Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 19 września 2003 
    

Rekordowe wyniki Athlona 64 3200+


Autor: Jasiek | 23:39
(47)
Ekipa t-break w składzie Naser oraz QuadDamage testuje zestaw składający się z Athlona 64 3200+ i płyty Gigabyte na Nforce3. Procesor oraz GPU na karcie Radeon 9800PRO schłodzono dwoma kompresorami Prometii. Wyniki pierwszych benchmarków wskazują na spory potencjał nowej platformy AMD. Po wstępnych utarczkach niemal o pojedyncze punkty z człowiekiem o nicku Macci z VR-Zone, uzbrojonym w ekstremalnie podkręconego Northwooda, maszyna z Athlonem 64 ustanowiła nowy rekord punktowy w 3DMarku 2001 – 26336. Poniżej kilka zdjęć tego sprzętu oraz screen z systemu.


 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. No ładnie :-) (autor: DJopek | data: 21/09/03 | godz.: 21:18)
    Na święta może być ciekawie na rynku komp. :-)

    PS Mam pytanie do zdjęcia nr. 1 - co to za złącze na tej płycie, takie niebieskie na górze płyty nad procesorem?


  2. Moze PCI Express (autor: Nepomucen | data: 21/09/03 | godz.: 21:40)
    o ktorym mowa post nizej ? ? ? ?

  3. jest (autor: mirkrup | data: 21/09/03 | godz.: 21:43)
    to slot DPS.

  4. ciekawe ile ... (autor: Glock19 | data: 21/09/03 | godz.: 21:54)
    będzie kosztował taki zestawik.... fima AMD znów pokzała wyższość technologiczną nad intelem

  5. a co to za typ chlodzenia ? (autor: sojomail | data: 21/09/03 | godz.: 23:29)
    czym to sie chlodzi i co jest w tych rurach ?

  6. imho (autor: RaPToRR | data: 21/09/03 | godz.: 23:33)
    freon colling :)
    Właśnie zbieram części do czegoś takeigo :)))


  7. hihi (autor: Amorr | data: 22/09/03 | godz.: 03:21)
    ten Athlon to "biedne" 2610.4 MHz ciekawe na ile byl ten pp IIII podkrecony :D :D a i tak nie dal rady >> INTEL to dziady >> hahaha

  8. no wcale malo :) (autor: Yankes | data: 22/09/03 | godz.: 09:36)
    kupie sobie takie cos w czwartek - po 16:00 :)

  9. Amorr co sie jarasz (autor: Ptaszek Bitumiczny | data: 22/09/03 | godz.: 09:44)
    i porownanie 64 bitowy proc kontra 32 ,smieszny jestes

  10. Koles na PCLabie juz nabyl tego proca ... (autor: NimnuL-Redakcja | data: 22/09/03 | godz.: 09:51)
    kasiore ludzie maja ;>

  11. info dla Ptaszek'a Bitumicznego (autor: Kreto | data: 22/09/03 | godz.: 10:27)
    Akurat w tym tescie to nie ma znaczenia.

  12. Ptaszek Bitumiczny (autor: igla | data: 22/09/03 | godz.: 10:27)
    , a twoim zdaniem w jakim trybie pracuje A64?? , bo według mnie w 32 bitach a ten PIV troche ponad 4GHz

  13. Ptaszku .. (autor: NimnuL-Redakcja | data: 22/09/03 | godz.: 10:39)
    3D Mark jest aplikacja 32b ... w 64b aplikacji to P4 wygladaloby jak Celeron 333 przy Bartonie 2500+ ;>

  14. Jasiek Overcloker :P (autor: blade2 | data: 22/09/03 | godz.: 11:30)
    hehe.. wiedze,ze tez lubisz podkrecac :P z 25336 zrobiles 26336,niby tylko tysiac roznicy ale ...
    Pozdroofka


  15. blade2 (autor: igla | data: 22/09/03 | godz.: 13:12)
    może udasz sie do żródła czyli ORB'a

  16. re Igla (autor: blade2 | data: 22/09/03 | godz.: 13:30)
    jak juz cos to do aGoGo, a chodzilo mi o nie pisanie news'ow metoda ctrl+c > ctrl+v

  17. zgadza sie ale i tak roznica jest , poczekajmy na 64 od intela wtedy pogadamy (autor: Ptaszek Bitumiczny | data: 22/09/03 | godz.: 13:37)
    jak amd znowu sie zadlawi :)) INTEL ROX

  18. Ptaszek... (autor: ShadoW | data: 22/09/03 | godz.: 13:51)
    To chwile jeszcze sobie poczekamy ;))

  19. Hehh (autor: chris75 | data: 22/09/03 | godz.: 14:16)
    Widzę że goście korzystali z Prometeii :) więć czekam tylko aż ten proc sie pojawi u nas bo chłodzenie już na niego czeka ....Zaczynam już rozgrzewać Prometeię...

  20. ja jestem cierpliwy i nigdzie sie nie wybieram (autor: Ptaszek Bitumiczny | data: 22/09/03 | godz.: 14:43)
    wiac bede czekal i kopal grob dla amd ;)

  21. Stop (autor: sebo | data: 22/09/03 | godz.: 14:45)
    Zastanawiam się dlaczego ci co mają amd nawalaja na intela i odwrotnie...? Ja mam intela (od zawsze) ale nie mowię ze amd jest taki czy owaki.. Doceniam firmę amd ale na nią nie nawalam a intel to mój wybor.. Czasami jak czytam takie komentarze to się zastanawiam czy piszą to ludzie którzy mają doswiadczenie z kompami czy to dzieci, którym starzy kupili za ciezką kasę kompa i teraz zachowują sie w przedszkolu.. "Ja mam to i jestem lepszy.." LUZ

  22. do kogo pijesz? (autor: Ptaszek Bitumiczny | data: 22/09/03 | godz.: 15:12)
    sebo?

  23. Ptaszek (autor: sebo | data: 22/09/03 | godz.: 15:17)
    Poczytaj niektore opinie i bedziesz wiedzial...

  24. sebo masz rację (autor: ZGreG | data: 22/09/03 | godz.: 15:18)
    a wynika to z kompleksów i potrzeby byćia TOPowym - więc każdy chwali swój ogródek... A ja lubię i AMD i Intela... O! Ciekawe ilebyśmy płacili za procki Intela jakby AMD nie zaniżało cen...

  25. a ja mam na zmiane.. (autor: Super_Ghost | data: 22/09/03 | godz.: 15:20)
    raz AMD raz intel... to wszystko zalezy od gotowki... a wiadomo.. ze intel lepszy ale drozszy.. :)

  26. Ptaszek Bitumiczny jestes smieszny koles (autor: XepeR | data: 22/09/03 | godz.: 15:22)
    daruj sobie lepiej. Sebo z ust mi to wyjales, popieram.

  27. bo taka jest prawda... (autor: sebo | data: 22/09/03 | godz.: 15:27)
    To prawda że każdy chwali "swoj ogródek", ale po tym czy ktoś potrafi docenić konkurencję widać że ma naprawdę doczynienia ze sprzetem.. No wlasnie a gdyby nie było AMD?? To ci co maja AMD mieliby INTELA i dalbym sobie ręke uciąć żę byłby to dla nich procesor marzeń.. Patrząc na to z punktu widzenia psychologii to jak kogoś nie stać na INTELA i kupi AMD to musi nawalać na INTELA bo w pewnym sensie stara się usprawiedliwić że go nie stać na coś droższego.. Ale czy ktoś komuś dogryza że jest uboższy??? Tu nie o to chodzi!

  28. WOW!!! (autor: MatiZ | data: 22/09/03 | godz.: 15:32)
    mnie się to podoba :D

  29. Xeper smieszny to moze jestem jak kawaly (autor: Ptaszek Bitumiczny | data: 22/09/03 | godz.: 15:37)
    opowiadam albo jak sie spije,wiec zachowaj takie uwagi dla siebie i swoich bliskich, poza tym nie jestem Twoj koles chlopie a mam prawo do swojego zdania bo to wolny kraj i panuje tu demokracja czyli wolnosc slowa.Sebo tu nie chodzi o bycie topowym bo na bycie topowym to niestety mnie nie stac, a co ma sprawa "doswiadczenia z kompami" do wyrazanego zdania na temat np. procesorow? ja osobiscie mam doczynienia z kompami od czasu zx spectrum i jakies doswiadczenie tam mam ale nie widze tu zwiazku.To ze ktos nie jest specjalista, nie sklada sam kompa itp to nie moze wyrazic swojego zdania? to wlasnie stwierdzenie jest smieszne EOT
    pozdrawiam


  30. Ptaszek nie stać cię? (autor: sebo | data: 22/09/03 | godz.: 15:50)
    A jak dobrze pamiętam to pisałeś coś o kopaniu doła dla AMD.. Skoro tak, to myślę że stać cie na INTELA.. Ja mam juz starego kompa ale w pracy jestem na bierząco..:) Zamierzam teraz sobie kupić nowego kompa i właśnie planuje P4 ale jak nie uzbieram kasy to bedzie AMD (mój pierwszy zresztą). Ale widzisz w przeciwieństwie do ciebie ja muszę zapierd**** żeby na niego zarobić.. Wiec jak zaczniesz na siebie zarabiać i połączysz to ze studiami to daj znać - wtedy zobaczymy czy masz dalej takie samo zdanie.. Bo przeciętny użytkownik kompa liczy na rodziców a nie wszystkich stać na INTELA

  31. Ty chyba Sebo ocipiales (autor: Ptaszek Bitumiczny | data: 22/09/03 | godz.: 16:06)
    dla Twojej wiadomosci to kompa kupuje sam za swoje ciezko zarobione pieniazki i tez zapier****am jak to ujales, skad durny pomysl ze od rodzicow buhahahaha zblazniles sie ...
    powiadasz ze biedny student jestes, to wyobraz sobie ze ja mam na utrzymaniu swoja rodzine i jak dotychczas tylko ja pracuje bo zona wlasnie konczy studia i pisze magisterke. Wracajac do tematu, tak sie sklada ze bede zmienial kompa tzn. plyte i proc w przyszlym miesiacu i wezme na probe amd bo mam mozliwosc sie tym pobawic przez tydzien i potestowac, robie to z czystej ciekawosci bo nigdy nie mialem amd a tyle sie nasluchalem ze chce sie przekonac na wlasne oczy jakie to cudo... jak bog da i partia dopomoze to moze zmienie orientacje na amd,jesli nie to zawsze jest Intel :)
    pozdrawiam Cie biedny zapie***acy studencie


  32. Ptaszek (autor: sebo | data: 22/09/03 | godz.: 16:09)
    Wiec jak zapir*** to wiesz że nie jest latwo.. A kompa musze zmienic bo na Celeronku 400 nie wyciagam juz :) A może żona poszuka pracy..?? :))) Pozdrowionka

  33. Zona juz prace ma zaklepana od (autor: Ptaszek Bitumiczny | data: 22/09/03 | godz.: 16:12)
    grudnia wiec juz szukac nie musi na szczescie :) a Ty moze poszukasz zony :))))) z praca oczywiscie ;) pozdrawiam

  34. Wow (autor: ZGreG | data: 22/09/03 | godz.: 16:19)
    co za pojedynek...! ktoś szuka żony, ktoś szuka pracy WOW... a co to ma do AMD i Intela? I jedno i drugie jest dobre - nawzajem się zmuszają do ciągłego działania... I już (-: Panowie! dajcie pokój!

  35. Ptaszek (autor: sebo | data: 22/09/03 | godz.: 16:27)
    :))) Kolega ZGreG ma racje.. Zaśmiecami strone pierdołami.. :) Ale tak na marginesie to mam dziewczyne ale rodzinę założe dopiero wtedy jak skończymy studia.. Bo inaczej byłby to poroniony pomysł.. :))) Pozdrofka

  36. po co ta dyskusja ?? (autor: NimnuL-Redakcja | data: 22/09/03 | godz.: 17:59)
    nie na temat chlopaki .... choc fotki zonki mozesz Ptaszku zamiescic ;>

  37. Ptaszek bitumiczny (autor: wiedzma pleple | data: 22/09/03 | godz.: 18:00)
    jestes zwyklym lolem,sam zaczoles bo wypisujesz jaki to ty nie ejstes specjalista od kompow a tu wypisujesz takie glupoty
    cyt:" porownanie 64 bitowy proc kontra 32 ,smieszny jestes".Po pierwsze widac odrazu ze screnow ze test robiony jest na windowsie XP a jak wiadomo 64 bitowej wersji microsoft jeszcze nie wypuscil,po drugie 3 dmark jest 32 bitowa aplikacja,po 3 nie dosc ze wypisujesz glupoty to jeszcze napadasz na ludzi zwracajacych ci uwage ze sie mylisz.Moral z tego jest taki ze znasz sie na kompach jak na maszynach do szyscia i do tego jestes lolem.


  38. Ptaszek (autor: wiedzma pleple | data: 22/09/03 | godz.: 18:06)
    tak dla przypomnienia,Athlon 64 jest pierwszym procesorem ktory moze dzialac w swiecie 32 i 64 bitowym.

  39. lol to Cie zrobil pleple (autor: Ptaszek Bitumiczny | data: 22/09/03 | godz.: 18:25)
    i lolkiem sam jestes bo czytac nie umiesz,a jesli umiesz to nie qmasz tego co czytasz lolq,nie napadam na nikogo kto zwrocil mi uwage ze sie myle ,moja wymiana z Sebo poszla innym torem ale Ty tego nie zauwazyles bos lolek i juz :)
    pozdrawiam wszystkich lolkoq
    p.s.
    nadal uwazam ze 64 athlona nie powinno sie porownywac z 32 intelem bo sa to dwa rozne procki mimo ze teraz pracuja w 32 ,poczekajmy az intel da swoje 64 i wtedy mozemy pogadac i oto wlasnie mi chodzilo gdy pisalem "Amorr co sie jarasz i porownanie 64 bitowy proc kontra 32 ,smieszny jestes"
    p.s.2
    sorry Amorr ale mnie ponioslo ;)


  40. Ptak lolu (autor: wiedzma pleple | data: 22/09/03 | godz.: 19:01)
    Przeczytalem to dobrze,nie martw sie przezcytalem historie twojego zycia o zx spectrum i zonie i dzieciach :),odnioslem sie tylko do twojej lolowej wypowiedzi na temat prockow bo do reszty nie mialem sil :),a co do 64 bitowych prockow intela to mozesz juz od dawna je spotkac w serwerach :),no coz burok jestes i tyle

  41. pleple ty lolu maxymalny (autor: Ptaszek Bitumiczny | data: 22/09/03 | godz.: 19:52)
    dobrze wiesz ze chodzi mi o procki do uzytku domowego bo taki jest wlasnie opisywany athlon64 wiec skoncz sie popisywac lolasie zasmarkany, nie miales sil aby odnosic sie do reszty mojej wypowiedzi wiec po kiego grzyba gebe otwierales wogole?
    kij ci na grob lolq
    koniec tematu , nie jestes wart abym poswiecil ci wiecej czasu bo to tylko jego strata
    p.s.
    sadzac z twojej wypowiedzi pewnie chodzisz w dresie buhahahaha lolq patentowany


  42. re blade (autor: igla | data: 22/09/03 | godz.: 20:12)
    racja że najlepiej do tbreak teamu ale wynik jest na orbie,juz wiem o co ci chodzilo nie widziłem miniaturk obrazkow i stąd mój bład

  43. ._. (autor: GregorP-Redakcja | data: 22/09/03 | godz.: 20:13)
    Ptaśku..
    ..porównywane są proce przeznaczone na ten
    sam segment rynku, za zbliżoną cenę..

    ..pomijając sam fakt, że z tymi 64-bitami nie
    jest dokładnie tak, jak powszechnie się sądzi,
    to Intel wszak sam twierdził, że Athlon64 nie
    jest dla niego zagrożeniem.. ..czyż nie?..

    ..więc się tak nie zacietrzewiaj..


    sebo..
    ..a co, jeśli ktoś ma kasę na Intela, a kupi
    AMD? ..i to bynajmniej nie ze względu na
    oszczędność..

    P.S. W psychologa Ty się raczej nie baw..

    P.S.2 O swoich rodzinach i życiowych
    perypetiach możecie sobie na GG pogadać..


  44. wlasnie (autor: Ptaszek Bitumiczny | data: 22/09/03 | godz.: 20:56)
    EOT
    pozdro


  45. GregorP (autor: sebo | data: 22/09/03 | godz.: 23:05)
    To że ma kase na INTELA i kupi AMD to wyłacznie jego sprawa. A w psychologa się nie bawie! pozdrofka :)

  46. Fajnie :) (autor: Daurel | data: 23/09/03 | godz.: 00:44)
    My planujemy kupic nowy komp oczywiste AMD :D czekam az poprawi cos Athlonami 64 bo cos nie widac w Polsce ;/ my nie wytrzymamy z zakupem ... Kompa juz sprzedalem ;/

  47. czekam na 3dmarka64 (autor: Dr_adi | data: 24/09/03 | godz.: 09:31)
    moc athlona ujawni się dopiero gdy ukaże się 64 bitowy 3dmark

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.