Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 19 czerwca 2019 
    

Darmowa czy płatna - jaką pocztę e-mail wybrać dla firmy?


Autor: materiały partnera | 13:17
W czasie użytkowania poczty e-mail w firmie, oczekujemy przede wszystkim stabilności, niezawodności i szybkiego dostępu do usługi przez 24 godziny na dobę. Klarowne zasady korzystania z poczty to podstawa, dlatego wielu przedsiębiorców zastanawia się jaki rodzaj wybrać - darmowy czy płatny? Aby móc odpowiedzieć na to pytanie należy poznać właściwości obu tych rozwiązań.

Bezpłatna poczta to ograniczenia?


Częstym wymogiem operatorów jest konieczność przynajmniej jednorazowego zalogowania się do panelu pocztowego w czasie 30 dni. Wynika to z faktu, iż weryfikuje się w ten sposób aktywność użytkownika danej skrzynki pocztowej. W przypadku, gdy logowanie nie jest wykonywane przez jakiś czas, skrzynka jest usuwana. Częstym ograniczeniem jest również limit rozmiaru załącznika, najczęściej do 10-25 MB. Dla wiadomości tekstowych taki limit jest oczywiście w pełni wystarczający. Problem powstaje, gdy do wiadomości trzeba dołączyć zdjęcia lub film. Darmowa poczta nie posiada również możliwości powiększenia przestrzeni, a oferowane skrzynki  nie są zazwyczaj zbyt pojemne. Na początku kilka GB wydaje się wystarczające, jednak w przypadku regularnej korespondencji z załącznikami, miejsce może szybko się skończyć.




Płatna poczta e-mail dla firm


Profesjonalne firmy posiadają wyłącznie płatne skrzynki pocztowe - nic dziwnego, takie rozwiązanie ma sporo plusów. Niezawodne serwery pocztowe, za które się płaci, utrzymywane są na nowoczesnych serwerach z kopiami zapasowymi. Dzięki temu można odzyskać np. przypadkowo skasowaną wiadomość. Ogromnym plusem płatnego serwera jest również możliwość zwiększanie zasobów dla swojej poczty. W odróżnieniu od bezpłatnych usług, operator określa tutaj w jasny sposób zasady korzystania (np. okres abonamentowy). Płatna poczta firmowa jest również wolna od wszelkich reklam.


Płatne usługi to z pewnością korzystniejsze rozwiązanie dla firmy, jeśli chodzi o pocztę e-mail. Opcja ta pozwala między innymi również na tworzenie list mailingowych, kalendarzowy, wymianę plików poprzez wirtualny dysk, a czasem nawet uruchamianie zdalnych prezentacji.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

Jeszcze nikt nie napisał komentarza.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.