Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Środa 29 grudnia 2004 
    

Konkurs Gwiazdkowy - rozstrzygnięcie


Autor: DYD | 14:00
(24)
Święta już za nami, więc najwyższa pora, aby zakończyć nasz Konkurs Gwiazdkowy, w którym nagrodą główną była drukarka fotograficzna Epson Stylus Photo R800 wraz z dodatkowymi papierami foto A4 i 10x15, a także dodatkowym kompletem atramentów. Dodatkowo sponsor konkursu ufundował trzy zestawy nagród pocieszenia. Lista wylosowanych szczęśliwców, którzy prawidłowo odpowiedzieli na pytania w konkursie dostępna jest w dalszej części informacji. A poprawne odpowiedzi to: Pyt1.: 255 g/m2, Pyt2: 1,5 pl. Łącznie do konkursu wpłynęło 3225 zgłoszeń, z czego tylko 1328 było prawidłowych.

Epson Stylus Photo R800 wędruje do: Marcina Ziemińskiego (Sulejówek)

Nagrody pocieszenia - niespodzianki dla:

Łukasz Krygier (Toruń)
Michał Rychliński (Poznań)
Krzysztof Żochowski (Płock)

Osoby w/w proszę o kontakt mailem w celu podania danych do wysyłki nagrody.

Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie!

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Przepraszam bardzo... (autor: marsellus | data: 29/12/04 | godz.: 14:20)
    ...ale na stronie EPSONa jest wyraźnie napisane:
    (...) Zarządzanie mediami

    envelopes
    Masa: 45 - 75 g/m²
    max. range: 89 x 1117 mm

    do pojedynczych kartek
    Masa: 64 - 90 g/m²
    max. range: 89 x 1117 mm
    (...)

    To skąd te 255 g/m² ? Czy może powinienem w innym miejscu szukać odpowiedzi?


  2. Ściągnij sobie PDFa (autor: DJopek | data: 29/12/04 | godz.: 14:25)
    ze specyfikacją drukarki, gramatura 255g/m2 jest możliwa przy papierach firmowych Epsona (nie pamiętam jak one się nazywały :/).

  3. A tak w ogóle to gratuluje zwyciężcom! (autor: DJopek | data: 29/12/04 | godz.: 14:26)
    Ja w związku z tym że źle odpowiedziałem to nie miałem szansy wygrać ;) Pozdro!

  4. A, to świetnie... (autor: marsellus | data: 29/12/04 | godz.: 14:28)
    Szkoda, że piszą to drobnym druczkiem w pdf'ie a nic nie wpsominają na oficjalnej stronie EPSONa, która chyba powinna mieć rzetelne informacje? A może powinienem sprawdzać u źródła czy czasem się nie pomylili w tym co napisali i czy literówki nie ma? Bez komentarza.

  5. DYD ! (autor: Jacek_2004 | data: 29/12/04 | godz.: 14:34)
    a umawialiśmy sie że to ja wygram i dzielimy sie sprzętem :))))

  6. Na oficjalnej stronie epsona też piszą tylko w częsci dotyczącej papierów fotogr (autor: adje | data: 29/12/04 | godz.: 14:36)
    Zmyłką było to że podają uwypuklając dane dla pojedynczych kartek, a o papierach fotograficznych piszą jakby dodatkowo, a ta drukarka właśnie do zadrukowywania tych papierów jest tak rozbudowana.

  7. marsellus... (autor: DYD-Admin | data: 29/12/04 | godz.: 14:38)
    to wlasnie bylo podchytliwe pytanko... trzeba bylo przejrzec dokladnie specyfikacje...

  8. Jacek_2004... (autor: DYD-Admin | data: 29/12/04 | godz.: 14:38)
    ...a po co sie dzielic, przec Marcin to ja :-) haha...

    ps. ciekawe kiedy Marcin sie dowie ze wygral to "zabawke"...


  9. apropo gramatury papieru (autor: Morgoth | data: 29/12/04 | godz.: 14:44)
    trzeci link w google dla zapytania "Epson Stylus Photo R800 gramatura":
    http://www.agito.pl/...pid=5596&cid=69&p=1

    Co nie zmienia faktu, że jak zwykle nic nie wygrałem :D


  10. Ta strona: (autor: marsellus | data: 29/12/04 | godz.: 14:46)
    http://www.epson.pl/...son_stylus_photo_r800/info/ według tego co jest napisane na górze zawiera specyfikację drukarki Epson Stylus Photo R800 i stamtąd cytat, który zamieściłem.
    Nieważne, więcej nie dociekam.
    Gratuluję zwycięzcom.


  11. marsellus (autor: koral | data: 29/12/04 | godz.: 15:07)
    dales d*** i tyle, przestan sie rzucac.. jakims cudem 1300 osob znalazlo poprawna odpowiedz..

  12. gratuluje tym którym dopisało szczęscie... (autor: epson | data: 29/12/04 | godz.: 15:09)
    .... w komentarzach uprzedzaliśmy że pytanie o gramature papieru jest podchwytliwe...:)

  13. Kiedy nowy konkurs ????? (autor: Jacek_2004 | data: 29/12/04 | godz.: 15:48)
    ---

  14. DYD - co jest? (autor: OzA | data: 29/12/04 | godz.: 16:15)
    nie pamiętasz? http://twojepc.pl/boardPytanie85193.htm
    ehhhhhh.....


  15. no nie poszło (autor: Dabrow | data: 29/12/04 | godz.: 17:10)
    z szansą 1:1328 to może pójdzie z 1:13mln ((-:

  16. I ZNOWU NIC ;(((((((((( (autor: dida | data: 29/12/04 | godz.: 18:15)
    jA SIE NIE BAWIE ;....((((

    GRATULACJE DLA ZWYCIEZCY. A ja chyba juz nigdy nic nie wygram


  17. Zgadzam się z marsellusem. (autor: Wedrowiec | data: 29/12/04 | godz.: 19:10)
    Podchwytliwe?
    Opdowiedzi powinny być raczej jednoiznaczne.


  18. i byly jednoznacze jak sie poczyta dokladnie.. (autor: koral | data: 29/12/04 | godz.: 19:21)
    i ze zrozumieniem:P

  19. oj oj oj (autor: ViS | data: 29/12/04 | godz.: 20:19)
    marselusie. (mam nadzieje ze nie ten z pulp fiction) napisales gramature papieru i kopert, przeciez wyraznie napisane. Drukarka obsluguje takze wydruk na papierze fotograficznym, ktorego gramatura czasami nawet przekracza 255g/m.
    Wiec przestan robic z siebie poszkodowanego tylko na drugi raz przyloz sie bardziej do poszukiwan. Powodzenia.


  20. Wybacz. (autor: marsellus | data: 29/12/04 | godz.: 21:34)
    W swojej ciemnocie zaliczyłem papier fotograficzny do kategorii "papier". Więcej się to nie powtórzy.

  21. marsellus, nie płacz (autor: plus5volt | data: 29/12/04 | godz.: 22:24)
    niemal każdy kto wie jaką gramature ma kartka ksero domyśli się że 90gram to za mała wartość do uznania jako maximum, musiała by być strasznie tandetna jak by nie wzięła grubszego papieru

  22. WYGRALEM!!!!!!! (autor: acd | data: 29/12/04 | godz.: 22:36)
    HYHYHYHY Na ladnie:DD Ale sie ciesze :DDDDD

  23. hyhy nie ciesz sie :) (autor: ViS | data: 30/12/04 | godz.: 00:54)
    komitet wyrownywania radosci juz do Ciebie jedzie. Sprzeda drukarke i kazdy z boardowiczow dostanie po pare zl :)

  24. heh doszla paczka (autor: madsheep | data: 6/01/05 | godz.: 12:39)
    i co dostaliscie w nagrodzie pocieszenia?? ja 5 smyczy kazda w innym kolorze, czapka z szalikiem i 20 kartek 10x15 papieru fotograficznego. nawet niezle. pozdrawiam :)

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.