Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 20 maja 2004 
    

Zmiany w gwarancjach iRiver


Autor: DYD | źródło: e-mail | 14:01
(4)
Od 15 maja gwarancja na wszystkie nowo zakupione produkty firmy iRiver została wydłużona do 2 lat. Istotną nowością jest objęcie serwisem gwarancyjnym także produktów zakupionych poza granicami Polski. W szczególny sposób wiadomość ta powinna ucieszyć sporą grupę użytkowników iRiver, którzy weszli w posiadanie swoich odtwarzaczy w USA lub Kanadzie i których gwarancje do tej pory nie były uznawane w Europie.

 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. iRiver jest solidną firmą (autor: P@blo | data: 20/05/04 | godz.: 15:10)
    W wakacje kupiłem bratu w USA ich odtwarzacz MP3. Po kilku miesiącach urządzenie nagle przestało się uruchamiać. Prawdopodobnie zepsuł się przycisk uruchamiania. Brat zaniósł odtwarzacz do przedstawicieli firmy w Warszawie. Sprzęt został wysłany do producenta i wrócił naprawiony. Co najważniejsze wszystko odbyło się w ramach gwarancji - bez konieczności pokrycia jakichkolwiek kosztów. Dla mnie postawa serwisu i firmy iRiver była miłym zaskoczeniem.

  2. wooow (autor: RusH | data: 20/05/04 | godz.: 22:34)
    jacy oni sa suuperowi, zrobili to dobrowolnie mimo iz prawo polskie juz od ponad ROKU zapewnia luzerom 2 letnia rekojmie .. wiec co za roznica ?

  3. Jest różnica (autor: P@blo | data: 21/05/04 | godz.: 09:54)
    Sprowadź sobie z USA sprzęt inny firmy, np. Canon. W Polsce nie uwzględnią ci żadnej gwarancji i każą zapłacić za naprawę. A serwis iRivera w Polsce załatwił naprawę za friko.

  4. RusH jak nie wiesz jakie jest prawo to nie nabijaj się z innych (autor: Carat | data: 22/05/04 | godz.: 15:11)
    najpierw przeczytaj co napisał P@blo bo piszesz bzdury.

    Sprzęt kupiony za granicą tymbardziej za oceanem nie miał nic wspólnego z naszą rękojmią. Teraz po wejściu do Unii teoretycznie powinno być lepiej, w kwestii reklamowania sprzętu kupionego w Unii.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.