Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Czwartek 3 kwietnia 2003 
    

TPC Konkurs - losowanie zakończone!


Autor: DYD | 20:11
(44)
Oczywiście informacja podana przez nas w dniu 1.04 o zaginięciu nagród była tylko efektem naszej wyobraźni - nagrody mają się dobrze i czekają na wysyłkę. Drugie urodziny serwisu TwojePC dawno minęły - nastał więc tym samym czas na rozlosowanie nagród z naszego trzytygodniowego konkursu urodzinowego. Na początku z puli wszystkich zgłoszeń (6607) wylosowaliśmy przy użyciu redakcyjnej sierotki 5 osób. Oto lista szczęśliwie wylosowanych - podajemy takie dane, jakie zostały wpisane w ankiecie - do wszystkich wylosowanych osób wyszedł już e-mail informujący o tym wydarzeniu.
  1. fotor z Opola otrzyma procesor Intel Pentium 4 2.53 GHz BOX (ufundował INTEL)
  2. Marcin Cebertowicz z Warszawy otrzyma kartę MiNt ATI RADEON 9500 PRO (ufundował MOJEPC.PL & MiNt)
  3. LiLu z Elbląga otrzyma zestaw pięciu extra urządzeń firmy Logitech (ufundował LOGITECH)
  4. spider ze Szczecina otrzyma płytę główną ABIT BH7 dla procesorów Pentium4 (ufundował ABIT)
  5. Tomis z Zielonej Góry otrzyma dysk twardy Seagate Barracuda 80GB (ufundował SEAGATE).
Dodatkowo firma Logitech wsparła nasz konkurs extra dodatkowymi pięcioma nagrodami w postaci kamerek internetowych Labtec Webcam (tutaj informacja o nich)! Po jednej sztuce kamerki wylosowali: XTC (Białystok), Zylka (Legnica), sawoo (Nowy Sącz), Petos (Gorzów Wlkp), miedym (Łomża). To jeszcze nie koniec - w ramach nagród dodatkowych, mamy pięć zestawów gadżetów, które trafią do: Marek (Starachowice), Leon (Kościerzyna), Kamash (Warszawa), ewcia (Warszawa), Katarzyna (Łódź). II urodziny TPC i konkurs w pełni zakończony a my już zapraszamy do następnego konkursu - szczegóły niebawem!

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Znowu nic nie wygrałem (autor: El Vis | data: 3/04/03 | godz.: 19:25)
    Czuję się oszukany :-((

  2. kurna znowu nic!!!!!! (autor: Sociu | data: 3/04/03 | godz.: 19:25)
    ZABIJE SIE:(

  3. to nie był mój dzień :(((((((((( (autor: mrowa_82 | data: 3/04/03 | godz.: 19:29)
    kiedy coś wygram??????? i czego wszystkie osoby które wygrały to rodzina dyda ??????

  4. no wlasnie... (autor: DYD-Admin | data: 3/04/03 | godz.: 19:34)
    ...czekam Panie mrowka, az rodzina sie zglosi co by oblac łupy... flaszka juz sie chlodzi... a tak na powaznie... to 15 osob z ponad 6000 to nie wiele... ale chyba wieksze prawdopodobienstwo niz w totka... nie ropaczajcie - ja tez nigdy nic w konkursach nie wygralem...

  5. znowu nic :( (autor: pwys | data: 3/04/03 | godz.: 19:36)
    :(((((((

  6. Buuu.. nie wygralem :( (autor: Lucas dH@L@ | data: 3/04/03 | godz.: 19:42)
    He, he, gratuluje jednak zwyciezcom :)

  7. aaaaa (autor: dede | data: 3/04/03 | godz.: 19:45)
    jak zwykle pech... moze w nastepnym konkursie bedzie wiecej nagrod :D

  8. ;( znowu nic nie wygrałem ;( (autor: Drakor | data: 3/04/03 | godz.: 19:47)
    może kiedyś nadejdzie moja kolej? ;)
    tymczasem również gratuluję wszystkim zwycięzcom :)


  9. zfałszowaliście! (autor: grzelcio | data: 3/04/03 | godz.: 19:57)
    123

  10. mogę w następnym konkursie być sierotką? (autor: grzelcio | data: 3/04/03 | godz.: 19:58)
    123

  11. yea! (autor: XTC | data: 3/04/03 | godz.: 20:06)
    :-)

  12. kurde (autor: [Mlody] | data: 3/04/03 | godz.: 20:08)
    kolejna porażka... Gratulacje dla zwyciesców... a przegranym pozostaje sie upić... :(

  13. łiiii wygrałem ... (autor: raw_spider | data: 3/04/03 | godz.: 20:15)
    whoaaa....... od dzisiaj bede odwiedzal ten serwis 10 razy dzienie , zrobcie wapowa wersje oki ? :) ..... ale na serio , jestem w euforii i strasznie sie ciesze i chcialbym zeby na swiecie panowal pokoj :)...... Twojepc fucking roxx :D

  14. Super! :)) Znów nagroda w "rodzinie" (autor: Agnes | data: 3/04/03 | godz.: 20:19)
    kulkozjadów :) XTC, gratulacje! <uścisk>

  15. ze ja nie wygralem to normalka ..... ale NIMNUL zeby on nic ;-))))))))))))) (autor: dida | data: 3/04/03 | godz.: 20:22)
    No coz szczere gratulacje a my z Nimnulem po lufce na smutek. To kiedy nastepny konkurs ;-)?

  16. jeśli mi się nie śni to WYGRAŁEM!!! (autor: fotor | data: 3/04/03 | godz.: 20:23)
    qrcze wygrałem!! a myślałem, że to się nie zdarza!! Odwiedzałem Was codziennie, ale teraz będę chyba jak raw_spider!!
    Do grzelcia - też tak zawsze myślałem o wszystkich konkursach. Nie przestawaj brać udziału w konkursach, bo okazuje się, że można jednak wygrać!!Przynajmniej tutaj!! Dzięki wszystkim i gratulacje dla pozostałych laureatów!!


  17. gratulacje (autor: GULIwer | data: 3/04/03 | godz.: 20:24)
    dla wygranych wśród których niestety zabrakło mnie ... bywa

  18. Ech..... Szkoda że się nic nie wygrało... (autor: DJopek | data: 3/04/03 | godz.: 20:43)
    No ale trudno - gratuluję wszystkim zwyciężcom, zwłaszcza XTC :-)

  19. hehe :) (autor: zylka | data: 3/04/03 | godz.: 20:46)
    ja też wygrałem kamerke :D Ale jestem happy :D

  20. bu znow nic gratki XTC , jestes jedynym znanym zwycięzcą :) (autor: Thadeus | data: 3/04/03 | godz.: 20:48)
    :))) - moze konkursik dla starych boardowiczow - minimum 16 miechow na baardzie i 100 pytan zadanych :)

  21. hmm (autor: majek | data: 3/04/03 | godz.: 20:58)
    moim zdaniem ta trzecia nagroda- czyli zsetaw Logitecha powinien byc rozlozony na 5 osob - zawsze to 4 osoby wygrane wiecej :D a sam zestaw takie troche jest wart .. :D(oczywsice przed zakonczeniem konkursu)
    Do raw_spider - są ludzie ktorzy odwiedzją TPC wiecej razy ... :p


  22. dobra nie mam co plakac... (autor: Karas | data: 3/04/03 | godz.: 21:03)
    ...gadajcie kiedy nastepny konkurs!!! I prosimy ,zeby tym razem dla wszystkich starczylo nagrod :DDD (moga byc jakies radki albo athlonki :PPP)

  23. Karas ... (autor: DYD-Admin | data: 3/04/03 | godz.: 21:05)
    ... ok, ale musialbym rozbic takiego proca na atomy ;-) albo mu conajmniej wszystkie nozki powyrywac...

  24. gratulacje dla zwyciezcow (autor: Meteor | data: 3/04/03 | godz.: 21:14)
    a my czekamy na nowy konkursik...

  25. aaaaaaaaaaaaaaa (autor: Duckman | data: 3/04/03 | godz.: 21:18)
    Wygralem Raedona :)))))) o Matko :0 nie wierze a mialem taki spiep*zony dzien! :0 Dzieki wielkie odeslalem meila.

  26. Coz (autor: Duckman | data: 3/04/03 | godz.: 21:27)
    Coz jak widac jak sie nastawialem na wygranie czegos to Zonk :) a jak juz bylem pewien ze nic nie wygralem to taki surpirse! LOL.

  27. hmm (autor: Duckman | data: 3/04/03 | godz.: 21:58)
    Zastanawiam sie tak, w ofercie Mint i moje pc nie ma 9500 pro MINT. Czyzby to jeszcze nie wprowadzone egzemp. 9500 z PRO? Heh a tak sie zastanawialem nad kupnem karty graficznej (ze 3 miechy) i taka niesodzianka :) Wiedzialem, ze bedac z wami od samego poczatku kiedys mi sie to oplaci! ;-) Oczywiscie czekam na kolejne konkursy, ale znajac zycie dobra passa kiedys sie konczy ;-)

  28. No brawo!! gratuluje (autor: Yasiu | data: 3/04/03 | godz.: 22:12)
    co prawda nic nie wygralem... no ale gratuluje zwyciezca...
    Fotor, gdzie mieszkasz w opolu? :) bo trzaby oblac wygrana :)


  29. kuzwa i znow pusto (autor: Yankes | data: 3/04/03 | godz.: 22:33)
    ech... Gratuluje zwyciezcom za to :)

  30. ech ani BH7 ani procka (autor: Yosarian | data: 3/04/03 | godz.: 23:30)
    ale mam nadzieję że "spider" podzieli się info o BH7 na boardzie.... szczerze wszytkim zazdroszczę :) i gratuluję

  31. Super - wygralam !!! (autor: ewcia | data: 3/04/03 | godz.: 23:39)
    O rany, pierwszy raz sie w zyciu sie udalo (i mam nadzieje, ze nie ostatni hehe ;-) )Pozdrowienia dla wszystkich!

  32. ... (autor: mando | data: 4/04/03 | godz.: 01:28)
    Znowu mnie nie ma na liscie
    To losowanie to jakas ciemna sprawa, jak afera Rywina

    :)


  33. haaaa!!! (autor: Tummi | data: 4/04/03 | godz.: 02:14)
    spadlem z krzesla!!!!

    normalnie wyyyyypas!!!

    Przyjechalem dzisiaj do mojej kobiety (Thadeus, tak, jak pisalem - pomorzaninem hehe, 8h w pociagu), wlaze na tpc (na stancji jest stalka!), a tutaj w wygranych: LILU/ELBLAG !!!!!!!!!!

    Mam skromna nadzieje, ze cos mi skapnie z tego prezentu ;-) W koncu ja Ją namowilem na konkurs i mialem niedawno urodzinki ;-))))


    ALE WYPAS!!!!! Normalnie szok! Teraz jeszcze tylko koszulki, kubek i normalnie extaza ;-)))

    w8 - puszcze ja do kompa na moment ;-)

    Dziekuje.

    Starczy ;-) Idziemy celebrowac ;-))))))

    T.


  34. i znowusz nic :((( (autor: MayheM | data: 4/04/03 | godz.: 08:48)
    buuuuu :( ale gratuluje wygranym :)
    Jednak jak sie wlasnymi recami nie dodrapie pieniedzy i za nie nie kupi, to inaczej sie nic nie zdobedzie...
    Pozd


  35. TO jest jakas pomylka (autor: kozi bob | data: 4/04/03 | godz.: 09:02)
    ponownego losowania zadam
    i tym razem mam wygrac
    ;)


  36. SUPER :)))))) (autor: miedym | data: 4/04/03 | godz.: 09:06)
    Jest przynajmniej kamerka :)))))

  37. Już dawno się tak szczerze nie ucieszyłem (autor: Petos | data: 4/04/03 | godz.: 10:56)
    Już dawno się tak szczerze nie ucieszyłem. Rewelacja. Pierwszy raz jak żyję coś dostanę gratis. I to do tego udało się to przez serwis internetowy. Dzięki wielkie. Pozdro. Petos

  38. Z wrazenia nie wiem co powiedziec (autor: kamasz | data: 4/04/03 | godz.: 11:14)
    Naprawde nigdy niczego nie wygralem i nawet nie zamierzalem a tu prosze taka niespodzianka. Wielkie dzieki. Pozdrawiam/ Kamash

  39. no... (autor: Nefratus | data: 4/04/03 | godz.: 13:58)
    tak... dlaczego ja nie wygralem... chociaz tej skarpetki ;P

  40. ... (autor: Nefratus | data: 4/04/03 | godz.: 14:00)
    a tak serio to gratulacje :)

  41. .... (autor: Duckman | data: 4/04/03 | godz.: 16:57)
    Gratuluje oczywiscie wszystkim wygranym i sobie :)

  42. gratuluje wszystkim (autor: NimnuL-Redakcja | data: 4/04/03 | godz.: 18:26)
    prawda ze super jest cos wygrac ? :))

  43. Petos (autor: Petos | data: 4/04/03 | godz.: 21:53)
    Prawda. Święta prawda.

  44. ehh (autor: Duckman | data: 5/04/03 | godz.: 01:53)
    Wreszcie po tylu latach niedoli :) Jak dostanie w lapska to uwierze ;) Rodzina powiedziala ze musze zaczac grac w totka :P

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.