Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
TwojePC @ News RSSKanał Youtube @ TwojePC.pl
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
0 Najczęściej czytane 0
 
 » 68118  | Twarde dyski
W miarę tanie magazynowanie - test Seagate Archive HDD 8TB
 » 65349  | MiniPC
Test mini-PC Beelink Pocket P1 z Windows 8.1 za 108USD
 » 63294  | Smartfony i tablety
Huawei Honor 7 - wersja 16GB - recenzja smartfona
 » 57852  | Inne urzadzenia
Test PocketBook Ultra - o jeden krok za daleko?
 » 56481  | Twarde dyski
Test Samsung SM951 (256GB) PCIe SSD z adaptorem Delock
 » 52927  | Inne urzadzenia
Robot pod strzechą – Test iRobot Roomba 776p
 » 50033  | Myszki
Test Logitech MX Master - biurowy arystokrata
 » 49578  | Inne urzadzenia
Test Synology DiskStation DS415+ 4-zatokowy NAS z DSM 5.2
 » 44040  | Oprogramowanie
Pixel Heaven 2015 - trzecia edycja za nami!
 » 43552  | Dźwięk
Recenzja Ozone Blast OceloteWorld 7.1 - słuchawki do grania
 » 43346  | Obudowy
Test obudowy Fractal Design Define Nano S - seria Define w pigułce
 » 42352  | MiniPC
Test Beelink M18, tani MiniPC Android 5.1 ze wsparciem UHD 60fps
 » 41341  | Inne urzadzenia
Test PocketBook Touch Lux 3 - w pogoni za papierem
 » 40020  | Myszki
Test Razer Diamondback i Orochi - ostateczne rozwiązania dla graczy?
 » 39573  | Myszki
Pomocnik gracza – test myszki Ozone Argon (Ocelote World)
 » 38881  | Dźwięk
Edifier S1000DB - test głośników na wyższą półkę
 » 38866  | Chłodzenie
Test Noctua NH-U9S i NH-D9L - chłodzenie średniogabarytowe
 » 38865  | Dźwięk
Aby grało się lepiej - TEST SteelSeries Siberia v3 oraz Elite Prism
 » 37537  | Dźwięk
Test wzmacniaczy FiiO A3 i E17K Alpen2 - muzykalne urwisy
 » 36267  | Dźwięk
Test słuchawek Arctic P324 BT - coś dla rowerzystów i biegaczy
 » 36171  | Klawiatury
Test klawiatury Ozone Strike Battle: kompaktowo-gamingowo
 » 35203  | Dźwięk
Test słuchawek Roccat Kave XTD – krzykliwe stereo
 » 34652  | Myszki
Test SteelSeries Rival (Fnatic) + podkładka DeX – mocni zawodnicy
 » 34192  | Myszki
Test SteelSeries Rival 100 – rywalizacja w klasie ekonomicznej
 » 33905  | Dźwięk
Test Encore Rockmaster OE - budżetowy optymizm
 » 33662  | Smartfony i tablety
Test Onda Obook 10 DualOS - tablet, który chce być dla każdego
 » 31606  | Oprogramowanie
Pixel Heaven 2016 - relacja z imprezy na RetroGraczy
 » 31171  | Klawiatury
Recenzja klawiatury Razer Blackwidow X Chroma
 » 30749  | Smartfony i tablety
Recenzja smartwacha Zeblaze Cosmo i opaski Unitra Smartband U1
 » 29903  | Dźwięk
Test Ozone TriFX - słuchawki ze zmienną geometrią dźwięku
 » 29132  | Obudowy
Test obudowy NZXT S340 Elite - hartowane szkło, VR i minimalizm
 » 28577  | Dźwięk
Test Aswy Air Speaker V2 – lewitujący głośnik
 » 26215  | Oprogramowanie
Wiedźmin 3: Dziki Gon - pierwsze wrażenia z rozgrywki
 » 25976  | Dźwięk
Recenzja Somic V2 - słuchawki z dalekiego wschodu
 » 23691  | Dźwięk
W otoczeniu dźwięku - recenzja Ozone Rage Z90
 
0 0 0


TwojePC.pl © 2001 - 2018
Środa 13 września 2017 
    

Elektryczne rowery firmy Kawasaki dla niej i dla niego


Autor: DYD | 06:25
(10)
Temat trochę z innej beczki, ale nowe technologie wchodzą też w takie segmenty rynku jak rowery. 4cv Mobile, dystrybutor urządzeń elektroniki konsumenckiej, wprowadził na polski rynek napędzane elektrycznie rowery klasy premium. Modele Kawasaki TREKKING LADY KX-E-TREKLADY51 i TREKKING MAN KX-E-TREKMAN53 to nowoczesna alternatywa dla tradycyjnych rowerów i skuterów. Rowery elektryczne Kawasaki łączą zalety klasycznych rowerów z osiągnięciami współczesnej technologii. Dzięki umiejscowieniu silnika w tylnej piaście i zintegrowaniu akumulatora z ramą na pierwszy rzut oka niewiele nie różnią się od tradycyjnych jednośladów.

Siła mięśni jest natomiast wspomagana napędem elektrycznym, co pozwala na szybsze pokonywanie o wiele większych odległości niż podczas jazdy na standardowym rowerze. Innymi słowy, rowery elektryczne nie jeżdżą same, lecz wspomagają proces pedałowania. Dzięki temu ich użytkownicy nie są pozbawieni ruchu i w dalszym ciągu są zaangażowani w aktywność fizyczną.

Rowery elektryczne japońskiej marki Kawasaki są wyposażone w silnik Bafang Rear o mocy 250W i 36-Voltowy zintegrowany w ramie akumulator Panasonic o pojemności 9Ah. Komfort jazdy zapewniają 7-biegowe przerzutki Shimano Tourney oraz przedni amortyzator. Rowery różnią się jedynie dostosowanym do płci kształtem i rozmiarem ramy (51cm dla modelu TREKKING LADY i 53cm dla modelu TREKKING MAN). W specyfikacji nie podano jednak dość kluczowej informacji jaką jest waga jednośladów, czy też czas ładowania akumulatora.

Elektryczne rowery Kawasaki TREKKING LADY KX-E-TREKLADY51 i TREKKING MAN KX-E-TREKMAN53 kosztują 5999 złotych.

SPECYFIKACJA:

Kawasaki TREKKING LADY KX-E-TREKLADY51:

Rozmiar ramy: 51 cm
Typ ramy: Damski
Akumulator: Panasonic 36v/9Ah, zintegrowany w ramie
Napięcie akumulatora: 36V
Moc znamionowa silnika: 250W
Umiejscowienie silnika: Tylna piasta
Marka/ Model silnika: Bafang Rear
Hamulec przedni: Typ V
Hamulec tylny: Typ V
Przerzutka tylna: Shimano Tourney (7 biegów)
Kierownica: Stalowa 620mm
Amortyzacja: Przód


Kawasaki TREKKING MAN KX-E-TREKMAN53:

Rozmiar ramy: 53 cm
Typ ramy: Damski
Akumulator: Panasonic 36v/9Ah, zintegrowany w ramie
Napięcie akumulatora: 36V
Moc znamionowa silnika: 250W
Umiejscowienie silnika: Tylna piasta
Marka/ Model silnika: Bafang Rear
Hamulec przedni: Typ V
Hamulec tylny: Typ V
Przerzutka tylna: Shimano Tourney (7 biegów)
Kierownica: Stalowa 620mm
Amortyzacja: Przód
Gwarancja producenta: 24 miesiąca/ na akumulatory 6 miesięcy


 
[ zgłoś błąd w treści newsa @ mail ]
  


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Akumulator zintegrowany w ramie (autor: skalak23 | data: 13/09/17 | godz.: 08:26)
    z jednej strony fajnie bo go nie widać z drugiej jak padnie ze starości to trzeba będzie szykować niemała kasę na nowy rower. Chyba jednak bym wolał żeby akumulator był jednak umiejscowiony np pod bagażnikiem i wymienny na szybko żeby można było dokupić zapasowy i wymienić w drodze w razie potrzeby.

  2. nie leza mi (autor: pawel1207 | data: 13/09/17 | godz.: 12:32)
    zupelnie integracja akumulatora w ramie to nie jest dobry pomysl zwykle roweru nie zmieniamy po roku czy 2 do baterii musi byc latwy dostep .poza tymjakies takie pizdowate dla mnie..aczkolwiek ciekawe jak sie na nim jezdzi.

  3. @temat (autor: Mariosti | data: 13/09/17 | godz.: 14:26)
    Shimano tourney w rowerze za 6tys? Przecież to najgorsze przerzutki Shimano jakie istnieją.
    W marketowym rowerze za 1000zł ok, może być, ale w czymś premium... Bez sensu


  4. skalak23 & pawel1207 ciężko spojrzeć na zdjęcia? (autor: Sławekpl | data: 13/09/17 | godz.: 19:52)
    jak byk na nich widać że rama ma pokrywę, pomyśleć również ciężko? jak sądzicie, jak aku reaguje na temperatury, podpowiem - gwałtownie zwiększa swoją objętość, to jak spawali ramę z aku w środku, spawy na zdjęciach również widać,
    ręce opadają ... ech

    Mariosti najwyraźniej gdyby dali lepsze, to cena byłaby wyższa a sądzę że chcieli ją maksymalnie zmniejszyć,
    to żaden premium, a podstawowy z ... dodatkiem który zwiększa cenę, w premium byś miał włókna węglowe i aluminium a nie stal i do bólu tradycyjną konstrukcję


  5. a ja powiem tak (autor: Qjanusz | data: 14/09/17 | godz.: 09:20)
    jak dla mnie, to słowo "rower" nie powinno być w jednym zdaniu z "elektryczny", czy "bateria"

    Pewnie fajnie że są takie wynalazki, ktoś będzie chciał być oryginalny, ale kto chce rower, kupuje rower. Kto chce skuterka, kupuje za 1/3 wymienionej ceny skuterka i się nie męczy.

    Oryginalny raczej nie będą zwracać uwagi na zastosowane przerzutki, czy sposób schowania baterii. Oni chcą naładować rower i się w jakiś sposób wyróżnić. Model z newsa spełni ten warunek.


  6. Chcieliśmy... (autor: DYD-Admin | data: 15/09/17 | godz.: 07:21)
    ...wziąć do testów, ale narazie nie mają

  7. Sławekpl (autor: pawel1207 | data: 16/09/17 | godz.: 17:03)
    Dokladnie rece opadaj to czrne gowno na ramie nie swiadczy doslowinie o niczym .. niewiesz czy nie walneli jakiejs customowej baterii akurat z puchnieciem bateri to zaden problem trzeba tylko uwzglednic tolerancje nie jedna taka udziwniona konstrukcja miala teoretycznie latwa do wymiany baterie i na teori sie skonczylo..

  8. pawel1207 może masz zwyczaj poprawiania innych (autor: Sławekpl | data: 17/09/17 | godz.: 19:02)
    bez sprawdzenia na stronach producenta, ale że sam tak postępujesz to wcale nie oznacza że inni również ...

  9. @3: (autor: MBR[PL] | data: 19/09/17 | godz.: 01:03)
    1. Są gorsze - pozagrupowe Cxxx itp.
    2. Spójrz na ten rower - to typowy rower miejski. Tourney własnie do nich jest projektowany i pasuje tu nieźle. Czego w takiej miejskiej krowie się spodziewałeś? XT(R)?
    Poza tym nie martwiłbym się wcale tylną przerzutką na którą patrzy >90% nabywców (zwykłe Acery potrafią działać bezproblemowo po 20+ lat jeśli się tylko o nie dba w minimalnym stopniu i reguluje od czasu do czasu), tylko o to czego nie widać: wkład suportu, korba, wytrzymałość obręczy i szprych przy tej dodatkowej masie oraz naszych drogach i ścieżkach z kostki z alpinistycznymi krawężnikami i przede wszystkim samej tylnej piaście. Już właściciele rowerów z przerzutką zintegrowaną w piaście powinni się modlić by to nie padło (zazwyczaj to stare, używane rowery miejskie ściągane z Niemiec czy Holandii - jak padnie to pytanie czy jest sens remontować, a co dopiero przy takiej piaście z napędem).

    3. No i przede wszystkim nie za bardzo widzę rynek dla takich rowerów w PL dla użytkowników indywidualnych. To nadaje się zasadniczo tylko do jazdy po mieście ze względu na znikomy zasięg na 1 łądowaniu aku, jest ciężkie (w centrum jakoś mało domów jednorodzinnych, a targanie tego do mieszkania/piwnicy jest takie średnie przy wadze z aku. Z kolei zostawianie przypięte na ulicy przy PL złodziejstwie to nierozsądny pomysł. Nadaje się więc bardziej jako gadżet dla hipsterów bez kondycji albo jako rower miejski utrzymywany przez miasto, tyle że do tego ostatniego jest na razie za drogi i brak infrastruktury (ładowanie w stacjach wypożyczeń).


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.

    
0 Ostatnie recenzje / testy 0
 
Pixel Heaven 2018 
Pixel Heaven 2018

odsłon 4020 komentarzy 5
Recenzja obudowy Fractal Design Define R6, flaga na maszt 
Recenzja obudowy Fractal Design Define R6, flaga na maszt

odsłon 6482 komentarzy 14
Test Redmi Note 4 - chińczyki trzymają się mocno 
Test Redmi Note 4 - chińczyki trzymają się mocno

odsłon 9970 komentarzy 24
Test myszy i klawiatury Gamdias Zeus P1 i Hermes P1 
Test myszy i klawiatury Gamdias Zeus P1 i Hermes P1

odsłon 6146 komentarzy 2
Recenzja EaseUS Data Recovery Wizard : odzyskiwanie danych 
Recenzja EaseUS Data Recovery Wizard : odzyskiwanie danych

odsłon 6339 komentarzy 3
Test RHA MA650 Wireless - wolność, swoboda i zabawa 
Test RHA MA650 Wireless - wolność, swoboda i zabawa

odsłon 11636 komentarzy 5
Recenzja SteelSeries Rival 110 - solidny zawodnik 
Recenzja SteelSeries Rival 110 - solidny zawodnik

odsłon 10515 komentarzy 7
Recenzja obudowy Fractal Design Meshify C 
Recenzja obudowy Fractal Design Meshify C

odsłon 10754 komentarzy 14
Recenzja TP-Link NC450 - kamera IP z nocnym trybem 
Recenzja TP-Link NC450 - kamera IP z nocnym trybem

odsłon 16052 komentarzy 9
Test Wilkinson Hydro Connect 5 - ku uciesze obojga 
Test Wilkinson Hydro Connect 5 - ku uciesze obojga

odsłon 17466 komentarzy 28
Test SteelSeries Arctis 5 - cienka muzyczna linia 
Test SteelSeries Arctis 5 - cienka muzyczna linia

odsłon 13290 komentarzy 10
Test Supermyszy - SteelSeries Rival 310 oraz Sensei 310 
Test Supermyszy - SteelSeries Rival 310 oraz Sensei 310

odsłon 14379 komentarzy 2
Test Razer Hammerhead BT - mobilne słuchawki nie tylko dla gracza? 
Test Razer Hammerhead BT - mobilne słuchawki nie tylko dla gracza?

odsłon 16556 komentarzy 5
Muzyka wpadająca w ucho - recenzja słuchawek RHA S500 i MA600 
Muzyka wpadająca w ucho - recenzja słuchawek RHA S500 i MA600

odsłon 17203 komentarzy 5
Test klawiatury Xtrfy K2-RGB – profesjonalny ''mechanik'' 
Test klawiatury Xtrfy K2-RGB – profesjonalny ''mechanik''

odsłon 17855 komentarzy 10
 
0 0 0