Problemy Ubisoftu i wyniki "zabawy" pracowników Bethesda
Autor: Wedelek | 17:30
(5)
W ostatnim czasie sprawa ustaw ACTA, PIPA i SOPA sprowokowała dyskusję na temat sposobów walki z piractwem, która dotarła do szerokiego grona odbiorców. Tymczasem studio Ubisoft, znane z bardzo wyszukanych sposobów walki z piractwem komputerowym po raz kolejny strzeliło sobie samobója. Ubisoft poinformował bowiem że w związku z przenoszeniem danych na nowe serwery przez krótki okres czasu mogą wystąpić problemy z aktywacją niektórych nowo zakupionych gier. Problem polegał jednak na tym, że część produktów tego studia wymaga ciągłego połączenia z serwerami, by można było w nie grać.
W związku z tym nastąpiło całkowite uziemienie graczy którzy chcieli zagrać w swoje legalnie kupione kopie gier, a co gorsza gry były niedostępne na tyle długo, by zirytować niejednego gracza. Oczywiście najmniejszych problemów nie mieli piraci, którzy skutecznie omijają wszelkie zabezpieczenia Ubisfoftu, ciesząc się grą bez żadnych niespodzianek.
A tymczasem rywale Ubisoftu z Bethesdy ujawnili wyniki swoich prac stworzonych w ramach akcji „rób ta co chceta” zorganizowanej tuż po zakończeniu prac nad Elder Scrolls V: Skyrim. W jej ramach twórcy wspomnianej gry mieli w ciągu tygodnia stworzyć jakieś ciekawe prace, powiązane ze Skyrim. Efekt tych prac możecie zobaczyć poniżej. Według samych twórców był to najbardziej kreatywny i pracowity tydzień w historii studia.
K O M E N T A R Z E
rozwala (autor: RusH | data: 9/02/12 | godz.: 18:41) mnie to "kinect shouts" gdy koles ma na mordzie headset z mikrofonem
ale mudcrab byl niezly
wieki temu zlałem to (autor: popierdulka1234 | data: 9/02/12 | godz.: 18:59) studio akurat nie robi nic w mój deseń więc nawet nie powiększam w ich rozumieniu ich straconych zysków
dlaczego nie robią tego tygodnia (autor: Demo | data: 9/02/12 | godz.: 20:11) na 2-3 miesiące przed premierą? Sporo tych pomysłów mogliby zaadaptować w final version.
"zabawy" pracowników Bethesda - Game Jam (autor: Marucins | data: 10/02/12 | godz.: 00:23) Część stuffu koniecznie widzę w dodatku.
Ale po udostępnieniu SDK takie bajki będą na porządku dzienny ;)
Mała przerwa dla (autor: DeK | data: 10/02/12 | godz.: 13:10) uzależnionych od gier im dobrze zrobi. Może zobaczą jak wygląda świat na zewnątrz :)
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.