemu a nawet jak chce to wyciagne 150-200 . Nikogo nie popieram ,kurwa czy wy naprawde tacy malostkowi jestescie?
    widocznie moalo czytales .

    Ja powiem tak jazda samochodem zaczyna sie jak masz minimum 300KM V8 i 5l , to jest mniej wiecej tej samej jakosci powiedzenie jak Twoje o 100 klatkach .
    https://imgur.com/a/1TXDLg2.

    I zrozum w koncu ze nie chodzi tu o to co gdzies , tu gdzie jestem ma to sens a na dodatek ja tak chcialem . a pitolenie o marnowaniu czy bez sensu czy inne pierdoly to podaruj sobie serio mnie tym nie ubodzisz :)))



  22. g prawda (autor: Hitman | data: 16/11/18 | godz.: 08:33)
    Z ciekawości wszedłem na ebay.ca i poszukałem 1080ti tylko z Kanady - trzeba być naprawdę zakłamanym człowiekiem by stwierdzić, że to szroty..
    Co do grania to trzeba mieć na czym jeszcze zobaczyć te 4k w 100 klatkach o czym zapominasz pewnie..
    Nie oceniam nikogo - punktuję tylko kłamstwa, które każdy może zweryfikować ( szroty, brak gwarancji, opłacalność zakupu rtx'a Ti) To nie jest tylko moje widzimisię. Chcesz możesz wozić drewno panamerą ale tylko na zasadzie bo mogę niż warto..


  23. Kupowales kiedys? (autor: speed | data: 16/11/18 | godz.: 15:58)
    Nie mam zamiaru wydac 850-900$ na bardzo niepewny produkt (tym bardziej z Ontario:)))) ) .
    Czlowieku ja tu zyje sporo ponad 30 lat .
    Rozpisujesz sie O 4k a okazuje sie ze co ?? nawet nie widziales ,a wyskakujesz ze od 100 sie zaczyna ,mnie na take powiedzonka nie wezmiesz:))).
    Teraz pokaz mie moje klamstwo ? bo juz za daleko sie posuwasz zaczynasz gadac o czyms oczym nie masz bladego pojecia. Mnie Twoje i innych widzimisie nie obchodzi dociera to do ciebie , chcesz to kup sobie 2x1080ti i ciesz sie ze bedziesz mial to co chcesz i sprawia ci frajde i wkoncu odpieprz sie od cen .

    Tak prawda jest ze jak kupisz uzywana karte 1080Ti to bedzie o okolo 700$ taniej chyba jest to tak oczywiste ze malpa zrozumie.

    Ale juz roznica nowych kart nie jest tak duza ( tutaj) i w to co gram i jak gram to stosujac wasze powiedzenie ( stosunek ceny do wydajnosci) jest korzystniejszy w moim przypadku dla RTX .
    Ty nie mozesz zrozumiec jednego ze jak w Kanadzie stac kogos na panamere i do worzenia drzewa kupi sobie pickupa . Tutaj jest bardzo malo takich porabanych na zasadzie 'bo moga niz warto' . Wyglada ze to wy prubujecie ta swoja niemac przelac na innych ja tego nie rozumie.
    Z wami gadka czasami to gorzej od pijanego indianina .
    Ile razy mi mowili ze niemozliwe jest aby recepcionistka zarabiala 25$ na godzine ,przeciesz ja podpisuje czeki i wiem ile zarabiaja to do was malo wazne bo wy wiecie lepiej . I to cale gadanie tutaj to tak wyglada .
    Dla mnie ma sens a ty mi pokazujesz ze nie a najsmieszniejsze jest to ze nawet tego nie pomacales.

    Oplaca ci sie kupowac co dwa lata nowy samochod powiedzmy taki za okolo 350tys zl ? nie a mnie sie oplaca ale nie bede ciebie przekonywal ze masz tak robic .
    Rozumiesz to : ze oplaca mi sie pracownikowi zaplacic 5$ wiecej na godzine bo w ten sposob wiecej mi zostanie niz zatrzymac sobie te 5$ .Nie znasz tego systemu jak to dziala i otworzysz buzie i bedziesz sie zastanawial jak to mozliwe . Zrozum w koncu to ze ja jestem tutaj i mowie o tym co mnie dotyczy i nie przekonuje nikogo ze tak jest i tak musi byc wszedzie . U was sa inne relacje cenowe do tego ludziska nie zbyt zasobni to kazdy stara sie wydac w jak najrozsadniejszy sposob kase. Jak ja bym tak sobie pozwalal na wywalanie kasy bez sensu to dzisiaj byl bym goly i wesoly.
    Tak na koniec w Kanadzie gwarancja troche inaczej dziala niz w Europie a szczegolnie w Polsce na takie bzdety elektronicznie . Kazdy producent ma to inaczej
    i troszke bardziej jestem zorientowany kiedy jest a kiedy nie ma :)) no ale jak sie nie ma na czym zobaczyc to co bedziemy ciagnac:))))).
    Hitman podziwiam Twoja zapalczywosc w przekonywaniu mnie ze zle robie.
    Przypomniales sobie swoje wywody na temt Hybryd i przekonywaniu mnie ile to pali ( a jak sie okazalo ) to nawet nie siedziales w takim aucie . Podobna sytuacja tutaj

    'Co do grania to trzeba mieć na czym jeszcze zobaczyć te 4k w 100 klatkach o czym zapominasz pewnie.'

    Ja nie zapominam bo na samym poczatku napisalem ze juz od prawie pieciu lat gram w rozdzielczosci 4k ( dla twojej ciekawosci to najpierw bylo 3x w SLI ,potem juz 2x i przyszedl czas przejsc na 1x ) i wiem w ktora gre da sie fajnie pograc przy 50fps i wiem w ktora fajnie sie gra dopiero przy 90-120fps . Ja kozie z pod ogona nie wypadlem:))))


  24. Nie wiem jak mam pisać do Ciebie (autor: Hitman | data: 17/11/18 | godz.: 13:49)
    bo czytasz jak chcesz i interpretujesz to co Ci wygodne..
    Podkreślę ostatni raz - NIE TWIERDZE I NIE PRZEKONUJĘ CIEBIE byś robił tak jak ja piszę - zrozum to chłopie. Wszystko co napisałem jest obiegową opinią do potwierdzenia gdziekolwiek nie tylko w Polsce. Nie znajdziesz obiektywnej recenzji w dowolnym języku, która stwierdza, że nowe karty nvidi są opłacalne i dobrze wycenione - są drogie i basta - a słaba dostępność jeszcze bardziej to determinuje..
    Prześledź sobie high-end w grafikach na przestrzeni dekady dwóch - zobacz ile wtedy kosztował a ile kosztuje teraz i dlaczego jest coraz drożej..
    Nic o mnie nie wiesz ale lubisz wyciągać dalekosiężne wnioski - więc zdradzę Ci fakt, że od 18 lat jestem w gamedev'ie i był okres, że miałem dostęp do sprzętu, o którym Ty mogłeś cokolwiek poczytać dopiero w zapowiedziach.. Więc wybacz i skończ ten temat.
    Fajnie, że grasz w 4K ale klatek masz najwięcej tyle ile puści Ci monitor, a te 100Hercowe to rzadkość i dostępne od niedawna. I w tym kontekście była moja uwaga dot. 100 klatek i więcej w 4K..
    Nie robi na mnie wrażenia żadna fura - zapamiętaj, a kupowanie suva hybrydy by oszczędzać paliwo to kiepski żart..
    Masz rację nie mam i nie będe miał auta w cenie mieszkania - nie dlatego, że mnie nie stać bo w dobie wynajmu długoterminowego - nawet 3 takie fury pod domem nie zrujnowałyby nas - po prostu nie lubie robić na pokaz cokolwiek i epatować zbędnym luxusem. Ba w moich kręgach człowiek, który kupuje iphone'a co roku lub inny telefon nie budzi zazdrości a raczej wyrazy politowania.. choć to dla nich wydatek, zachcianka na poziomie frytek. Ot inne priorytety i sposób na życie. Bez gonitwy w bezsensowny konsumpcjonizm - dlatego kupując cokolwiek droższego wskaźnik cena do możliwości odgrywa dużą rolę a, że dochodziliśmy od nędzy do pieniędzy to i mamy większy szacunek do nich też.


  25. Tu w dalszym ciagu swije . (autor: speed | data: 18/11/18 | godz.: 03:48)
    Ja doskonale sobie zdaje sprawe o czym Ty piszesz ale za skarby nie chcesz popatrzec na ten temat z mojego miejsca.
    Ja nie kupie uzywanej karty za prawie 1000$ bo co?? bede mial w ten sposob 0.1$ lepszy stosunek do fps.
    Zrozum ze tacy jak ja nie kupuja RTX bo moga ,my naprawde umiemu liczyc . I tak jak ci napisalem nowa 1080Ti (taka jak bym chcial kupic ) to okolo 1300$ nowa taka ktora bym chcial kupic RTX to 1600$ place okolo 20 procent wiecej ale mam ponad 30% lepsza wydajnosc w tym co gram . Chyba tylo idiota kupi RTX aby grac w HD ale jak wiesz takich nie brakuje.
    Chcesz sie licytowac co kto robil ?? to jak dojdziesz do tego ze ktokolwiek zaplaci ci 1mil $ na rok za twoja prace to moze wtedy pogadamy . prawde mowiac to nie zabardzo rozumie ten fragment bo za bardzo kontrastuje z rzeczywistoscia,
    Ja wiem ile klatek mam i ile potrafi monitor wyswietlic i bardzo dawno wiedzialem o tym . Jak myslisz ze ktos kupuje SUV Hybrydowy aby oszczedzac paliwo to chlopie masz mikre pojecie . Tu gdzie mieszkam to za cene tego auta za ktore kupisz w Polsce mieszkanie to tutaj kupisz dzwi do garazu i moze dach . Dziwny argument ale a wiem jakie sa relacje cenowe w Polsce :))))
    Nie masz bladego pojecia jak tutaj to dziala , Ja wymienilem dziewczyna telefony na Iphony x s ( czy jakies tam duze bo chcialy) za darmo i co chcesz miezyc mnie z tymi idiotami co wydaja na telefon 5-6 tys zl , ja jak bym mial 100$ zaplacic to powiedzial bym im zeby poszli ' na ryby' W moich kregach to liczy sie to co spoleczenstwo mowi o tobie a nie to co masz ,czym jezdzisz i gdzie mieszkasz .
    Ja mam gigantyczny szacunek do pieniadza bo w mlodosci chodzilem glodny a banana to zobaczylem jak mialem 10-11 lat . Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego jaki jestem zaciety na wydawanie kasy bez sensu a to ze mam jej duzo dzisiaj to tez nie swiadczy ze nie pomysle 100 razy zaczym wydam 10$ .

    Jaka ja widze roznice miedzy nami ? a taka ze ja nikogo i nikomu nie pokazuje czy nie przekonuje ze zle robi a waszym narodowym zwyczajem jest przypierdalanie sie do wszystkiego nawet do koloru auta.
    Konsumpcjonizm to wasza domena ,matke bysce sprzedali aby jakies gowno kupic co widze na kazdym kroku . Tak ze masz w jakiej kwasti pytania to zapytaj a nie z grubej rury walisz takie farmazony ze chej.
    Ja nie mam juz 20 lat i zrozumialem bardzo dawno temu to ze najpierw musi byc ktos co kupi cos co ja bede mogl kupic jako uzywane ,chyba normalna rzecz . a ze jestem juz w tej grupie ze kupuje nowe to nie znaczy ze jestem malo ogarniety bo czy lezysz 2 metrzy pod ziemia w debowej jesionce czy sosnowej to jeden grzyb .

    Powiedz mi jakim cudem moglbys kupic co kolwiek urzywanego bez tych ktorzy to kupia pierwsi jako nowe ??? I dlatego ze chcemy i mozemy to jestesmy gorsi?? glupsi i.t.d ??


  26. Trochę odbiegamy od tematu (autor: Hitman | data: 19/11/18 | godz.: 09:16)
    i mam średnią ochotę dyskutować z kimś , kto twierdzi, że to MY to czy tamto.. jesteśmy tylko ludźmi i wszędzie znajdziesz pasujących do swoich opinii na dany temat.. ja bym nie uogólniał i tyle..
    Wracając do meritum. Nie wiem czy nie chcesz , czy tego nie widzisz ale karty nvidii nie potaniały od swojej premiery ( mowa o 1080ti) nawet podrożały na koniec co jest ewenementem w elektronice komputerowej by starszy model był droższy na wyjściu niż wejściu. Biorąc to pod uwagę i absurdalny wzrost kart w czasie boomu na crypto - nowa seria rtx zdaje Ci się być atrakcyjna cenowo i tylko dlatego. Gdyby nie to ceny kart by spadały od swojej premiery systematycznie i różnica miedzy nową i starą generacją byłaby jeszcze większa w stosunku do tego co oferuje.
    Druga kwestia - zapłaciłeś w rtx za technologię, której nie da sie wykorzystać sensownie ze względu na jej wysokie wymagania obliczeniowe i małe szanse na spopularyzowanie w najbliższym czasie.. Powiesz, ktoś musi być pionierem ale trzeba liczyć siły na zamiary - tu tego zabrakło.. czas pokaże kto był bliżej prawdy.
    Co do kupowania nowych rzeczy samochody to nie majtki, że muszą być nowe.. Jeżeli komuś to się opłaca ze względów podatkowych, ulg itp itd to w pełni to rozumiem i popieram. Jeżeli jest inaczej i jest to duże obciążenie w w domowym budżecie i bardziej na pokaz to niestety mogę zrozumieć pobudki ale logiki w tym się nie będę doszukiwał. ( żadną miarą nie piję do Ciebie bynajmniej) Dlatego "chcieć" mieć coś nowego drogiego to coś z czego się wyrasta, a przynajmniej powinno w pewnym wieku, a że jest inaczej korzysta szersze grono i nic mi do tego jak kto wydaje swoje pieniądze gorzej gdy komuś miesza się rozsądek z fantazją..





  27. I widzisz potrafisz cos sensownego napisac (autor: speed | data: 20/11/18 | godz.: 06:38)
    a popatrz jeszcze na to : to nie bedziesz mial pytan :))

    https://imgur.com/a/VDvm2s4
    Ja bylem bardzo konserwatywny .
    I na koncu jak bys napisal " rozsadek z mozliwosciami' a nie fantazja to nie mial bym pytan.
    Pamietaj o inflaci i wzroscie cen ( ogolnie ) do tego jest popyt to i cena poszla w gore , tak juz jest i coraz czesciej trzeba sie z tym liczyc ( przynajmniej tutaj) .
    U was sporo nowych rzeczy na poczatku ma kosmiczne ceny to jest z czego sposcic .
    N.P wasze ceny 1080Ti za takie jak u nas teraz a to juz pewnie ze 2lata .
    Czy musza byc nowe auta ?? jak kto uwaza dla calej masy ludzi (tutaj) to nic specjalnego a kupowanie auta na pokaz ? to trzeba byc kretynem nie stej ziemi.

    Zeby zakonczyc to bo szkoda miejsca w sieci na te pisanie.
    W tej chwili tutaj nie ma najmniejszego sensu kupowanie 1080Ti jak gra sie w 4K .nie dosc ze stara technologia to nedzna wydajnosc.
    Obojetnie jak by nie patrzec to 2080Ti nie dosc ze jest znacznie wydajniejsza to cenowo do wydajnosci jest bardziej korzystna.
    W Polsce jest odwrotnie i nie dyskutuje z tym.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.