Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
TwojePC @ News RSSKanał Youtube @ TwojePC.pl
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
0 Najczęściej czytane 0
 
 » 67500  | Twarde dyski
W miarę tanie magazynowanie - test Seagate Archive HDD 8TB
 » 64750  | MiniPC
Test mini-PC Beelink Pocket P1 z Windows 8.1 za 108USD
 » 62724  | Smartfony i tablety
Huawei Honor 7 - wersja 16GB - recenzja smartfona
 » 57236  | Inne urzadzenia
Test PocketBook Ultra - o jeden krok za daleko?
 » 56024  | Twarde dyski
Test Samsung SM951 (256GB) PCIe SSD z adaptorem Delock
 » 52471  | Inne urzadzenia
Robot pod strzechą – Test iRobot Roomba 776p
 » 49586  | Myszki
Test Logitech MX Master - biurowy arystokrata
 » 49016  | Inne urzadzenia
Test Synology DiskStation DS415+ 4-zatokowy NAS z DSM 5.2
 » 43538  | Oprogramowanie
Pixel Heaven 2015 - trzecia edycja za nami!
 » 43188  | Dźwięk
Recenzja Ozone Blast OceloteWorld 7.1 - słuchawki do grania
 » 42797  | Obudowy
Test obudowy Fractal Design Define Nano S - seria Define w pigułce
 » 41918  | MiniPC
Test Beelink M18, tani MiniPC Android 5.1 ze wsparciem UHD 60fps
 » 40879  | Inne urzadzenia
Test PocketBook Touch Lux 3 - w pogoni za papierem
 » 39520  | Myszki
Test Razer Diamondback i Orochi - ostateczne rozwiązania dla graczy?
 » 39173  | Myszki
Pomocnik gracza – test myszki Ozone Argon (Ocelote World)
 » 38471  | Chłodzenie
Test Noctua NH-U9S i NH-D9L - chłodzenie średniogabarytowe
 » 38458  | Dźwięk
Aby grało się lepiej - TEST SteelSeries Siberia v3 oraz Elite Prism
 » 38452  | Dźwięk
Edifier S1000DB - test głośników na wyższą półkę
 » 37093  | Dźwięk
Test wzmacniaczy FiiO A3 i E17K Alpen2 - muzykalne urwisy
 » 35862  | Dźwięk
Test słuchawek Arctic P324 BT - coś dla rowerzystów i biegaczy
 » 35765  | Klawiatury
Test klawiatury Ozone Strike Battle: kompaktowo-gamingowo
 » 34853  | Dźwięk
Test słuchawek Roccat Kave XTD – krzykliwe stereo
 » 34282  | Myszki
Test SteelSeries Rival (Fnatic) + podkładka DeX – mocni zawodnicy
 » 33841  | Myszki
Test SteelSeries Rival 100 – rywalizacja w klasie ekonomicznej
 » 33465  | Dźwięk
Test Encore Rockmaster OE - budżetowy optymizm
 » 33186  | Smartfony i tablety
Test Onda Obook 10 DualOS - tablet, który chce być dla każdego
 » 31212  | Oprogramowanie
Pixel Heaven 2016 - relacja z imprezy na RetroGraczy
 » 30742  | Klawiatury
Recenzja klawiatury Razer Blackwidow X Chroma
 » 30363  | Smartfony i tablety
Recenzja smartwacha Zeblaze Cosmo i opaski Unitra Smartband U1
 » 29511  | Dźwięk
Test Ozone TriFX - słuchawki ze zmienną geometrią dźwięku
 » 28433  | Obudowy
Test obudowy NZXT S340 Elite - hartowane szkło, VR i minimalizm
 » 28183  | Dźwięk
Test Aswy Air Speaker V2 – lewitujący głośnik
 » 25966  | Oprogramowanie
Wiedźmin 3: Dziki Gon - pierwsze wrażenia z rozgrywki
 » 25558  | Dźwięk
Recenzja Somic V2 - słuchawki z dalekiego wschodu
 » 23273  | Dźwięk
W otoczeniu dźwięku - recenzja Ozone Rage Z90
 
0 0 0


TwojePC.pl © 2001 - 2018
Piątek 8 czerwca 2018 
    

Radeony ASRocka jednak trafią do sprzedaży w Europie


Autor: Wedelek | źródło: VideoCardZ | 06:30
(11)
ASRock to najnowszy gracz na rynku producentów kart graficznych z rodziny Radeon. Decyzja o starcie z nowym biznesem została podana do opinii publicznej miesiąc temu wraz z informacją od jednego z pracowników, że na razie nowe akceleratory nie trafią do Europy, bo nie zgadza się na to AMD. Bardzo szybko pojawiło się jednak dementi i zapewnienie, że koncern z Sunnyvale nie miał wpływu na zasięg sprzedaży i że była to decyzja zarządu ASRocka. Jak było naprawdę nie dowiemy się pewnie nigdy.

Tak czy siak ostatecznie po raz kolejny zmieniono zdanie i nowe Radeony RX Vega 56 i 64 jednak zawitają na Starym Kontynencie. W pierwszej kolejności ASRock wprowadzi swoje karty na sklepowe półki w Niemczech, gdzie produkty z serii Phantom zawitają już w lipcu.


 
[ zgłoś błąd w treści newsa @ mail ]
  


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Ubisoft wierzy, że streaming jest przyszłością gier (autor: rookie | data: 8/06/18 | godz.: 11:37)
    Za kilka lat nikt nie będzie potrzebował kosztownego sprzętu do grania w domu, wystarczy najtańszy sprzęt. To dobra informacja, bo inwestowanie dużych pieniędzy w sprzęt, który po 3 latach stanie się słaby i niemal bezwartościowy, jest wyrzucaniem pieniędzy w błoto.
    Może się okazać, że w nowego Tomb Raidera zagramy w 4k na Atomie :D
    http://www.businessinsider.com/...arly-dead-2018-6


  2. @rookie (autor: Qjanusz | data: 8/06/18 | godz.: 12:21)
    wypowiedź osoby, która nie jest związana z producentem konsol. Pobożne życzenia...

    Producenci konsol będą zarabiać na nich tyle, ile się tylko da.

    Co do Vegi Asrocka, to ich się biznes powodzi, chociaż tutaj niewiele ugrają. Bardziej chodzi pewnie o wydeptanie ścieżki przed 7nm GPU od AMD.


  3. @1. (autor: doxent | data: 8/06/18 | godz.: 12:40)
    I ten niewyobrażalny Mega input lag. Kto grał choćby na TV ten wie o co chodzi. Przy pingach powyżej 20ms takie granie nie ma sensu. Chyba, że gramy w szachy albo pasjansa.

  4. jak ludzie grają w RTS - RPG (autor: Mario2k | data: 8/06/18 | godz.: 12:57)
    To pewnie będzie OK ale jak grają w FPS'y to bidąz nędzą i score będzie gdzieś na dole listy.

  5. @1. (autor: pwil2 | data: 8/06/18 | godz.: 16:00)
    Najwięcej skorzysta wydawca gier, bo będzie sprzedawał dostęp na godziny. Im więcej klientów się podłączy, tym niższa rozdziałka, detale, niższy bitrate itp.

  6. pwil2 (autor: pawel1207 | data: 9/06/18 | godz.: 02:08)
    przecierz jak to bedzie tak wygladac :D to ludzie zrezygnuja z abonamentu szybciej niz im sie zdaje :D streaming jest fajnym pomyslem ale nie na obecne lacza i przepustowosc sieci i opuznienia. a przynajmniej nie jest rozwiazaniem dla karzdego..

  7. @1 nierealne chyba ze myslisz (autor: pandy | data: 9/06/18 | godz.: 13:19)
    o graczach typu znajomi wpadli z dzieciakami i niech sie dzieciaki zajma graniem a my spokojnie pogadamy... proste gry nie wymagajace interakcji sa OK - zakladajac streaming to ile fps? co najmniej 60 - to jedziemy czas wygeneorwania jednej klatki to 16.7ms, trzeba kompresowac video a wiemy ze efektywna kompresja video wymaga wielu klatek z ktorych wiekszosc nie jest niezlezna ale zalerzy do tzw klatki kluczowej a ta zazwyczaj jest jedna w GOP (oczywiscie mozna stosowac rozproszone metody jak bloki ale...) narzut na GOP musi byc maly by zmniejszyc opoznienia wiec zalozmy ze GOP to bedzie ok 3 - 9 klatek (normalnie w TV GOP jest dluzszy i ma jedna sekunde lub wiecej) wychodzi nam ze typowe opoznienei to bedzie wielokrotnosc tych 16.7ms, do tego dojdzie pare innych opoznien i nagle sie okaze ze rzeczywiste opoznienia nie beda mniejsze niz powiedzmy 70 - 100ms - powiedz mi w jakich grach takie opoznienia sa akceptowalne.
    Pomijam tu juz narzuty wydajnosciowe na kompresje video (bo policzenie 3D to jedno ale dochodzi jeszcze kompresja obrazu) no i wymagania na pasmo - ile zajmie wysokorozdzielcza CG z wymaganiem czytlenosci detali...? 50Mbps? 100Mbps? wyobrazasz sobie np milion graczy potrzebujacych interaktywnego video o pasmie 50Mbps?
    Nie znam szkieletow ktore udzwignelyby takie obciazenia... u trzeba byloby budowac mocno rozporszona strukture, farmy ktore obslugiwalyby moze kilkudziesieciu graczy - ktory perator bedzie inwestowal w taka infrastrukture przy tak dynamicznym rynku gier na ktorym praktycznie co rok moze dwa nalezaloby wyeminiac caly hardware od zera (zostanie moze zasilacz, obudowa i pare innych kompoentow) - ile pracy ludzkiej kosztowaloby wymienianie tego sprzetu.


  8. @7, się wyteoretyzowałeś... (autor: daver | data: 9/06/18 | godz.: 17:55)
    https://www.nvidia.com/...ucts/geforce-now/mac-pc/
    https://youtu.be/6lXIQlnxris


  9. @7. (autor: pwil2 | data: 10/06/18 | godz.: 20:12)
    Kiedyś strumieniowanie MP3 przez internet wydawało się marnowaniem pasma. Pamiętam jak pobierałem pliki 60kB/s "na stałym łączu w BUWie". Później filmy na Youtube i miliony użytkowników jednocześnie było takim czymś niewyobrażalnym. Dziś miliony użytkowników jednocześnie strumieniują 4K 15Mbit z NetFliksa. Łącze 250Mbit dziś kosztuje 10pln więcej od 120Mbit.

  10. @1. (autor: anemus | data: 10/06/18 | godz.: 23:23)
    Jeśli to pójdzie w tym kierunku to będzie to najgorsze co może spotkać graczy. Oferowanie towarów zamiast jako sprzedaży jako usługę to marzenie wszystkich firm bo pozwala wydoić klienta w niewyobrażalny sposób i zminimalizować jego wpływ na rynek praktycznie do minimum, a przy zmowie dostawców do zera.
    Dlatego np koncerny motoryzacyjne tak bardzo chcą wprowadzić samochody autonomiczne za wszelką cenę i dlatego wydawcy oprogramowania tak z nim robią. Dla wydawców i koncernów motoryzacyjnych jest mały problem - posiadanie platformy transportowej czy komputerowej daje klientowi wybór i konkurencji dodaje skrzydeł.
    Na szczęście jest też druga strona medalu - głębszy kryzys wtedy spacyfikuje maksymalnie gospodarkę i wprawdzie przeniesie nas do epoki kamienia łupanego ale wyrżnie większe koncerny w pień.


  11. @1. (autor: pwil2 | data: 12/06/18 | godz.: 18:20)
    Konsole miały wymagać połączenia on-line... a jednak to nie przeszło. Może i tym razem nie przejdzie.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.

    
0 Ostatnie recenzje / testy 0
 
Pixel Heaven 2018 Nowość!
Pixel Heaven 2018

odsłon 3128 komentarzy 5
Recenzja obudowy Fractal Design Define R6, flaga na maszt 
Recenzja obudowy Fractal Design Define R6, flaga na maszt

odsłon 5682 komentarzy 14
Test Redmi Note 4 - chińczyki trzymają się mocno 
Test Redmi Note 4 - chińczyki trzymają się mocno

odsłon 8977 komentarzy 24
Test myszy i klawiatury Gamdias Zeus P1 i Hermes P1 
Test myszy i klawiatury Gamdias Zeus P1 i Hermes P1

odsłon 5571 komentarzy 2
Recenzja EaseUS Data Recovery Wizard : odzyskiwanie danych 
Recenzja EaseUS Data Recovery Wizard : odzyskiwanie danych

odsłon 5974 komentarzy 3
Test RHA MA650 Wireless - wolność, swoboda i zabawa 
Test RHA MA650 Wireless - wolność, swoboda i zabawa

odsłon 10979 komentarzy 5
Recenzja SteelSeries Rival 110 - solidny zawodnik 
Recenzja SteelSeries Rival 110 - solidny zawodnik

odsłon 9994 komentarzy 7
Recenzja obudowy Fractal Design Meshify C 
Recenzja obudowy Fractal Design Meshify C

odsłon 10323 komentarzy 14
Recenzja TP-Link NC450 - kamera IP z nocnym trybem 
Recenzja TP-Link NC450 - kamera IP z nocnym trybem

odsłon 15419 komentarzy 9
Test Wilkinson Hydro Connect 5 - ku uciesze obojga 
Test Wilkinson Hydro Connect 5 - ku uciesze obojga

odsłon 16989 komentarzy 28
Test SteelSeries Arctis 5 - cienka muzyczna linia 
Test SteelSeries Arctis 5 - cienka muzyczna linia

odsłon 12838 komentarzy 10
Test Supermyszy - SteelSeries Rival 310 oraz Sensei 310 
Test Supermyszy - SteelSeries Rival 310 oraz Sensei 310

odsłon 13910 komentarzy 2
Test Razer Hammerhead BT - mobilne słuchawki nie tylko dla gracza? 
Test Razer Hammerhead BT - mobilne słuchawki nie tylko dla gracza?

odsłon 16117 komentarzy 5
Muzyka wpadająca w ucho - recenzja słuchawek RHA S500 i MA600 
Muzyka wpadająca w ucho - recenzja słuchawek RHA S500 i MA600

odsłon 16763 komentarzy 5
Test klawiatury Xtrfy K2-RGB – profesjonalny ''mechanik'' 
Test klawiatury Xtrfy K2-RGB – profesjonalny ''mechanik''

odsłon 17408 komentarzy 10
 
0 0 0