Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Wtorek 9 grudnia 2003 
    

FireStarter demo/benchmark dostępny


Autor: DYD | źródło: Guru3D | 12:18
(17)
GSC Game World (grupa developerów z Ukrainy) wczoraj zamieściło na swojej witrynie demo gry FireStarter, która należy do kanonu strzelanek 3D typu first-person (widok z "oczu gracza"), naszym zadaniem jest eliminacja obcych. W kontynuacji newsa zamieściłem kilka zrzutów ekranu z tej gry. 64-megabajtowe demo FireStarter zawiera jeden poziom z pierwszego epizodu oraz jednego, grywalnego bohatera (Policjant). Dostępne są dwa tryby single- oraz multiplayer. Dodatkowo, autorzy zaimplementowali moduł do benchmarku, a więc jest możliwość przetestowania swojej maszyny. Demo FireStarter można ściągnąć m.in. z szybkich serwerów GamerShell (waga 64,0 MB).




 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Nazwa niezła (autor: pitero | data: 9/12/03 | godz.: 13:25)
    zobaczymy czy to choć troche zachodu warte...

  2. ladnie wyglada ... (autor: NimnuL-Redakcja | data: 9/12/03 | godz.: 13:34)
    pozdrawiam

  3. ściągam (autor: ZGreG | data: 9/12/03 | godz.: 13:36)
    mam potrzebę ostrej nawalanki... (-:

  4. zachodu warte ? (autor: Tomasz | data: 9/12/03 | godz.: 14:06)
    toć to ze wschodu...

  5. dziwne (autor: D@rko | data: 9/12/03 | godz.: 14:10)
    bardzo przypomina Quake skrzyżowaego z Unrealem-engine prawie nie do odróżnienia od tego unrealowego(pierwszego) Fizyka gry nienajlepsza(za wolne to wszystko) ale zobaczymy może coś z tego będzie:)

  6. hmm (autor: XepeR | data: 9/12/03 | godz.: 15:12)
    Serious Sam + UT2003. Nic ciekawego mimo to. Nie warto...

  7. Tomasz (autor: Xavier | data: 9/12/03 | godz.: 15:51)
    wschod robi bardzo dobre gry, ze przypomne tylko nadchodzace S.T.A.L.K.E.R.'a czy Kombat i kupa gier, ktore juz wyszly.

  8. o kurde (autor: Franz | data: 9/12/03 | godz.: 16:41)
    jakis nowy serwis GamerShell - to sa gry dla ludzi tankujacycha na shellu, albo dla zbieraczy muszelek;) pozdro

  9. rzeczywiscie nie znalem do tej pory (autor: rapra | data: 9/12/03 | godz.: 18:24)
    bywalem na Gamers Hell (po naszemu pieklo gracza) - Gamer Shell to chyba jakas nowosc (chyba nalezy to przetlumaczyc jako powierzchnia czy tez powloka gracza). Jednak sie okazuje ze ten jezyk Zulu Gula trudny jest dla niektorych...

  10. juz sciagam.. (autor: JohnyBravo | data: 10/12/03 | godz.: 02:44)
    Ciekawe jak sobie da rade raden 9800pro. Czy nie bedzie mulil..?

  11. ok juz prztestowalem oto zapis z pliku benchmarka (autor: JohnyBravo | data: 10/12/03 | godz.: 03:15)
    *****************************************************
    *** FIRESTARTER BENCHMARK REPORT ***
    *****************************************************

    *** System Information ***
    Start Date/Time: 12/9/2003, 20:47:02
    Computer Name: JASIEK
    Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 1 (2600.xpsp2.030422-1633)
    System Manufacturer: NVIDIA
    System Model: AWRDACPI
    BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
    Processor: AMD Athlon(tm) XP 2800+, MMX, 3DNow, ~2.1GHz
    Memory: 512MB RAM
    Page File: 219MB used, 1030MB available
    DirectX Version: DirectX 9.0b (4.09.0000.0902)


    *** Video Information ***
    Device Name: RADEON 9800 PRO (Omega 2.4.96c)
    Manufacturer: ATI Technologies Inc. (Omega 2.4.96c)
    Chip Type: RADEON 9800 AGP (0x4E48)
    Memory: 128.0 MB
    Driver: ati2dvag.dll
    Version: 6.14.0010.6396
    DateTime: 9/30/2003 21:29:58


    *** Engine Information ***
    DateTime: Dec 2 2003 18:28:51
    Build: RELEASE
    API: DirectX 8.1
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************

    *** Video ***
    Resolution: 1024x768
    Color Bits: 16
    Depth Bits: 16
    Stencil Bits: 0
    Fullscreen: Yes
    Tex Quality: Hi
    DXT Textures: Yes

    *** Benchmark Level: Industrial 2 ***

    *** Passes ***
    Pass 1: "Fast Bench."
    Features: residents rendering textures effects posteff extraglow globalfog volumefog skybox complexshaders
    FPS Average = 89.02
    FPS Min = 41.63
    FPS Max = 172.48


  12. ... (autor: Adamusss | data: 10/12/03 | godz.: 15:50)
    cos ci bravo kiepsko poszlo... test na tnt2

    *****************************************************
    *** FIRESTARTER BENCHMARK REPORT ***
    *****************************************************

    *** System Information ***
    Start Date/Time: 12/10/2003 15:30:11
    Computer Name: Adamusss
    Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600)
    (2600.xpsp2.030422-1633)
    System Manufacturer: NVIDIA
    System Model: AWRDACPI
    BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
    Processor: AMD Athlon(tm) XP 1700+, MMX, 3DNow, ~1.4GHz
    Memory: 386MB RAM
    Page File: 1200MB used, 10000MB available
    DirectX Version: DirectX 9.0b (4.09.0000.0902)


    *** Video Information ***
    Device Name: Nvidia Riva TNT 2 m64 (Detonator 54.52)
    Manufacturer: Nvidia XXXperience
    Chip Type: Riva TNT 2 m64 (0x1x13x)
    Memory: 32.0 MB
    Driver: nvda.dll
    Version: 1.21.0011
    DateTime: 12/10/2003 15:30:11


    *** Engine Information ***
    DateTime: Nov 2 2003 17:13:12
    Build: RELEASE
    API: DirectX 8.1
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************

    *** Video ***
    Resolution: 1280x720
    Color Bits: 32
    Depth Bits: 32
    Stencil Bits: 0
    Fullscreen: Yes
    Tex Quality: Hi
    DXT Textures: Yes

    *** Benchmark Level: Industrial 2 ***

    *** Passes ***
    Pass 1: "Fast Bench."
    Features: residents rendering textures effects posteff extraglow globalfog volumefog skybox complexshaders
    FPS Average = 92.12
    FPS Min = 44.03
    FPS Max = 221.12


  13. no ta gra (autor: Franz | data: 10/12/03 | godz.: 17:36)
    sie tnie jak pojebana, r9100, 1600, 256, kod jest spieprzony i tyle, a suchary takie ze szkoda gadac jakies idoptyczne potwory sie ciagle pojaiwaja i te bronie, haha, no ale widok mapki jest ciekawy:]

  14. adamuss to jest prowokacja.... (autor: JohnyBravo | data: 10/12/03 | godz.: 21:11)
    jak edytowales moj benchmark to ci sie ku.wa linijki poprzestawialy

  15. jonyybrawo te wyniki twoje to lipa (autor: pj1 | data: 11/12/03 | godz.: 13:41)
    hehe zeby na 9800pro byly tak cienkie to szok porownaj sobie z moim radziem 9700pro lekko podkreconym

    *****************************************************
    *** FIRESTARTER BENCHMARK REPORT ***
    *****************************************************

    *** System Information ***
    Start Date/Time: 12/11/2003, 13:32:15
    Computer Name: PJ
    Operating System: Windows 2000 Professional (5.0, Build 2195) Service Pack 4
    System Manufacturer: NVIDIA
    System Model: AWRDACPI
    BIOS: Phoenix-Award BIOS v6.00PG
    Processor: AMD Athlon(tm) , MMX, 3DNow, ~2.4GHz
    Memory: 1024MB RAM
    Page File: 276MB u
    DirectX Version: DirectX 9.0b (4.09.0000.0902)


    *** Video Information ***
    Device Name: RADEON 9700 PRO (Omega 2.4.78)
    Manufacturer: ATI Technologies Inc. (Omega 2.4.78)
    Chip Type: RADEON 9800 AGP (0x4E44)
    Memory: 128.0 MB
    Driver: ati2dvag.dll
    Version: 6.14.0010.6378
    DateTime: 8/13/2003 04:34:46


    *** Engine Information ***
    DateTime: Dec 2 2003 18:28:51
    Build: RELEASE
    API: DirectX 8.1
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************

    *** Video ***
    Resolution: 1024x768
    Color Bits: 16
    Depth Bits: 16
    Stencil Bits: 0
    Fullscreen: Yes
    Tex Quality: Hi
    DXT Textures: Yes

    *** Benchmark Level: Industrial 2 ***

    *** Passes ***
    Pass 1: "Fast Bench."
    Features: residents rendering textures effects posteff extraglow globalfog volumefog skybox complexshaders
    FPS Average = 258.02
    FPS Min = 95.57
    FPS Max = 438.68


  16. to jeszcze po ciut wyzszym podkreceniu (autor: pj1 | data: 11/12/03 | godz.: 13:53)
    *****************************************************
    *** FIRESTARTER BENCHMARK REPORT ***
    *****************************************************

    *** System Information ***
    Start Date/Time: 12/11/2003, 13:48:15
    Computer Name: PJ
    Operating System: Windows 2000 Professional (5.0, Build 2195) Service Pack 4
    System Manufacturer: NVIDIA
    System Model: AWRDACPI
    BIOS: Phoenix-Award BIOS v6.00PG
    Processor: AMD Athlon(tm) , MMX, 3DNow, ~2.4GHz
    Memory: 1024MB RAM
    Page File: 296MB u
    DirectX Version: DirectX 9.0b (4.09.0000.0902)


    *** Video Information ***
    Device Name: RADEON 9700 PRO (Omega 2.4.78)
    Manufacturer: ATI Technologies Inc. (Omega 2.4.78)
    Chip Type: RADEON 9800 AGP (0x4E44)
    Memory: 128.0 MB
    Driver: ati2dvag.dll
    Version: 6.14.0010.6378
    DateTime: 8/13/2003 04:34:46


    *** Engine Information ***
    DateTime: Dec 2 2003 18:28:51
    Build: RELEASE
    API: DirectX 8.1
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************

    *** Video ***
    Resolution: 1024x768
    Color Bits: 16
    Depth Bits: 16
    Stencil Bits: 0
    Fullscreen: Yes
    Tex Quality: Hi
    DXT Textures: Yes

    *** Benchmark Level: Industrial 2 ***

    *** Passes ***
    Pass 1: "Fast Bench."
    Features: residents rendering textures effects posteff extraglow globalfog volumefog skybox complexshaders
    FPS Average = 264.79
    FPS Min = 108.35
    FPS Max = 454.64


  17. a to w benchmark game modzie (autor: pj1 | data: 11/12/03 | godz.: 13:54)
    *****************************************************
    *** FIRESTARTER BENCHMARK REPORT ***
    *****************************************************

    *** System Information ***
    Start Date/Time: 12/11/2003, 13:32:15
    Computer Name: PJ
    Operating System: Windows 2000 Professional (5.0, Build 2195) Service Pack 4
    System Manufacturer: NVIDIA
    System Model: AWRDACPI
    BIOS: Phoenix-Award BIOS v6.00PG
    Processor: AMD Athlon(tm) , MMX, 3DNow, ~2.4GHz
    Memory: 1024MB RAM
    Page File: 276MB u
    DirectX Version: DirectX 9.0b (4.09.0000.0902)


    *** Video Information ***
    Device Name: RADEON 9700 PRO (Omega 2.4.78)
    Manufacturer: ATI Technologies Inc. (Omega 2.4.78)
    Chip Type: RADEON 9800 AGP (0x4E44)
    Memory: 128.0 MB
    Driver: ati2dvag.dll
    Version: 6.14.0010.6378
    DateTime: 8/13/2003 04:34:46


    *** Engine Information ***
    DateTime: Dec 2 2003 18:28:51
    Build: RELEASE
    API: DirectX 8.1
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************
    *****************

    *** Video ***
    Resolution: 1024x768
    Color Bits: 16
    Depth Bits: 16
    Stencil Bits: 0
    Fullscreen: Yes
    Tex Quality: Hi
    DXT Textures: Yes

    *** Game Benchmark ***
    FPS Average = 234.12
    FPS Min = 121.06
    FPS Max = 397.59


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.