Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 28 lipca 2011 
    

24nm układy e-MMC od Toshiba zobaczymy już w trzecim kwartale


Autor: Wedelek | źródło: Tech Power Up | 12:33
(4)
Toshiba poinformowała o swoich planach związanych z produkcją nowych kości pamięci e-MMC, wytwarzanych w 24nm procesie produkcji. Nowe, 64Gbit'owe układy DDR NAND działają w trybie toggle-mode i są zgodne ze standardem JEDEC e-MMC Version 4.41, a Toshiba planuje uruchomić sprzedaż pierwszych modeli o pojemności 8, 16, 32 i 64GB jeszcze w trzecim kwartale bieżącego roku. Nieco później na rynek trafią wersje 2,4 i 128GB. Największe pod względem rozmiaru urządzenia liczą zaledwie 14 x 18 x 1.22 mm, a producent ma już gotowe ich próbki inżynieryjne.

Bardzo szybkie, 24nm pamięci trafią do szerokiej gamy urządzeń, od tabletów internetowych, przez smartphone'y i czytniki e-booków a na drukarkach i kamerach skończywszy.

Szczegółowy plan wydawniczy układów produkowanych przez Toshiba prezentuje poniższa tabelka.





 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Niech ktoś mi powie, że postęp stoi w miejscu. (autor: RoXall | data: 28/07/11 | godz.: 12:50)
    14 x 18 x 1.22 mm -> 128Gb...

    Pomyśleć, że mój pierwszy dysk twardy w PC <Commodore 64 nie biorę pod uwagę> miał pojemność 100 razy mniejszą i był przy tym ponad 1000 razy większy. Szkoda, że i wymagania rosną a programiści się rozleniwiają coraz bardziej.


  2. RoXall (autor: Teriusz | data: 28/07/11 | godz.: 13:19)
    Zależy gdzie, co i jak. Jeżeli chodzi o dźwięk to ostatnio nie widać jakiś znaczących postępów w tej dziedzinie. Mp3 osiągnęły już dawno 320kbps i wielkość plików się nie zwiększa. Pojemność pamięci cały czas rośnie, ale dla plików muzycznych to jest jej aż nad to. Fakt, flac'ki lepiej się teraz magazynuje ;)

  3. Teriusz (autor: RoXall | data: 28/07/11 | godz.: 22:19)
    Chodziło mi bardziej ogólnie o zasobożerność programów i gier. Programiści idą na łatwiznę i nie wyciskają z kodu ostatnich soków jak kiedyś. Postęp graficzny posuwa się bardzo małymi krokami kolejne dx`y prawie nic nie wnoszą wszystko to co zaprezentowano w wersji dx10, dx.10,1 i dx.11 można było spokojnie wyciągnąć w kolejnej "rewizji" dx9,0d. Za małe to był zmiany aby z dumą prezentować kolejne numerki przed przecinkiem. Jak sobie przypomnę przeskoki pomiędzy dx7 a 8 a potem 9 to dopiero było coś. Ale offtop się robi. Sam wiesz jak było.

  4. RoXall (autor: bmiluch | data: 29/07/11 | godz.: 11:19)
    popracuj trochę jako programista, a zobaczysz jakies są problemy

    podstawowe to:

    - managerowie nie znający się na rzeczy, głównie nie potrafiący logicznie sprecyzować wymagań;
    - dupokrycja - jeżeli podejmiesz złą decyzję której nikt nie rozumie - nikty prawdopodobnie managera nie rozliczy, nie należy jadnak podejmować w sposób oczywisty kontrowersyjnych w danym środowisku decyzji (nawet jak są dobre) bo ktoś się przyczepi;
    - proces decyzyjny często trwa dłużej niż i jest kosztem czasu na implementację;
    - dobra dokumentacja - zapomnij;
    - częste zmiany, nowe idee, pomysły - 3xtak - tego chcą użytkownicy (a zwłaszcza managerowie)
    - jeżeli zrobisz jeden projekt - czekają już następne
    - użytkownicy - 95% nie rozumie programów/systemów/urządzeń które używają; dlatego ważne jest jak to wygląda, jak się sprzedaje, jakość której nie widać nie ma znaczenia;
    - jeżeli nie robisz oprogramowania dla promów kosmicznych lub dla elektrowni atomowych, nikomu nie zależy na jakości; jeżeli robisz soft dla wspomnianych - używasz stare dopracowane rozwiązania sprzed 10-30 lat;

    itd., itp.

    spróbuj sobie w takich warunkach robić optymalny kod - z góry gratuluję


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.