Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Poniedziałek 10 lutego 2003 
    

AMD Barton 3000+


Autor: Pawel | źródło: Digit-Life | 10:41
(15)
Dzisiaj firma AMD oficjalnie zaprezentowała procesor Athlon XP 3000+ oparty na jądrze Barton. Oto jego szczegółowa specyfikacja:
  • pamięć L1 cache: 128KB
  • pamięć L2 cache: 512KB
  • taktowanie układu: 2.167 GHz
  • FSB 333 MHz
  • wielkość kryształu: 101mm2
  • 54,3 mln tranzystorów
  • napięcie rdzenia: 1.65V
  • maksymalna temperatura kryształu 85°C
  • średnie zużycie energii: 58.4W
  • maksymalne zużycie energii: 74.3W

  • Cena układu to 588 dolarów przy zakupie 1000 sztuk.


    Athlon XP 3000+ Barton (z lewej) vs Athlon XP 2700+ Thoroughbred (z prawej)

     

        
    K O M E N T A R Z E
        

    1. no to czekam (autor: Andrzej | data: 10/02/03 | godz.: 10:57)
      az troszke stanieje :)
      i ciagle na tej samej podstawce
      BRAWO AMD


    2. coosh (autor: Zryty_Berecik | data: 10/02/03 | godz.: 11:22)
      za potfoor :)
      jush qce go mieć


    3. aa Panowie (autor: Zryty_Berecik | data: 10/02/03 | godz.: 11:23)
      moze się złożymy cena to tylko 588$ przy 1000 sztuk :PPPPPPPPP

    4. haa (autor: frostmoon | data: 10/02/03 | godz.: 11:37)
      widac ze rdzen jest ciut wiekszy od Tbred'a, pewnie za sprawa wiekszego cachu L2 - to dobrze bedzie latwiej go ochlodzic :)

      cena... jak cena kazdej nowosci - zawsze niebotyczna - pare miesiecy i bedzie bardziej rozsadna, choc poki nie spadnie ponizej 1000 zł nawet nie pomysle o jego zakupie


    5. A co jest krysztal ? (autor: The_EaGle | data: 10/02/03 | godz.: 11:37)
      A ja myslalem ze tu chodzi o RDZEN. :-)))

    6. Czy to jakaś .... (autor: _woYtas_ | data: 10/02/03 | godz.: 11:53)
      forma wazonu z kryształu ??

    7. Troche... (autor: frostmoon | data: 10/02/03 | godz.: 12:34)
      ...mala powierzchnia jak na wazon... co najwyzej wazonik :)))

    8. No fajnie fajnie .... (autor: NimnuL-Redakcja | data: 10/02/03 | godz.: 13:40)
      moze kiedys cos takiego ... wygram ? :))

    9. już go kocham jak staniej e do 250 zł (autor: mrowa_82 | data: 10/02/03 | godz.: 15:29)
      to go wsadze domojego kompa no dobra niewytrzymam kupie wczesniej sobie jak bedzie po 500 zł!!

    10. chodzi oczywiście (autor: h-doc | data: 10/02/03 | godz.: 19:53)
      o kryształ krzemu, w którym wykonana jest struktura półprzewodnikowa procesora

    11. nie chce krakać ale (autor: obes | data: 10/02/03 | godz.: 23:13)
      według IBM po AMD mogą zostać tylko płyty główne, gdzieś tak za 5lat. A intel w 64bitowcach odszedł od architektury x86, tworząc nową bardziej optymalną dla 64bit.

    12. A ochrony jadra (autor: mando | data: 11/02/03 | godz.: 10:33)
      jak bylo, tak i nie ma

    13. a niech to (autor: GULIwer | data: 12/02/03 | godz.: 02:37)
      mój XP zdegradowany do poziomu ..... Celka i to na jądże Willmate ;)
      atsd ciekawe czy wsadze go do swojego KAV (KT133A :) no i teraz czekamy na obniżke cen. Bo nie ma to jak konkurencja.


    14. czy ?? (autor: _woYtas_ | data: 12/02/03 | godz.: 10:09)
      mój komp wytrzyma takie przyspieszenie ? Boję się, że po włożeniu takiego dopalacza eksploduje :)

    15. Szkoda... (autor: dlugi87 | data: 13/02/03 | godz.: 14:12)
      ... ze tyle kosztuje bo bym sie przezucil z P4 ale moze nie dlugo :)))))))). Niech kosztuje 450$ to bede go mial

        
    D O D A J   K O M E N T A R Z
        

    Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.