Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Wtorek 28 sierpnia 2018 
    

Microsoft nie spieszy się z własnym hełmem VR


Autor: Wedelek | źródło: KitGuru | 05:29
(2)
Pierwsze zapowiedzi projektu Scorpio sugerowały pojawienie się na rynku konsoli zdolnej obsłużyć ekrany 4K oraz dedykowane gogle wirtualnej rzeczywistości. Xbox One faktycznie spełnił pierwszy z wymienionych warunków, ale własnego hełmu VR się nie doczekał i to mimo tego, że Windows 10 radzi sobie zarówno ze sprzętem do AR (Holo Lens) jak i VR właśnie. Okazuje się, że gigant z Redmond odsunął realizację tego projektu w czasie do momentu, gdy na rynku będzie dostępny lepszy sprzęt.

Mowa w tym wypadku zarówno o mocniejszych podzespołach które trafią do konsoli przyszłej generacji jak i lepszych soczewkach oraz ekranach wykorzystywanych w goglach. Nieoficjalne źródła mówią ponadto, że Microsoft chce by jego pierwszy hełm VR korzystał z łączności bezprzewodowej oraz zasilania bateryjnego.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. widać Microsoft na dobre wyleczył się z kinektów (autor: Qjanusz | data: 28/08/18 | godz.: 09:53)
    oraz innych dziwnych i nierentownych pomysłów, których celem było nie tyle sprzedanie ludziom fajnej zabawy, co przerzuceniem na klienta kosztów R&D "modnych" pomysłów ze świata IT.


  2. @1. (autor: podpora demaga | data: 28/08/18 | godz.: 12:59)
    IMHO to raczej nie kwestia wyleczenia się, lecz zwyczajowego mikrosoftowego "too little, too late". Xboksy sprzed X są zwyczajnie za wolne, X ma zbyt mało udziału w rynku, żeby coś na to wypuszczać. W tym czasie Sony zdobyło 3 miliony klientów na swoje PSVR. I przy tym wypuściło na nie kilka naprawdę dobrych gier.

    Na pc małomiękkiemu też się nie wiedzie. Tu też było za późno i za mało, jak na obecną generację. W MS Home bieda aż piszczy. W stacjonarnych MS Stores są tylko demo stations Oculus Rift i HTC Vive. Udostępnili projekt/licencję swojego HMD innym producentom, którzy za jednym wyjątkiem (Samsung Odyssey) skupili się na tanich wyrobach o niskiej jakości i stosunkowo najgorszym trackingiem w PCVR.

    Może wreszcie swierdzili, że jak wchodzi się za późno, to trzeba wejść z "killerem" i kupą kasy, jeśli chce się coś osiągnąć.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.