Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Środa 30 czerwca 2004 
    

Wiedźmin "Screenshot Tygodnia"


Autor: DYD | źródło: e-mail | 11:29
(9)
Ruszyła nowa akcja pod nazwą "Screenshot Tygodnia" na stronie TheWitcher.com. Począwszy od dziś, raz w tygodniu na stronie zamieszczany będzie jeden screen z gry Wiedźmin. Specjalnie na tę okazję przygotowano obrazek z nowej, nigdzie dotąd nie prezentowanej lokacji - sali tronowej Króla Foltesta. Ponoć przygotowanie tej lokacji zajęło dwóm grafikom 4 tygodnie.

Wiedźmin to gra z gatunku action-RPG, łącząca dynamiczne sekwencje akcji oraz rozbudowaną fabułę. Tytuł umiejscowiono w świecie wykreowanym przez jednego z najsłynniejszych współczesnych, polskich pisarzy - Andrzeja Sapkowskiego. Wiedźmin jest tworzony w oparciu o zmodyfikowany i ulepszony silnik Aurora, dobrze znany z gry Neverwinter Nigths.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Bardzo ladny (autor: marekl | data: 30/06/04 | godz.: 14:50)
    Wprzeciwienstwie do wczesniejszych screan'ow ktore widzialem z tej gry ten wyglada na prawde interesujaco.

    Tak trzymac :)


  2. pewnie bedzie (autor: Franz | data: 30/06/04 | godz.: 16:46)
    lepszy od filmu bo juz chyba nie da sie bardziej czegos spaprac :P

  3. ehhh (autor: Birdman | data: 30/06/04 | godz.: 18:06)
    ci graficy to chyba pili te 4 tygodnie...

  4. Pewnie! (autor: beef | data: 30/06/04 | godz.: 21:18)
    Birdman, to pokaż chłopakom i nam wszystkim jak się robi dobre lokacje :P Albo chociaż napisz co ci nie leży, z fachowym uzasadnieniem, bo takie teksty, wiesz, trochę mało nośne jakby... :P Marudzić potraf każdy. A że pili? Pewnie, dużo kawy, bo mieli dużo pracy :) Na grę czekam z niecierpliwością, zapowiada się nieźle. Wiedźmin, ech... Co za książka %) <rozmarzenie mode on>

  5. znowu mój silnik? (autor: Auror | data: 30/06/04 | godz.: 22:47)
    a co do gry to mam nadzieję że nie spartolą bo sage Wiedźmina uwielbiam! LotR się nie umywa do Geralta! :D

  6. dlaczego... (autor: ziemianin | data: 1/07/04 | godz.: 07:09)
    ludzik rzuca wyraźny cień, a kolumna obok niego ze zbroją włącznie to już nie ?

  7. Auror (autor: GULIwer | data: 1/07/04 | godz.: 09:08)
    o Yeah Wiedźmin seks kłamstaw i kasety video a raczej opowieści Jaskiera :) LotR fajny ale taki grzeczniutki :)
    ziemianin może mają załączone cienie tylko dla postaci ale faktycznie celna uwaga


  8. Rzuca, rzuca, tylko w drugą stronę :) (autor: beef | data: 1/07/04 | godz.: 09:10)
    Przyjrzyj się dobrze. Pewnie chodzi o to, że cienie lokacji są prekalkulowane wcześniej jakimś radiocity (tak przynajmniej było np w Quake'u III), a cień "ludzika" (jaki "ludzik", to sam WIEDŹMIN!! :) dynamicznie i uwzględnia tylko jedno, najsilniejsze źródło światła. No cóż, może za 2 lata wyjdzie następny Unreal i nie będzie takich niedociągnięć, wtedy Wiedźmina II zrobią na jego engine (oddając biednemu Aurorowi jego silnik :) i każdy będzie zadowolony :)

  9. Co tam grafika (autor: Sigrid | data: 1/07/04 | godz.: 10:10)
    Wazne zeby grywalnosc byla na wysokim poziomie. Szata graficzna wystarczy zeby nie odstawala od aktualnego standardu.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.