Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Czwartek 15 kwietnia 2004 
    

.kkrieger: first-person @ 96 KB


Autor: DYD | źródło: W2S | 06:14
(11)
Grupa .theprodukkt postarała się wycisnąć z 96 KB (kilobajtów!) skompresowanych danych grę typu first-person. W tym pliku ZIP (96 KB) znajduje się mini gra fps .kkrieger beta z ciekawą grafiką i dźwiękiem. To małe dziełko jest w wersji Beta i jak sami autorzy piszą w pliku readme może się zdarzyć, że na niektórych konfiguracjach aplikacja się zawiesi (np. u mnie). Wymagania sprzętowe dla .kkrieger beta to procesor 1.5GHz Pentium3/Athlon, 512MB RAM, Geforce4Ti lub ATI Radeon8500 ze wsparciem dla pixel shaders 1.3, DirectX 9.0b. Szczegóły oraz screenshoty tutaj.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. niesamowite (autor: havranek | data: 15/04/04 | godz.: 10:43)
    że to się zmieściło w 96KB.

  2. nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dlugie (autor: Venom79 | data: 15/04/04 | godz.: 12:27)
    jak na te 96KB
    mysle, ze moznaby w ten sposob napisac calkiem przyzwoita gre, ktora miescilaby sie na 1 dyskietce


  3. oblukałem to juz wczoraj (autor: pitero | data: 15/04/04 | godz.: 13:39)
    ale... heh dosc szybko zaliczylem restarta:) na pewno niedlugo bedzie final... cala zabawa w nispotykanym stopniu kompresji.. Tekstury, geometria.. Zobaczcie ile to zajmuje pamieci w task menagerze

  4. niech lepiej jeszcze nad tym popracuja... (autor: Liu CAs | data: 15/04/04 | godz.: 13:41)
    bo dzwiek jest do dupy, ogolnie levele monotonne, spore wymagania sprzetowe... moze niech przerobia to na 512KB, moze wtedy bedzie to ciekawsze... ale i tak RESPECT, bo odwalili kawal porzadnej roboty...

  5. pitero... (autor: Liu CAs | data: 15/04/04 | godz.: 13:42)
    ok. 256MB, przynajmniej u mnie...

  6. pitero (autor: red | data: 15/04/04 | godz.: 15:48)
    to nie jest zadna kompresja, geometria, tekstury i dzwiek jest generowany przy tym przydlugawym loadingu.

  7. Już kiedyś były takie rozważania na boardzie. (autor: Tiamat | data: 15/04/04 | godz.: 16:52)
    Oczywiście, że jest algorytm, który tworzy potrzebne dane (muzykę, tekstury ...). Ale
    generowanie czegoś z algorytmu też jest formą kompresji. Z tego co pamiętam Nawet twórcy demka o którym wtedy była mowa tak to nazywali.

    Zapis nutowy można nazwać skompresowaną muzyką. Tak samo wspólrzędne pozwolą stworzyć model.


  8. Super... (autor: Joystick | data: 15/04/04 | godz.: 18:47)
    ... bardziej mi się chciało w to grać niż w demo Painkillera :). Hehe, bardziej "grywalne", ale jeszcze niedopracowane. Poczekajmy na lepsza wersje...

  9. przypomniało mi się... (autor: beef | data: 16/04/04 | godz.: 14:26)
    ...demko heaven7. Pamiętacie? Chłopaki (a może dziewczyny, nie wiem :) zmieścili wtedy w 64 kB tyle, że ho, ho! O ile pamiętam na końcu było napisane, że "nieskompresowane" dane (czyli niegenerowane, ale po prostu zapisane) zajmowały by jakiś gigabajt, co dawało jakąś kosmiczny stopień kompresji :) Jak ktoś nie zna tego demka to polecam - nie wymaga jakiegoś specjalnego hardware'u.

  10. hmmm a fr-08 albo inne intra (autor: Nazgul | data: 17/04/04 | godz.: 08:09)
    wlasnei tej grupy scenowe ktora napisala te gre? Mowie oczywiscie Farbrauch. Jak sie ktos interesuje scena to powinien wiedziec. Na koncu fr.08 jest fajnie napisane co, gdzie, jak. pozdrawiam

  11. mi wywala blęda (autor: Sznaps | data: 18/04/04 | godz.: 23:32)
    może dlatego że siedzę na centrino .szkoda...

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.