Choć iPod wciąż bije rekordy sprzedaży, Apple postanowiło nie czekać biernie na kontrę konkurencji i zaprezentowało już czwartą generację najmodniejszego przenośnego odtwarzacza na świecie.
Nowy iPod to mniejsza obudowa, łatwiejsza nawigacja i o 50% większa żywotność baterii. Dwa nowe modele będą oferować większe możliwości, kosztując równocześnie tyle samo, co poprzednicy. Za 299 USD Amerykanie będą mogli nabyć model z dyskiem o pojemności 20GB, za 100 USD więcej - wersję 40GB. Obecnie za 299 USD sprzedawany jest model 15GB, a iPod 40GB kosztuje 499 USD. Oprócz zmienionego na wzór iPoda mini interfejsu (z obudowy znikły przyciski), udoskonalono też oprogramowanie - wprowadzono funkcję tworzenia i edycji kilku "playlist", a z myślą o nagraniach z książkami także możliwość regulacji tempa odtwarzania.
Jak zwykle w wypadku nowości Apple, prezentacji "czwartego" iPoda towarzyszy wielka akcja promocyjna - zdjęcie Steve'a Jobsa z odtwarzaczem zdobi okładkę najnowszego wydania amerykańskiego "Newsweeka".
K O M E N T A R Z E
Steve boi się... (autor: Vetch | data: 19/07/04 | godz.: 13:36) nowego Walkmana ?
BTW: urządzonko fajne, ale nie na kieszeń przeciętnego (biednego) Polaka, czyli mnie.
Zainwestowanie całej wypłaty i wyrzeczenie się pożywienia nie wchodzi w grę :-)