Firma Strategy Analytics podała najświeższe wyniki sprzedaży smartwatchy obejmujące trzeci kwartał bieżącego roku. Wynika z nich że w ujęciu rocznym sprzedaż inteligentnych zegarków znacząco wzrosła i w porównaniu do Q3 2018 roku była wyższa o 42%. Skorzystali na tym wszyscy producenci, a najwięcej Apple i Samsung którzy sprzedali odpowiednio o 2,3mln i 0,8mln więcej zegarków wzmacniając tym samym swoje pozycje. Patrząc na udział w rynku największy jego fragment dzierży obecnie Apple posiadające 47,9%, za nim jest Samsung z wynikiem 13,4%, a stawkę zamyka Fitbit, który odpowiada za 11,3% rynku.
Szczegóły poniżej:
K O M E N T A R Z E
W zegarkach jest taka bieda, że aż płakać się chce. (autor: rmarcin | data: 12/11/19 | godz.: 14:53) Niechętnie to przyznaje, ale jest Apple i ciemność. Cała reszta kwalifikuje się do zabicia dechami.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.