Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Czwartek 18 września 2003 
    

XGI Volari i 3DMark '03


Autor: R4v | źródło: OCWorkbench | 17:09
(27)
OCWorkbench opublikowało zdjęcie układu XGI Volari V8 Ultra oraz testy całej rodziny układów Volari. Wyniki pokazują, że ATi i nVidia już nie mogą spać spokojnie. Testy przeprowadzono z użyciem programu 3DMark '03 na komputerze z procesorem Pentium 4 3GHz. Płyta główna bazowała na chipsecie i875 i została wyposażona w 512MB pamięci RAM. W podobnej konfiguracji Radeon 9700 PRO uzyskuje 4800 punktów. A oto wyniki procesorów XGI:
  • Volari Duo V8 Ultra - 5600+ punktów
  • Volari Duo V5 Ultra - 4000+ punktów
  • Volari V8 Series - 3000+ punktów
  • Volari V5 Series - 2000+ punktów
  • Volari V3 Series - 1000+ punktów
 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Eeee tam (autor: Lancer-Redakcja | data: 18/09/03 | godz.: 17:28)
    zadna rewelacja jesli brac pod uwage, ale topowe kart maja byc zbudowane na 2 VPU, wiec to cos jak Voodoo5. Zreszta juz Xabre niby mial byc rewelacyja w porownaniu z konkurencja, a okazalo sie ze poza 3D Markiem nic ciekawego nie oferuje i odstawal od reszty. O pogarszaniu obrazu dla wiekszej wydajnosci nie wspomne...

  2. tylko aby sie pojawily (autor: glewik | data: 18/09/03 | godz.: 17:28)
    w sklepach.

  3. moze zapodac info o nowej (autor: glewik | data: 18/09/03 | godz.: 17:38)
    wersji aidy http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32

  4. Heh (autor: koven | data: 18/09/03 | godz.: 18:07)
    Ta wersja 2 VPU to jesli sie nie myle Volari Duo V8 Ultra czyli 5600+ punktów. To dziwne moj R9700pro na takim samym systemie 5200 i to na omegach bez podkrecania. Wiec skad te 4800?

  5. im wiecej kart i firm je produkujacych tym lepiej dla nas :) (autor: Yankes | data: 18/09/03 | godz.: 19:01)
    oby sie nie skonczylo na testach...

  6. Zajebiś... (autor: artih | data: 18/09/03 | godz.: 19:14)
    ... ja tam czekam na prawdziwe testy w grach tych układów !!! Brawo XGI !!! Mam już dosyć błędów w grach na kartach ATI i cienkiej wydajności niższych FXów !!!

  7. nareszie (autor: red | data: 18/09/03 | godz.: 19:46)
    cos sie ruszy na tym jakze nudnym juz rynku - XGI do przodu!

  8. bledy... (autor: koven | data: 18/09/03 | godz.: 20:01)
    na Ati? Jakie bledy:)Mam juz karte Ati rok i jeszcze mi sie nie przytrafilo zeby cos nie dzialalo/zle dzialalo, a gralem w wiele gier..

  9. ._. (autor: GregorP-Redakcja | data: 18/09/03 | godz.: 20:05)
    Pewno chodziło o to, że artih popełnia blędy
    w grach, na kartach ATi.. ;P


  10. przestan (autor: Ptaszek Bitumiczny | data: 18/09/03 | godz.: 20:07)
    juz gloryfikowac ati bo sie slabo robi, o nvidii tez juz sluchac ani czytac nie moge wiec skonczcie juz.

  11. Chciałem poczytać u źródeł i okazało się, że... (autor: Miro | data: 18/09/03 | godz.: 20:25)
    musiałbym znać język chiński, bo testy pochodzą z "czajniz sajt" :(

  12. ._. (autor: GregorP-Redakcja | data: 18/09/03 | godz.: 20:31)
    Właśnie skonczcie już nawijać o tych atich i
    enwidjach, jakby to jakiś komputerowy
    serwis był..


  13. a ja tam nie wieze 3d mark'owi... (autor: Super_Ghost | data: 18/09/03 | godz.: 20:47)
    moglo przeciez byc. tak.. ze XGI specjalnie zrobilo takie kary.. aby szokowaly .. w 3d mark..... ja czekam na testy realne...

  14. ludzie ... (autor: Artur79 | data: 19/09/03 | godz.: 00:15)
    to juz jest nudne .... tylko ATI vs. NVIDIA ..... pogadajcie o pogodzie .... do niedawna mialem GF2 i jakoz wszystko mi chodzilo ..... ale no co wy bo wasza karta osiagnela 5000 punktow ..... no i co z tego ?

  15. co sie czepiacie.. (autor: koven | data: 19/09/03 | godz.: 07:19)
    chodzilo o to ze te wyniki podane wyzej nie koniecznie musza byc miarodajne, a bledy zglaszane przez kolege nie u wszystkich wystepuja.Tylko tyle nikt tu sie nie chwali.Jak Xgi bedzie szybkie i generowalo ladnej jakosci obraz to z przyjemnoscia wymienie.To jaka bedzie dzis i jutro pogoda w wawie bo nie wiem jak sie ubrac?

  16. lubię nowych (autor: kfiat | data: 19/09/03 | godz.: 08:49)
    ale XGI nie kupię wolę ATI ali nie za 3 tys. :) a zresztą w sklepach ich nie będzie tak jak Xabre'ów i innych DeltaChromów :)))

  17. a ja "olewam" system (autor: sojomail | data: 19/09/03 | godz.: 12:43)
    tak jak kupilem chyba 3 lata temu GF2 GTS tak go mam do dzisiaj, 32 MB na karcie, pol giga ramu szybki duron i gram w nowosci (Homeworld 2 demo, Vietcong, Jedi Academy, w 1024x768 w max detalach). I na co mi karta za 1500 zl ? A gdy sobie pomysle ze moge na allegro za 5 stowek kupic Ti4200, ktora bedzie 4 razy szybsze od mojego GTSa - tojuz wogole nie ma co gadac o jakis kartach DX9 za 1500-2000. I wiem ze jak kupie za rok za 200 zl takiego Ti4200, to mi wystarczy na kolejne 4 lata albo i dluzej. Nie wiem czy ktos zauwazyl ale gry stanely w miejscu od pewnego czasu. Absolutnie nie ma sensu kupowac karty graficznej za wiecej niz 400-500 zl. siju. ps jak ktos chce zobaczyc jak homeworld2 ladnie wyglada na starym GTSie to moze zerknac tutaj: www.sojomail.republika.pl/h2.zip to sa spakowane screenshoty. A GTSa uwazam za jedna z najlepszych kart jakie nVidia kiedykolwiek wypuscila. Przypuszczam ze moim nasteonym zakupem za rok dwa bedzie wlasnie Ti4200. I ta karta spokojnie wystarczy na wiele lat.

  18. Heh... (autor: Joystick | data: 19/09/03 | godz.: 12:54)
    ... za rok Ti4200... wtedy wszytko będzie obsługiwać DX 9.0 i padniesz jak kolega Cię zgasi extra graficzką (juz Doom III... HL2 itp.). Nielepiej kupic za rok R9700-9800 za 800-1200zł?? Albo R9500Pro (no juz go nie będzie, ale moze R9600Pro) Zbierasz, zbierasz i później nie żałujesz. Ti4200 na wiele lat nie wystarczy... chyba że będziesz grał w 640x480 z detalami na min... nie ardze kupować tej karty.

  19. e tam... (autor: MatiZ | data: 19/09/03 | godz.: 14:50)
    dali pewnie jakieś specjalne stery by podwyrzszać wyniki w 3Dmarku...

  20. sojomali jasne .. (autor: artih | data: 19/09/03 | godz.: 15:30)
    ... joystick "nie radze kupowac tej karty" ... bo co ? ATI lepsze ? :) Wejdz na trone ATI i zobacz spis gier (pona 30 znanych tytułów) w których występują błędy w grafice i ATI się do tego przyznaje - śmiech na sali ... stronkę polecam też dla GregorP'a :)

  21. Wyobrazcie sobie... (autor: Joystick | data: 19/09/03 | godz.: 15:31)
    ... R9800 Pro x 2. 10tys ptk w 3dMarku... Wow.

  22. do Joystick (autor: sojomail | data: 19/09/03 | godz.: 15:32)
    no to przeczytaj uwaznie jeszcze raz co napisalem. do dzisiaj gram na GTS`ie i wszystko mi hula ! Pewnie doom3 by juz niepohulal. ale dla jednej gry ?? Ti4200 jest 4 razy szybsze od mojego GTSa, wiec stary, wybacz. Mowisz, cytuje: "Ti4200 na wiele lat nie wystarczy... chyba że będziesz grał w 640x480 z detalami na min... ", no widzisz, mowie ci ze na GTsie gram w 1024x768 z max detalami, we wszystko co nowe mam. I GTS mi wytarczyl na 3 lata i jeszcze rok pewnie bede na nim szpilac. Wiec karta 4 razy szybsza nie wystarczy mi nastpene 4 lata ? Stary nie blaznuj ! A jesli chodzi o dx9 to bedzie standardem w grach no ja mysle 2005 przy pomyslnych wiatrach. Do niedawna ciezko bylo znalezc gre co by wykorzystywala cokolwiek z dx8. 90% z tego co widzisz na ekranie to funkcje jeszcze z czasow dx7. Pozdrowka !

  23. Hmmm... (autor: Joystick | data: 19/09/03 | godz.: 18:05)
    Wątpie żebyś pochulal z Ti4200, jak i watpię żebyś hulal obecnie z GTS-em. Ja hulam z R9500Pro, ale czasmi jest ciężko (np. Vietcong itp.)

  24. sojomail... (autor: Super_Ghost | data: 19/09/03 | godz.: 21:15)
    teraz wychodzi HL2 i Doom3... ktore w 100% chodza na DX9.... i pomysl sobie.. ile gier sie zaraz wysypie.. naich silnikach.. na gf4 4200.... nie pograsz za duzo.... ona juz teraz jest slaba... (battlefield na max detalach.. sie czasem tnie).... wiec sie lepiej zadtanow.. pozatym za rok.. to jej juz chyb anie dostaniesz.. :)

  25. no dobra... (autor: Super_Ghost | data: 19/09/03 | godz.: 21:58)
    co do dooma... to siem rozpedzilem.. :)

  26. joystick (autor: sojomail | data: 20/09/03 | godz.: 21:01)
    GF2GTS pol giga ramu, Vietcong 1024x768 full plynnosc. eot.

  27. OK... (autor: Joystick | data: 21/09/03 | godz.: 14:27)
    ... może i tak. Ale długo nie pohulasz, nawet z GF4 Ti 4200, to juz ostatnie chwile Twojego hulania.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.