Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Środa 8 grudnia 2004 
    

Cerberus ADSL WiFi


Autor: DYD | źródło: MMV | 12:26
(22)
Cerberus ADSL WiFi to rozwiązanie, które służy do podłączenia niewielkiej sieci lokalnej (tradycyjnej lub bezprzewodowej) do Internetu przez wbudowany modem ADSL. Pentagram Cerberus ADSL WiFi pełni funkcje: tak zwanej bramy (ang. Gateway), dzięki której można podłączyć sieć lokalną do Internetu, modemu ADSL, punktu dostępowego dla sieci bezprzewodowych (access point). Wszystkie funkcje urządzenia można konfigurować z poziomu przeglądarki internetowej. Jest możliwość pracy zarówno z łączami ADSL na liniach analogowych (Aneks A - ADSL over POTS) jak i cyfrowych (Aneks B - ADSL over ISDN). Produkt objęty jest 5 letnią gwarancją i wyceniony został na 399 zł.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Annex A i Annex B w jednym? (autor: Remek | data: 8/12/04 | godz.: 14:13)
    ciekawe ciekawe :)

  2. jakie znowu ciekawe ? (autor: RusH | data: 8/12/04 | godz.: 15:29)
    nie wiesz czym handlujesz ?
    chipy sa uniwersalne


  3. Buhahahahahahaha (autor: Remek | data: 8/12/04 | godz.: 16:01)
    Nie wiem czy wiesz drogi Misiu, a jak nie wiesz, to się dowiedz (może w guidach od Globaltecha jest to napisane), że do Annex B potrzebny jest inny "hardware". Inaczej to może nie działać poprawnie. Ja wiem, że to doskonały chwyt marketingowy Annex A i B w jednym i wielu się na to nabierze, ale cóż zrobić.

  4. oj Remus :) (autor: RusH | data: 8/12/04 | godz.: 19:50)
    czyli innymi slowy twierdzisz ze sprzet ktury sprzedajesz "może nie działać poprawnie" ? :)
    USR9000/USR9003/USR9106

    lol jestes zabawny, moze tak mailne to do twojego bossa :)


  5. mamo (autor: RusH | data: 8/12/04 | godz.: 19:51)
    ^^^^^ktory

  6. RusH... najpierw poczytaj zamiast pisać pierdoły... (autor: Remek | data: 8/12/04 | godz.: 23:09)
    Który z wymienionych przez Ciebie modeli pracuje w obu Anexach? 9000 to był model (tylko modem) analogowy, 9003 też (z routerem), 9106 występuje w dwóch wersjach 029106 i 999106.

    Dodam dla ułatwienia, że Pentagrama nie sprzedaję, jeśli o to Ci chodziło... ;)))

    Mailnij mailnij do mojego bossa... Pośmiejemy się z Ciebie razem....hre hre hre


  7. faktycznie mailne (autor: RusH | data: 9/12/04 | godz.: 05:18)
    bo to az wstyd zeby cie zatrudniali skoro nie umiesz czytac :
    "USR9000 SureConnect ADSL USB Modem"
    http://www.usr.com/...oduct-template.asp?prod=9000

    dalej mi sie nie chce, i tak bedziesz sie cieszyc i myslec ze masz racje, smutne. Zawsze mowisz ze deszcz pada jak ktos ci pluje w twarz ?


  8. Buhehehehehe - nie no chłopie... kolejny raz blamaż (autor: Remek | data: 9/12/04 | godz.: 08:53)
    Cóż... nie chce Ci się pokazywac kolejnych dowodów Twojej kompromitacji?

    Jak już znalazłeś tę stronę (gratulacje i podziękowania za wysiłki) to powinieneś też, mój Wysokiej Klasy Specjalisto przyjrzeć się szczegółom. Ale rozumiem, że o 5:18 oczy miałeś jeszcze sklejone, więc zapodam Ci, abyś nie musiał się już męczyć:

    USRxx_9000_POTS.hqx 2.43 MB 01-10-03
    USR02_9000_ISDN.hqx 2.43 MB 01-10-03

    Otóż model 9000 tez jest produkowany w różnych wersjach (9000 i 029000).

    Zanim więc zaczniesz pluć i się ośmieszać, sprawdź dokładnie, bo nie chce mi się znów tracić czasu na prostowanie Twoich bredni.


  9. nadal deszcz pada ? (autor: RusH | data: 9/12/04 | godz.: 17:58)
    nie miales nigdy 9000 w rekach ,prawda ? moze popros kogos z RRC kto sie faktycznie ZNA na USRach zeby ci to wytlumaczyl.

  10. Śmieszy mnie Twoja bezradność... (autor: Remek | data: 9/12/04 | godz.: 18:23)
    Wstydzisz się przyznać mi rację? Z czego to wynika? Z Twojej złośliwości? Kompleksów? Nie możesz ścierpieć, że się pomyliłeś? Na siłę próbujesz udowodnić że ktoś się nie zna, za to Ty się znasz na wszystkim? Errare humanum est...

    Przed chwilą na wszelki wypadek i dla świętego spokoju zapytałem inżyniera USR. Cytuję:

    "Hi Tony... only one question. Does USR 9000 support Annex A and B as one device, or there are two independent devices? (9000 and 029000)?"

    Odpowiedź: "two devices"

    Więc może napisz teraz do U.S.Roboticsa, że Ty, wielki i znany specjalista RusH, wiesz lepiej, co oni produkują i im wytłumaczysz.


  11. to nie deszcz jednak (autor: RusH | data: 9/12/04 | godz.: 23:05)
    Ten inzynier to z jakiego dzialu ? Obudow ?
    Spytaj sie go teraz czym sie roznia te dwa modele. Ja ci podpowiem. Roznia sie 2 rzeczami :
    -napisami
    -zwracanym PIDem

    Ten model jest na kostce ADI, Firmware wgrywa sie przy ladowaniu driverow. Wystarczy zignorowac PID i wgrac firmware ISDNowy i juz masz annex B.

    Dodatkowo :
    "The 9105 and 9106 can support Annex A and Annex B, but with a different firmware. I don't know exactly why (in the source code that I reviewed, you had to chose between Annex A and Annex B at compile time ; so, even if it's certainly technically possible for a firmware to support both Annex A and Annex B, it might be uneasy)."

    Sprawdzilem :) Roznica jest tylko w kodzie drivera chipa adslowego.
    Jedno ci przyznam - faktycznie USR nie robi nic na Conexancie (przynajmniej nic nie znalazlem). Za to tlucze duzo na AD. Na przyklad USR9000 to TO SAMO co Sagem fast 800 :D , a 029000 to Sagem 840 (jak juz wspominalem roznia sie tylko zglaszanym PIDem - wiem bo mam rozkrecone przed soba sagemy i 9000).

    9105 i 9106 po blizszym przyjrzeniu wygladaja calkiem fajnie. Gdyby nie lamanie GPLa to bylyby wrecz super. ( http://brcm6345-linux.sourceforge.net/ )

    Wracajac do Pentagrama :) poprzedni model, ten bez wifi jest tak jak myslalem na CX82xxx (najnowszy firmware pentagrama 4.1.0.14a_MuB300c).
    Pentagram, a raczem MMV kupuje te badziewia w Australii (sic)

    http://www.billion.com.au/...ct/adsl/bipac5100.php
    http://www.pentagram.pl/.../maxi/cerberus_wifi.jpg
    takie "troche" podobne, prawda ? :) Firmware ten sam, pozamieniali tylko www.


  12. Widzisz RusH. Potrafisz konkretniej... (autor: Remek | data: 10/12/04 | godz.: 00:37)
    Miast opluwać i krytykować podajesz konkretne dane. Mnie Pentagram nie interesuje. Billion też nie. Dla mnie to żadna konkurencja.

    Modele 9000 już od dłuższego czasu nie są produkowane ani oferowane. Pojawiły się w Polsce w sumie na parę tygodni jako bardziej sprzęt testowy niż do normalnej sprzedaży, tuż przed ekspansją 9105/9106.

    Żeby nie było, że z miejsca będę zaprzeczał, przesłałem te Twoje informacje do weryfikacji. Wyniki podam w tym wątku...


  13. do weryfikacji (autor: RusH | data: 10/12/04 | godz.: 01:49)
    uwazaj bo :) To sie nazywa product placement. Annex B jest 20 Euro drozszy. W Grecji np ludzie kupuja 9105/9106 Annex A i flaszuja.

  14. No więc mój drogi Watsonie... (autor: Remek | data: 10/12/04 | godz.: 11:23)
    Potwierdza się dokładnie to, co mówiłem na początku. Odpalenie obu aneksów w jednym urządzaniu dzieje się kosztem Anneksu B, który w takiej konfiguracji będzie działał gorzej (cyt. usually scrap). Przyczyna jest banalna. Annex B pracuje na innej częstotliwości i zastosowanie bypassa PIDowego to tylko półśrodek, aby urządzenie nie zwisło po instalce firmware od innego annexu. To zrozumiałe, że firmware są niemalże identyczne, skoro działanie wynika z użytej częstotliwości.

  15. ko, czyli (autor: RusH | data: 10/12/04 | godz.: 12:03)
    czyli podsomowujac stanowisko USR i RRC Polska brzmi mniej wiecej tak. " Nasz produkt :
    - "może nie działać poprawnie"
    - "cyt. usually scrap"

    ? :)
    Bo ja juz mowilem 9105/9106 niczym sie nie roznia, PCB te same, filtrow zadnych nie ma (bo i po co, filtry sa w spliterach).

    Zanim znowu mi zarzucisz jakies wymyslanie porozmawiaj sobie hmm chodzby ze studenciakiem telekomunikacji z jakiegos uni. Odnosze wrazenie ze w USR mailujesz z Chindusami z supportu :P.
    Hint - maski PSD dla a i b. Ta sama czestotliwosc. Po co w ogole piszesz o czestotliwosci skoro o niej nie masz pojecia ?


  16. Znowu zaczynsz głupoty pisać.... (autor: Remek | data: 10/12/04 | godz.: 14:24)
    I tworzyć bzdurne wnioski... Jest wręcz odwrotnie... Produkty USR działają dobrze, ponieważ są oferowane w różnych wersjach, osobno na Annex A i osobno na Annex B. A że ktoś na siłę hackuje i bypassuje PIDa, to nic na to nie poradzę. To tak samo, jakbyć ściągnął cracka do jakiejś gry i miał pretensje, że Ci się wiesza.

    Juz nawet nie studenciak, ale 10 letnie dziecko to zrozumie. Sorry, ale jeśli masz kłopoty z logiką, to bardzo mi przykro. Przypominam... nie sprzedaję Pentagrama.

    Dla Aneksu A masz Non-Overlapped, dla B masz Overlapped. Przedział częstotliwości jest ten sam 0-11040, ale różnice są na poszczególnych zakresach. Hint - kHz i dBm/Hz)... Polecam też looknąc na peak'i w poszczególnych Aneksach.

    Buźka.
    R.


  17. No tak... zajęcia na studiach się skończyły... (autor: Remek | data: 10/12/04 | godz.: 19:59)
    ..i kolega doradca poszedł.... :))))

  18. A że ktoś na siłę hackuje (autor: RusH | data: 10/12/04 | godz.: 20:28)
    tak - USR
    po raz 20sty, roznica w 9105/9106 miedzy annexami sprowadza sie do jednej zmiennej w module do DSP (module = sterowniku). Ktos nie pomyslal i nie napisal procedurki malej do wczytywania tej zmiennej z /var (bo w USRach chyba w VAR a nie ETC sa zmienne, jakis magiczny proces crm zarzadza flaszem).

    Powtarzam - to jest product placement. Annex B jest 20E drozszy. roznia sie kilkuset bajtami firmweru.
    Sprawdz to - dostep do sprzetu masz.

    Wracajac do tematu newsa :) - MMV ma smieszny support, oto disklajmer dolaczany do maili :

    Informacje zawarte w niniejszej wiadomości są poufne i stanowią tajemnicę
    przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
    konkurencji. Ujawnianie lub wykorzystywanie tych informacji bez zgody Multimedia
    Vision może skutkować odpowiedzialnością cywilną i karną. W przypadku otrzymania
    tej wiadomości nie będąc jej adresatem należy ją niezwłocznie usunąć bez
    zaznajamiania się z treścią, jak również powiadomić o tym fakcie nadawcę.

    ROFL powoluja sie na prawo sami go nie znajac.


  19. Cerberus ADSL WiFi (autor: jajacek | data: 14/01/05 | godz.: 22:30)
    Hej, Wy dwaj - specjaliści. Może byście skomentowali dla userów to urządzonko, a nie przekomarzali się nt. własnej wiedzy. Ta Wasza dyskusja w sumie nic nie wnosi dla zwykłego urztkownika, np. takiego jak ja, który właśnie dzisiaj po raz pierwszy podłączył sprzęt i patrzy czy działa (co zresztą widać)

  20. Cerberus ADSL WiFi (autor: jajacek | data: 14/01/05 | godz.: 22:36)
    MNIE np. interesi:
    - czy wiecie gdzie są chwyty poniżej pasa, na które trzeba zwrócić uwage przy konfiguracji sprzętu (szczególnie NAT'a, firewalla i zabezpieczeń przy wifi),
    - jakie są parametry sprzętu (zuważyliście, że producent nie podaje mocy sygnału?, a to ma znaczenie przy kombinowaniu z zasięgiem - szczególnie w bloku),
    - jakie i czy sa możliwości rozbudowy zasięgu - zmiany, powiększenia anteny? (pierwsze doświadczenia sugerują, że nie da się tego zrobić bez utraty gwarancji - konieczność ingerencji mechanicznej:-(


  21. Nie wiem po co ta kłótnia... (autor: bad | data: 27/01/05 | godz.: 04:01)
    Router zbudowany jest na chipsecie Conexant CX82310 podobnie jak np Asmax, Micronet i inne. Różnią się ceną obudową i niektórymi wodotryskami. Proponuje się zapoznać z tym linkiem lub poszukać czegos na temat tego chipa. http://www.conexant.com/products/entry.jsp?id=784

    W opisie wyraźnie jest napisane Annex A lub B
    Producenci dowolnie implementują różne funkcje w swoich routerach, jedne mają to a nie mają tego itd. Te Pentagramy mają fajna rzecz której np brakuje u Asmaxa - filtrowanie URL

    Swoją drogą skoro wszystko jest to samo moze firmware dałoby się wgrać od innego? ciekawe...

    Jedno jest pewne dyskusja na temat Annex jest bezpodstawna ponieważ na 99,99% USR też jest uniwersalny tyle że producent mataczy z firmware i ceną... W końcu jak masz łącza cyfrowe to płać więcej....
    Robert


  22. annex a i annex b na usr 9106 (autor: annocun | data: 6/03/06 | godz.: 14:44)
    potwierdzam że na usr 9106 pracują obydwa annexy sprawdziłem to w praktyce w Polsce i w Słowenii, jedyna różnica to w firmware który wgrywamy w zależności od potrzeb

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.