Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 11 maja 2018 
    

Rekordowe wyniki finansowe Nvidia w ostatnim kwartale


Autor: Zbyszek | źródło: Nvidia | 16:12
(20)
Nvidia opublikowała wyniki finansowe odnotowane w ostatnim kwartale rozrachunkowym, który trwał od 29 stycznia do 29 kwietnia. Przychody korporacji w tym okresie były rekordowe i wyższe od oczekiwanych - wyniosły 3,207 miliarda dolarów, o 10 procent więcej w porównaniu do wcześniejszego kwartału (2,91 mld. USD) i aż o 66 procent więcej niż w tym samym okresie przypadającym rok wcześniej, kiedy wyniosły 1,937 mld USD. Zysk netto po raz drugi w historii Nvidia przekroczył kwotę 1 mld USD i wyniósł 1,244 mld USD - aż o 145 procent więcej niż w tym samym okresie przypadającym rok wcześniej, kiedy wyniósł 507 mln USD.

Przychód działu Gaming dostarczającego układy i kart graficzne GeForce wyniósł 1,72 mld. USD i był o 68 procent większy niż w tym samym kwartale przed rokiem. Przychód działu Datacenter wyniósł 701 mln. USD i był o 71 procent wyższy niż przed rokiem. Słabiej poradziły sobie działy Professional Visualization i Automotive - pierwszy z nich zarobił 251 mln. USD, a drugi 145 mln. USD - odpowiednio o 22 procent i 4 procent więcej niż przed rokiem.

W trakcie trwania tego kwartału Nvidia wypłaciła udziałowcom dywidendę w łącznej wysokości 91 mln. USD. Kolejna dywidenda w kwocie 0,15 USD na akcję zostanie wypłacona 15 czerwca, według stanu posiadania akcji na dzień 24 maja. W aktualnie trwającym kwartale Nvidia spodziewa się przychodu w wysokości około 3,1 mld. USD.



 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. no i dobrze... (autor: g5mark | data: 11/05/18 | godz.: 16:28)
    ...niech im bozia Ampere da.

  2. $$$ (autor: Conan Barbarian | data: 11/05/18 | godz.: 17:35)
    Tłuste nienażarte korpo, które brnie w lenistwo, co skończy się takim samym zastojem jak u Intela.

  3. Pięknie odcinają kupony od ciężkiej pracy (autor: Sony Vaio VPN | data: 11/05/18 | godz.: 18:00)
    ludzie co kupili karty amd znowu słyszą , ze za chwile wydadzą sterowniki, które pokażą możliwości ich architektury.

  4. Barbara... (autor: g5mark | data: 11/05/18 | godz.: 18:41)
    nigdy nie pracowales i zapewne nie bedziesz pracowal w NV, wiec skad mozesz wiedziec ?

  5. ad4 bo jest durnym trollem (autor: MacLeod | data: 11/05/18 | godz.: 20:16)
    A co do nvidii - jak sie nie ma konkurencji to tak bywa. Po co sie spieszyc jak hajendowe radeonki sa ponizej poziomu 1060?:)

  6. @MacLeod (autor: Conan Barbarian | data: 11/05/18 | godz.: 21:39)
    Masz dresie skłonności do personalnych wycieczek, to wypad do kolesi na onet.

  7. Ładnie w ciula robią (autor: Mario1978 | data: 11/05/18 | godz.: 22:02)
    akcjonariuszy.Przy takie cenie za akcje płacą tylko tyle dywidendy.Przyznajcie się ,który z Was trzymał kilka latek akcje 11bit i sprzedał dzisiaj:).Przynajmniej kilka osób nie musi grać w lotka a NVIDIA robi to co na chwilę obecną potrafi najlepiej.Skubie póki może i mam nadzieję ,że nie wpłynie to źle i się nie rozleniwi jak INTEL ,który od momentu premiery ZEN zaczyna mieć kłopoty.

  8. Droga nv (autor: szpak3 | data: 12/05/18 | godz.: 08:59)
    A może by tak w ramach podziękowania klientom, wydać stabilne sterowniki, bo to co ostatnio instaluje z oficjalnej strony, woła o pomstę… GTX 1060, 1050 ti

  9. Mario1978 (autor: pawel1207 | data: 12/05/18 | godz.: 14:31)
    ty chory jakis jestes moze masz zle ustwiony dns :D a gdzie chasla nvidia pozamiatana i pada :D nowa vege w drodze itd ..:D itd.. kurde czyzby te nowe leki od psychiatry zaczely dzialac ?? niemozliwe !!!..


  10. ad5 (autor: g5mark | data: 12/05/18 | godz.: 21:36)
    przeca nikt nie zabronil AMD robic szybkich i coolowatych GPU?NV nie ma konkurencji bo AMD nie potrafi zrobic nic na tym samym poziomie,niech sie wezma do roboty i nie bedzie narzekania

  11. @ g5mark (autor: Zbyszek.J | data: 12/05/18 | godz.: 22:55)
    AMD by potrafiło zrobić coś na poziomie GTX 1080 / 1080 Ti, gdyby nie błędne decyzje sprzed kilku lat.

    Zdecydowano się rozdmuchiwać jeszcze bardziej i tak dość rozbudowanego GNCa, o funkcje, które w grach nie dają nawet 0,1 fps. A zjadają prąd i tranzystory.

    Radeon 6970, VLIW4, 2,64 mld. tranzystorów, 1536 SP, 96 TMU, 32 ROP
    Radeon 7970, GCN 1, 4,31 mld. tranzystorów, 2048 SP, 128 TMU, 32 ROP
    Radeon 290X, GCN 2, 6.2 mld. tranzystorów, 2816 SP, 176 TMU, 64 ROP
    Radeon Fury X, GCN 3, 8.9 mld. tranzystorów, 4096 SP, 256 TMU, 64 ROP
    Radeon RX480, GCN 4, 5.7 mld. tranzystorów, 2304 SP, 144 TMU, 32 ROP
    Radeon Vega, GCN 5, 12 mld. tranzystorów, 4096 SP, 256 TMU, 64 ROP


    Błędy popełniono przy pierwszym GCN. 63% więcej tranzystorów a tylko 33% więcej SP i TMU oraz tyle samo ROP. Drugi błąd - Polaris (RX 480). Chip ma tylko 8% mniej tranzystorów co Hawaii (Radeon 290x), a o 18% mniej SP i TMU oraz o 50% mniej ROP. Potworzenie trzeci raz tego samego błędu to Vega - tyle samo jednostek co Fury, a tranzystorów więcej o 35%.

    Zamiast takiej Vegi to mogli zrobić 4 razy Radon 6970, czyli
    Radeon Wirtualny, VLIW4, 10.6 mld tranzystorów, 6144 SP, 384 TMU, 128 ROP.


  12. na to wyglada... (autor: g5mark | data: 13/05/18 | godz.: 00:39)
    ze AMD teraz obierze inna droge niz NV.Podobnie jak w CPU beda robic duza ilosc slabszych core gpu niz monolityczne super wydajne pojedyncze gpu. To ma sens,przy czym beda musieli zjechac z pradem

  13. Dodatkowo (autor: PCCPU | data: 13/05/18 | godz.: 03:04)
    NVidia w Pascalu dodała ulepszoną względem Maxwell kompresje koloru czego skutkiem jest kompresja tekstur i pamięci. Różnice można wychwycić dopiero na pojedynczej klatce z gier. Kompresja koloru w Pascalach daje do kilkunastu % do wydajności ROP, TMU i przepustowości pamięci.

  14. Tak się składa że (autor: Pijar | data: 13/05/18 | godz.: 09:07)
    swój wynik Nvidia zawdzięcza w znacznej mierze udanym kartom AMD. Karty AMD były chętnie i masowo kupowane przez "przemysł wydobywczy" i w rezultacie na rynku dla graczy dostępne były tylko karty Nvidii. Bez hossy wydobywczej wynik Nvidii byłby znacznie skromniejszy.
    AMD, ostatecznie też poprawiło swoją sprzedaż, chociaż, do nieco innego segmentu odbiorców.


  15. Pijar (autor: pawel1207 | data: 13/05/18 | godz.: 13:16)
    owszem karty byly zrobione pod koparki nie pod gry:D a i tak 1070 wypadalo bardziej oplacalnie niz 580 :D ..

  16. @15 O tym właśnie wspomniałem że (autor: Pijar | data: 13/05/18 | godz.: 20:37)
    karty AMD lepiej nadawały się do kopania. Zgadzam się również że 1070 bardziej opłacała się do gier zwłaszcza gdy cenę 580 przemysł wydobywczy wywindował niemal do poziomu ceny 1070. Jednak przed hossą, gdy 580 (8gb) można było dostać za 1150 zł i dysponowało się monitorem 1080p, bardziej opłacalne były 580 czy 570 .

  17. @13 Edit (autor: PCCPU | data: 14/05/18 | godz.: 01:50)
    Względem Maxwella to średnio 20% bo Maxwell(25%) więc NVidia podaje że całościowo do 70% względem czystej wydajności ROP, TMU, przepustowość pamięci jak i samej pojemności pamięci dzięki samej kompresji delty koloru czwartej generacji.

  18. Mój błąd (autor: PCCPU | data: 14/05/18 | godz.: 02:30)
    Pascal do 20% z kompresji Delta koloru.

  19. EDIT (autor: PCCPU | data: 15/05/18 | godz.: 13:04)
    Kompresja delta koloru 4-ej generacji dokłada do surowej przepustowości ROP, TMU, przepustowości pamięci i jej pojemności od 11% do 28% czyli średnio około 20%.

    Przykladowo:
    GTX 1080Ti @1950MHz
    SP 3584(CUDA) - 14 TFLOPS(bilionów)
    TMU 224: 436.8-559.1 miliardów tekseli/s
    ROP 88: 171.6-219.6 miliardów pikseli/s
    GDDR5X 11GB-14GB, 352bit - 488 GB/S-624.6 GB/s
    Zależnie od stopnia kompresji delty koloru.


  20. wyniki finansowe (autor: cindy3 | data: 23/05/18 | godz.: 04:23)
    3,1 mld. USD...
    spanish dictionary https://spanishto-english.com/spanish-dictionary


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.