Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 11 maja 2011 
    

iPod Nano z kamerką i bez klipsa


Autor: Wedelek | źródło: Tech Spot | 16:06
(24)
Już niebawem Apple odświeży swoje najmniejsze odtwarzacze muzyczne, czyli iPod Nano, wprowadzając do 7-mej ich generacji dość spore zmiany. Serwis Apple.pro donosi, że przyszłe odtwarzacze firmy z Cupertino na powrót otrzymają aparat fotograficzny o skromnej rozdzielczości 1.3MP. Wymiary nowego Nano pozostaną identyczne jak w przypadku 6-tej generacji. Wzorem swojego poprzednika odtwarzacz będzie również wyposażony w mały, dotykowy ekran LCD, służący zarówno do wyświetlania informacji, jak i sterowania urządzeniem.

Nie ma jednak nic za darmo, toteż chwalony przez użytkowników klips, za pomocą którego można było odtwarzacz przyczepić do ubrania nie zostanie zamontowany na tylnej ściance nowego iPod'a. Jeśli chodzi o wersje w jakich mały odtwarzacz od Apple będzie sprzedawany, to będą to najprawdopodobniej 8GB i 16GB.

Tego typu zmiany dla wielu z was mogą wydać się absurdem, jednak serwis, który je ogłosił słynie z tego, że zazwyczaj publikowane przez niego niepotwierdzone informacje w końcu się sprawdzają.



 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Apple wymiata (autor: Gigant | data: 11/05/11 | godz.: 16:41)
    Ta firma rośnie jak na drożdżach. W 2003 akcje stały po 7 teraz stoją po 350. Wzrost 50x!!! Władowałbyś 20,000zł kilka lat temu i dziś był byś milionerem...

    http://finance.yahoo.com/...le=on;source=undefined


  2. @Gigant (autor: bumblebee | data: 11/05/11 | godz.: 16:47)
    W 2008 roku KGHM spadł poniżej 20zł a dziś jest niemal za 200zł. U nas też można było zrobić niezłą kasę.
    Nie było jednak łatwo w 2003 roku uwierzyć, że Apple tak się wybije. Właściwie to jest fenomen na rynku IT - nie licząc bardziej wirtualnych sektorów (np. Facebook).


  3. bumblebee (autor: Gigant | data: 11/05/11 | godz.: 16:55)
    Można było spokojnie przewidzieć. Od 2003 Apple zaczeło wypuszczać iPody...

  4. @Gigant (autor: bumblebee | data: 11/05/11 | godz.: 17:02)
    Dlaczego zatem nie inwestowałeś?
    Powiedz jeszcze co teraz zrobić, aby być milionerem za kolejne 8 lat.


  5. @1 ojtam, ojtam (autor: KaT | data: 11/05/11 | godz.: 17:12)
    Gdybyś w marcu 2010 zainwestował w akcje City Interactive(rodzime studio, twórca min. Sniper: Ghost Warrior), to w ciągu roku mogłeś 17-sto krotnie pomnożyć kapitał.

  6. bumblebee (autor: Gigant | data: 11/05/11 | godz.: 17:12)
    Jak chcesz być milionerem to ładuj wszystko w AMD. Buldożer powinien spokojnie Intela zeżreć... ;) Drugą firmą wartą inwestowania jest ARM, teraz jest boom na te tablety więc przez najbliższe lata spokojnie powinni rosnąć... Windows 8 się jeszcz zbliża, etc...

  7. @Gigant... (autor: Wolf | data: 11/05/11 | godz.: 17:13)
    I dlatego wlasnie teraz nie Apple zarabia na mnie, tylko ja na Apple ;)

  8. @Gigant (autor: bumblebee | data: 11/05/11 | godz.: 17:16)
    Taka postawa oraz dobór słów podoba mi się.

  9. Trzeba to robic (inwestowac) a nie po latach skrecac sie ze mozna bylo)) (autor: speed | data: 11/05/11 | godz.: 17:41)
    10tys akcji jablka po 8.35$ (oczywiscie inwestycja dlugo terminowa) sprzedane za 342.00.
    Srebro , nikiel,miedz.
    Robic ,robic. robic a nie gadac.
    bumblebee chcesz byc do przodu moge ci powiedziec i pokazac jak to zrobic .
    Zrob sobie wycieczke do Winnipeg umuwimy sie posiedzimy 4-5 godzin i zobaczysz ze mozna .
    Neo Material Technologies ,fantastyczny sposob na zarabianie , zloto (nie jako metal ) ale jako firmy ktore tym sie zajmuja. a jak to robic i dlaczego tego za friko sie nie dowiesz, mnie juz stac na to aby za friko komus kto doceni ta wiedze ja przekazac.
    Zaznaczam ze na 1000 osob niby chcacych jak 1 zalapie to dobrze .
    Dlatego wszyscy 'wiedza ' ze mozna na tym zarabiac a ile procent ludzi zarabia??? 1-2%
    a tych co dobrze zarabiaja jest moze z 0,0001%.
    Za 8 lat to mozesz byc nie milionerem ale przynajmniej dziesieciokrotnym ale nie tylko trzeba chciec ale trzeba dzialac.


  10. @speed (autor: bumblebee | data: 11/05/11 | godz.: 21:33)
    Chyba nie jestem tą jedną osobą na 1000.
    Do złota mam awersję, gdyż ocieka zbytnio krwią i uważam, że ma znaczenie bardziej technologiczne niż inne. Moim zdaniem bez tworzenia nowych wartości (produktów) całe to zamieszanie giełdowe jest tylko spekulacją od bańki do bańki, co kończy się płaczem i zgrzytaniem zębami. Następnie wychodzi w tv gostek, co pierniczy o zielonej wyspie a ludzie wcinają tynk ze ścian.
    Dzięki jednak za propozycję i dobrze, że przynajmniej komuś się to kalkuluje.


  11. #10, w interesie sentymenty przeszkadzaja (autor: speed | data: 11/05/11 | godz.: 22:04)
    do czego kolwiek sie nie dotkniesz to ocieka krwia ,chcesz zarabiac to zostaw takie podejscie na boku i zarabiaj .
    Zarabianie na gieldzie to nie zabawa i gra jak wielu uwaza ale wielka znajomosc i umiejetnosc kojarzenia informacji i wycjagania wnioskow . A ten co uwaza za granie to czasami zarobi a czesto jak napisales jest placz. 'Zabawa w gielde' to praca jak kazda inna czym masz wieksza wiedze w tym zakresie tym masz wiecej tak bylo i tak jest co nie znaczy ze od czasu do czasu trafi sie komus zbic znaczna kase bez zadnej wiedzy. 25 lat nauki ,sluchania,podpatrywania ,dyskutowania daje efekty a jak ktos mysli ze za miesiac lub dwa inwestujac 1000zl bedzie miliarderem to jego sprawa ja moge sie posmiac jedynie:))
    Szkoda bytales jak zostac milionerem dostales odpowiedz ktora juz Ci sie w zyciu nie trafi i zrezygnowales ,twoja sprawa .
    Jeszcze jedno do tego 'tynk ze sciany' jak dobrze zrozumialem to chodzi o ludzi w Polsce, a dlaczego ludzie daja sie tak mocno skubac swojm pracodawca??? jak pracodawca zarobil by na pracowniku 3-4 krotnie to by bylo bardzo duzo a dlaczego uwas zarabia od10-100x???
    Jak by byla taka proporcja jak unas to pracownik by mial te 2-3 razy wiecej a pracodawca 3-4 razy wiecej od pracownika i nie bylo by zebow w tynku.


  12. @speed (autor: bumblebee | data: 11/05/11 | godz.: 22:13)
    Zgadzam się z tym co napisałeś.

  13. speed (autor: Dabrow | data: 11/05/11 | godz.: 23:08)
    bo tutaj "kapitalizm" jest na etapie gorączki złota - kto kogo lepiej wydyma i więcej/szybciej nachapie. Mało kto ma wolę, siłę i chęć myśleć i działać długofalowo. I nie tylko chodzi o stosunki szef-pracownik, ale ludzie sami są pazerni do bólu - wolą siedzieć nic nie robiąc bo nie dostali tego co z dupy sobie ubzdurali niż robić i mieć np. 75% tego co by chcieli. Bogaty kraj. Staram się zlewać takie sytuacje, robię swoje i mimo, że uważam iż moja praca jest warta więcej - to nie kombinuję niepotrzebnie - spokojem więcej za parę lat wygram niż teraz dzikimi skokami tam gdzie chwilowo jest więcej kasy. Tyle że to nie mowa o giełdzie - bo na tej hmm, nie znam się (-;

  14. a w temacie (autor: Dabrow | data: 11/05/11 | godz.: 23:09)
    jakiś taki kijowy wygląd tego z lewej czegoś (-;

  15. speed (autor: celt | data: 12/05/11 | godz.: 00:20)
    a dlaczego pracodawca nie ma tyle zarabiać w Polsce i dlaczego ludzie mają pracować za więcej?
    Powiedz jak Ty przynajmniej to drugie wyobrażasz?
    Bo wg mnie ludzie nie mają specjalnie wyboru, co więcej tak było jeszcze do niedawna z ludźmi którzy mieli bardzo dobre wykształcenie i byli bardzo dobrymi specjalistami. Teraz inna bajka, ale i tak to jest zawsze wybór i rodzi zwykle sporo problemów np. zostawisz rodzinę w Polsce i wyjedziesz do
    pracy?
    A co ma np. powiedzieć pani która siedzi cały dzień na kasie w Tesco - dajcie mi 2-3x więcej? To se ne da.


  16. jeszcze jedno (autor: celt | data: 12/05/11 | godz.: 00:24)
    w Polsce zarabia się 3-4x mniej niż np. w Niemczech na tym samym stanowisku, a np. elektronika jest 2x droższa - why?

  17. #15 z prostego powodu (autor: speed | data: 12/05/11 | godz.: 01:17)
    1. dlatego ze lepiej zarabiajacy pracownik lepiej (wydajniej) pracuje,wiaze sie to z tym ze nie musi kombinowac jak przezyc do pierwszego, moze kupic mieszkanie (dom) ,samochod,rower i.t.d i wystarczy mu na oplaty i zycie. jezeli pracodawca zarobil by 2-3 wiecej to automatycznie stac go na duzo wiecej i wygodniejsze zycie. Pracownik majac wiecej pieniedzy po prostu wiecej wydaje a co za tym idzie wiecej towaru potrzebne jest na rynku .Automatycznie zwieksza sie zapotrzebowanie na uslugi ,materjaly ,towary. Nie widzisz tej zaleznosci????
    Majac grupe 6-8mil ludzi wzglednie zarabiajacych panstwo ma wiecej pieniedzy i wiecej pieniedzy wplywa na rynek . Majac grupe bogatych 100-200tys mamy za przeproszeniem gowno.
    System podatkowy powinien byc tak skonstruowany aby pracodawcy oplacalo sie zatrudniac wiecej i wiecej placic ale jak nad polskimi przepiesami mysla 'glaby' to sam widzisz co macie.
    Powiedz mi dlaczego umnie praktycznie jest nie do znalezienia aby pracodawca w firmach
    5-10-15 osobowych zarobil wiecej niz 2-3 razy od fachowca w swojej firmie. To dziala tutaj i w wielu krajach ,po prostu to sie sprawdzilo i daje wymierne korzysci wszystkim . Podchodzac ze w Polsce do prawie wszystkiego zabieraja sie od strony dupy jeza widzisz co sie dzieje 80% spoleczenstwa zyje barrrrdzo przecietnie (mowiac delikatnie).
    Wypracowanie takich a nie innych zachowan biznesowych wymaga checi zrobienia tego i bogactwo kraju nie ma tutaj nic do rzeczy bo jak sam wiesz czym wiecej ludzi sasobnych w spoleczenstwie tym lepiej dla wszystkich.
    Ja moge placic minimum jakie mnie obowiazuje (9,50$ na godzine ) i znalazl bym ludzi ktorzy by pracowali za tyle z tym ze przyjemniej mi jak ludzie w miescie mowa ze fajnie jest u *&^%$ pracowac bo fajny gosc i placi przyzwoite pieniadze niz by mowili ze to skorwysyn wyzyskujacy emigrantow.
    W Polsce jest tak ze wola mowic na niego skurwysyn ale ze ma kase to ma to w tylku i reszte traktuje jak smieci z tym ze ja z takim kapitalista nie bede gadal bo jest dla mnie zwyklym burakiem z kasa.
    Na kase trzeba sobie sasluzyc i zapracowac w taki sposob aby ludzie mieli szacunek dla pracodawcy.
    Co maja zrobic ludzie ?? ja ponad czterdziesci lat temu rzucalem butelki z benzyna i nie raz dostalem wpierdol od milicji ale wiedzialem za co i dlaczego to robilem a dzisiaj co???? mam wrocic i znow za tych nygusow to robic???
    Z tego co widze nie tylko z Twojego pisania to ludzie staraja sobie wmowic ze tak musi byc i maja na to tysiace argumentow na poparcie tego a ja mowie ze tak nie musi byc tylko aby ludzie chciel i zrobili aby bylo inaczej.

    Co do cen , powiedz mi co w Polsce teraz sie w calosci produkuje?????? (n.p jezeli skrzynie biegow to chodzi mi ze od obudowy ,kola zebate po srobki ma byc produkowane w polsce a nie przyworzone w kontenerach i skladane) ???????
    Polski przemysl padl na twarz . W dalszym ciagu aktualne jest powiedzenie 'jak sie zahandluje to sie zyje'. i mamy tysiace dilerow samochodowych miliony sklepikow straganow i.t.p a jak zwykla prosta ekonomia prawi ze czym wiecej tego tym ceny beda wieksze . Nastepna rzecz tylu bogatych w kraju a zaden nie wpadl aby n.p zalozyc firme ktora bezposrednio od producenta kupowala TV. DVD. meble,komputery i pozbyc sie 2-3-4-5 posrednikow tak jak unas pomiedzy producentem a sprzedajacym nie ma nikogo
    proste???
    Wtedy jak w warszawie bedzie 10-20 dilerow samochodowych to ayta nie beda po 50tys a po 35tys i.t.d Taki diler sprzedajacy 500-2000aut rocznie ma kilka krotnie mniejsze koszty utrzymania firmy niz 20 mniejszych sprzedajacych po 10-20 samochodow rocznie.
    Ale jak mowisz ze sie nie da to dalej placzcie i placcie wasza sprawa z tym ze to biadolenie ze drogo albo dlaczego tak drogo staje sie nudne i malo kto chce tego sluchac poza Polska.
    Celt da sie trzeba chiec i robic bo gadaniem i chceniem to za duzo nie zdzialacie.

    Dabrow dobrze napisales ,zgadzam sie.


  18. speed (autor: celt | data: 12/05/11 | godz.: 01:32)
    generalnie masz rację - mi pewnych rzeczy nie musisz mówić - ale w Polsce ludzie myślą kategoriami, nie warto, nie uda się, pokombinuję, mam w d... innych itd.
    Dobrze napisałeś: "nie musi byc tylko aby ludzie chciel i zrobili aby bylo inaczej."
    TYLKO że tak nikt nie chce! Bo lepiej jest pomarudzić, nie wiem skąd to się wzięło ale mam podejrzenie że to taka spuścizna po PRLu i ciągnie się dalej - mimo że minęło 20 lat.


  19. #18 ,'to jestesmy w domu' (autor: speed | data: 12/05/11 | godz.: 07:40)
    wiecej juz nie trzeba o tym pisac.
    Co do Nano bedzie fajna zabawka dla dzieciarni a i starsi tez sie podczepia pewnie.


  20. W kwestii formalnej: (autor: M@jkel | data: 12/05/11 | godz.: 09:56)
    Szufelka jest mniejsza niż Nano.

  21. ot gadżet... (autor: Qjanusz | data: 12/05/11 | godz.: 11:18)
    ale całkiem miły na tle chińskiej gadżetowej tandety...

  22. Qjanusz (autor: Torwald | data: 12/05/11 | godz.: 11:32)
    A myślisz, że gdzie to produkują ? ;)
    OT po prostu kontrola jakości jest bardziej wymuszona (chociaż jak patrzę na buble i niedoróbki makówek, iphonów i ipadów to się zaczynam zastanawiać...)


  23. tak tylko (autor: kubazzz | data: 12/05/11 | godz.: 14:51)
    dla zasady - iTruth
    http://memearchive.net/memerial.net/page/2341.jpg


  24. @Torwald (autor: Qjanusz | data: 12/05/11 | godz.: 16:52)
    oczywiście że wszystko jest chińskie.

    Istota, to dla kogo jest ta chińszczyzna. Chińczyk dla siebie i dla taniości robi gówno. Z kolei dla takiego Apple... niebo a ziemia.

    Wiadomo że nie ma rzeczy idealnych. Nie wiem też o jakich niedoróbkach piszesz, ale jeżeli przeszkadza Ci jakość iShitu, to zastanawiam się jakbyś szczerze ocenił całą resztę Gówna(bez i) zalewającą rynek?


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.