TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Piątek 26 sierpnia 2011 |
|
|
|
AMD będzie walczyć o ludzi młodych w Indiach Autor: Wedelek | źródło: Fudzilla | 13:43 |
(9) | Firma AMD postanowiła rozpocząć w Indiach szeroko zakrojoną akcję marketingową, która ma przyciągnąć uwagę młodzieży do produktów firmy z Sunnyvale z rodziny Fusion. Nowa kampania o nazwie "Future Is Me" to konkurs przygotowany z myślą o osobach młodych, w którym sędziami będą muzyk Ayaan Ali, aktor Jacqueline Fernandes, miss 2011 tego kraju - Ankita Shorey i Neeraj Roy, CEO Hungama. Zwycięży ten, kto zaprezentuje najciekawszy pomysł w jednej z dziedzin: Muzyka, rozrywka oraz moda, oczywiście z zastosowaniem najnowszych technologii.
Przy okazji konkursu AMD będzie promować swoje APU i pokazywać ich najmocniejsze strony. Już teraz Ravi Swaminathan z AMD uważa, że nowa kampania pozwoli zwiększyć udział produktów tej firmy w Indiach nawet dwukrotnie w przeciągu najbliższych miesięcy. Swoje prognozy AMD opiera na doświadczeniach jakie wyniesiono z podobnej inicjatywy zorganizowanej w Chinach. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- zaczeli dobrze (autor: josefek | data: 26/08/11 | godz.: 14:03)
aby im to wyszlo...
- Czy to pomysł (autor: pomidor | data: 26/08/11 | godz.: 14:56)
nowego szefa ? No fakt, zatrudnili speca od sprzedaży a nie od znajomości technicznej CPU. Obawiam się że czary-mary marketingowe nie działa w przypadku kiepskich produktów.
- @2 czyli twierdzisz (autor: PrEzi | data: 26/08/11 | godz.: 14:59)
Ze w takim razie zrobili swietny krok (bo w koncu maja dobry produkt)....
No no... nie sadzilem ze sie kiedykolwiek z pestkoglowym zgodze ;-))
A tak przy okazji to slyszalem ze niebiescy znowu kuleja... tym razem znowu z SSD - blad 8MB ponoc nadal wystepuje i to w jeszcze gorszej postaci...
- Widać (autor: quadcore | data: 26/08/11 | godz.: 16:07)
że amd stawia na innowacyjność i co chwile ma jakieś nowe pomysły i tym atutem za niedługo mogą zniszczyć intela.
- @up (autor: Plackator | data: 26/08/11 | godz.: 16:16)
Zniszczyć nie zniszczy, nie ma co.
Ale poważna konkurencją staje się z dnia na dzień
, wystarczy że wykorzystali największy błąd intela - brak poważnych planów rozwoju procesora "Atom", i teraz intel musi na szybko robić nowe atomy...
- @2. (autor: Mariosti | data: 26/08/11 | godz.: 19:01)
U intela takie posunięcie latami sprawdzało się doskonale w sytuacji w której mieli bardzo kiepski produkt w porównaniu do konkurencji, podczas gdy apu od amd nie ma realnej konkurencji...
- a tak pozatym (autor: josefek | data: 26/08/11 | godz.: 20:37)
najwiekwszym rynkiem Chiny sa, a Indie tez nie malym sa...USA jest rynkiem gdie sie malo zarabia a Unijny za bardzo pofragmentowany jest, co koszty podnosi...lepiej Brasile i Ameyka hiszpanska...
- pomidor (autor: Teriusz | data: 26/08/11 | godz.: 23:25)
i bardzo dobrze. Nareszcie AMD zacznie mieć marketing z prawdziwego zdarzenia, bo jak do tej pory byli w tym bardzo słabi. Mają bardzo dobre produkty tylko się z nimi przebić nie mogą. Jeżeli ta nowa strategia jest zasługą nowego CEO to niech tak dalej działa.
- Bulldozer (autor: PCCPU | data: 29/08/11 | godz.: 10:04)
Plotki głoszą że premiera FXów odbędzie się w najblizszą sobotę.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|