Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 31 sierpnia 2018 
    

Battlefield V opóźniony + wydajność gry z włączonym Ray Tracingiem


Autor: Wedelek | źródło: różne | 05:45
(20)
Oskar Gabrielson z DICE poinformował opinię publiczną, że najnowsza gra wojenna tego studia, czyli Battlefield V, pojawi się w sprzedaży później niż pierwotnie zakładano. Opóźnienie będzie wynosić miesiąc i w tym czasie deweloperzy mają skupić się na dopracowaniu rozgrywki. Nowego Battlefielda V zobaczymy więc dopiero 20 listopada zamiast 19 października. Opisywany tytuł ma zachwycać tak rozgrywką jak i grafiką. Zwłaszcza na nowych GeForce’ach RTX dzięki implementacji Ray-Tracingu. Niestety skorzystają na tym tylko posiadacze najmocniejszego RTXa 2080 Ti i to tylko wtedy, gdy mają monitor o rozdzielczości Full HD.

Tak przynajmniej twierdzi Digital Foundry, które podało średnią ilość FPS na w poszczególnych rozdzielczościach po włączeniu Ray-Trace’ingu na rzeczonym RTX 2080Ti. Wygląda to tak:

• 1080p: >60 fps
• 1440p: 40-50 fps
• 4K: <30 fps


Oczywiście Nvidia i DICE na pewno zrobią wszystko by do premiery poprawić te wartości, ale i tak nie ma się co spodziewać cudów. Zwłaszcza na dużo słabszych RTXach 2080 i 2070.


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. poczekamy, poczytamy, ocenimy (autor: Qjanusz | data: 31/08/18 | godz.: 08:38)
    ...

  2. z tym ray trackingiem (autor: Mario2k | data: 31/08/18 | godz.: 11:08)
    To DiCE już cudów z optymizacją nie zrobią , trzeba zapomnieć o używaniu tego Ficzera i wysokim framerate. Sama gra to murowany hit to nie podlega wątpliwości , kto widział mapę Roterdam i grywa w multiplayera te wie jakie tam będą możliwości rozgrywki.

  3. Samsung zaraz wyda flagową serię QLED (autor: Bjaku | data: 31/08/18 | godz.: 11:48)
    z rozdzielczością 8k więc będzie się można przekonać ile ten 'upscaling' jest warty.Wystarczy wydać GPU z 20TFlops w obliczeniach pojedynczej precyzji i już rozdzielczość 8k zdobyta.
    Pewnie sporo osób dalej nie dowierza i drapie się po czubku głowy z kilkoma wystającymi tak kłakami bo nie dowierza kolejnej rewolucji na rynku odbiorników już z rozdzielczością 8k.
    Najważniejsze mieć firmę , która światowo dominuje w swoim rozwoju i wprowadza nowe rozwiązania bo z Intel i jego 8wątkami w procesorach długo byśmy jeszcze ciągnęli jakby Zen o AMD się nie pojawił i wiele osób komentujących a często trollujących mówiło by o prawdziwym szczycie technologii jaką Intel serwuje w postaci 8 wątków.


  4. @3. (autor: Mariosti | data: 31/08/18 | godz.: 14:12)
    1080Ti ma w okolicy 13Tflops i sobie z 4k jakoś super nie radzi w pojedynkę, także do dobrego framerate w 8k potrzebowałbyś coś w okolicach 60TFlops, co na chwilę obecną jest chyba w ogóle nieosiągalne technicznie dla pojedynczego gpu.

    Układ stworzony w stylu mcm może jakąś szansę by miał, ale zapewne ciągnąłby ~800W


  5. @3 8k nic nie wprowadza nowego jedynie wiecej pikseli... (autor: gantrithor | data: 31/08/18 | godz.: 15:04)
    rtx 2xxx obsluguje rozdzielczosc 8k ale co z tego jak sobie z nia nie poradzi...

    8k bedzie mialo duzo trudniej sie przebic niz 4k poprostu ludzie juz nie beda widzieli roznicy w jakosci obrazu a cena ich znecheci.


  6. dajcie spokój z tym 8K (autor: Mario2k | data: 31/08/18 | godz.: 15:18)
    3-4 lat zanim toto zacznie mieć jakiś sens .
    Do tego czasu kolejne GPU zaoferują 120 klatek w max detalach w rozdziałce 4k
    na monitorach 4k 120Hz rzecz jasna.


  7. @Mario2k (autor: loccothan | data: 31/08/18 | godz.: 16:33)
    Jedziem Jobów już za tydzień :D
    W Alpha grałem, czekam na Betkę
    (czyli będą 2 mapy?)


  8. Im bardziej oglądam wykonanie tego raytracingu... (autor: Kenjiro | data: 31/08/18 | godz.: 19:14)
    Tym bardziej stwierdzam, że do prawdziwego raytracingu jeszcze daleko. Mnóstwo obiektów w różnych miejscach wyglądają po prostu źle. Np. auto w 13:57 ma cień, i jest woda, która odbija... niebo, a nie auto.
    Widać, że ów RT to kolejny zestaw sztuczek, które już z założenia mają mnóstwo ograniczeń.
    Mnóstwo pary jak widać poszło w gwizdek...


  9. loccothan (autor: Mario2k | data: 31/08/18 | godz.: 20:23)
    Ponoć mają dodać tą mapę z Roterdamu .

  10. Kenjiro (autor: pawel1207 | data: 1/09/18 | godz.: 01:43)
    oczywiscie ze tak po 1 optymalizacja po 2 to dopiero pierwsze wejscie tej technologi dopiero w 3 generacji zbaczymy sensowny postep o ile nastapi po 3 wiekszosc tych gier nie byla pisana z mysla o raytrackingu chocby tworcy od battelfilda sie wypowiadali ze ostatnie tygodnie to walka z rtxem aby moc cos sensownego pokazac

  11. RTX to must have (autor: Mario2k | data: 1/09/18 | godz.: 11:51)
    Na najbliższe lata nie ma innej drogi tylko rozwijanie gpu w kierunku super szybkich obliczeń śledzenia promieni światła. Tak jak napisal poprzednik to dopiero początek i trzeba bęzie kilku generacji żeby zobaczyć RayTraceing na wysokim poziomie z wysokim framerate.

  12. @Kenjiro (autor: loccothan | data: 1/09/18 | godz.: 12:33)
    to jest Pseudo Raytrace z 1 przejściem.
    Trzeba czekać na DXR od MS i na Radeon Asynchronous Raytrace
    Czyli Grudniowy Zestaw Adrenalin :D


  13. Nie bedac fanboyem NVidii (autor: pandy | data: 2/09/18 | godz.: 01:54)
    Mogę tylko napisać ze kolejny raz NVidia rewolucjonizuje świat grafiki 3D - pierwszy raz gdy pojawiły się NV1 i Riva128, drugi raz z T&L teraz RT.

  14. RayTrace (autor: loccothan | data: 2/09/18 | godz.: 18:50)
    PowerVR

    https://youtu.be/EGBbw2DLBEA


  15. ktoś coś wie na temat Bety dla pre orderowców ? (autor: Mario2k | data: 3/09/18 | godz.: 10:21)
    Miała być do ściągnięcia dziś po 10:00 a grywalna od 4 Września a tu Lipa po całości Zero Informacji.

  16. @Up (autor: loccothan | data: 3/09/18 | godz.: 12:58)
    Już zassałem :D
    także mozna grać już chyba dziś....


  17. @14 ale (autor: pandy | data: 3/09/18 | godz.: 19:40)
    Ważne jak realizowane... Mówiąc o NVidi mam na myśli komercjalizacje.

  18. btw (autor: pandy | data: 3/09/18 | godz.: 19:43)
    https://www.youtube.com/watch?v=h5mRRElXy-w

  19. @pandy (autor: Marek1981 | data: 4/09/18 | godz.: 15:53)
    Jak niby rewolucjonizuje? Nie rozumiem... Może NV wymyśliła RT? Może oni pierwsi wprowadzili RT? Coś co jest od dawna dostępne i wykorzystywane np w filmach.

  20. @Marek1981 - Bardzo prosto (autor: pandy | data: 4/09/18 | godz.: 19:16)
    To nie jest wazne kiedy i kto wymyslil (bo RT wymyslono bardzo dawno temu - pamietam ze uzywalem na mojej Amidze Sculpt 3D z 1987 roku)
    NVidia jako pierwsza komercjalizuje RT ktory przestaje byc domena aplikacji nie-czasu rzeczywistego (czyli czasochlonnego renderingu offline) - za sprawa NVidi RT zaczyna byc czescia interaktywnych aplikacji - gier - tu chodzi o czas rzeczywisty czyli jest to przełom i naprawde trzeba docenic NVidie - teraz inni zaprezentuja podobne rozwiazania a my bedziemy z tego korzystac.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.