Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Wtorek 5 maja 2009 
    

Windows 7 w wersji RC już do pobrania


Autor: Zbyszek | źródło: Microsoft | 09:32
(25)
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Microsoft udostępnił dziś do pobrania Windows 7 w wersji RC (Release Candidate). Kompilacja RC (build 7100) nowego systemu operacyjnego jest dostępna bez ograniczeń dla wszystkich zainteresowanych. W chwili obecnej na stronie Microsoftu znajdują się wydania 32 oraz 64-bitowe w językach angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim i japońskim. Z czasem lista dostępnych wersji językowych wzrośnie. Windows 7 RC będzie bezproblemowo działał do 1 marca 2010 roku. Po tej dacie system będzie pracował jeszcze przez kolejne 3 miesiące wyłączając się regularnie po 2 godzinach pracy. Wszyscy zainteresowani mogą pobrać Windows 7 RC ze strony microsoft.com.

Zobacz także:

4.5.2009 | 20.34 | Premiera Windows 7 pod koniec października?
30.4.2009 | 22.46 | Aktualizacje bezpieczeństwa także w pirackich wersjach Windows 7
27.4.2009 | 10.41 | Windows 7 z wirtualizacją Windows XP
7.4.2009 | 15.34 | Powrót z Windows 7 do Windows XP będzie możliwy
29.12.2008 | 12.44 | Windows 7 beta wyciekł do sieci

 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. pobrałem, przetestowałem. (autor: LOLO64 | data: 5/05/09 | godz.: 12:46)
    I wrazenia mam dokładnie takie samej jak podczas testowania kolejnych kompilacji beta - Windows 7 daje dokładnie taki sam komfort i szybkość i bezpieczeństwo jak Windows Vista z Service Pack 2. Ci którzy oczekują wielkich zmian srogo się zawiodą. Najpierw wszyscy jednym chórem narzekali na Vistę, a teraz wszyscy wychwalają pod niebiosa Windows 7. Po prostu żałosny widok.

  2. LOLO64 (autor: Nail | data: 5/05/09 | godz.: 13:03)
    Popieram Cię w 102% ;>

  3. LOLO64 (autor: Elektron | data: 5/05/09 | godz.: 13:43)
    Jeśli nie zauważyłeś tego, że 7 szybciej się włącza i nie mieli godzinę po włączeniu dyskiem, jak to było w Viście, to tester z ciebie mizerny. (Zaznaczam, że Vista mieliła nawet po wyłączeniu masy funkcji, a w 7 nie trzeba nic robić i nie mieli w ogóle) Vista, co jakiś czas dodatkowo męczy dysk i bez RAID0, to jest/była udręka.
    Nowy "taskbar" jest genialny.
    Praca w explorerze poprawiona. Lista - szerokość kolumn dostosowuje się do najdłuższego pliku w danej kolumnie (w betach było to zrypane, ale po Feedbacku poprawili i teraz plik może mieć kilometrową długość)
    Nie chcę mi się dalej pisać, bo jak ktoś nie widzi popraw, to i tak nie zauważy.
    Dla mnie 7 to nie jest nowym system i nawet na to nie liczyłem... ale dostałem to na co czekałem - funkcjonalność i brak (jak na razie) problemów.


  4. ... (autor: Elektron | data: 5/05/09 | godz.: 13:47)
    btw: do prędkości działania, to można się chyba odnieść do testów z gier i smarków. Ale komputer komputerowi nierówny i w jednym różnice będą mniejsze, a w drugiem większe. Ja na 7 nie zauważyłem ani przyspieszenia ani zwolnienia. Mało gram, ale to co ma działać... działa, więc na różnice w testach 1-2FPS nie zwracałbym uwagi.

  5. !LOLO64 (autor: Remek | data: 5/05/09 | godz.: 14:22)
    Żal. Co przetestowałeś i na czym? Śmiechu warte. Używam bety i w porównaniu do Visty daje większy komfort i szybkość w porównaniu do Visty na znacznie słabszym kompie z zaledwie 2GB RAM.

  6. linkę (autor: Chrisu | data: 5/05/09 | godz.: 15:00)
    zmieńcie...

  7. @ elektron; @ Remek (autor: LOLO64 | data: 5/05/09 | godz.: 15:36)
    Elektron - tego typu poprawki można było wydać do Visty i byłoby po problemie. Ale po co, skoro naiwniacy i tak kupią Seven, który jest właśnie zbiorem tychże poprawek. naturalną koleją rzeczy będzie to, że MS zacznie olewać Vistę, aby celowo pokazać ze ich kolejny jak zawsze niezawodny system jest lepszy od poprzednika.

    Mówisz, ze bez Raid0 praca w Viscie to udręka. Moze i cos tam trochę mieli z początku. 5-10 minut i problemu nie ma. Aż takie to dla Ciebie denerwujące? Chciałbym Ci tylko powiedzieć, że po zainstalowaniu SP1 i SP2 do Visty nic nie mieli, a system chodzi tak samo sprawnie jak Seven RC. Przecież to co robią w Windows 7 mogą spokojnie przenosić na Vistę. W Viscie mogliby zrobić teraz to samo co w Seven, aby oba systemy niczym się nie różniły i zapewniam Cię, że taki Service Pack 3 załatwiłbym rzekome problemy raz dwa. Ale oczywiscie MS chce szybko zakończyć sprzedaż Visty, bo nie opłaca im się pompować kasy w system o kiepskiej opinii. Teraz idzie Windows 7... po prostu SZAŁ.

    Remek - ja nie wiem co ty masz w kompie, Pentiuma III ? Daj spokój człowieku. Przez takich jak ty chyba nigdy nie dożyjemy ery 64 bitów.


  8. @lolo64 (autor: xmac | data: 5/05/09 | godz.: 15:42)
    samochodow po face liftingu tez nie kupujesz? bo to odgrzewane kotlety? bo producent oszukuje?
    do skody/seata pewnie tez nie wsiadziesz, bo to stary vw/audi ;_)


  9. @LOLO64 (autor: Remek | data: 5/05/09 | godz.: 16:00)
    W służbowym słabszym mam AMD Sempron i 2GB, bo taki mi przypadł. Co do tego ma Twój komentarz o erze 64 bitów??? W domu mam quada 2.4 + 4GB. To też wstyd? Zastanów się co wypisujesz...

  10. Panowie... (autor: Nail | data: 5/05/09 | godz.: 16:34)
    Przypuszczam, iż LOLO64 w swoim komentarzu chciał napisać, że W7 nie posiada jakichś rewolucyjnych zmian w porównaniu do Visty, a różnica w ocenie "ekspertów" Internetu obu systemów jest kolosalna - Vista be, W7 cacy. A przecież to praktycznie ten sam system co Vista tylko troszeczkę bardziej dopracowany. Wg mnie nie ma co się podniecać, a stwierdzenie, że W7 to najbardziej wyczekiwany system operacyjny wszechczasów to już lekka przesada...

  11. @nail... (autor: xmac | data: 5/05/09 | godz.: 16:43)
    ale nikt tak nie mowi
    fakt, ze ludzie demonizowali viste i pisza peany nt. 7
    roznica pomiedzy vista a 7 jest jak pomiedzy 2000 i xp, poza tym prawie wszystkie windowsy to ewolucja, nie rewolucja


  12. @Xmac (autor: Nail | data: 5/05/09 | godz.: 16:54)
    Ewolucja, ale nie tak duża jak można teraz przeczytać na prawo i lewo... Same ochy i achy... ;/ Rzygać się chce... Wystarczyło kupić nowy sprzęt (na miarę dzisiejszych czasów) gdy wyszła Vista i okazałoby się, że Vista to nie taki cienki "wynalazek" jak go opisują...

  13. @nail... (autor: xmac | data: 5/05/09 | godz.: 17:12)
    cykl zycia produktu jest z gory okreslony i przyszla pora na 7. i nie ma tu znaczenia, czy to vista sp2 czy cos innego, ludzie chca innej nazwy, bo vista jest spalona
    7 w przeciwienstwie do visty w dniu przedpremiery dziala ladnie i nie trzeba do tego super sprzetu, wiec ludzie sa zadowoleni
    zwroc tylko uwage, ze vista dziala dobrze na sprzecie 'na miare dzisiejszych czasow', ale kiedy wyszla bylo z tym kiepsko
    nie rozumiem tylko czemu niektorzy tak zlorzecza, skoro w swiecie it co chwile wypuszczane sa nowe wersje softu, ktore czesto posiadaja tylko nowe funkcje, ale bazuja na starych sprawdzonych technologiach i wtedy jest juz to normalne


  14. 404 not found (autor: kojot | data: 5/05/09 | godz.: 17:21)
    link nie działa

  15. xmac (autor: lumidee | data: 5/05/09 | godz.: 17:40)
    Proste że Vista w oczach wielu ludzi uważana jest za mocno niedopracowany system. Opini ludzkich nie zmienisz, ale wypuszczając win7 2,5 roku później, gdzie wydajnościowo notebooki, PC są szybsze i będą efektywniej pracować, kiedy mówisz ludziom, że idzie nowa jakośc, to wiele osób w to uwierzy i będą sięgać po siódemkę. Marketing potrafi namieszać.

  16. LOLO64, Nail (autor: ligand17 | data: 5/05/09 | godz.: 20:34)
    Nie, żebym się czepiał, ale chyba nie pracowaliście dłużej na Win7. Zgadzam się, że jest jeszcze trochę rzeczy do poprawienia, ale i tak różnica w wydajności jest widoczna gołym okiem - przynajmniej u mnie. Do tego jeszcze w Win7 katalog WinSXS nie rozrasta się do gigantycznych rozmiarów (w Viście po 3 miesiącach miał 12GB). Do "nowego" interfejsu można się przyzwyczaić, poprawione zostało zachowanie Eksploratora - generalnie mnie się podoba. No i baza sterowników rośnie bardzo szybko - w b.7000 nie działała mi ponad połowa urządzeń, a teraz działają wszystkie.

  17. Szybki ON jest (autor: Kosiarz | data: 5/05/09 | godz.: 22:44)
    Fakt ze instalowany pare godzin temu ale zap... bez porownania do Visty czy nawet XP. Odpala sie wszystko w momencie. Interfejs jest pomyslowy aczkolwiek niektore rzeczy sa chyba ciutke przekombinowane.. no moze da rade sie do tego przyzwyczaic.

    Niestety nie chce mi poprawnie wykryc jednego dysku (detale na Boardzie) no i nie udalo mi sie jeszcze w zadnym stopniu zmusic Audiotraka Prodigy do dzialania :/

    Jak ktos ma problemy ze sciagnieciem to moge obraz x64 wrzucic na jakis serwer. Kluczyki na stronie M$


  18. lolo64 (autor: Elektron | data: 5/05/09 | godz.: 23:56)
    Jakoś na Viście miałem SP1 (SP2 już olałem, bo ta łątka i tak gówno w sobie miała jeśli chodzi o poprawę szybkości działania, czy odciążenie dysku) i system po jej zainstalowaniu wcale lepiej nie chodził.
    Osobiście nigdy nie narzekałem na Vistę, jako że maiłem problemy czy coś się sypało. Przed pojawieniem 7 bardzo sobie system chwaliłem.

    Mówisz 5-10minut po włączeniu jeszcze ci mieli - SAM WIDZISZ. NA 7 jest to niecała minuta. Miałem przez pewien czas Vistę i 7 na lapku i wolałem "siedzieć" na 7 mimo, że była to pierwsza beta. To mówi samo za siebie.

    Ludzie nie miejcie do nikogo pretensji, że MS wyrzuca kolejny system w tak krótkim czasie, skoro gołym okiem widać teraz, że Vista to był strzał w stopę.
    Można by wydać SP3 wrzucający do Visty wszystko, co ma 7, ale po co, skoro i tak ludzie by tego nie kupili, bo opinia już się dawno przyjęła? Tak to wypuszczą "poprawioną Vistę" ze zmienioną nazwą i zarobią dodatkową kasę i polepszą swoją opinię.


  19. mialem 3 buildy testowe (autor: kretos | data: 6/05/09 | godz.: 09:18)
    i teraz sciagnalem RC - jakos szalu nie robi w stosunku do Visty po SP1. Zreszta z testow na sieci wynika ze 7 nie jest wcale szybsza od Visty. Takie ogolne wrazenie ze system szybciej reaguje moze wynikac z tego, ze w wielu miejscach skrocono czasy reakcji systemu, ktore sa ustawiane programowo a nie wynikaja z ograniczenia sprzetu/software'u (np. opoznienie rozwijania menu start) - wystarczy poczytac na blogu engineering w7.

    Dodatkowo poprzednie buildy mialy wiele problemow - co jakis czas znikaly mi partycje (nie byly widoczne w ekplorerze), wywalal sie media player albo otwieral wiekami, wywalala przegladarka zdjec, pare crashy explorera itp. Moze RC bedzie juz nadawal sie do normalnej pracy.

    Viste mam prawie 2 lata - najlepsze jest to ze system jest tak samo zwawy jak po instalacji. Na poczatku Vista faktycznie byla powolna, ale latki zrobily swoje i teraz jest ok.


  20. @kretos (autor: Kosiarz | data: 6/05/09 | godz.: 12:01)
    miecha temu zainstalowalem Viste 64ultimate. Dociagnalem wszystkie latki. Zainstalowalem standardowa ilosc softu i powiem tak szybki ten ststem nawet byl. Pech/Szczescie ze akurat wczoraj wysypala mi sie maciez raid (pomyslowo trzymam dokumenty i wszystko inne na innych dyskach) wiec zbyt dlugo sie nie mocujac sciagnalem i zainstalowalem 7 RC.

    Vista przy 7 odpada w przedbiegach. Zgodze sie ze skroconymi opoznieniami ale to nie wszystko co przyspieszylo... a i problem z dyskiem juz rozwiazalem.


  21. u mnie (autor: Dzban | data: 6/05/09 | godz.: 13:28)
    vista bez potrzeby nie mieli dyskiem może źle indeksowanie macie ustawione albo auto defragmentację. A mnie się podoba w 7 wirtualizowany XP mam dostęp do msdn aa to może parę gier które nie chciały banglać pójdzie

  22. doczytałęm o tym wirtualnym xp (autor: Dzban | data: 6/05/09 | godz.: 14:42)
    i do gier się nie nada a szkoda

  23. @Dzban (autor: Remek | data: 6/05/09 | godz.: 15:53)
    Do jakich gier się nie nada?

  24. Nakładka Win 7 na Viste (x64) (autor: ryj3k | data: 7/05/09 | godz.: 10:08)
    Ja z kolei machnąłem nakładkę, która o dziwo przeniosła każde najmniejsze ustawienie z Visty(Tylko nie zbindowała NetBeansa z jre (x64) ale (x32)... ).

    System na początku trochę mulił, ale co się spodziewać jak na starcie miał zainstalowanego VS2k8, Officea i właściwie wszystko co wykorzystuję w pracy. Teraz wrażenie mam inne - system chodzi płynnie nie mieli dyskiem (ale vista tez mi nie mielila - nie wiem skad to sie bierze u niektorych ;)). Generalnie jak tylko usdostępnią mi 7 na MSDNAA to biore ;) bo MS dużo poprawił. Szczególnie zaskoczyła mnie możliwość nałożenia dwóch windowsów tak, że nie ma żadnej różnicy w ustawieniach (nawet schemat kolorów AERO przeniosło, programy z autostartu, ustawienia pulpitu, office, zakładki IE ;)). Jestem bardzo zadowolony, a no i Aero na prawdę działa szybciej niż na Viście, do 3d flip juz wystarcza mój mobilny geforce 8400 ;)


  25. no RC (autor: kretos | data: 7/05/09 | godz.: 10:58)
    juz zalozony, interfejs polski tez (paczka od MS) - poinstaluje troche programow i sprobuje uzywac jako glownego systemu - zobaczymy na ile nowy taskbar sie sprawdzi - na razie to mnie srednio przekonuje - przelaczanie chyba wolniejsze niz w starym (najechac, poczekac na miniaturki, przesunac mysz na miniature, kliknac).

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.