Shadermark 2.0 jest benchmarkiem jednostek pixel i vertex shader dla kart zgodnych z DirectX9. Kod testów jest napisany w języku Microsoft High Level Shading Language. Shadermark jest w tej chwili jedynym programem testującym, który w całości opiera się na HLSL. Program zawiera także moduły, które mają uniemożliwić stworzenie optymalizacji na poziomie sterowników. Shadermark posiada 22 testy, jednak są one uruchamiane w zależności od możliwości sprzętu i sterowników. Więcej informacji oraz linki do programu można znaleźć na stronie producenta.
K O M E N T A R Z E
no coz, na gf4ti (autor: Wedrowiec | data: 1/10/03 | godz.: 00:49) nie chce mi ruszyc :(
wedrowcze, kazdy wie, ze na kartach nVidia (autor: NimnuL-Redakcja | data: 1/10/03 | godz.: 08:45) chodza tylko dema nVidi specjalniepod nie zoptymalizowane ;>>
<zart>
ps. ile zajmuje test ?
a ja musze poczekac na swego nowego radka 9700pro (autor: pj1 | data: 1/10/03 | godz.: 11:02) bo pod s3 chyba nie ruszy hehe :-)