Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Środa 24 stycznia 2018 
    

Mike Rayfield i David Wang - weterani dołączają do firmy AMD


Autor: Zbyszek | źródło: AMD | 13:45
(11)
Firma AMD poinformowała o zatrudnieniu do swojego działu Radeon Technologies Group (RTG) dwóch cenionych i doświadczonych specjalistów - Mike’a Rayfielda jako starszego wiceprezesa i głównego menedżera w AMD RTG i Davida Wanga jako starszego wiceprezesa ds. inżynierii w RTG. Rayfield będzie się zajmował wszystkimi aspektami dot. strategii i zarządzania działem graficznym firmy AMD, w tym konsumenckimi i profesjonalnymi kartami graficznymi oraz produktami „semi-custom”. Wang będzie odpowiedzialny za wszystkie aspekty inżynierii układów graficznych, w tym strategię techniczną, architekturę, sprzęt i oprogramowanie produktów i technologii graficznych AMD.

Mike Rayfield wnosi do AMD ponad 30-letnie doświadczenie w branży technologicznej w dziedzinie budowania rozwoju, głębokich relacji z klientami i zapewniania rezultatów. Przechodzi on do AMD z firmy Micron Technology, gdzie był starszym wiceprezesem i głównym menedżerem działu Mobile Business Unit. Zarządzana przez Rayfielda jednostka osiągnęła znaczny wzrost przychodów i poprawiła zyskowność. Przez pracą w firmie Micron obejmował stanowisko głównego menedżera działu Mobile Business Unit w firmie Nvidia, gdzie prowadził zespół, który stworzył układy Tegra.

David Wang z kolei wnosi ponad 25-letnie doświadczenie na polu rozwoju technologii graficznych oraz układów scalonych, dzięki czemu posiada głęboko techniczną wiedzę i znakomite osiągnięcia w dziedzinie zarządzania złożonym rozwojem technologii krzemowych. Wang powraca do AMD po pracy w firmie Synaptics, gdzie zajmował stanowisko starszego wiceprezesa działu Systems Silicon Engineering odpowiadając za rozwój systemów układów scalonych dla produktów Synaptics. Pod jego kierownictwem zespół odpowiedzialny za projektowanie powiększył się 4-krotnie za sprawą przejęć i organicznego wzrostu. Przed zatrudnienie w Synaptics David Wang były wiceprezsem korporacyjnym AMD odpowiedzialnym za rozwój układów typu SOC wśród produktów AMD, w tym układów graficznych, klasycznych procesorów i procesorów APU. Jeszcze wcześniej zajmował szereg technicznych i kierowniczych stanowisk w firmach takich, jak ATI, ArtX, SGI, Axil Workstations i LSI Logic.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. aaa (autor: pawel1207 | data: 24/01/18 | godz.: 14:12)
    David Wang raczej zatrudniony "po znajomosci" kompetencji wielkich to on nie ma co udowadnial wszedzie gdzie poszedl :D ale Mike Rayfield to moze byc faktyczny plus dla firmy pooczekamy zobaczymyoby dobrze by bylo gdyby amd bylo realna konkurencja dla nv..


  2. zatrudnili dwoch technikow radiologow (autor: Sony Vaio VPN | data: 24/01/18 | godz.: 14:27)
    kupujac karty amd masz darmowe RTG raz dziennie w cenie.

  3. 1-- (autor: Mario1978 | data: 24/01/18 | godz.: 14:50)
    nie patrz przez pryzmat dzisiejszych osiągów architektury VEGA ,która już nawet nie może rozwinąć skrzydeł gdyż samo AMD jej nie daje szans.
    Co innego VEGA na rynek PC gdzie liczy się najwyższa wydajność do gier a co innego VEGA mobile i zintegrowana z CPU u AMD w nowych procesorach z "U" i "G" na końcu.
    Widać RED TEAM daje sobie spokój z tym zwłaszcza ,że w dalszym ciągu standard DX11 rządzi mimo takich ograniczeń.
    Architektura VEGA 56/64 miała by prawo na chwilę obecną rozwinąć skrzydła w konsolach ale czas jaki do ich premier pozostał powoduje ,że o niej można zapomnieć.
    Po pierwszych testach takich APU jak 2500u i 2700u widać ,że była ona krojona na układy o niskim poborze energii.
    Niedługo premiera modeli 2200G i 2400G więc testów będzie od groma a tak po za tym sam Intel nawet kupił gotowy produkt VEGA MOBILE do swoich nowych ultra laptopów o nie zwykle cienkiej obudowie.
    Jest to czas zmian i przejścia na niższą litografię więc mam pytanie do takich osób ,które nie kierują się logiką tylko czystą wydajnością w określonych sytuacjach gdy właśnie gry są takimi gdy patrzy się na szatę graficzną wskazującą 2012-2014rok.Czy dalej myślicie ,że Single Chip od NVIDIA może rywalizować z Muliti Chip od AMD?
    Red Team już przetarł szlaki połączeniu Infinity Fabric teraz czekać czy NVIDIA wyda jakikolwiek produkt w 2019 roku oparty na takie budowie.


  4. Mario1978 (autor: pawel1207 | data: 24/01/18 | godz.: 15:32)
    o czym ty gledzisz vega to zabytek technologiczny zero uniweralnosci stad to zuzycie pradu :D dx9/10/11/13/14 opengl doklejony na sile :D w zasadzie vwga dziala jako tako tylko i wylacznie w dx12 nie wiem czy to rozumiesz ale jesli pojawi sie dx15 czy dx13 vega okarze sie gowno warta :D kod mantle wieczny nie bedzie i bedzie go coraz mniej a zarowno dx12 jak i vulcan na nim bazuja stad dobre wyniki vegi w dx12 :D .. czlowieku intel nie mail wyjscia :D sam nie ma, nv za chiny ludowe mu nie da :D nawet jakby placil bo mazy im sie wlasny monopol wiec skad mieli wziasc jakies sensowne rozwiazanie dopasowane do swojego proca skoro amd i intel bazuja na tych samych podstawach i zalorzeniach :D mysl czlowieku wiecej nie wymagam ... czy Single chip owszem bez problemu a wiesz dlaczego a dlatego ze obecnie i tak chipy nie sa monolitami sa po prostu w jednym kawalku krzemu razie czego dodajesz i odejmujesz klastry :D i zawsze mozesz spiac to w sli z2 zlego lepsze sli niz zjebane crossfier z mikroprzycieciami :D a czasem z zawieszaniem obrazu co sekunde to wszystko :D wiec gdzie ta TWOJA LOGIKA?? jakby na to nie patrzec wszystko co nv wypuscilo tesle teraz nowy titan na volcie zjada vege na sniadanie oczywiscie nie cenowo ale wydajnosciowo obecnie AMD jest bardzielj hamulcem w rozwoju kart graficznych niz pionierem :D nie potrafia stworzyc krealnej konkurencji dla nv :D takie fakty stad takie ceny graf obecnie plus amd robi karty pod gornikow co widac wlasnie po vedze ~:D wiec o czym ty gledzisz ..?


  5. Spodziewasz sie logiki u fanboja? (autor: MacLeod | data: 24/01/18 | godz.: 16:00)
    Wywalili go z wiekszosci serwisow to przyszedl gledzic tu:)

  6. @ Mario & pawel (autor: Marek1981 | data: 25/01/18 | godz.: 10:21)
    Vega ma dobrą wydajność ale są problemy z wyciekami energii - gdyby śmigały 1,7-2GHz to ludzie pialiby z zachwytu. A ponadto grafiki ATI są bardziej przyszłościowe, może się okazać że dx13-15 będzie obsługiwany przez tą grafę - architektura robiona pod konsole. Osobiście wychodze z założenia jak chcesz grafikę na max 3lata to kupuj NV, jak na dłużej to Radeona.

  7. @6. (autor: Mariosti | data: 25/01/18 | godz.: 13:49)
    Z tym dx13 to bym nie galopował. Rozwój pod tym kątem nie przyspiesza, tylko zwalnia, bo tak na prawdę dx12 jako api nie ogranicza programistów i to co się powinno teraz rozwijać to silniki na dx12.
    Na pewno w końcu przyjdzie czas na nowe algorytmy/instrukcje itp realizowane sprzętowo i przyjdzie wtedy czas na nowy dx, ale na razie to niewiele sprzętu obsługuje całkowicie dx12, a oprogramowanie korzystające z tego api powiedzmy chociaż 90% jego możliwości to absolutnie wyjątki.
    Dopóki to się nie zmieni nie ma żadnego sensu próba wymyślania nowego api skoro dx12 rozwiązał główne bolączki poprzedników.

    Co do vegi, no to tak, gpu w pełnej wersji z teoretycznym założeniem sprzedaży na rynku "pro" było niewypałem przez zbyt niskie taktowanie/zbyt wysokie zużycie energii.

    Wersja obcięta z funkcjonalności zupełnie niepotrzebnych w grach i domowym/biurowym oprogramowaniu, w połączeniu z taktowaniem adekwatnym do możliwości procesu technologicznego pokazuje że architektura ta jest tak na prawdę bardzo dobra i efektywna.
    Daje to spore nadzieje na to że w lepszym procesie z niedużymi zmianami może powstać znacznie wydajniejsze gpu na bazie nawet vegi 64.


  8. @Mariosi (autor: Marek1981 | data: 25/01/18 | godz.: 14:08)
    Z grubsza zgadzam się. Pisałem czysto teoretycznie że nawet wejście nowego dx13 może być nadal kompatybilny z Vega. NVidia chyba z tego co pamiętam nie jest jeszcze kompatybilna w pełni z dx12

  9. Marek1981 (autor: pawel1207 | data: 25/01/18 | godz.: 18:46)
    jak by maialo 2.0 ghz to by zarlo 700 watow przy obciazeniu nie wiem czy z tego by wszyscy byli zadowoleni bo by po prostu uklad chlodzenia tego zaden nie uciagnal .. nie bez powodu zblokowali taktowanie i ograniczyli moc maxymalna :D


  10. Marek1981 (autor: pawel1207 | data: 25/01/18 | godz.: 19:52)
    Vega tez nie jest w pelni kompatybilna z dx12 :D co nie przeszkadza jej wypadac w dx12 w miare ok..:)

  11. hmmmm (autor: Mario2k | data: 29/01/18 | godz.: 19:30)
    Jak się stare pierniki wezmą do roboty to w 2019 zobaczymy może godnego konkurenta
    dla GTX 2080 Ti :)v tak ,tak do tego czasu Nvidia nam zapoda tą kartę gdy aMD będzie kleić swoje nowe gpu.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.