Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Piątek 28 października 2016 
    

Valve prezentuje technologię Asynchronous Reprojection


Autor: Wedelek | 06:01
Firma Valve to jeden z producentów najmocniej walczących o rynek graczy korzystających z gogli VR. Wirtualna rzeczywistość uznawana jest bowiem za przyszłość branży elektronicznej rozrywki, co skłania właścicieli platformy Steam do przysłowiowego „trzymania ręki na pulsie” i inwestowania w rozwój tej technologii. Z takiego podejścia zrodził się nowy mechanizm zaimplementowany w platformie Valve o nazwie Asynchronous Reprojection. Pod względem działania przypomina on prezentowany przez Oculusa Asynchronous Timewarp (nie mylić z Asynchronous Spacewarp).

Technologia Asynchronous Reprojection ma zatem przeciwdziałać spadkowi płynności animacji i na bazie poprzednich klatek tworzyć dodatkowe klatki animacji w sytuacji gdy spada FPS. Na razie mechanizm Valve potrafi współpracować jedynie z kartami graficznymi firmy Nvidia, ale można się spodziewać, że w przyszłości również kart AMD będą w stanie korzystać z AR.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

Jeszcze nikt nie napisał komentarza.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.