TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Czwartek 16 września 2004 |
|
|
|
Grafika z komputera jak żywa Autor: Adam | źródło: nVNews | 08:05 |
(14) | Firma IDV (Interactive Data Visualization), specjalizująca się w tworzeniu zaawansowanego oprogramowania do animacji i wizualizacji, udostępniła pokaz swoich możliwości w demo nazwanym Trees of Pangaea. Program zawiera siedem różnych scenerii, tworzonych w czasie rzeczywistym przez komputer, i naprawdę zapierających dech. Główne wymagania programu względem systemu to obsługa Shader Model 2.0, czyli ogólnie rzecz biorąc karty wspierające sprzętowo DirectX 9. Oznacza to ze strony Nvidii modele od 5xxx w górę a wśród ATI 95xx i wyżej. Ponadto program wymaga 512MB pamięci RAM i zainstalowanego DirectX w najnowszej wersji 9.0c. Do ściągnięcia są dwie wersje - jedna zawierająca wszystkie siedem krajobrazów (134MB) lub jedną, wybraną przez twórców scenerię Prairie Meadow (21,5MB). |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- czy jest z tego jakies .avi? (autor: ViS | data: 16/09/04 | godz.: 09:10)
j.w.
- Z tego co wiem nie... (autor: AdamDuzy-Redakcja | data: 16/09/04 | godz.: 09:18)
może ktoś się pokusi i "nakręci" :) Ja mam trochę za mało FPS.
- no wlasnie, jakis film.. (autor: koral | data: 16/09/04 | godz.: 09:21)
chocby i krotki, bo na moim demonie S3 Virge 1MB cos...no zle chodzi,no ;)
- Wrzucam zgodnie z życzeniem.. (autor: AdamDuzy-Redakcja | data: 16/09/04 | godz.: 09:42)
filmik avi - 10MB. Cienkie FPS jak mówiłem. Powinien się niedługo pojawić tutaj (wrzuca się):
http://adamduzy.neostrada.pl/pangea.avi
- dzięki (autor: D@rko | data: 16/09/04 | godz.: 09:51)
za filmik, czy da się to odpalić na shaderach 1.1?? probował ktoś?
- srednie to demo (codecreatures chyba bylo lepsze) (autor: Meteor | data: 16/09/04 | godz.: 11:08)
natomiast na pocieszenie mozna powiedziec, ze chwila, kiedy takie krajobrazy zagoszcza w grach jest juz baaardzo bliska. Czyzby to mialo sie stac wraz z Unrealem 3 ? Oby...
- male uwagi (autor: M1nister | data: 16/09/04 | godz.: 12:09)
te mniejsze demka niewymagaja dx9c i karty ps20 do uruchomienia, testowane na p 866 , r9000pro i 384 mb ramu + dx9b , wsio chodzilo tylko niewiem ilu detali brakowalo :)
- no wygląda całkiem nieźle... (autor: m@rteen | data: 16/09/04 | godz.: 16:22)
moze nie rewelacyjnie, ale efekty są ładne..
a taka trawa (może nawet lepsza :P) jest w demku Xpand Rally...
- jeszcze trochę i ... (autor: Yosarian | data: 16/09/04 | godz.: 16:33)
urlopy i wakacje będziemy spędzać w wirtualnej rzeczywistości ... tylko czy synapsy, czy jak im tam, to wytrzymają :-))
- co to za shit (autor: yanekPL | data: 16/09/04 | godz.: 20:25)
Nie wiem co wam sie podoba w tym demie, toz to wyglada jak by mialo ze 2 lata. To juz taki Vietcong byl lepszy, a co tu wspominac o far cry czy doom. Ehs cos nie wyszlo to tworcom
- średniutkie... (autor: pitero | data: 16/09/04 | godz.: 21:07)
i beznadziejnie duzo zajmuje...
jak chcecie zobaczyc ładnie renderowaną przyrodę to zobaczcie to, miesci sie w 64kb i wyszlo tego lata:
http://www.scene.org/...e_party_3.zip&fileinfo
wymagania:
- karta ze sprzetowym dx9
- 2ghz+ proc
to chyba bardziej sie na njusa nadaje:)
- ^^^^ (autor: m@rteen | data: 17/09/04 | godz.: 01:15)
aż dziw bierze, że takie efekty można zmieścić w 58 KB :-) , bardzo fajne demko..
- Bida z nyndzą... (autor: Remek | data: 17/09/04 | godz.: 09:11)
....
- Słabizna straszna (autor: Hamsterek | data: 27/09/04 | godz.: 14:13)
Nie podoba mi się to demko
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|