Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Wtorek 9 grudnia 2003 
    

Bunt maszyn?


Autor: DYD | źródło: 4press / TR | 11:18
(11)
W życiu codziennym coraz częściej polegamy na technice. Powszechne wykorzystanie maszyn niesie ze sobą jednak pewne zagrożenia, o czym w minioną sobotę boleśnie przekonała się młoda mieszkanka Madrytu. Osiemnastolatka korzystała z telefonu publicznego. Po zakończeniu rozmowy wsunęła palec w slot, w którym maszyna miała zwrócić resztę - 1,5 euro. Niestety, telefon nie chciał oddać pieniędzy, co więcej - nie chciał też oddać palca Hiszpanki. Skonstruowany z myślą o nieuczciwych użytkownikach system zabezpieczający zablokował palec pechowej nastolatki. Musiała interweniować straż pożarna, która aby uwolnić dziewczynę zdemontowała budkę i zachłanny telefon.

Można w tym miejscu przypomnieć inną historię, który przed 2 laty wydarzyła się na Wyspach Brytyjskich. 51-letnia Maureen Shotton została wtedy uwięziona w nowoczesnej toalecie w centrum handlowym. Wtedy również wymagana była interwencja strażaków, którzy wyciągnęli panią Shotton przez dziurę w dachu. Jak na razie media nie łączą ze sobą tych dwóch wypadków, ale kto wie - być może jesteśmy świadkami buntu maszyn?

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. za duzo powiedziane (autor: sojomail | data: 9/12/03 | godz.: 12:01)
    raczej bym powiedzial ze to niedoskonalosc urzadzen niz bunt maszyn. bunt musialby byc swiadomy, a swiadomosci jak narazie maszyny nie posiadaja. rownie dobrze mozna do tych przypadkow dodac wypadek ktory sie zdazyl w USA: dziecko, ktore siedzialo w samochodzie zginelo od uderzenia poduszki powietrznej, ktora sie przypadkowo otworzyla (jakies spiecie czy cos)

  2. to z pewnoscia (autor: hillel | data: 9/12/03 | godz.: 12:04)
    bunt! wiem bo moj komputer notoryczne odmawia zwiekszenia fpsow. jak by chcial to by mogl. ale nie chce. maszyna przebrzydla!

  3. sojomail, (autor: XYZ | data: 9/12/03 | godz.: 12:41)
    więcej poczucia humoru!

  4. musi w tym cos byc... (autor: rad | data: 9/12/03 | godz.: 12:51)
    gdy tylko zostawiam kompa sam na sam z zona to od razu sie psuje. kiedy ja podchodze wszystkie usterki znikaja jak reka odjal. boi sie mnie skubaniec:)

  5. tiaaa ;> (autor: NimnuL-Redakcja | data: 9/12/03 | godz.: 13:34)
    juz sie boje ;')

  6. Świadomość (autor: sid4 | data: 9/12/03 | godz.: 13:42)
    maszyn to mają już od jakiegoś czasu, tylko sie z tym kryją, ale jak widać po podanych przykładach już nie wytrzymuja naszej głupoty i lejąc na konspiracje dają upust swoim frustracją :)

  7. hehe (autor: D@rko | data: 9/12/03 | godz.: 14:12)
    Dobrze jej tak!! poco wciska paluchy tam gdzie nie trzeba:>

  8. Z pewnoscia Bunt... (autor: Silent Wolf | data: 9/12/03 | godz.: 14:48)
    Moj komp na przyklad sie notorycznie zwiesza lub psuje w momencie gdy chce komus cos pokazac....
    ... Proponuje wprowadzic zasade ograniczonego zaufania dla "maszyn"... ;)


  9. To z jakiejś pracy kobiecej chyba? (autor: Umek | data: 9/12/03 | godz.: 16:03)
    Jak jest system zabezpieczający to jest ktoś kto go odblokowuje. Telefon sam powinien z alarmem zgłosić się do centrali.
    BTW: Dobrze, że nie rozmontowali ze 3 central jak ten nieszczęsny palec wyciągali - a tak tylko budka została zdemontowana, buhahahaaaa


  10. smiesznie i niesmiesznie (autor: kretos | data: 10/12/03 | godz.: 09:08)
    sa lepsze miejsca na palce - 18-letnie dziewczyny powinny to juz wiedziec ;) A powaznie to technika stwarza udogodnienia i zagrozenia - tak bylo w japonii, gdzie robot przemyslowy zabil pracownika fabryki - niestety nie zawsze jest smiesznie. A ze smiesznych rzeczy to mozna dorzucic przypadek otylego goscia, ktory utknal w obrotowej bramce wiodacej na boisko sportowego - ale tutaj inteligencji maszyn juz bym nie mieszal..

  11. palce bym obciął (autor: kfiat | data: 10/12/03 | godz.: 15:13)
    a nie demolował automat ! złodziejka myślała że więcej wyskubie :)
    a tak na serio to nawet microsoft zamiast idiotoodporny jest co najwyżej idiotoprzyjazny :) i dobrze tak idiotom :)


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.