Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 8 stycznia 2003 
    

Centrino - nowa marka Intela


Autor: DYD | źródło: CompLex | 21:47
(3)
Firma Intel Corporation ogłosiła, że dla nowej technologii bezprzewodowych komputerów podręcznych została wybrana nazwa Centrino. Nowa marka jest określeniem przeznaczonych dla komputerów podręcznych najlepszych rozwiązań Intela, obejmujących nową mikroarchitekturę mobilnych procesorów, łączność bezprzewodową oraz rozwiązania umożliwiające wydłużenie czasu pracy z zasilaniem bateryjnym, uzyskanie mniejszych rozmiarów i masy urządzeń, a także znakomitą wydajność. Do technologii objętych marką Centrino należeć będą mikroprocesor (określany wcześniej kryptonimem "Banias"), przeznaczone dla niego chipsety oraz rozwiązania sieci bezprzewodowej 802.11 (Wi-Fi). Elementy te zostały zaprojektowane, zoptymalizowane i przetestowane przez Intela w celu uzyskania maksimum możliwości bezprzewodowych komputerów podręcznych. Centrino jest pierwszą marką Intela obejmującą kombinację kilku technologii pod jedną nazwą. Wprowadzenie technologii Centrino planowane jest na pierwszą połowę bieżącego roku.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. to jest gay :/ (autor: RusH | data: 8/01/03 | godz.: 23:02)
    wyglada jak logo prezerwatyw :(

  2. no i dobrze (autor: Daurel | data: 9/01/03 | godz.: 00:37)
    to wyglada jakas agencja towarzyska na lezaco ;) , a moze cos innego ;p "Fan AMD"

  3. Intel umie zaskoczyć :) (autor: firevall | data: 9/01/03 | godz.: 02:26)
    He he takie obrócone serduszko i ta zabójcza kolorystyka niema jak różowy kolorek niech tylko taka naklejke wypuszcza kupa smiechu bedzie "2gi Fan AMD"

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.