Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 30 lipca 2004 
    

Piątkowe spotkania z Fragile TEAM! #2


Autor: Redakcja | 12:52
(82)
/ Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe zapoznanie się z tekstem i tym samym prób podobnych testów kulinarnych z własnym sprzętem /. Witamy po raz drugi. Jako, że lato w pełni, a wraz z nim sezon grillowniczy, my także postanowiliśmy co nieco pogrillować. Niestety okazało się, iż w swoich przepastnych zbiorach magazynowych nie posiadamy urządzenia zwanego grillem. Nie mogło to być jednak dla nas przeszkodą - wytężyliśmy nasze ponadprzeciętnie uzdolnione umysły i myśleliśmy aż wymyśliliśmy zestaw grillowy dla informatyków. Składa się on z płyty głównej ECS K7VZA i procesora AMD Athlon XP 2000. Zapraszamy na Letnie Grillowanie!


(kliknij, aby powiększyć)



(kliknij, aby powiększyć)


Jako, że głód już nas mocno ścisnął za żołądki bezzwłocznie przystąpiliśmy do grillowania. Pierwszym etapem było zdobycie surowca. To niezwykle ważne zadanie powierzone zostało Kraszanowi, który w trybie natychmiastowym udał Siudo miejsca zwanego sklepem spożywczym. Tam nabył Jaja Kurze (dostępny był tylko cake 10). Z racji piątkowego postu wędliny odpuściliśmy sobie.


(kliknij, aby powiększyć)


Stolik śniadaniowy jak widać był w wersji Pro co jeszcze dodatkowo zaostrzyło nam apetyty. Odpaliliśmy grilla i rozpoczęliśmy pieczenie.


(kliknij, aby powiększyć)


Główny kuchmistrz...


(kliknij, aby powiększyć)


Pomoc kuchenna...


(kliknij, aby powiększyć)


Zestaw grillowy w całej okazałości


(kliknij, aby powiększyć)


Jajeczko na blat i zaczynamy, białko ścina się natychmiast co oznacza, iż grill został porządnie nagrzany. Niestety zapomnieliśmy o masełku, ale jesteśmy tak głodni, że już wszystko nam jedno.


(kliknij, aby powiększyć)


W połowie jedzenia Kraszan wpadł na pomysł jak zgarnąć całe żarcie dla siebie - próbował nam obrzydzić jedzenie. Nikt jednak nie był na tyle miękki by puścić pawika i pozostaliśmy przy podziale pierwotnym


(kliknij, aby powiększyć)


Czas płynął leniwie, a jajecznica coraz piękniej pachniała.


(kliknij, aby powiększyć)


My jednak cierpliwie czekaliśmy i co rusz obracaliśmy nasze jajeczko by, zgodnie z wymogami sanepidu nie pozostały żadne ciągnące się (czyli nie poddane obróbce termicznej) fragmenty, salmonella bowiem nie śpi.


(kliknij, aby powiększyć)



(kliknij, aby powiększyć)



(kliknij, aby powiększyć)


W trakcie pieczenia wyszło na jaw, że AMD to nie TEFAL i nie stosuje powłoki teflonowej w wyniku czego nasza jajecznica nieco się przypaliła.


(kliknij, aby powiększyć)


Nic to jednak, przystąpiliśmy do konsumpcji. Jedzonko pierwsza klasa.


(kliknij, aby powiększyć)


Po skończonym posiłku, pełni energii postanowiliśmy w radosnym szale sprawdzić żaroodporność elementu grzewczego grilla - w tym wypadku Athlona XP 2000+, w końcu to od jego niezawodności zależy czy zimą będziemy jeść ciepłe posiłki.


(kliknij, aby powiększyć)



(kliknij, aby powiększyć)



(kliknij, aby powiększyć)



(kliknij, aby powiększyć)


Wyniki testy nie były jednak optymistyczne. Oto co strażacy znaleźli w zgliszczach...


(kliknij, aby powiększyć)


Co gorsza testy tak nas pochłonęły, że nawet nie zauważyliśmy, że znowu jesteśmy głodni. Tym razem jednak poprosiliśmy o pomoc specjalistów.


(kliknij, aby powiększyć)


Pizza była niezła, ale producent mimo naszych próśb nie chciał zdradzić na jakim procesorze udało mu się ją tak świetnie upiec (podejrzewamy, iż był to porządnie podkręcony Prescott)

Po zaspokojeniu głodu w ramach drzemki poobiedniej postanowiliśmy przetestować jeszcze podstawę grilla.


(kliknij, aby powiększyć)


Podstawa grilla + nowy układ grzewczy (tym razem Duron) kontra Magic Spray.


(kliknij, aby powiększyć)


Jako, że naszą ambicją jest podbijanie nie tylko rynku lokalnego, ale też i zagranicznych, a nawet pozaziemskich zasymulowaliśmy warunki panujące na Wenus, tudzież Merkurym.


(kliknij, aby powiększyć)


Jak widać testowany sprzęt bronił się dzielnie. Teraz dla odmiany warunki marsjańskie...


(kliknij, aby powiększyć)


... i uszkodzeniu uległ chip sterujący grillem


(kliknij, aby powiększyć)


Ponowne wygrzewanie....


(kliknij, aby powiększyć)


... i rygorystyczne testy obnażają słabości konstrukcji.


(kliknij, aby powiększyć)


Ostatnia faza testów...


(kliknij, aby powiększyć)


... i z grillem coraz gorzej


(kliknij, aby powiększyć)



(kliknij, aby powiększyć)


Podsumowując zestaw grillowy okazał się urządzeniem, które zaspokoi tylko mniej wymagających użytkowników zamieszkujących strefę klimatu umiarkowanego. Ich zapewne skusi atrakcyjna cena urządzenia. Bardziej wymagającym użytkownikom, a istotom pozaziemskim w szczególności, polecamy droższe ale i lepsze modele.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. i zaraz sie zacznie? (autor: Wedrowiec | data: 30/07/04 | godz.: 13:16)
    czy tez nie... w koncu chcieliscie jajecznice to macie ;)

  2. chialo by sie .. (autor: DYD-Admin | data: 30/07/04 | godz.: 13:17)
    ...rzec, komu nie smakuje jajecznica, niech zje jajo na twardo i sie zatka... ;-)

  3. Odwazni ludzie... (autor: Yaq | data: 30/07/04 | godz.: 13:28)
    Nie wiem czy ktos inny podjal by sie takiego zadania;) btw. mozna bylo zrobic na athlonie jakas prowizoryczna patelnie i wtedy smazyc...:P

  4. znowu... (autor: MARC | data: 30/07/04 | godz.: 13:41)
    To bylo niesmieszne za pierwszym razem i chyba nic sie od tego czasu nie zmienilo.
    Rozumiem, ze to sezon ogorkowy, ale to jednak porazka, aby trzeba bylo zapelniac strone takimi rzeczami.


  5. Do dupy (autor: McIsland | data: 30/07/04 | godz.: 13:48)
    jajecznica, bez boczku i cebulki,

    amatorszczyzna


  6. A jak dla mnie to pieczenie jajek jest znacznie (autor: sebtar | data: 30/07/04 | godz.: 13:54)
    fajniejsze niż znęcanie się nad dobrym dyskiem w taki sposób. BTW czy ma ktoś może niepotrzebny sprawny dysk, najlepiej jakiś nieduży (bo dużego szkoda)? Chciałem przeprowadzić test dysku na spójność danych po przyłożeniu dużego pola magnetycznego, ale okazalo się że żadnego sprawnego delikwenta już nie mam - najmniejszy jaki mam to 8 GB a takiego szkoda. Po sformatowaniu i wgraniu nowych danych możnaby przetestować jeszcze taki dysk na rozszczelnienie obudowy - ciekawe czy ktoś robił takie testy - jak długo działałby otwarty dysk twardy?

  7. MARC... (autor: DYD-Admin | data: 30/07/04 | godz.: 13:56)
    ...to artykuly nie dla Ciebie, dla Ciebie bedzie recenzja za chwilke... wyluzuj.... ech...

  8. Trudno powiedzieć (autor: McIsland | data: 30/07/04 | godz.: 13:57)
    najbardziej to chyba zależy od sterylności pomieszczenia, oznacza to że w moim pokoju bardzo krótko,

    Kucharze z nich jak z koziej dupy waltornia


  9. a gdzie jest (autor: wukillah | data: 30/07/04 | godz.: 13:57)
    slowianska pizza? ;)

  10. rzygać mi się chce... (autor: Chrisu | data: 30/07/04 | godz.: 14:01)
    ja piernicze... To jest chore... Jak chcecie obniżyć loty to pokażce jak wygladają rzygi w serwerze...
    DYD - nie chcecie mieć czytelników? POWIEDZCIE że macie nas w d... i już więcej nie będzie testow, recenzji, tylko artykuły a'la Jackass. Odejde pierwszy - mimo że do dziś byłem zagorzałym fanem TPC.
    Idę poczytać newsy na innych serwisach...


  11. Hehe, jeszcze lepsze niż poprzednie... Panowie się sprężają i są tego efekty... (autor: spieq-Redakcja | data: 30/07/04 | godz.: 14:04)
    Pozdrawiam wszystkich o poczuciu humoru.

    PS. Któryś z Was dobrze operuje polszczyzną - nie warto się hamować, róbcie dłuższe opisy, macie tu potencjał.


  12. Chrisu ... (autor: DYD-Admin | data: 30/07/04 | godz.: 14:23)
    ...szantarz?

  13. Chrisu ... (autor: DYD-Admin | data: 30/07/04 | godz.: 14:29)
    ...troche inny tekst dla rozlonienia a Ty wpadasz w negatywna euoferie, zupelnie jakby TPC stalo sie serwisem-obrzydliwką ;-) przeciez inkt nie karze(ż) czytaj tych zabawek chlopakow... nie ma tam zadnego niesmaku, zygow, golych dup, blozgow, a Ty wyskakujesz z jakcasami jakimis, kurka... narpwade przesadza... jedno sptkanie na tydzien z fragile, jak bedzie pomysl to chya nie jakas dewiacja ?? ;-)

  14. Chrisu rzygać to mi się (autor: Sebek | data: 30/07/04 | godz.: 14:46)
    chciało jak ostatnimi czasy czytałem w co 5 poscie o patchu do FarCry czy jak to sie zwie ta gra

  15. Nooo... (autor: marcin79 | data: 30/07/04 | godz.: 14:48)
    Spalili płytę, szok.

  16. Zamiast kruszyc kopie.. (autor: DYD-Admin | data: 30/07/04 | godz.: 14:49)
    ...i mowic kto na co dostaje cofki, dla zdegustowanych...

    80 milych fotek z wakacji:

    http://twojepc.pl/artykuly.php?id=konkurs_epson_04

    receznyjka klawiatury Logitech LX 501

    http://twojepc.pl/...p?id=logitech_cordless_lx_501


  17. mi tam sie podobalo (autor: Jord | data: 30/07/04 | godz.: 14:51)
    takie male rozluznienie wakacyjne- przeciez kazdy pozwala sobie na odrobine szalenstwa (mniej lub bardziej zmyslnego) jak ktos nie chce tego ogladac to niech nie oglada i nie czyta w innych dzialach sa tez ciekawe rzeczy ktore moze go zainteresuja, nie jest to wizytowka TPC czy cos z czego naprawde slyna. Jak dla mnie to mozecie odwalac takie "jajca" chlopaki i dziewczeta byle nie za czesto bo was pochlonie i sie okaze ze w ktoryms momencie nie macie nawet z czego napisac artykulu. pozdrawiam wszystkich

  18. Haha i niech se palą . . . (autor: NimnuL-Redakcja | data: 30/07/04 | godz.: 14:51)
    BTW - skąd wytrzasnąć filmiki z motywu z HDD??

  19. jajca jakieś robicie... (autor: gmlab | data: 30/07/04 | godz.: 15:09)
    Tak robią fachowcy http://www.phys.ncku.edu.tw/.../humor/fry_egg.html

  20. gmlab ... (autor: DYD-Admin | data: 30/07/04 | godz.: 15:16)
    omlet pierwsza klasa... :-)

  21. heh (autor: maarec | data: 30/07/04 | godz.: 15:20)
    Dzieki GMLAB, ze pokazales amatorą gdzie ich miejsce :))) pomysl mieli, ale po cholere znowu niszczyc sprawny sprzęt ??........


    mysle ze wielu stad odejdzie nawet tego nie piszac


  22. i znowu placz i lament;) (autor: Wedrowiec | data: 30/07/04 | godz.: 15:30)
    nie podoba sie, nie czytac.

  23. khe khe :) (autor: Auror | data: 30/07/04 | godz.: 16:08)
    fajne, ale następnym razem przyślijcie mi taką płytę + procka, a ja zobowiązuje się zrobić Wam jajeczniczkę i przesłać kurierem :>

  24. ja tam popieram Chrisa (autor: BENY | data: 30/07/04 | godz.: 16:40)
    badziewie . . .
    Serio, kolejny raz sie zniechecam do TPC.
    Jaki jest merytoryczny sens tego co robicie we FT ?


  25. .:. (autor: Shneider | data: 30/07/04 | godz.: 16:47)
    W sumie nie rozni sie to wiele od Troli na boardzie.

    Tak samo zalosne...


  26. Ech ŻAŁOŚĆ #3 (autor: maniac | data: 30/07/04 | godz.: 17:20)
    I po cholerę takie badziewie wrzucacie na stronkę? Ani to śmieszne, ani to ciekawe, nic po prostu nie wnosi do serwisu, a wręcz przeciwnie... Stajecie się powoli tworem przypominającym CD Action.
    DYD zastanów się dobrze umieszczając tego typu 'dziennikarskie badziewie', od tego są inne serwisy, ale nie TwojePC!
    Liczę na zadośćuczynienie.
    Pozdrawiam.


  27. Jaki jest merytoryczny sens tego co robicie we FT ? (autor: kielkac | data: 30/07/04 | godz.: 17:24)
    zaden! i to jest najfajniejsze :D

    ludzie! nie musicie tego ogladac! czy ja powinienem obrazic sie na MERCEDESA dlatego tylko, ze sprzedaje SMARTA w swoich salonach?


  28. BENY (autor: DYD-Admin | data: 30/07/04 | godz.: 17:56)
    nie zniechecaj sie, lepiej pomysl co bys przetestowal, skrzynka na tpc zobowiazuje ... ;-)

  29. jako dziadek stwierdzam... (autor: PrzeM | data: 30/07/04 | godz.: 18:35)
    ...że jednak mi się to nie podoba. Ale widocznie czas dziadków mija...

  30. @DYD (autor: MARC | data: 30/07/04 | godz.: 18:35)
    Mi sie wydaje, ze to artykul nie dla wiekszosci tutejszych czytelnikow, o czym mozna bylo sie juz zorientowac po poprzednim tekscie.
    Jesli chlopaki chcieli sie pozbyc sprzetu, to naprawde mogli zrobic z niego lepszy uzytek.
    Moj znajomy zbiera rozne takie czesci, a potem sie sklada kompa i on idzie do swietlicy dla dzieci na warszawskiej pradze. A tam nawet na P133 mozna sie jeszcze bawic.
    Jestem pewien, ze wiele osob by chetniej przeczytalo, ze zaniesliscie jakis stary sprzet do takiego miejsca i urzadziliscie dzieciakom turniej w Pac-Mana, tak w ramach odprezenia wakacyjnego. Taka akcja 'Lato w Miescie' pod przewodnictwem TPC i Fragile TEAM. To naprawde byloby lepsze sporzytkowanie sil i srodkow, niz robienie w nieudolny sposob jajecznicy.
    Ja wiem, ze to mial byc tekst z jajem ;) ale jeszcze troche mu zabraklo.


  31. e no to moze ankietka na glownej (autor: Wedrowiec | data: 30/07/04 | godz.: 18:48)
    czy zostawic czy wywalic.

  32. dobry plan... (autor: maarec | data: 30/07/04 | godz.: 18:53)
    Wedro dobrze mowisz.. wez sobie piwo z lodowki :)

  33. w/g mnie... (autor: XTC | data: 30/07/04 | godz.: 18:55)
    kiepskie...
    widać, że jeśli po poprzednich propozycjach których bardzo dużo było w komentarzach poprzedniego "wydarzenia" chłopaki zrobili coś takiego - to talentu nie starcza więc powinni sobie odpuścić...
    takie zdanie moje.


  34. jak dla mnie do porazka... (autor: akslow | data: 30/07/04 | godz.: 19:02)
    Marc dobrze mowi powinno sie oddac te czesci potrzebujacym.

  35. A moze to byl uszkodzony sprzet? (autor: Yaq | data: 30/07/04 | godz.: 19:12)
    Wogole nie ma ramu? dlaczego? moze ta plyta byla niestabilna, procek mogl nie startowac, a jajko i tak bylo juz zepsute? A jak to bylo sprawne to trzeba bylo oddac mi bo moj p166mmx juz nie wydala tych bannerow we flshu ;(

  36. W części #3 (autor: tedy | data: 30/07/04 | godz.: 19:13)
    obsrajcie laptopa.

  37. tragedia.... (autor: Bart | data: 30/07/04 | godz.: 19:36)
    Rozumiem, redakcji jest strasznie głupio, że wpuściła się w tkie bagno, ale trudno przyznać się do błędu i na siłę będzie ciągnąć te idiotyzmy. Probelm nie polega na tym co kto niszczy i ile to kosztuje, problem w tym co to wnosi ? Każda publikacja powinna mieć jakiś sens: informacja, rozrywka, nauka, dyskusja. Co wnosi ta publikacja ? - NIC - ZERO. No może jedno, dowiadujemy się o wielkich problemach egzystencjonalnych bohaterów - tylko czy to kogokolwiek interesuje, zwłaszcza, że oni się nie leczą. Smutne...
    To czego dokonują nasi bohaterowie można naprawdę zrobić równie widowiskowo i z SENSEM, no ale do tego trzeba mieć mózg!


  38. hm... (autor: Meteor | data: 30/07/04 | godz.: 19:52)
    kiedy pisalem o smazeniu jajecznicy na athlonie (wzglednie preskocie) to nie mialem na mysli smazenia w ten sposob :) No ale chlopaki sie rozkrecaja, moze za trzecim razem chwyca i przestana znecac sie nad sprzetem.

  39. MARC ! opanuj się, ja Cię bardzo proszę ;) (autor: Bart | data: 30/07/04 | godz.: 20:02)
    Trzymajmy Fragile TEAM jak najdalej od dzieci - one mają jeszcze szansę !
    Druga sprawa, gadanie o tym, że ten sprzęt może komuś się przydać nie ma za bardzo sensu. Setki takich sprzętów zalega po firmach i nikt z tym nic nie robi - to do firm trzeba apelować. Każdy ma prawo zniszczyć swoją własność - to jego życie, jego sprzęt i jego zabawa. Dobroci i wielkoduszności nie można wymusić, albo ktoś ją ma albo nie.


  40. :) dobre dobre Bart :) (autor: XTC | data: 30/07/04 | godz.: 20:37)
    "Trzymajmy Fragile TEAM jak najdalej od dzieci - one mają jeszcze szansę !"

    fun jak nic :)


  41. wooooow (autor: perlin | data: 30/07/04 | godz.: 20:43)
    Dwa głąby znów w akcji !!!

    DYD - walnij jeszcze na TPC kilka galerii porno, ...w sumie jak ktoś nie chce to nie będzie wchodził, a i tematyka serwisu się poszerzy przyciągając nowych czytelników :D
    ps. szantaż pisze się przez "ż".


  42. eh... (autor: knight | data: 30/07/04 | godz.: 21:01)
    Chyba taniej kupić grila, po cholere niszczyć płyte i proca, wiele osób pewnie marzy o takim sprzęcie, lepiej było by go komuś oddać. Wogóle do bani ten artykuł, usuńcie go lepiej

  43. tak jeszzce dodam tylko (autor: Jord | data: 30/07/04 | godz.: 21:34)
    ze te wasze testy mogly by byc troche mniej brutalne i z sensem. zeby z tego jakis pozytek byl np ile chodzi procek bez wentylatora i radiatora, albo jak dysk sie zachowuje po usunieciu budowy i jak wplywa to na prace komputera, bylo fajnie ale teraz chlopaki i dziewczeta sprobojcie sie jakos okreslic z tymi testami zeby mialy uzasadnienie. w sumie to byly dopiero wasze 2 testy wiec moze sie rozkrecicie w pozytywnym kierunku -> DLA DOBRA NAUKI

    tyle na dzisiaj jaco sie spieklo a twardy nie przezyl


  44. aż sobie pomyślałem, że się wypowiem... (autor: XTC | data: 30/07/04 | godz.: 21:35)
    otóż dlaczego budzi to taki niesmak?
    przecież każdy z nas oglądał i czytał dziesiątki opowieści z cyklu "jak to mnie wkurzył mój (tu wstawić dowolny podzespół) i rozbiłem go zrzucając z okna, trzaskając o ścianę (sam tak zrobiłem z CDrom'em), podłączyłem 220V" etc ...
    nie spotkałem się wówczas z ŻADNYM odzewem takim jak w tym poście...
    myślę, że to dlatego, że był ten wstęp...
    każdy wiedział o co chodzi...
    tu - niemal wręcz celowo (po co niby ta karta - grafika(?)) jest to przemilczane na samym początku - aby podgrzać atmosferę - bo "wow - spalić dobrego athlona w sytuacji gdy sam pracuję na P500 - to wyczyn na który mnie nie stać więc poczytam"...
    to jackass na żywo i wszystkie zboczenia które opisywałem poprzednio...
    i potem są te domysły "jeśli był to dobry, sprawny to..." etc...
    myślę, że gdyby nie właśnie ta niezdrowa atmosfera przy beznadziejnej destrukcji - nikt by na to uwagi nie zwrócił bo ani to śmieszne ani ciekawe (ciekawy to jest przykład z tym jajkiem w komentarzach podany) ...
    i tylko dlatego, że nie polega to na "mamy 10 uszkodzonych płyt - zobaczmy czy da się rozpalić z nich ognisko" - budzi różne odczucia...
    bo wtedy to można powiedzieć - taki Tom... niby spalił parę niezłych proców - ale czy nie było warto?
    to chyba już ostatni mój "porywczy" komentarz... na razie w ogóle...


  45. BOZE JAKA LAMERIADA (autor: mg0x00 | data: 30/07/04 | godz.: 22:12)
    Rezygnuje z czytania tego serwisu.

  46. mg0x00 lameriada? (autor: Wedrowiec | data: 30/07/04 | godz.: 22:56)
    taa rozwalają mnie takie teksty.
    Z powodu jednego (razy dwa) artykulu rezygnowac z serwisu??

    heh juz widze za rok odslona x testow i te same osoby tak samo placza...

    racja co do spadku - komentarze jak na onecie - byle sobie popitolic.

    zaraz ktos wyskoczy "a u nas w usa to..."


  47. a u nos w jułeseju (autor: Dabrow | data: 31/07/04 | godz.: 01:10)
    to jaja som trzy razy wienksze. I mówia wom - nawe żółtko by sie wom na tym MOBO nie zmnieściło....




    Especially dedicated to Walker. Johny Walker (((-;


  48. Bart psychol? (autor: Kasiek | data: 31/07/04 | godz.: 02:18)
    Bart ciekawe czy ty się leczysz na nogi bo na mózg już zapóźno. Jak można wyzywać kogoś od bezmózgowców mimo tego, że się go niezna. To może świadczyć tylko o twojej inteligenci. Jak ci się post niepodoba to nieczytaj. Tymbardziej, że post jest zatytułowany "Piątkowe spotkania z Fragile TEAM! #2" i wiesz czego możesz się tutaj spodziewać. Kieruje to do wszystkich użytkowników tego serwisu.

    Mogę się z tobą założyć Bart, że jak byś do nich poszedł po radę związaną ze sprzętem komputerowym to by ci napewno dobrze poradzili, a nie wciskali jakieś gówno i wyzywali od debili. Pozatym jakiś sens tego jednak jest: rozrywk i dyskusja też. Na koniec ci powiem, że jakby adminowi się to nie podobało to by tego posta napewno tu nie wstawił i napewno nie jest mu teraz głupio.

    Perlin a co do ciebie to jak chcesz poszukać porno to napewno nie tutaj myślę, żerdakcja nie pójdzie ci na ręke i nie wstawi tu galerii porno. Będziesz musiał gdzieś indziej poszukać głąbie.

    A co do Fragile TEAM! to jak dla mnie można by zrobić jeszcze środy z Fragile TEAM!


  49. Nazwijcie mnie starym piernikiem (autor: Nastul | data: 31/07/04 | godz.: 04:26)
    ale bardziej by mi się podobało gdybyście np. złżyli ot choćby tego Athlona 2000+ w jakiś w miarę sensowny zestawik i zawieźli go do domu dziecka, cykneli fotki itd. Ja wiem , że piszę teraz jak jakiś stary dziadu-belfer. Ale dla mnie to jest chore to co widzę powyżej.

  50. to budka suflera czy jak to sie zwalo? (autor: Wedrowiec | data: 31/07/04 | godz.: 05:40)
    wszyscy swieci baluja w niebie czy jak lecialo?

    no zesz jego mac jeden bardziej swiety od drugiego.

    ja piernicze Wy wszyscy bracia i siostry milosierdzia za przeproszeniem. dom dziecka? oddac biednym ? "pie***cie za przeproszeniem sasiad". Normalnie rzuca mnie jak slysze takie pie***enie.
    Same matki teresy. jeszcze wiecej Waszych komentarzy w tym stylu i sam zafunduje FT jakis sprzet do rozwalenia.

    Co, kole w oczy za bardzo?

    jak tacy jestescie swieci i dobrzy to w wor od ziemniakow, sprzedac wszystko i dac biednym.

    Normalnie sie zdenerwowalem. Samarytanie sami psia mac.


  51. PROCESOR x2 i PŁYTA (autor: JasioWP | data: 31/07/04 | godz.: 07:33)
    R.I.P :(
    Zmarła śmiercią tragiczną...

    no comments...


  52. "my tez jestesmy luzni" (autor: tom666 | data: 31/07/04 | godz.: 08:00)
    Wchodzac dzis rano na twojepc nie spodziwalem sie, ze ujrze tu takie idotyzmy.

    Ja rozumiem, ze wszyscy jestemy ludzmi i nie mozna ciagle zyc na powaznie "w komputerowym swiecie", ale jak juz prowadzicie jakies OT akcje to trzymajcie jakis poziom i troszke wiecej inwencji.

    Dla mnie jako informatyka tego typu zarty sa niesmaczne. Jakbym kiedys pojechal na zlot samochodziarzy i punktem kulminacyjnym spotkania bylo by palenie poloneza, to bym pomyslal, ze trafilem do jakis totalnych spolecznych wykolejencow.


  53. RE: tom666 (autor: JasioWP | data: 31/07/04 | godz.: 08:26)
    racja

  54. dwa głaby (autor: a_n_y | data: 31/07/04 | godz.: 09:40)
    Od zawsze jak widzem takie artykuły to mnie trzęsło!!! Przeważnie jacyś amerykanie or japończycy, niszczyli sprzed lepszy od mojego i moich znajomych, teras ta nowo bogacka głupota zawitała u nas w polsce gratuluje!!!!

  55. btw, a czy ktos sie zastanowil... (autor: DYD-Admin | data: 31/07/04 | godz.: 09:58)
    ...ze ten sprzet jest niesprawny ??

    ten proc np. ...

    http://twojepc.pl/..._fotki/fragile/2/100_0003.jpg

    ...jak sie przyjrzec, widac ze jest konkretnie pokruszony z paru stron i wyglada jak obiedzony crackers...

    mysle ze ecsiik takze nie byl przeznaczony dla Klienta... ;-)


  56. eeee (autor: Dabrow | data: 31/07/04 | godz.: 10:34)
    ale jakby kto miał taki sprzęt sprawny to ja spokojnie spożytkuję. Serio mówię. Co do FT - wisi mi. Niech sobie robią. Tylko po co od razu news. I to tyle ode mnie.... Znowu są w centrum zainteresowania. To było pewne. Olać sprawę, nie komentować to i takich newsów nie będzie (((-; Nie DYD?

  57. dobre (autor: lernaeus | data: 31/07/04 | godz.: 10:37)
    Jajco sie spieka płyta sie pali może to jakis fake?
    ani to szokujące ani śmieszne ani ekscentryczne i nie konsekwentne bo nikt nie widział jak wtranżalacie to swoje jajo jackass jest o wiele leprzy to było poprostu głupie. owiele śmieszniej byłoby gdyby którys zwas przynióśł swoj własny super sprzecior i tak potraktował a na koniec zrobił zdjecie swojej zadowolonej miny, no to by miało jakiś sens
    przydało by wam sie wiecej obcowania z dziewczynami ze sobą razem


  58. Ale to już było ... (autor: udma | data: 31/07/04 | godz.: 10:53)
    Gdzieś widziałem smażenie jajecznicy na Athlonie ale kolesie byli bardziej profesjonalni i na procesor założyli kawał blachy, który rozpraszał ciepło i robił za sporą patelnie :)

  59. Kasiek dziecko? (autor: Bart | data: 31/07/04 | godz.: 11:14)
    Czyli nadal nic nie rozumiesz ? Trudno.
    Bardzo Cię jednak proszę żebyś nie robił takich publicznych wycieczek w moim kierunku. Jeśli chcesz dyskutować to zapraszam na priv.


  60. [;..;] (autor: GesTee | data: 31/07/04 | godz.: 11:41)
    udma

    http://www.phys.ncku.edu.tw/.../humor/fry_egg.html
    http://www.phys.ncku.edu.tw/.../humor/fry_egg.html
    http://www.phys.ncku.edu.tw/.../humor/fry_egg.html
    http://www.phys.ncku.edu.tw/.../humor/fry_egg.html


  61. Idioci i tyle ... (autor: zenek20 | data: 31/07/04 | godz.: 12:06)
    No cóż, może słonko przygrzało zbyt mocno albo byliście na grzybkach (halucynogennych), ale to co tu zobaczyłem można nazwać tylko i wyłącznie głupotą. W Polsce wielu ludzi robi z siebie idiotów, a wy z pewnością chcieliście do nich dołączyć i zapewniam was, że się wam to w 100% udało.
    Życzę szybkiego poweotu do zdrowia.


  62. Straznicy texasu? (autor: Yaq | data: 31/07/04 | godz.: 15:26)
    Z tego co widze to wiekszosc ludzi, ktorzy chca obdarowac sieroty ukruszonym procesorem jest w stanie zabic w imie swojej racji... Wogole to jakim cudem istnieja domy dziecka skoro wszyscy tacy milosierni? Kazdy kto ma w domy np. nieuzywana kostke ramu 8mb powinien isc do wiezienia za dzialania wywrotowe - przeciez komus _moze sie przydac_!
    Panowie troche luzu - jak zmienam karte graficzna a stara to np. s3trio,to co mam leciec do sierocinca i ich obdarowywac? LOL


  63. Yag (autor: Conroy | data: 31/07/04 | godz.: 21:28)
    Chcesz przez to powiedziec, ze jak masz stara karte np. s3trio, to co, masz odrazu leciec i ja zniszczyc, a pozniej jeszcze sie tym chwalic w necie :P ?

  64. spokojnie (autor: beef | data: 31/07/04 | godz.: 22:10)
    IHMO nie ma o co się tak denerwować. Nawet dowcipy o pierdzeniu mogą być śmieszne jeśli są inteligentne :) Natomiast ten tekst jest mało śmieszny, bo zrobiony bez polotu. Fajne było to, co ktoś tu zapodał w linku (z rynienką). Dobrze by było, jakby chłopaki czerpali wzorce np stamtąd, no i ruszyli trochę głową przed akcją :) Płyta i proc pewnie były spalone, bo jeśli nie, to należy im się klaps w czółko.

  65. ! to ja slucham propozycji (autor: Ranx | data: 1/08/04 | godz.: 00:37)
    jak ZABIC na wesolo lub smutno kompa z celem 600 na plycie aopena z dyskiem 10gb riva tnt i sieciowka 3com.
    procek i buda musi wyzyc niestety. reszta nie.
    wiec wszyscy co pisza o tym ze brak fantazji... - slucham. najlepsze beda zrealizowane.
    aha. nie piszcie "ze ja bym... ze mnie sie... dom dziecka..." moge podarowac zwloki.
    fotki dzialajacego kompa na swiezej gazecie beda.
    wiec slucham.


  66. same testy FT sa g warte... (autor: Holyboy | data: 1/08/04 | godz.: 00:39)
    zadnych konkretnych wynikow, wnioskow pozytecznych dla ludzi, no niczego - po prostu bezwartosciowe...

    ale te komentarze, ahh miodzio - wojna na calego, wartka akcja, szybka wymiana ciosow, watki dramatyczne - ja tylko dlatego zagladam do FT#2 bo pierwszy odcinek tez byl miodny.. czekam do nastepnego tygodnia panowie! mam nadzieje ze wystapia wszyscy aktorzy (ci z pierwszego odcinka takze)

    aha do FT#3 radzilbym zatrudnic jakiegos speca od FX bo cos malo hemoglobiny w tych komentarzach (ja tam nie narzekam - chodzi mi tylko o to zeby serial nie byl zbyt monotonny)

    DYD gratulacje TPC bedzie pierwszym vortalem z wlasna opera mydlana! Proponuje nakrecic i wyslac do TVP - moze zrezygnuja z 'Klanu' :DDDD


  67. Ludzie jestescie zalosni (autor: pawel1207 | data: 1/08/04 | godz.: 12:18)
    po pierwsze to ich sprzet wiec moga z nim
    robic co tylko maja ochote ..

    2. czy wam sie zdaje ze domy dziecka to jakis
    smietnik czy cos przecierz widzice ze ten proc jest zwalony czy wam sie zdaje ze dziecaki z domu dziecka beda sie cieszyc ze daliscie im popsuty procesor i rozwalona plyte glowna na dodatek bez dysku monitora pamieci kalwiatury itd....

    3 nie lubie tego falszywego umoralniajacego kretynstwa jak chcesz cos dac dziecakom z domu dziecka to bardzo prosze daj im
    cos co sie nadaje do uzytku a nie jakiegos
    rozwalajacego sie smiecia ..

    4 mi fraglie nie przeszkadza nie jestem
    ich fanem ale hmm na swuj sposub jest to ciekawe na jak pali sie plyta glowna itd..
    nie musze tego robic na swoim sprzecie :D
    zeby to zobaczyc :)

    5 dajcie im czas dopero sie ucza prawdopodobnie w przyszlosci beda o wiele
    bardziej spektakularne testy i efekty lepsze
    kto wie moze z czasem sie pojawia jakiekonkretne wnioski moze jakis konkurs :D
    np:
    "najbardziej wytrzymala plyta glowna" itp..
    kto wie w przyszlosci moze byc ciekawie..

    pozdro

    i apel panowie i panie
    nie traktujcie domow dziecka jak jakis smietnik a dzieci tam wychowujace sie za jakis idiotow co beda was calowac po nogach
    za to ze dlaiscie im zrobany proc i popsuta
    plyte glowna czy rozwalony dysk..


  68. dajmu sobie luzu (autor: tom666 | data: 1/08/04 | godz.: 12:43)
    Nie ma co sie juz wiecej produkowac - Wyszedl Doom3 i teraz tylko to sie liczy:)))

  69. Hmmmm (autor: muerte | data: 1/08/04 | godz.: 14:11)
    myślę że to jest poprostu żałosne. Jak chłopaki chcą zaistnieć w necie, to powinni się bardziej postarać. Numer z jajkiem widziałem już kiedyś na innej stronce. Chcą błysnąć, niech sfajczą sprzet za 3000 zł, wtedy to będzie coś... Generalnie dno... Pozdrawiam

  70. Straszne (autor: SheRocky | data: 1/08/04 | godz.: 14:30)
    Nigdzie nie jest to napisane, że ten komp jest zepsuty. Taki kompek mógby jeszcze komuś posłużyć

  71. Straszne jest to, (autor: Wedrowiec | data: 1/08/04 | godz.: 14:55)
    ze napisano juz kilka razy, ze sprzet zepsuty. Jak widac umiejetnosc czytania ze zrozumieniem zanika w narodzie. za to wypada napisac "taki komp moglby jeszcze komus sluzyc".

  72. hehehe!!! (autor: j_wayne | data: 1/08/04 | godz.: 17:42)
    Płytka jak dla mnie stara, ale prockiem bym nie pogardził ;-)

  73. No i jak nic - testy okazaly sie sukcesem:D (autor: Yaq | data: 1/08/04 | godz.: 21:39)
    Nie wiem jak reszta sprawy ale "rozslawienie" twojepc udalo sie - zarowno negatywnie jak i pozytywnie - a licznik na takie szczegoly nie zwraca uwagi;)

    PS. Conroy - tak, taka karta jest nic nie warta, a przechowanie kosztuje mnie wiecej (porzadek w domu;)) niz ew. zysk ze sprzedazy.


  74. Yag (autor: Conroy | data: 1/08/04 | godz.: 21:48)
    W swojej poprzedniej wypowiedzi wysmiales dzialanie skrajne (pozytywne) jakims jest oddanie karty na sierociniec. Tak samo skrajnym jest jej zniszczenie (negatywne). Czyli wysmiewasz sie ze skrajnosci popadajac w nie? :)

  75. Wedrowiec (autor: Conroy | data: 1/08/04 | godz.: 21:58)
    A jak ja sobie napisze ze jest sprawny to juz bedzie napisane kilka razy ze jest nie sprawny i raz ze jest sprawny?
    Sprzet byl sprawny, zarowno procesor jak i plyta glowna dzialaly doskonale przed popsuciem ich. Dla wszystkich co widza pekniecia na procesorze - byly zrobione celowo na chwile przed wykonaniem zdjecia - proc byl wczesniej w 100% sprawny.

    No, to teraz poczekajmy na oficjalne stanowisko :P

    Straszne to jest m.in. to, ze fteam wiedzac, ze kazdy chetnie przeczyta iz sprzet nie jest sprawny, tego nie pisza.


  76. zrobmy w ogole dochodzenie (autor: Jord | data: 2/08/04 | godz.: 02:46)
    czy zdjecia nie bylyu przerobione w photoshopie i czy tpc chcialo utajnic ze proc byl sprawny, moze im sprawe w ogole wytoczymy w sądzie albo od razu do Hagi albo poprosmy Busha o inwazje na redakcje TPC za wprowadzenie terroru i nieludzkich zachowan wobec KAWALKA ZLOMU!!

    *sigh* luzni ludzie...


  77. beznadzieja... (autor: zertaul | data: 2/08/04 | godz.: 09:31)
    Jeśli sprzęt był zepsuty, to trzeba było o tym od razu napisać, a nie dopiero po tym, jak odezwały się głosy krytyki.
    Oprócz zagorzałej dyskusji ten tekst nic nie wnosi, jak dla mnie totalna beznadzieja. A większości użytkownikom TPC, którzy się podniecają takimi artykułami bardziej od czytania takich drętwych artykułów przydałoby się zaglądnięcie do słownika ortograficznego!
    Jak to napisał wcześniej tedy - obsrajcie laptopa i możecie być pewni, że wielu użytkowników od Was odejdzie.


  78. Conroy przeczytaj jeszcze raz (autor: Wedrowiec | data: 2/08/04 | godz.: 09:59)
    to co napisalem. Ze zrozumieniem.
    Podpowiedz: odnosilem sie do wypowiedzi SheRocky.


  79. nie moj rodzaj humoru :( (autor: bajbusek | data: 2/08/04 | godz.: 13:38)
    nuda.... ale moze innym sie spodoba a przeciez serwis TPC jest dla roznych zboczencow ;) ... nie przeszkadza mi to w kazdym razie

  80. IMO (autor: PKort | data: 2/08/04 | godz.: 16:33)
    FTeam to deblie, którym się nudzi.

  81. Wedrowiec (autor: Conroy | data: 3/08/04 | godz.: 01:32)
    Eee tam :) Jest ze zrozumieniem. Co jest w nim nie tak?

    Piszesz, ze wielokrotnie pisano iz jest zepsuty. Zgadzam sie. Nie jest to jednak oficjalna informacja, a domysly. Wiec ja sobie tez taki domysl wymyslilem i go zapisalem - ze sprzet jest sprawny.

    Nie wiem czemu uwazasz, ze nie zrozumialem tego co napisales, ale i tak Cie lubie :)


  82. Conroy ciesze sie, ze mnie lubisz :)) (autor: Wedrowiec | data: 3/08/04 | godz.: 09:06)
    Co do "czytania ze zrozumieniem" i pisaniem ze byl zepsuty - odnioslem sie do wypowiedzi SheRocky "Nigdzie nie jest to napisane, że ten komp jest zepsuty" - pare linijek wyzej chociazby DYD pisze, ze byl zepsuty. Ludzie komentuja cos nie czytajac do konca. Albo czytajac bez zrozumienia.
    Pozdrawiam :)


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.