TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 17 lutego 2003 |
|
|
|
Jak oszukać 3DMark 2003 Autor: R4v | źródło: Neowin | 13:37 |
(3) | Serwis Neowin odkrył poważny błąd w najnowszym programie testującym firmy FutureMark. 3DMark 2003 można w bardzo prosty sposób oszukać, jeśli chodzi o taktowanie karty graficznej. Wystarczy uruchomić benchmark, przerwać w dowolnym momencie, następnie podkręcić kartę i uruchomić test ponownie. 3DMark nie zorientuje się w oszustwie i na listę wyników trafią parametry nie podkręconego sprzętu. Wygląda na to, że program sprawdza parametry tylko raz, przy starcie. Można więc spokojnie założyć, że przynajmniej część wyników w internetowej bazie FutureMark zawiera nieprawidłowe dane dotyczące karty grafiki. Na razie nie ma oficjalnej odpowiedzi producenta i nie wiadomo kiedy błąd zostanie naprawiony. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Afera ? (autor: Kris-Redakcja | data: 17/02/03 | godz.: 14:22)
Przecież to tylko problem miłośników "okładania" się wynikami w bazie danych. Podkręcić czy wręcz zmienić dynamicznie połowę całego peceta można przecież w dowolnym sofcie testującym. Tak to jest jak "wyczynem" staje się sama rywalizacja na punkty (ech te 3DMarki :-). Przynajmniej ktoś może zrozumie, że przyjmowanie wyników to kwestia zaufania do tego kto je zbierał a nie spec soft wysyłający je do internetowej bazy w celu uwiarygodnienia. Osobiście nie wierzę w żaden odporny na manipulację soft tego typu i jeśli chcę znać jakieś wyniki do porównań to po prostu czytam testy przeprowadzone przez serwisy do których mam zaufanie ...
- Na pewno... (autor: Remek | data: 17/02/03 | godz.: 14:47)
..część chwalipięt z boarda już z tego skorzystała....hehe
- Vegita (autor: vaneck | data: 17/02/03 | godz.: 18:48)
o tym pisal na FrazPC. Wg niego mozna skorzystac z hibernacji systemu i cuda wianki wychodza :-)))
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|