Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Poniedziałek 1 września 2003 
    

Pixel Shader 3.0 od nVidii


Autor: R4v | źródło: Inquirer | 21:40
(4)
Jak twierdzi Inquirer, nVidia wyprzedziła nieco ATi, przynajmniej jeśli chodzi o wprowadzanie nowych technologii. Jak plotka głosi, układ NV35, czyli GeForce FX 5900 Ultra, posiada wbudowany Pixel Shader 3.0. W tej chwili raczej trudno spotkać grę, która wykorzystywała by wersję 2.0, w którą wyposażono m.in. Radeona 9700 PRO. Wyjątki stanowią Half-Life 2 a także najnowszy Tomb Raider. Pixel Shader 3.0 w NV35 nie jest w tej chwili wykorzystywany przez żadne dostępne sterowniki. Problemem jest także prawdopodobny błąd w układzie, który uniemożliwia działanie jednostki PS. Wszystko wskazuje na to, że nVidia testuje nowe rozwiązania przed włączeniem ich do układu NV40 i być może NV38.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Taaa, (autor: Arder | data: 1/09/03 | godz.: 23:16)
    ciekawe jak ten PS 3.0 bedzie dzialac, skoro juz na wersji 2.0 GF FX ledwo zipie w porownaniu z Radkami.

  2. Czy pixel shader 3.0 (autor: alkatraz | data: 1/09/03 | godz.: 23:35)
    Pozmywa za mnie naczynia?

  3. Nie, (autor: Arder | data: 1/09/03 | godz.: 23:51)
    co najwyzej zamiecie podloge :D

  4. Dobre Arder ... (autor: artih | data: 2/09/03 | godz.: 18:05)
    ... popatrz jak ledwo zipie FX 5900 Ultra czy zwykly FX 5900 he he :)

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.