Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 17 października 2003 
    

Demo wersje: Halo i UFO: Aftermatch


Autor: DYD | 11:43
(12)
Ukazały się demo wersje dwóch ciekawych tytułów niedawno wydanych na PC. Po pierwsze demo gry akcji Halo, dostępne na serwerze microsoft.com (131 MB). W Halo ludzkość toczy beznadziejną walkę z potężnym sojuszem obcych ras, zwanym Przymierzem. Ty i kilku ocalałych obrońców zdewastowanej planety kolonialnej desperacko próbujecie odciągnąć flotę obcych od Ziemi. Po zestrzeleniu trafiasz na pradawną planetę pierścieni Halo i rozpoczynasz partyzancką walkę przeciwko Przymierzu. Atak można prowadzić pieszo lub z pojazdów wojennych, wybranych z szerokiego zestawu maszyn wynalezionych przez Ludzi i Obcych.

Drugie demo to trzecia część megahitu z przed ładnych paru lat - UFO dostępna jest zarówno wersją angielska UFO: Aftermatch (170 MB) oraz polska UFO: Kolejne Starcie (168 MB). "Trzecie" UFO to strategia, w której gracz zarządza drużyną komandosów i troszczy się o ograniczone zasoby broni i amunicji. To wszystko wplecione w fabularny wątek konieczności ratowania Ziemi przed najeźdźcami z kosmosu. Fani "Unknow Enemy" i "Terror from the Deep" mają szanse zobaczyć jaki klimat oddaje "Aftermatch".

 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. UFO (autor: RusH | data: 18/10/03 | godz.: 20:46)
    polska lokalizacja smierdzi, moja byla pracuje jako betatester i polskie dialogi sa SZENUJACE, co gorsza nie da sie ich wylaczyc, gra przez to szybko zaczyna wnerwiac .. po prostu ja skasowalem (pelna wersje)

  2. Halo (autor: Drakor | data: 18/10/03 | godz.: 23:12)
    Nie wiem, jak u Was, ale na Radeon'ie 9100 128MB od Sapphire'a (ze sterownikami Catalyst 3.8 - na wcześniejszych jest to samo) normalnie nie da rady grać w to demo Halo :( Nie dość, że wydajność jest tragiczna w 800x600 z minimalnymi detalami, to jeszcze nie widać np. na wodzie efektów Pixel Shader'a (nawet po wymuszeniu innych wersji niż 2.0), nadwozie pojazdu nie ma charakterystycznego połysku znanego z XBox'a, itd., a po uderzeniu pocisku w podłoże lub w mur (czy też wybuchu granatu) wokół "miejsca trafienia" pojawia się biały kwadrat. Najwyraźniej gra nie jest w stanie poprawnie "odczytać" możliwości drugiej generacji Radeon'a lub sterowniki są totalnie skopane :(

  3. Drakor (autor: red | data: 19/10/03 | godz.: 00:33)
    no to pech jak sanki :) u mnie na karcie konkurencji gra sie wysmienicie w 1024x768, full details (gf3 ti500). a gra jest super, silniczek tym bardziej, szkoda tylko, ze juz przeszedlem...

  4. HALO Demo ? to co ja do cholery z tydzien temu (autor: NimnuL-Redakcja | data: 19/10/03 | godz.: 09:27)
    przeszlem ? przeciez w full graalem ;>


    Drakor - ja nie mialem problemow ... na R8500 wydajnosc OK na 800x600 max det . .. i grafika bez zarzutow choc czasem bledy spore byly .


  5. radeony (autor: mmb | data: 19/10/03 | godz.: 12:46)
    CZyli spirala nakręcania na radeony prrzez kamikaze Ati, się chyba kończy - w końcu wygrywa kompatybilność z oprogramowaniem;)

  6. HALO jest cacy przez sieć. (autor: Remek | data: 19/10/03 | godz.: 14:03)
    A demo było dawno temu. Teraz full wersja rulez

  7. co do klimatu UFO.. (autor: pachus | data: 19/10/03 | godz.: 17:21)
    nie uwazacie ze jest troche dziwny w porownaniiu poprzednich czesci ? Ufoludki dla mnie to dno, bronie to dno noi dlaczego bazy nie moge budowac ?

  8. pachus (autor: Wedrowiec | data: 19/10/03 | godz.: 23:25)
    gram w te "ufo" (pozal sie boze) od tygodnia i.... ech srednie jest :(

  9. na moim 9700 pro Halo (autor: JohnyBravo | data: 20/10/03 | godz.: 07:50)
    chodzi bez super na 1024x768 w full detalach gram na gamepadzie Logitech cordless wingaman. Fajne efekty przestrzenne na Audigy 2.

  10. Apropo UFO-a (autor: LorD_ZuL | data: 20/10/03 | godz.: 09:30)
    Nie kcem nic mowic ale to ufo to juz 4 częśść a nie trzecia 8-) autor artykułu zapomniał wspomnieć o "UFO Apocalipse" chiba ze nie uznaje to za jednom część UFO hehehe... Zresztom ja sie nie znam 8-) obaczymy czy ta 4 część jest dobra czy tez tak zrypana jak Apocalypse... heheh. Pozdrawiam

  11. to nie UFO (autor: hillel | data: 20/10/03 | godz.: 09:42)
    to popluczyny po UFO
    ktos chcial zarobic kase na sukcesie sprzed lat. i nic wiecej. i nawet mu sie za bardzo robc nie chcialo.


  12. Apropo czesci LorDzie Zul (autor: Holyboy | data: 20/10/03 | godz.: 18:42)
    to nie 4 ale 5 czesc - po drodze byl jeszcze jakis tam symulatro czy cus takiego... miale demo - cale 10 min :)

    mmb - co do kompatybilnosci - stukij sie w glowe i pomysl lepiej zanim cos palniesz - bo HALO to gra stara, byla robiona w czasach kiety te smieszne male ufoki z tymi pistolecikami strzelajacymi ta zielona plazma nie krzyczaly "More enemy" czy tam "bad guys commin" tylko "This game is optimized for NVIDIA, becuse we will relase XBOX version first", a jakiej firmy chip graficzny jest w Xboxie to chyba przypominac nie trzeba, tak samo przypominac nie trzeba ze sam Xbox to praktycznie PeCet wiec bajki o jakiejs tam super optymalizacji dla innych kart to mozna sobie powiesic na gwozdziu w kibelku

    po za tym narzekanie na r9100 to jak kopanie lezacego, jest latwe, fiknij takiemu r9800pro


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.