TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Środa 25 czerwca 2003 |
|
|
|
Wywiad z Richardem Huddy Autor: R4v | 20:06 |
(1) | Słoweński serwis Slo-Tech opublikował wywiad z Richardem Huddy. Odpowiada on w ATi za współpracę z producentami gier, pomagając w opanowaniu najnowszych rozwiązań. Huddy potwierdza między innymi opinię o niepełnym wykorzystywaniu możliwości układów graficznych. Sytuacja taka utrzymuje się od jakiegoś czasu. Huddy ma jednak nadzieję, że w najbliższym czasie sytuacja ulegnie poprawie. Drugim grzechem programistów jest niezbyt szerokie wykorzystywanie shaderów. Trzeba dużo wysiłku, aby przekonać koderów do korzystania z języków wysokiego poziomu, takich jak HLSL czy GL2, zamiast z assemblera. Trzecim problemem jest zbyt długa praca programistów, napędzanych kofeiną. Dłuższa praca nie zastąpi myślenia. W opinii Huddy'ego, poza shaderami, powszechne powinno się stać używanie antyaliasingu. Pokrywa się to z pierwszymi testami sterowników Catalyst 3.5, które poprawiły wyniki kart z włączonym wygładzaniem Smoothvision. Cały wywiad znajdziecie pod tym adresem. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- nie jestem czepialski, (autor: Outsider | data: 25/06/03 | godz.: 22:51)
ale glupio sie czyta slowo "szetokie"...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|