Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Wtorek 11 marca 2003 
    

Creative EAX 4.0


Autor: R4v | źródło: W2S | 14:16
(7)
Creative przedstawił na konferencji Game Developers Conference, swoją najnowszą technologię generowania dźwięku przestrzennego, nazwaną EAX 4.0. MultiEnvironment, nowa funkcja EAX, pozwala teraz na jednoczesną symulację wielu środowisk i efektów w czasie rzeczywistym. EAX 4.0 API udostępnia teraz także nowe efekty. Nowa wersja jest kompatybilna zarówno z OpenAL, jak i DirectSound 3D. Wraz z EAX 4.0, został przedstawiony format Interactive Spatial Audio Composition Technology (ISACT). Wraz z ISACT Production Studio pozwala tworzyć wielokanałowe utwory muzyczne i efekty dźwiękowe. Ma to ułatwić tworzenie dźwięku dla różnych zestawów głośnikowych. Dotychczas trzeba było przygotowywać oddzielne pliki dla konfiguracji 5.1, 2.1 czy 4.1. ISACT umożliwia automatyczne dostosowanie nagrania do ilości głośników. Wynika to z tego, że format ten używa współrzędnych miejsca, skąd ma dochodzić dźwięk. EAX 4.0 i ISACT mają być dostępne dla developerów latem tego roku.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. kolejny standard niewyskozystany w grach ... (autor: NimnuL-Redakcja | data: 11/03/03 | godz.: 14:33)
    nawet z EAX zwklego nei wycisneli jeszcze tego co to potrafi juz nie wspomne o lepszym D3Audio .

  2. ooo (autor: GULIwer | data: 11/03/03 | godz.: 15:46)
    100 nowych brzmień rur kanalizacyjnych ;)

  3. ;) Guliwer ;) (autor: NimnuL-Redakcja | data: 11/03/03 | godz.: 17:23)
    tak mowi chyba XTC ;)) zawsze mi sie to podobalo ;)

  4. hmmm (autor: ArturNOW | data: 11/03/03 | godz.: 17:51)
    może w końcu inżynierowie z Aureala coś tam zamodzili ;P

  5. kolejny dobry powod (autor: Meteor | data: 11/03/03 | godz.: 20:50)
    zeby pchanc na rynek Audigy 3 czy jak tam teraz leci numeracja. Plac i placz jeleniu :)

  6. e no mam nadziej ze jak zwykle na AUDIGY1 (autor: Thadeus | data: 11/03/03 | godz.: 21:56)
    :)))

  7. ArturNOW (autor: GULIwer | data: 11/03/03 | godz.: 23:41)
    oby nie zmodzili tak jak inz. z 3Dfx'a w szeregach nV przy tworzeniu FXie (fx coś tu znajomo brzmi) a co do 100rur to fakt ktoś z boarda tak pisze i tez mi sie to stwierdzenie podoba :)

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.