Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Poniedziałek 31 maja 2004 
    

XBox Next PC


Autor: R4v | źródło: CNN | 19:54
(7)
Od pewnego czasu Microsoft mówi o zmniejszeniu dystansu pomiędzy konsolą XBox a pecetem. Ostatnio okazało się, że firma bada możliwość połączenia obu systemów w jedno urządzenie. Kolejny XBox mógłby być de facto pecetem, jedynie ze znacznie uproszczoną obsługą. Według jednego z pomysłów, konsola wymagałaby monitora lub telewizora HDTV. Urządzenie uruchamiałoby standardowe gry dla PC. Cena takiego XBoxa wyniosłaby $599. Nie wiadomo na pewno, czy tak właśnie będzie wyglądać nowa konsola Microsoftu, jednak kompatybilność XBox i peceta jest już praktycznie przesądzona.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. niesamowite!!!!!! (autor: D@rko | data: 31/05/04 | godz.: 22:54)
    to rewelacyjna wiadomość! Dlaczego?
    Oznacza to że będziemy mieli peceta z pełni zintegrowaną technologią (patrz Amiga). Oznacza to tylko jedno-nie będziemy musili juz robic zadnych upgreadów, martić się że nie chodzi cos bo karta nie ta , za mało ramu itp. Czyżby oznaczoło to stabilizację na rynku głownie akeleletorów graficznych?:). Wiadomo, że przeciętny gracz wolał będzie kupić sobie takiego Xboxo-pceta niz wywałać majątej co rok w upgreade sprzętu. Idealnie byłoby gdyby była opcja XBOX2-karta rozszerzeń do PC:)


  2. niezbyt rewelacyjna... (autor: DYD-Admin | data: 31/05/04 | godz.: 22:59)
    ...bo pozniej o czym mielibysmy pisac, my serwisy hardware'owe, roboty by nie bylo :-) nowe karty graficzne i procki co kwartal to jest to :-))

  3. procesor dla X2 (autor: jasiu_sj | data: 1/06/04 | godz.: 00:35)
    Jeśli jak krąża plotki procesor dla X2 będzie robił IBM i będzie to coś podobnego do Power5 to kompatybilność z PC będzie dość problematyczna

  4. eheheh.. (autor: LucasDhala | data: 1/06/04 | godz.: 00:47)
    Zobaczymy, moze byc naprawde fajna zabawka, takie centrum dvd/gry/audio. Nie mowiecie, ze jesli cena bedzie w miare niska to byscie czegos takiego nie kupili.

  5. to sa PLOOOOTYYYY (autor: RusH | data: 1/06/04 | godz.: 01:34)
    X2 bedzie na PowerPC - juz sa pierwsze devkity, NIE BEDZIE gier na PC, nie bedzie kompatybilnosci z pierwszym XBOXem
    to takie sranie w banie zeby ludzie nie kupowali tyle PS2jek i czekali na X2 .. tak jak maja czekac jeszcze 3 lata na longhorna :D ROFL


  6. RusH !!! (autor: _PAULUS_ | data: 1/06/04 | godz.: 15:50)
    Ty stary trollu, jak ja lubie Twe komentarze :)
    Po pierwsze to takie hybrydy dzialaja na konsolo-maniakow odpychajaco. Oni nawet niechetnie podchodzili do rozgrywki online a co dopiero mieszania PC do konsoli. Wiem to ja i zapewne wie to M$. Co do tego kupowania PS2-jek to wiesz doskonale, ze w USA X sprzedaje sie juz lepiej niz PS2 za sprawa swietnych gier (wyprzedzajacych technologicznie konsole Sony coraz wyrazniej) i doskonalej obslugi sieci (ktora u Sony nie istnieje praktycznie wcale), ploty sa tutaj zbedne bo Xbox broni sie sam. Co do samego pomyslu to jest to byc moze plotka a byc moze kopia slynnego PSX (ktory nota bene zrobil klape), tyle ze tym razem zrobionego dobrze i bez tego typowego dla Sony kretactwa parametrami/faktami.


  7. xbox - ps2 (autor: RusH | data: 1/06/04 | godz.: 21:32)
    ps2 = ponad miliard konsol sprzedanych
    xbox - 17 milionow
    :)
    jakies pytania ?
    XBOX w USA sprzedaje sie tak samo jak GCN czy GBA :D czaisz ? tyle samo GBA eheheh
    a w Japonii PSone wyprzedza XBoxa :DD 6 letnia juz nie produkowana konsola :P


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.